quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon eerst paar keer langsfietsen, beetje observeren.
Ik kan Henk misschien wel meenemen. Hij loopt nooit weg en houdt intens veel van grote groepen mensen want dan kan hij van schoot naar schoot. Heel hard miauwend natuurlijk en als je stopt met aaien dan gaat 'ie naar de volgende.quote:
Het is dat ik zijn ondertitel gelezen had, anders had ik dit ook gedaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wist nog toen ik ollie ging ophalen.
Ik vet aan me swag werken, is die blank.....
Valt allemaal wel mee. Er staan sowieso al 2 op aanwezig die onder de 18 zijnquote:
hihihi okiquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*Vind het gewoon een leuke smiley*
Ach wat maakt het ook uit hoe oud we zijn, zolang we maar gezellig zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Er staan sowieso al 2 op aanwezig die onder de 18 zijnLeeftijd ligt tussen de 17 en 30 ongeveer.
Daaromquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ach wat maakt het ook uit hoe oud we zijn, zolang we maar gezellig zijn
Jep was op zondagquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Stonersmeet was toch ook op een Zondag? Toen waren er namelijk gewoon supermarkten open in de buurt van het park
In Utrecht zijn de supermarkten altijd open op zondagquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef Amarantha het volgende:
Stonersmeet was toch ook op een Zondag? Toen waren er namelijk gewoon supermarkten open in de buurt van het park
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In Utrecht zijn de supermarkten altijd open op zondag
Zaterdag? Viel wel mee toch. Ik vond stoners toen engerquote:
Onze selfie is baas trouwensquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zaterdag? Viel wel mee toch. Ik vond stoners toen engerNu herkende ik de helft al meteen
Niet openbaar op fok maar je mag hem wel DM'en naar hem.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als FL het niet erg vind wil ik hem best hier plaatsen
Doe ik datquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Niet openbaar op fok maar je mag hem wel DM'en naar hem.
Kutkatquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
Nu ben ik wel vreselijk benieuwd naar je mening kitkat
Jullie kijken wel een beetje zielig haha, maar dat komt misschien door het weerquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:31 schreef FL_Freak het volgende:
Nu ben ik wel vreselijk benieuwd naar je mening kitkat
Origineel hoorquote:
Er zit een albert heijn vlakbij, op dat A'tjequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In Utrecht zijn de supermarkten altijd open op zondag
Toch maar kijken of er iemand met de auto gaatquote:Treinreizigers van en naar Utrecht Centraal krijgen in het pinksterweekeinde en vooral in de zomervakantie te maken met flinke overlast door werkzaamheden aan het spoor. Het station blijft bereikbaar, maar het is volgens staatssecretaris Wilma Mansveld (Spoor) onontkoombaar dat er op bepaalde momenten in meerdere richtingen geen of minder treinen rijden. .
Dat heeft ze vandaag aan de Tweede Kamer geschreven. Sommige treinreizigers zullen tijdens de werkzaamheden vertraging oplopen, omdat ze met de bus worden vervoerd of omdat ze vaker moeten overstappen. De grootste overlast doet zich van 9 tot en met 17 augustus voor. Dan wordt er negen dagen achtereen gewerkt.
De Nederlandse Spoorwegen en spoorbeheerder ProRail streven er volgens Mansveld naar de hinder te beperken. Rond station Utrecht, dat flink wordt verbouwd, wordt dit jaar bijna elk weekend aan het spoor gewerkt. Omdat wissels, bovenleidingen en beveiligingssystemen gelijktijdig worden verwijderd of vervangen, is het nodig de dienstregeling aan te passen.
De NS en ProRail hebben over de buitendienststellingen en het alternatieve vervoer overlegd met de consumentenorganisaties in het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar Vervoer (Locov). Het is de bedoeling dat dit vaker en ook in een vroeger stadium gaat gebeuren. Dat past in het streven van Mansveld om de positie van reizigers te versterken. Die moeten volgens haar beter inzicht krijgen in de prestaties op het spoor en meer mogelijkheden krijgen om invloed op de NS te hebben.
Ook rond Schiphol en Den Bosch wordt dit jaar intensief aan het spoor gewerkt, waardoor van en naar die stations geregeld geen of minder treinen rijden. .
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef KitKatChunky het volgende:
Utrecht
Ik wil er naar toe verhuizen maar dat kan niet
Kom jij ook?quote:
Ja maar ik zie dat je PSV fan bent. Kom je uit het zuiden dan?quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dat je PSV fan bent. Kom je uit het zuiden dan?
Heel stiekem ben ik ook PSV fanquote:
Nu ga je vast vragen of we samen kunnen reizen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Heel stiekem ben ik ook PSV fan![]()
En kom ik ook het zuiden
Goed geradenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nu ga je vast vragen of we samen kunnen reizen.
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrechtquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk er nog ff over na of ik met de auto of trein kom. Vanuit welke stad reis je?
Als ik met de trein ga dan kom ik je tegen in Den Boschquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrecht
Top!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik met de trein ga dan kom ik je tegen in Den Bosch
Die van Heerlen naar Eindhoven stopt in Deurne toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:24 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Vanuit Landgraaf. Dus 1 overstap in Heerlen en dan via Eindhoven en Den Bosch naar Utrecht
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef FL_Freak het volgende:
Nu al afzeggen? Dit moet een record zijn.
Nee, das die uit Venlo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die van Heerlen naar Eindhoven stopt in Deurne toch?
Het is alle twee goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?
Klopt. Ik stop in sittardquote:
Nou stel je voor dat daar nog vier keer Helmond bij zou komenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Klopt. Ik stop in sittardroermond
weert
eindhoven
den bosch
Als ik met de trein reis kun je vanaf den Bosch ook weer mee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
Oke dan reis ik niet met je mee
Tevens: het Helmondkwartet_!
Brabantquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zeg nog niks af. Ik heb normaal gesproken ook helemaal geen planning. Mja, of 6 juli tussen de FOK!kers zitten of tussen de brabanders... Wat is het beste van deze 2 slechten?
Of op de FOK! meet tussen de brabanders gaan zitten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is alle twee goedmaar liever dan mee naar utrecht.
Te ingewikkeldquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Je kan vanaf Eindhoven toch meereizen dan?
Ga met de trein dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als ik met de trein reis kun je vanaf den Bosch ook weer mee.
Sws biertje pakken in de treinquote:
Dat kon ie zaterdag toch ook wel?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga met de trein dan.
En dan kun je bier drinken.
Deze meet natuurlijk duhquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als ik stoeltjes zou hebben, had ik ze meegenomen. Evenals een tafel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:04 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga met de trein.
Misschien kunnen mensen die met de auto gaan wat stoeltjes ofzo meenemen? Beetje plekje afbakenen enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |