Om je blij te maken, volgend jaar komt er Natuurkunde bij! En Econometrie als studie is geen sociale wetenschap hoor, verre van. Als (toegepast) vak natuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Jij deed econometrie toch? Sociale wetenschappen.En dan komen haten op scheikunde.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:31 schreef OllieWilliams het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_s_de_erasmus.html
Cmol is ideaal, kom je nog wel achter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moeilijk doen.Jij vindt Cmol zeker ook lekker werken?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:08 schreef yosander het volgende:
Gaan er nog mensen naar het RUG400 gala?
Morgen wel een toets (docent wilde 'm niet verplaatsen) maar #yolo
10.000quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]Een 'Gala' van 7000 man.
Ik snap écht niet waarom je daar in godsnaam heen zou willen. (Maar goed, ik ben dan ook een 'rare, asociale' beta.)
Incapabel jijquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
Ligt het nou aan mij of kan je zelf niks toevoegen aan My Timetable van de TUD?
Waarom zou je dat willen? Exporteer je Timetable gewoonquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Andere dingen dan vakken bedoel ik hè.
Naar wat dan? Ik heb alleen dat ding.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Exporteer je Timetable gewoon
omgquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:28 schreef Rezania het volgende:
Oh, kan ook gewoon naar Google, vet handig.
Het is al vijf uur geweest ja, hersenen zijn op. #negentotvijfmentaliteitquote:
Gewoon uit het groepje kicken. Als iemand niks uitvoert houdt het op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:19 schreef Fierce. het volgende:
O echt harde irritaties. Ik werk met een heel leuk meisje samen aan een opdracht, maar ze begrijpt echt de makkelijkste dingen niet, moet overal uitleg bij hebben, moet alles 17201x vragen en voert uiteindelijk geen flikker uit omdat ze het moeilijk vindt en daarnaast een beetje laks is.
Waar heb ik dit eerder gehoordquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon uit het groepje kicken. Als iemand niks uitvoert houdt het op.
Bij ons kwam hij niet eens meer opdagen. En de peer review over hem was moordend.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waar heb ik dit eerder gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |