Zoals het hoortquote:
Dit zou op de meet zo geloofwaardig overgekomen zijn met je knalrode ogenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Pff als iedereen gaat blowen kom ik niet meer hoor, stelletje kutjunks
Zegt de man die afgelopen zaterdag maar niet genoeg joints kon krijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:11 schreef OllieWilliams het volgende:
Pff als iedereen gaat blowen kom ik niet meer hoor, stelletje kutjunks
Anders begint het proces naar vieze gure stoner worden langzaam aan je te vreten.quote:
Jazeker, geen voorgedraaide.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Oh nice ik zie net dat ik 10 juni even langs het grasbedrijf kan. Iemand iets aan te raden van de serie voorgedraaid?
Liever niets voorgedraaid... Jeweettoch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
Oh nice ik zie net dat ik 10 juni even langs het grasbedrijf kan. Iemand iets aan te raden van de serie voorgedraaid?
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Anders begint het proces naar vieze gure stoner worden langzaam aan je te vreten.
Ik pak altijd een White Widow.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef RockNijntje het volgende:
quote:
Geen zin om honderdduizend vloeitjes en tipjes en alles in huis te halen. En ik ben luiquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever niets voorgedraaid... Jeweettoch.
Maar die Hindu Kush was wel goed te pruimen van het grasbedrijf.
Volgens Nijn zagen we er voor een stel vieze gure stoners nog wel netjes gedoucht uit.quote:
Uhm, wat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens Nijn zagen we er voor een stel vieze gure stoners nog wel netjes gedoucht uit.
Laatste keer dat ik er was nog wel. Niet lui zijn, gewoon 1 pakkie tips en vloei halen en wanneer de vloeitjes bijna op zijn kan je wel draaien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Geen zin om honderdduizend vloeitjes en tipjes en alles in huis te halen. En ik ben lui.
Hebben ze nog steeds van die 6-packs?
Pssst! we hadden daar zo'n sc voor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Krijg zin in wiet door dit geneuzel
Kiek 't begint al.quote:
Yankee Hotel Foxtrotquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef Trollscience het volgende:
Amoeba en ik gaan wel jankend Wilco luisteren in een hoekje.
lekker vrolijk ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Yankee Hotel Foxtrot
Maar For Emma, Forever Ago is ook een tof idee.
Mozambiquequote:Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef Trollscience het volgende:
Ik zorg wel voor een eindeloze stroom van Bob Dylan.
Ik ook niet. Homo'squote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beter niet, ik ben niet gediend van homo's in mijn buurt.
Heb dan liever dat je voor die tijd even gebruik maakt van die douche. Ik moet daar later nog slapen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aight, ik neem wel poppertjes mee
Dacht eigenlijk dat rez en ik miss wel bij jou in bed konden crashen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb dan liever dat je voor die tijd even gebruik maakt van die douche. Ik moet daar later nog slapen.
Fuck bier en tieten, poppers en peners, dat is pas genieten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aight, ik neem wel poppertjes mee
Ik zal speciaal voor jou mijn fistlube meenemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beter niet, ik ben niet gediend van homo's in mijn buurt.
K dit gaat me dan weer net iets te verquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fuck bier en tieten, poppers en peners, dat is pas genieten.
Denken dat ik daar niet sta.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef Trollscience het volgende:
Ontopic weer. Zet jezelf even in de OP 'moebje
Dat kan wel als we nog plek overhouden voor mijn chloroform slachtoffer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat rez en ik miss wel bij jou in bed konden crashen?
Van bergen vet houden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
K dit gaat me dan weer net iets te ver
Tieten![]()
Ja, oké, je vader is ook een berg vet eigenlijk.quote:
Big fucking deal, tieten zijn gewoon chillquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van bergen vet houden.Ze kunnen niet eens schieten, man.
billenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, oké, je vader is ook een berg vet eigenlijk.
Misschien, altijd misschien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:38 schreef Trollscience het volgende:
Kom je nou, korporaal-van-de-kale-vleespaal?
Ik schijt in je gezicht straks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
we weten allang dat je homo bent doe geen moeite pik
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:42 schreef OllieWilliams het volgende:
Oké het homokwartiertje is weer afgelopen, alle homo's opgerot
Ok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
We krijgen straks weer zo'n gezeik van mods he met jullie SC.
Nee joh ik vroeg alleen of rez ook kwam. Dat dat gepaard moet gaan met een shitload aan homopropaganda kon ik vooraf ook niet voorspellenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
Altijd de schuld van de hommo'squote:Op donderdag 15 mei 2014 19:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nee joh ik vroeg alleen of rez ook kwam. Dat dat gepaard moet gaan met een shitload aan homopropaganda kon ik vooraf ook niet voorspellen
pittquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef JustAsEasy het volgende:
Ok
Wat drinken jullie eigen het liefst mbt bier?
Maakt geen zak uit wat je koopt, alles komt toch wel op. Had zelf gewoon een tray pauperbier meequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:11 schreef JustAsEasy het volgende:
Ok
Wat drinken jullie eigen het liefst mbt bier?
Boeiend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:50 schreef FL_Freak het volgende:
EP slet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef FL_Freak het volgende:
He moeba leuk dat je komtIk geef je die LP dan wel.
Ik ga niet zomaar naar eindhoven toe eh. Moet ik wel een goede reden hebben anders draai ik er verlies op.quote:
FL_Flikker, is goed hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar naar eindhoven toe eh. Moet ik wel een goede reden hebben anders draai ik er verlies op.
Wij allemaal wel een beetje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |