Misschien dat ik voor de zomer nog een break inlasquote:Op maandag 12 mei 2014 21:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Je had heel wat in te halen.
Er liggen paden. Grasvelden zijn misschien wat moeilijker.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef Mr.Ping het volgende:
Is het park ook geschikt voor rolstoelgebruikers?
bier zuipen in een park, wat kan er eng aan zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik langs komkwartiertje fietsen maar. Maar ik moet me er heel erg overheen zetten dat meeten eng is
Maakt mij niet uit. Hang hier genoeg rond om zo nu en dan de OP bij te werken.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:10 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen we doorgaan in de mijne? Of wil jij het nu voort bijhouden ollie?
Aight coolquote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Hang hier genoeg rond om zo nu en dan de OP bij te werken.
Haha doe normaal ik zal je beschermenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik langs komkwartiertje fietsen maar. Maar ik moet me er heel erg overheen zetten dat meeten eng is
Alsof iemand een neuk geeftquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef utopie het volgende:
Utrecht centraal noemen_____ en heb je een vergunning geregeld om in het park te mogen barbecueën ?
Utrecht is godverdomme centraal jaquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef utopie het volgende:
Utrecht centraal noemen_____ en heb je een vergunning geregeld om in het park te mogen barbecueën ?
http://www.utrecht.nl/stadsparken-en-landgoederen/quote:Picknicken of barbecueën in het park mag. Neem wel een vuilniszak mee van huis en neem je afval mee naar huis. Zeker op zomerse dagen zijn de prullenbakken in het park snel vol. Gebruik barbecuetoestellen met pootjes of leg een stuk steen of plank onder de barbecue om te voorkomen dat er schroeiplekken in het gras ontstaan;
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Haha doe normaal ik zal je beschermen
Dat bier vies is. grquote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
bier zuipen in een park, wat kan er eng aan zijn
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef utopie het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon gaan! Is hartstikke leuk en niet eng
Ik zet me er ook overheenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat bier vies is. gr
Ik vind meeten gewoon eng oké
Ik ben best benieuwd naar wat koppen maar gezien mijn leeftijd schat ik zo in dat ik de vader van een redelijk aantal deelnemers had kunnen zijn dus ik weet niet of ik daar bij wil zijnquote:Wat is de gemiddelde leeftijd?
PAPAquote:Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar wat koppen maar gezien mijn leeftijd schat ik zo in dat ik de vader van een redelijk aantal deelnemers had kunnen zijn dus ik weet niet of ik daar bij wil zijn
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
ZOON
Hoewel, als je van '89 bent dan toch niet...
Ik denk rond de 27quote:
Tilburg presentquote:
Hmm, ik reis vanaf Zuid Limburg. En dan Eindhoven, Den Bosch en Utrechtquote:
Zal wel meevallen dat enge, er komen toch geen vrouwenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
ama en moiraquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:52 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Zal wel meevallen dat enge, er komen toch geen vrouwen
Jowwe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
En nijntje en miss BlueJeans weer?
Wist wel dat ik een bolletje zagquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jowwe.
Ik weet alleen niet of ik onder vrouw val [ afbeelding ].
Dan moet je even in je broek kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jowwe.
Ik weet alleen niet of ik onder vrouw val [ afbeelding ].
Geen Kit Kat Chunky gespot.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan moet je even in je broek kijken
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:12 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan zou 'ie smelten, dat is zonde.
Maar dan ben je dus ook vast een meisje
Oh ja, dat dacht ik alquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja als toen toen wij ook naast elkaar zaten enz
ok ok ok ok okquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kalm aan broeder ik zit mobiel ik doe het later ok
ach hij is wel een lekkere blankequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wist nog toen ik ollie ging ophalen.
Ik vet aan me swag werken, is die blank.....
Als jij gaat kom ik ookquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Geloof me, meeten is niet eng. Er zijn heel veel users waarvan je online denkt dat ze eng zijn of soms zelfs dat je ze op hun muil wil timmeren maar als je ze in het echt ziet en even met ze praat wil je ze eigenlijk alleen maar keihard uitlachenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon eerst paar keer langsfietsen, beetje observeren.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Pilletjes slikken tegen de angstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Geloof me, meeten is niet eng. Er zijn heel veel users waarvan je online denkt dat ze eng zijn of soms zelfs dat je ze op hun muil wil timmeren maar als je ze in het echt ziet en even met ze praat wil je ze eigenlijk alleen maar keihard uitlachen
Kutgarp, geloof me ook de eerste meeting is niet eng.
Is ook wel heel belangrijk, een goed meet verslag!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef d4v1d het volgende:
Ja maar ik ben helemaal niet spontaan en dan zit ik daar zo stil in een hoekje met mijn mobiel verslag uit te brengen van de meet
Daar ging mijn zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wacht, dat klinkt misschien veel naarder dan ik het bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |