Ook goed, al heb ik er slechte ervaring meequote:Op maandag 26 mei 2014 10:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Gewoon wat wegwerpdingen toch? Ik ga deze keer geen geen bbq meenemen, weet sowieso nog niet zeker of ik überhaupt kan komen.
Lollig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Systeembeheerder het volgende:
ONZ Meet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee
Stonersmeet werkte dat prima, per 4 a 5 mensen één wegwerpBBQquote:Op maandag 26 mei 2014 10:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ook goed, al heb ik er slechte ervaring mee
Oke dan kom ik ook niet.quote:
Je aidsdiagnose wordt op die dag gesteld.quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga sowieso afzeggen. Moet alleen nog even uitzoeken waarom.
quote:Op maandag 26 mei 2014 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
Grapje jongens, liefde voor jullie. 10/10 zou dit festijn niet willen missen. Mooie mensen.
heueheueuhe aidsquote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je aidsdiagnose wordt op die dag gesteld.
Oja thxquote:Op maandag 26 mei 2014 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je aidsdiagnose wordt op die dag gesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 2 BBQ tangen kopen voor de meet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meow?!
watquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Aii... mijn aanwezigheid is onzeker geworden
welke vakantie jonguhquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:19 schreef Amoeba het volgende:
Fags die niet gaan. Deze vakantie hard vieren.
quote:Op maandag 26 mei 2014 22:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga 2 BBQ tangen kopen voor de meet:Nodig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plastic vorkjes werken niet zo.![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Aii... mijn aanwezigheid is onzeker geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |