Ik heb al voor elkaar dat ik 6 juli naar de meet kan.quote:
Een rood wit lint en een krijtstreep hoort voldoende te zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga met de trein.
Misschien kunnen mensen die met de auto gaan wat stoeltjes ofzo meenemen? Beetje plekje afbakenen enz
Komt wel goed. Er zijn genoeg mensen die wel even je wiet voor je willen crunchen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik ben wss wel licht depri en met een slaaptekort aanwezig
Hoop dat ik op z'n minst nog ff ergens kan douchen voor ik naar de meet gaquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt wel goed. Er zijn genoeg mensen die wel even je wiet voor je willen crunchen.
Anders zorg je dat je met badtripbob reist en neem je een lijntje onderweg.
gvd hardcore jijquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoop dat ik op z'n minst nog ff ergens kan douchen voor ik naar de meet ga![]()
Ik was wel van plan een kamer te boeken in dat hotel naast CS. Als jij belooft je pik niet aan de gordijnen af te vegen mag jij je daar wel douchen voordat je de andere FOK!kers onder ogen komt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoop dat ik op z'n minst nog ff ergens kan douchen voor ik naar de meet ga![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was wel van plan een kamer te boeken in dat hotel naast CS. Als jij belooft je pik niet aan de gordijnen af te vegen mag jij je daar wel douchen voordat je de andere FOK!kers onder ogen komt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet nog niet precies hoe het gaat lopen maar wie weetkan geen beloftes maken mbt het gordijn overigens
Komt goed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet nog niet precies hoe het gaat lopen maar wie weetkan geen beloftes maken mbt het gordijn overigens
Ah dat ben ik (iig hier op FOK!) wel gewendquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Omdat jullie blijkbaar niet onder vrouwen vallen
Ik zal mijn waarde oordeel pas vestigen op 6 juliquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah dat ben ik (iig hier op FOK!) wel gewend
Vooral door dit soort lijstjes die vrouwen schijnbaar doen: LIF / Dit doen vrouwen voor een eerste vrijpartij
Dan ben ik er geen, nee
Ben wel benieuwd of er meningen over mij zijn veranderd n.a.v. de vorige meet (de grootste kutmeet ooit in Zwolle, afgelopen week)quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik zal mijn waarde oordeel pas vestigen op 6 juli
Dat je dat nog weetquote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb ik jou niet eens een tulp zien rollen op de tc of was dat hork?mono en Moira waren ook bij jullie geloof ik
Ik ben nog onbevlektquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er meningen over mij zijn veranderd n.a.v. de vorige meet (de grootste kutmeet ooit in Zwolle, afgelopen week)
Hehe nice... ondanks de marijuana's heb ik nog wel een aardig geheugen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet
Was het eerste weekend dat ik Mono leerde kennen
Ging ik nadat hij 2 nachten bij mij was blijven slapen met hem mee naar Den Haag, waar hij Oerbeer, Hork en zijn vrouw, en Liesje1979 had uitgenodigd (eerste mini-meet)
Liesje had idd die tulp gedraaid en we hadden idd TC open staanKneiterwaus
Mooie tijden
Whehe, hoop stiekem toch niet dat de meningen over mij n.a.v. die meet negatief veranderd zijnquote:
vond je al een kutwijf en nou ik kan je vertellen dat is er niet beter op gewordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er meningen over mij zijn veranderd n.a.v. de vorige meet (de grootste kutmeet ooit in Zwolle, afgelopen week)
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, hoop stiekem toch niet dat de meningen over mij n.a.v. die meet negatief veranderd zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |