Ok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het niet toch makkelijker is om toch een 'misschien' lijst bij te houden.
Het staat misschien wel lelijker in de OP, maar ik heb er wel wat aan gehad.
Door die lijst af te gaan en 'misschien' mensen 2 weken voor de meet een DM te sturen of ze nog komen, zo heb ik er toch nog een aantal daarvan op de 'aanwezig' lijst gekregen. Die mensen waren het anders al lang weer vergeten, en waren dus niet gekomen. En denk dat je er ook weinig zin in hebt om 2 weken voorafgaand aan de meet alsnog alle topics door te spitten op zoek naar mensen die 'misschien' zouden komen om ze te vragen of ze nou toch nog komen of niet. Kun je beter gewoon die lijst bijhouden en naderhand die lijst DM'en.
Dan gaan we bier drinken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb trouwens steeds het idee dat ik die dag al iets heb. Maar kan er niet opkomen wat, dus fuck dat.
Ye, dat was de afspraak.quote:
BlueJeans wil vast haar fles passie wel met je delen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:53 schreef Trollscience het volgende:
haha al die sukkels die bier drinken
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenhedenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
BlueJeans wil vast haar fles passie wel met je delen.
Dat is deze meet toch ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenheden
Ik wil je wel een cadeautje geven als dat het makkelijker voor je maakt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenheden
Tussen mijn billetjes?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil je wel een cadeautje geven als dat het makkelijker voor je maakt.
Een gesmolten Kitkat chunky?quote:
Ik neem ook wel een jonko mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:00 schreef Trollscience het volgende:
nee man ik neem mijn eigen drugs mee komt wel goed
aangeschoten mensen zijn wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |