Om je blij te maken, volgend jaar komt er Natuurkunde bij! En Econometrie als studie is geen sociale wetenschap hoor, verre van. Als (toegepast) vak natuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Jij deed econometrie toch? Sociale wetenschappen.En dan komen haten op scheikunde.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_s_de_erasmus.html
Cmol is ideaal, kom je nog wel achter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeilijk doen.Jij vindt Cmol zeker ook lekker werken?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:08 schreef yosander het volgende:
Gaan er nog mensen naar het RUG400 gala?
Morgen wel een toets (docent wilde 'm niet verplaatsen) maar #yolo
10.000quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Een 'Gala' van 7000 man.
Ik snap écht niet waarom je daar in godsnaam heen zou willen. (Maar goed, ik ben dan ook een 'rare, asociale' beta.)
Incapabel jijquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of kan je zelf niks toevoegen aan My Timetable van de TUD?
Waarom zou je dat willen? Exporteer je Timetable gewoonquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Andere dingen dan vakken bedoel ik hè.
Naar wat dan? Ik heb alleen dat ding.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Exporteer je Timetable gewoon
omgquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
Oh, kan ook gewoon naar Google, vet handig.
Het is al vijf uur geweest ja, hersenen zijn op. #negentotvijfmentaliteitquote:
Gewoon uit het groepje kicken. Als iemand niks uitvoert houdt het op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef Fierce. het volgende:
O echt harde irritaties. Ik werk met een heel leuk meisje samen aan een opdracht, maar ze begrijpt echt de makkelijkste dingen niet, moet overal uitleg bij hebben, moet alles 17201x vragen en voert uiteindelijk geen flikker uit omdat ze het moeilijk vindt en daarnaast een beetje laks is.
Waar heb ik dit eerder gehoordquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon uit het groepje kicken. Als iemand niks uitvoert houdt het op.
Bij ons kwam hij niet eens meer opdagen. En de peer review over hem was moordend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar heb ik dit eerder gehoord
We zijn met ons2, maar het is een vriendin van mequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon uit het groepje kicken. Als iemand niks uitvoert houdt het op.
Mag toch wel hopen dat iemand ook wel zelf kan nadenken, anders gaat de rest van de studie haar ook niet makkelijk af.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef Fierce. het volgende:
[..]
We zijn met ons2, maar het is een vriendin van medus moeilijk..Maar het is wel heel vervelend. Heb ook geen zin om alles steeds uit te gaan leggen aan haar eigenlijk.
Of is dat gemeen?
Nee joh, gewoon klappen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Anoonumos het volgende:
Dit dilemma hadden we besproken bij Persoonlijke Effectiviteit van Honours College.
Weet de oplossing niet meer. ''Erover praten'' waarschijnlijk.
Ja, dat wel. Maar dan snapt ze bepaalde dingen niet of kan ze iets niet vinden en dan geeft ze op. Terwijl het om - vind ik - simpele dingen gaat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag toch wel hopen dat iemand ook wel zelf kan nadenken, anders gaat de rest van de studie haar ook niet makkelijk af.
Nee das niet lullig, tis wel logisch. Maar je kan er niets mee met zo iemand.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:23 schreef Fierce. het volgende:
[..]
We zijn met ons2, maar het is een vriendin van medus moeilijk..Maar het is wel heel vervelend. Heb ook geen zin om alles steeds uit te gaan leggen aan haar eigenlijk.
Of is dat gemeen?
Ik heb al aangegeven dat ze gewoon iets moet gaan doen, want anders ga ik alleen verder. Maar kan ik ook niet maken omdat ze een vriendin is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef Anoonumos het volgende:
Dit dilemma hadden we besproken bij Persoonlijke Effectiviteit van Honours College.
Weet de oplossing niet meer. ''Erover praten'' waarschijnlijk.
Gewoon zeggen, meer commanderen eigenlijk, dat ze echt aan het werk moet gaan. Maar daarbij wel zeggen dat je best wil helpen als ze het echt niet begrijpt, maar dat ze wel eerst moet nadenken. Best wel lastig, omdat het een vriendin is, maar ik denk dat dat het beste is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dan snapt ze bepaalde dingen niet of kan ze iets niet vinden en dan geeft ze op. Terwijl het om - vind ik - simpele dingen gaat.
En gisteren had ik alles voor haar uitgeschreven met een voorbeeld erbij verstuurd van hoe het eruit moet zien en haar taak is om gewoon iets te zoeken. Heel easy, maar dat vindt ze al moeilijk en daar begrijpt ze al niks van.
Ik bedoel: voer gewoon je fucking taken uit en lever goed werk. Ik snap soms echt niet zo goed hoe het kan dat sommige mensen op een uni zitten.
Dat is het inderdaad: je kan niks met zo iemand. En ik ben ook weer zo'n bitch dat ik geen zin heb om allerlei simpele dingen uit te leggen. Ik wil effectief werken, niet dat ik vaak dingen moet uitleggen. Kost teveel tijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:32 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee das niet lullig, tis wel logisch. Maar je kan er niets mee met zo iemand.
Maar persoonlijk zou ik 't niet bij een vriendin doen. Best een lullige situatie als je niets onderneemt maar ook als je wel iets onderneemt.
Het beta aanbod bestaat bijna alleen uit life sciences.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:27 schreef Rezania het volgende:
Krijg jij trouwens ook nog wat bij Honours College wat iets met jouw studie heeft te maken? Of is het gewoon iedere keer een ander onderwerp bij de colleges?
Ah. Maar je hebt dus wel de beste uitgekozen. Life Sciences.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:53 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Het beta aanbod bestaat bijna alleen uit life sciences.
De Honours Class 'Chemical tools in life sciences' die ik nu dus doe is het meest beta van alle honours classes dit jaar.
'Duurzaam bouwen' en 'Science Cafe' waren wel leuk en van alles wat.
Verder waren 'Interviewen en presenteren' en 'Persoonlijke effectiviteit' verplicht.
Interviewen van onderzoekers vond ik awkward. 'Persoonlijke effectiviteit' was slap gelul.![]()
Er is veel meer uit te halen als je een actieve houding aanneemt maar ik deed alleen de verplichte onderdelen omdat ik het toch wel druk genoeg had met mijn eigen studie(s), wat volgens mij wel voor de meeste beta-studenten geldt.
waar zie je datquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:08 schreef Mitsu het volgende:
Wow ik ben verbaasd over het aantal aanmeldingen voor IO volgend jaar, bijna 200 mensen teveel
Iemand whatsappte t naar me dus weet t niet precies. Maar er is een lijst van duo voor alle definitieve lotingsstudies met de aanmeldingen van dit jaar.quote:
Ohja heb het al, bij LR 266 teveel aanmeldingenquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:29 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Iemand whatsappte t naar me dus weet t niet precies. Maar er is een lijst van duo voor alle definitieve lotingsstudies met de aanmeldingen van dit jaar.
Das ook wel weer pokke veel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ohja heb het al, bij LR 266 teveel aanmeldingen
Ach ja, als IO onverhoopt niet lukt kan ze altijd nog een echte studie gaan doen!quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:35 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Das ook wel weer pokke veel.
Een vriendinnetje van me loopt nu ziek te stressen omdat ze denkt dat ze niet ingeloot gaat worden voor IO, terwijl ik beweerde dat zich toch wel te weinig mensen aan gaan melden
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, als IO onverhoopt niet lukt kan ze altijd nog een echte studie gaan doen!
Het gebeurt wel of het gebeurt niet. Dus 50% kans is het antwoord.quote:
Zie PI joh!quote:
Misschien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
meh
maar kom je nou naar de meet of niet
ja bizar hequote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:35 schreef MrStalin het volgende:
wtf, +700 aanmeldingen voor LR
gekkigheid
Wij hebben er bijna 200, stijging van 33%.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:35 schreef MrStalin het volgende:
wtf, +700 aanmeldingen voor LR
gekkigheid
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ohja heb het al, bij LR 266 teveel aanmeldingen
Meet?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
meh
maar kom je nou naar de meet of niet
Ohquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
ONZ / [MEET] Zomer meet juli. In het 'centrale' Utrecht.
Nooouuuu!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat we een bètameet gingen organiseren?
Oh dat was me nog geen eens opgevallen haha.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
post icon, die smiley naast de post
Noob!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:16 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Oh dat was me nog geen eens opgevallen haha.
Gewoon komen borrelen in het Keldertje, ja toch?quote:
Te horen gekregen van mijn opleidingscoördinator.quote:
Keldertje is al een half jaar dicht en gaat zeer waarschijnlijk niet meer openquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon komen borrelen in het Keldertje, ja toch?
Wtf lul jij, 't Keldertje is gewoon open.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Keldertje is al een half jaar dicht en gaat zeer waarschijnlijk niet meer open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |