Ja maar ik zie dat je PSV fan bent. Kom je uit het zuiden dan?quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dat je PSV fan bent. Kom je uit het zuiden dan?
Heel stiekem ben ik ook PSV fanquote:
Nu ga je vast vragen of we samen kunnen reizen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Heel stiekem ben ik ook PSV fan![]()
En kom ik ook het zuiden
Goed geradenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nu ga je vast vragen of we samen kunnen reizen.
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrechtquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na of ik met de auto of trein kom. Vanuit welke stad reis je?
Als ik met de trein ga dan kom ik je tegen in Den Boschquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrecht
Top!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga dan kom ik je tegen in Den Bosch
Die van Heerlen naar Eindhoven stopt in Deurne toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrecht
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Nu al afzeggen? Dit moet een record zijn.
Nee, das die uit Venlo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die van Heerlen naar Eindhoven stopt in Deurne toch?
Het is alle twee goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?
Klopt. Ik stop in sittardquote:
Nou stel je voor dat daar nog vier keer Helmond bij zou komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Klopt. Ik stop in sittardroermond
weert
eindhoven
den bosch
Als ik met de trein reis kun je vanaf den Bosch ook weer mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
Oke dan reis ik niet met je mee
Tevens: het Helmondkwartet_!
Brabantquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?
Of op de FOK! meet tussen de brabanders gaan zitten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is alle twee goedmaar liever dan mee naar utrecht.
Te ingewikkeldquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Je kan vanaf Eindhoven toch meereizen dan?
Ga met de trein dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik met de trein reis kun je vanaf den Bosch ook weer mee.
Sws biertje pakken in de treinquote:
Dat kon ie zaterdag toch ook wel?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga met de trein dan.
En dan kun je bier drinken.
Deze meet natuurlijk duhquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik stoeltjes zou hebben, had ik ze meegenomen. Evenals een tafel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga met de trein.
Misschien kunnen mensen die met de auto gaan wat stoeltjes ofzo meenemen? Beetje plekje afbakenen enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |