Misschien dat ik voor de zomer nog een break inlasquote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je had heel wat in te halen.
Er liggen paden. Grasvelden zijn misschien wat moeilijker.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Mr.Ping het volgende:
Is het park ook geschikt voor rolstoelgebruikers?
bier zuipen in een park, wat kan er eng aan zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik langs komkwartiertje fietsen maar. Maar ik moet me er heel erg overheen zetten dat meeten eng is
Maakt mij niet uit. Hang hier genoeg rond om zo nu en dan de OP bij te werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen we doorgaan in de mijne? Of wil jij het nu voort bijhouden ollie?
Aight coolquote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Hang hier genoeg rond om zo nu en dan de OP bij te werken.
Haha doe normaal ik zal je beschermenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik langs komkwartiertje fietsen maar. Maar ik moet me er heel erg overheen zetten dat meeten eng is
Alsof iemand een neuk geeftquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef utopie het volgende:
Utrecht centraal noemen_____ en heb je een vergunning geregeld om in het park te mogen barbecueën ?
Utrecht is godverdomme centraal jaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef utopie het volgende:
Utrecht centraal noemen_____ en heb je een vergunning geregeld om in het park te mogen barbecueën ?
http://www.utrecht.nl/stadsparken-en-landgoederen/quote:Picknicken of barbecueën in het park mag. Neem wel een vuilniszak mee van huis en neem je afval mee naar huis. Zeker op zomerse dagen zijn de prullenbakken in het park snel vol. Gebruik barbecuetoestellen met pootjes of leg een stuk steen of plank onder de barbecue om te voorkomen dat er schroeiplekken in het gras ontstaan;
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Haha doe normaal ik zal je beschermen
Dat bier vies is. grquote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
bier zuipen in een park, wat kan er eng aan zijn
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef utopie het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon gaan! Is hartstikke leuk en niet eng
Ik zet me er ook overheenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat bier vies is. gr
Ik vind meeten gewoon eng oké
Ik ben best benieuwd naar wat koppen maar gezien mijn leeftijd schat ik zo in dat ik de vader van een redelijk aantal deelnemers had kunnen zijn dus ik weet niet of ik daar bij wil zijnquote:Wat is de gemiddelde leeftijd?
PAPAquote:Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar wat koppen maar gezien mijn leeftijd schat ik zo in dat ik de vader van een redelijk aantal deelnemers had kunnen zijn dus ik weet niet of ik daar bij wil zijn
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
ZOON
Hoewel, als je van '89 bent dan toch niet...
Ik denk rond de 27quote:
Tilburg presentquote:
Hmm, ik reis vanaf Zuid Limburg. En dan Eindhoven, Den Bosch en Utrechtquote:
Zal wel meevallen dat enge, er komen toch geen vrouwenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
ama en moiraquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:52 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Zal wel meevallen dat enge, er komen toch geen vrouwen
Jowwe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En nijntje en miss BlueJeans weer?
Wist wel dat ik een bolletje zagquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jowwe.
Ik weet alleen niet of ik onder vrouw val [ afbeelding ].
Dan moet je even in je broek kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jowwe.
Ik weet alleen niet of ik onder vrouw val [ afbeelding ].
Geen Kit Kat Chunky gespot.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan moet je even in je broek kijken
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan zou 'ie smelten, dat is zonde.
Maar dan ben je dus ook vast een meisje
Oh ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja als toen toen wij ook naast elkaar zaten enz
ok ok ok ok okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kalm aan broeder ik zit mobiel ik doe het later ok
ach hij is wel een lekkere blankequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wist nog toen ik ollie ging ophalen.
Ik vet aan me swag werken, is die blank.....
Als jij gaat kom ik ookquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Geloof me, meeten is niet eng. Er zijn heel veel users waarvan je online denkt dat ze eng zijn of soms zelfs dat je ze op hun muil wil timmeren maar als je ze in het echt ziet en even met ze praat wil je ze eigenlijk alleen maar keihard uitlachenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon eerst paar keer langsfietsen, beetje observeren.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Pilletjes slikken tegen de angstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Geloof me, meeten is niet eng. Er zijn heel veel users waarvan je online denkt dat ze eng zijn of soms zelfs dat je ze op hun muil wil timmeren maar als je ze in het echt ziet en even met ze praat wil je ze eigenlijk alleen maar keihard uitlachen
Kutgarp, geloof me ook de eerste meeting is niet eng.
Is ook wel heel belangrijk, een goed meet verslag!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef d4v1d het volgende:
Ja maar ik ben helemaal niet spontaan en dan zit ik daar zo stil in een hoekje met mijn mobiel verslag uit te brengen van de meet
Daar ging mijn zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wacht, dat klinkt misschien veel naarder dan ik het bedoel.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon eerst paar keer langsfietsen, beetje observeren.
Ik kan Henk misschien wel meenemen. Hij loopt nooit weg en houdt intens veel van grote groepen mensen want dan kan hij van schoot naar schoot. Heel hard miauwend natuurlijk en als je stopt met aaien dan gaat 'ie naar de volgende.quote:
Het is dat ik zijn ondertitel gelezen had, anders had ik dit ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wist nog toen ik ollie ging ophalen.
Ik vet aan me swag werken, is die blank.....
Valt allemaal wel mee. Er staan sowieso al 2 op aanwezig die onder de 18 zijnquote:
hihihi okiquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*Vind het gewoon een leuke smiley*
Ach wat maakt het ook uit hoe oud we zijn, zolang we maar gezellig zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Er staan sowieso al 2 op aanwezig die onder de 18 zijnLeeftijd ligt tussen de 17 en 30 ongeveer.
Daaromquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit hoe oud we zijn, zolang we maar gezellig zijn
Jep was op zondagquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Stonersmeet was toch ook op een Zondag? Toen waren er namelijk gewoon supermarkten open in de buurt van het park
In Utrecht zijn de supermarkten altijd open op zondagquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Stonersmeet was toch ook op een Zondag? Toen waren er namelijk gewoon supermarkten open in de buurt van het park
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In Utrecht zijn de supermarkten altijd open op zondag
Zaterdag? Viel wel mee toch. Ik vond stoners toen engerquote:
Onze selfie is baas trouwensquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zaterdag? Viel wel mee toch. Ik vond stoners toen engerNu herkende ik de helft al meteen
Niet openbaar op fok maar je mag hem wel DM'en naar hem.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als FL het niet erg vind wil ik hem best hier plaatsen
Doe ik datquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet openbaar op fok maar je mag hem wel DM'en naar hem.
Kutkatquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
Nu ben ik wel vreselijk benieuwd naar je mening kitkat
Jullie kijken wel een beetje zielig haha, maar dat komt misschien door het weerquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
Nu ben ik wel vreselijk benieuwd naar je mening kitkat
Origineel hoorquote:
Er zit een albert heijn vlakbij, op dat A'tjequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In Utrecht zijn de supermarkten altijd open op zondag
Toch maar kijken of er iemand met de auto gaatquote:Treinreizigers van en naar Utrecht Centraal krijgen in het pinksterweekeinde en vooral in de zomervakantie te maken met flinke overlast door werkzaamheden aan het spoor. Het station blijft bereikbaar, maar het is volgens staatssecretaris Wilma Mansveld (Spoor) onontkoombaar dat er op bepaalde momenten in meerdere richtingen geen of minder treinen rijden. .
Dat heeft ze vandaag aan de Tweede Kamer geschreven. Sommige treinreizigers zullen tijdens de werkzaamheden vertraging oplopen, omdat ze met de bus worden vervoerd of omdat ze vaker moeten overstappen. De grootste overlast doet zich van 9 tot en met 17 augustus voor. Dan wordt er negen dagen achtereen gewerkt.
De Nederlandse Spoorwegen en spoorbeheerder ProRail streven er volgens Mansveld naar de hinder te beperken. Rond station Utrecht, dat flink wordt verbouwd, wordt dit jaar bijna elk weekend aan het spoor gewerkt. Omdat wissels, bovenleidingen en beveiligingssystemen gelijktijdig worden verwijderd of vervangen, is het nodig de dienstregeling aan te passen.
De NS en ProRail hebben over de buitendienststellingen en het alternatieve vervoer overlegd met de consumentenorganisaties in het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar Vervoer (Locov). Het is de bedoeling dat dit vaker en ook in een vroeger stadium gaat gebeuren. Dat past in het streven van Mansveld om de positie van reizigers te versterken. Die moeten volgens haar beter inzicht krijgen in de prestaties op het spoor en meer mogelijkheden krijgen om invloed op de NS te hebben.
Ook rond Schiphol en Den Bosch wordt dit jaar intensief aan het spoor gewerkt, waardoor van en naar die stations geregeld geen of minder treinen rijden. .
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef KitKatChunky het volgende:
Utrecht
Ik wil er naar toe verhuizen maar dat kan niet
Kom jij ook?quote:
Ja maar ik zie dat je PSV fan bent. Kom je uit het zuiden dan?quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dat je PSV fan bent. Kom je uit het zuiden dan?
Heel stiekem ben ik ook PSV fanquote:
Nu ga je vast vragen of we samen kunnen reizen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Heel stiekem ben ik ook PSV fan![]()
En kom ik ook het zuiden
Goed geradenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nu ga je vast vragen of we samen kunnen reizen.
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrechtquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na of ik met de auto of trein kom. Vanuit welke stad reis je?
Als ik met de trein ga dan kom ik je tegen in Den Boschquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrecht
Top!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga dan kom ik je tegen in Den Bosch
Die van Heerlen naar Eindhoven stopt in Deurne toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrecht
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Nu al afzeggen? Dit moet een record zijn.
Nee, das die uit Venlo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die van Heerlen naar Eindhoven stopt in Deurne toch?
Het is alle twee goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?
Klopt. Ik stop in sittardquote:
Nou stel je voor dat daar nog vier keer Helmond bij zou komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Klopt. Ik stop in sittardroermond
weert
eindhoven
den bosch
Als ik met de trein reis kun je vanaf den Bosch ook weer mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
Oke dan reis ik niet met je mee
Tevens: het Helmondkwartet_!
Brabantquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?
Of op de FOK! meet tussen de brabanders gaan zitten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is alle twee goedmaar liever dan mee naar utrecht.
Te ingewikkeldquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Je kan vanaf Eindhoven toch meereizen dan?
Ga met de trein dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik met de trein reis kun je vanaf den Bosch ook weer mee.
Sws biertje pakken in de treinquote:
Dat kon ie zaterdag toch ook wel?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga met de trein dan.
En dan kun je bier drinken.
Deze meet natuurlijk duhquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik stoeltjes zou hebben, had ik ze meegenomen. Evenals een tafel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga met de trein.
Misschien kunnen mensen die met de auto gaan wat stoeltjes ofzo meenemen? Beetje plekje afbakenen enz
Ik heb al voor elkaar dat ik 6 juli naar de meet kan.quote:
Een rood wit lint en een krijtstreep hoort voldoende te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga met de trein.
Misschien kunnen mensen die met de auto gaan wat stoeltjes ofzo meenemen? Beetje plekje afbakenen enz
Komt wel goed. Er zijn genoeg mensen die wel even je wiet voor je willen crunchen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik ben wss wel licht depri en met een slaaptekort aanwezig
Hoop dat ik op z'n minst nog ff ergens kan douchen voor ik naar de meet gaquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt wel goed. Er zijn genoeg mensen die wel even je wiet voor je willen crunchen.
Anders zorg je dat je met badtripbob reist en neem je een lijntje onderweg.
gvd hardcore jijquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoop dat ik op z'n minst nog ff ergens kan douchen voor ik naar de meet ga![]()
Ik was wel van plan een kamer te boeken in dat hotel naast CS. Als jij belooft je pik niet aan de gordijnen af te vegen mag jij je daar wel douchen voordat je de andere FOK!kers onder ogen komt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoop dat ik op z'n minst nog ff ergens kan douchen voor ik naar de meet ga![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was wel van plan een kamer te boeken in dat hotel naast CS. Als jij belooft je pik niet aan de gordijnen af te vegen mag jij je daar wel douchen voordat je de andere FOK!kers onder ogen komt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet nog niet precies hoe het gaat lopen maar wie weetkan geen beloftes maken mbt het gordijn overigens
Komt goed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet nog niet precies hoe het gaat lopen maar wie weetkan geen beloftes maken mbt het gordijn overigens
Ah dat ben ik (iig hier op FOK!) wel gewendquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Omdat jullie blijkbaar niet onder vrouwen vallen
Ik zal mijn waarde oordeel pas vestigen op 6 juliquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah dat ben ik (iig hier op FOK!) wel gewend
Vooral door dit soort lijstjes die vrouwen schijnbaar doen: LIF / Dit doen vrouwen voor een eerste vrijpartij
Dan ben ik er geen, nee
Ben wel benieuwd of er meningen over mij zijn veranderd n.a.v. de vorige meet (de grootste kutmeet ooit in Zwolle, afgelopen week)quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zal mijn waarde oordeel pas vestigen op 6 juli
Dat je dat nog weetquote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb ik jou niet eens een tulp zien rollen op de tc of was dat hork?mono en Moira waren ook bij jullie geloof ik
Ik ben nog onbevlektquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er meningen over mij zijn veranderd n.a.v. de vorige meet (de grootste kutmeet ooit in Zwolle, afgelopen week)
Hehe nice... ondanks de marijuana's heb ik nog wel een aardig geheugen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Was het eerste weekend dat ik Mono leerde kennen
Ging ik nadat hij 2 nachten bij mij was blijven slapen met hem mee naar Den Haag, waar hij Oerbeer, Hork en zijn vrouw, en Liesje1979 had uitgenodigd (eerste mini-meet)
Liesje had idd die tulp gedraaid en we hadden idd TC open staanKneiterwaus
Mooie tijden
Whehe, hoop stiekem toch niet dat de meningen over mij n.a.v. die meet negatief veranderd zijnquote:
vond je al een kutwijf en nou ik kan je vertellen dat is er niet beter op gewordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er meningen over mij zijn veranderd n.a.v. de vorige meet (de grootste kutmeet ooit in Zwolle, afgelopen week)
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, hoop stiekem toch niet dat de meningen over mij n.a.v. die meet negatief veranderd zijn
Excuseer mij nu ik even een donker en leeg hoekje op ga zoeken waarin ik mij terug kan trekken en in foetushouding schommelend kan gaan wenenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:58 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
vond je al een kutwijf en nou ik kan je vertellen dat is er niet beter op geworden
Het meeste wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik een dronken Spaghettivreter aan het beschermen was tegen nóg meer alcohol en verdovende middelen, anders was hij comateus geraaktquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:58 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Heb je iemand op z'n bakkes getimmerd?
Awh inderdaad superliefquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het meeste wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik een dronken Spaghettivreter aan het beschermen was tegen nóg meer alcohol en verdovende middelen, anders was hij comateus geraakt
En heb hem overeind gehouden tijdens 't pissen omdat 'ie anders in z'n eigen pis zou vallen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Excuseer mij nu ik even een donker en leeg hoekje op ga zoeken waarin ik mij terug kan trekken en in foetushouding schommelend kan gaan wenen
[..]
Het meeste wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik een dronken Spaghettivreter aan het beschermen was tegen nóg meer alcohol en verdovende middelen, anders was hij comateus geraakt
En heb hem overeind gehouden tijdens 't pissen omdat 'ie anders in z'n eigen pis zou vallen
Ja, terwijl hij cola en sinas ook gewoon lekker vondquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Awh inderdaad superliefsteeds als hij weer naar een biertje greep pakte jij hem weer af
![]()
Wel lief een koekje geven volgende keerquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, terwijl hij cola en sinas ook gewoon lekker vond
Maar volgens mij heeft 'ie nog wel afgesloten met een biertje.
Dat mocht wel van mij omdat hij zo braaf naar me luisterde
Je hebt je naam als stonermoeder weer waar gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, terwijl hij cola en sinas ook gewoon lekker vond
Maar volgens mij heeft 'ie nog wel afgesloten met een biertje.
Dat mocht wel van mij omdat hij zo braaf naar me luisterde
hehe inddquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt je naam als stonermoeder weer waar gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Haha jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt je naam als stonermoeder weer waar gemaakt.
Nieuw leven inblowen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaDe stonermoeder die haar kindje heeft verlaten
Ja gewoon alle eckte stonerts weer uit de ONZ SC vissen en terug in de Stoners deponeren om te SC'enquote:
Ik vond je muts wel erg mooi en lekker. Ik kon er ook niet vanaf blijvenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vond je muts wel erg mooi en lekker. Ik kon er ook niet vanaf blijven
I'm in!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gewoon alle eckte stonerts weer uit de ONZ SC vissen en terug in de Stoners deponeren om te SC'en
I'm in. ONZ SC is sws kutquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gewoon alle eckte stonerts weer uit de ONZ SC vissen en terug in de Stoners deponeren om te SC'en
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag van mij welquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ah bazigheid. Retour kost 17.20 vanuit den boschmisschien kan ik van iemands 40% meesnoepen dan zou het 10 euro worden.
Je ziet er jonger uit als ik had verwacht... En je bent gewoon liefquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat ik er jong uit ziequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:59 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Je ziet er jonger uit als ik had verwacht... En je bent gewoon lief
Nou, ik weet niet hoe oud je daadwerkelijk bent, maar ik schatte je eerder 21 a 22 jaar. En alsjeblieftquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat ik er jong uit zieGaan ze me 17 schatten
![]()
Mja over 10 jaar vind ik het leuk, hehe
En thanks
Oh dan ben ik niet jonger dan je geschat had, maar heb je goed geschatquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe oud je daadwerkelijk bent, maar ik schatte je eerder 21 a 22 jaar. En alsjeblieft
Ik vind je 21.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat ik er jong uit zieGaan ze me 17 schatten
![]()
Mja over 10 jaar vind ik het leuk, hehe
En thanks
Dat schatvermogen van mij...quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan ben ik niet jonger dan je geschat had, maar heb je goed geschat
Zolang ik nog tijd heb om door te krassenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Baasdan moeten we wel dezelfde tijd terug naar Brabant maar dat is niet erg toch
?
nee wel langzaamquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef Trollscience het volgende:
kan ik evt. ergens snel masturberen in de buurt v.h. park?
alfa koper scheerapparaatquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga je examens maken, ijdele nimf
Jij zou ook wel graag willen kijken?quote:
ik ben 17quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:57 schreef Parenadium het volgende:
[..]
Ja, graag zelfs.
Moet mijn pornocollectie uitbreiden
aivd ingelichtquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:59 schreef Parenadium het volgende:
[..]
Godver dan zit ik hier toch verkeerd met mijn 58 jaar
zal kijken of ik het senseoapperaat mee kan nemenquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
Wellicht dat ik een kopje koffie kom drinken
Jij bent 58, en dan ga je op zoek naar girlscene topics van meisjes van 13 over vingeren?quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:59 schreef Parenadium het volgende:
[..]
Godver dan zit ik hier toch verkeerd met mijn 58 jaar
Nou een kopje koffie in de vorm van een slok uit mijn bidon is ook goed want ik ga dan een lekker stukje fietsen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zal kijken of ik het senseoapperaat mee kan nemen
Ja, is dat zo raar?quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jij bent 58, en dan ga je op zoek naar girlscene topics van meisjes van 13 over vingeren?
We neer insurance.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
Wellicht dat ik een kopje koffie kom drinken
Why?quote:
Oh, zo. Nou, voorruit. Maar ik blijf dan niet heel lang. Uurtje ofzo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is wel of niet. Je komt op de lijst als je het zeker weet
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:12 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik zal voor de meet sowieso een zak kitkats hosselenAls het dan warm is buiten dan is misschien best een slecht ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voorspel dat het heel hard gaat smelten
Your beauty never ever scared me.
Maakt niet uit, ze zijn toch los verpaktquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het dan warm is buiten dan is misschien best een slecht ideeIk voorspel dat het heel hard gaat smelten
Uiteraard!quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat we nog met een groepje langs de supermarkt gaan die dag
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze zijn toch los verpakt
quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Als mod neem ik aan dat er gezorgd word voor mijn eten en dranken?
quote:
VIP treatment.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:57 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat we nog met een groepje langs de supermarkt gaan die dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Fokker89 het volgende:
SuperBadummtssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Moira. wil je vast wel een keer uitlaten die dag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Kom maar op schoot hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef RockNijntje het volgende:
Mods zorgen juist voor al hun kindjes.
Een dergelijk aanbod sla ik niet af!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moira. wil je vast wel een keer uitlaten die dag.
1 uur is een prima tijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
beetje vroeg niet?
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
Vanaf hoe laat dan wel?quote:
4 minuren over half 2?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef KitKatChunky het volgende:
als de vier in het uur zit is het tijd voor bier!
Ik neem wodka mee en bordjes, bestek, bekertjes en servetjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef JustAsEasy het volgende:
Wie neemt wat mee eigenlijk? Misschien al gemakkelijk als we een indicatie hebben.
Ik wil in Utrecht best kitkats en wat procereur lapjes en een sixpackje radlers oid sponserenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef JustAsEasy het volgende:
Wie neemt wat mee eigenlijk? Misschien al gemakkelijk als we een indicatie hebben.
Weet nog niet precies. Waarschijnlijk ga ik vanaf het park ff langs de super omdat ik daarvoor hoogstwaarschijnlijk niet in de gelegenheid benquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik ga ook maar even langs de supermarkt ter plekke. Ik wil best een kratje bier halenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet nog niet precies. Waarschijnlijk ga ik vanaf het park ff langs de super omdat ik daarvoor hoogstwaarschijnlijk niet in de gelegenheid ben
Goed weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat er qua benodigdheden zo'n beetje het zelfde nodig is als op de vorige meet:
- Bier
- Frisdrank
- Vlees
- Wegwerp BBQ's
- Saus
- Servetjes*
- Vuilniszakken
- Bordjes, bekertjes etc.*
- Tafeltje om vlees enz op te zetten
- BBQ tang
* Neem ik mee en ik ga ter plekke nog stokbrood kopen![]()
Ok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het niet toch makkelijker is om toch een 'misschien' lijst bij te houden.
Het staat misschien wel lelijker in de OP, maar ik heb er wel wat aan gehad.
Door die lijst af te gaan en 'misschien' mensen 2 weken voor de meet een DM te sturen of ze nog komen, zo heb ik er toch nog een aantal daarvan op de 'aanwezig' lijst gekregen. Die mensen waren het anders al lang weer vergeten, en waren dus niet gekomen. En denk dat je er ook weinig zin in hebt om 2 weken voorafgaand aan de meet alsnog alle topics door te spitten op zoek naar mensen die 'misschien' zouden komen om ze te vragen of ze nou toch nog komen of niet. Kun je beter gewoon die lijst bijhouden en naderhand die lijst DM'en.
Dan gaan we bier drinken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb trouwens steeds het idee dat ik die dag al iets heb. Maar kan er niet opkomen wat, dus fuck dat.
Ye, dat was de afspraak.quote:
BlueJeans wil vast haar fles passie wel met je delen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:53 schreef Trollscience het volgende:
haha al die sukkels die bier drinken
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenhedenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
BlueJeans wil vast haar fles passie wel met je delen.
Dat is deze meet toch ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenheden
Ik wil je wel een cadeautje geven als dat het makkelijker voor je maakt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenheden
Tussen mijn billetjes?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil je wel een cadeautje geven als dat het makkelijker voor je maakt.
Een gesmolten Kitkat chunky?quote:
Ik neem ook wel een jonko mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:00 schreef Trollscience het volgende:
nee man ik neem mijn eigen drugs mee komt wel goed
aangeschoten mensen zijn wel grappig
Blow jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |