ach hij is wel een lekkere blankequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wist nog toen ik ollie ging ophalen.
Ik vet aan me swag werken, is die blank.....
Als jij gaat kom ik ookquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik langs komkwartiertje fietsen maar. Maar ik moet me er heel erg overheen zetten dat meeten eng is
Geloof me, meeten is niet eng. Er zijn heel veel users waarvan je online denkt dat ze eng zijn of soms zelfs dat je ze op hun muil wil timmeren maar als je ze in het echt ziet en even met ze praat wil je ze eigenlijk alleen maar keihard uitlachenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Ik twijfel heel erg of ik langs komkwartiertje fietsen maar. Maar ik moet me er heel erg overheen zetten dat meeten eng is
Gewoon eerst paar keer langsfietsen, beetje observeren.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
Pilletjes slikken tegen de angstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Geloof me, meeten is niet eng. Er zijn heel veel users waarvan je online denkt dat ze eng zijn of soms zelfs dat je ze op hun muil wil timmeren maar als je ze in het echt ziet en even met ze praat wil je ze eigenlijk alleen maar keihard uitlachen
Kutgarp, geloof me ook de eerste meeting is niet eng.
Is ook wel heel belangrijk, een goed meet verslag!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:16 schreef d4v1d het volgende:
Ja maar ik ben helemaal niet spontaan en dan zit ik daar zo stil in een hoekje met mijn mobiel verslag uit te brengen van de meet
Daar ging mijn zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wacht, dat klinkt misschien veel naarder dan ik het bedoel.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon eerst paar keer langsfietsen, beetje observeren.
Ik kan Henk misschien wel meenemen. Hij loopt nooit weg en houdt intens veel van grote groepen mensen want dan kan hij van schoot naar schoot. Heel hard miauwend natuurlijk en als je stopt met aaien dan gaat 'ie naar de volgende.quote:
Het is dat ik zijn ondertitel gelezen had, anders had ik dit ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wist nog toen ik ollie ging ophalen.
Ik vet aan me swag werken, is die blank.....
Valt allemaal wel mee. Er staan sowieso al 2 op aanwezig die onder de 18 zijnquote:
hihihi okiquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*Vind het gewoon een leuke smiley*
Ach wat maakt het ook uit hoe oud we zijn, zolang we maar gezellig zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Er staan sowieso al 2 op aanwezig die onder de 18 zijnLeeftijd ligt tussen de 17 en 30 ongeveer.
Daaromquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit hoe oud we zijn, zolang we maar gezellig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |