Je hebt je naam als stonermoeder weer waar gemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, terwijl hij cola en sinas ook gewoon lekker vond
Maar volgens mij heeft 'ie nog wel afgesloten met een biertje.
Dat mocht wel van mij omdat hij zo braaf naar me luisterde
hehe inddquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt je naam als stonermoeder weer waar gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Haha jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt je naam als stonermoeder weer waar gemaakt.
Nieuw leven inblowen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha jaDe stonermoeder die haar kindje heeft verlaten
Ja gewoon alle eckte stonerts weer uit de ONZ SC vissen en terug in de Stoners deponeren om te SC'enquote:
Ik vond je muts wel erg mooi en lekker. Ik kon er ook niet vanaf blijvenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er meningen over mij zijn veranderd n.a.v. de vorige meet (de grootste kutmeet ooit in Zwolle, afgelopen week)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vond je muts wel erg mooi en lekker. Ik kon er ook niet vanaf blijven
I'm in!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gewoon alle eckte stonerts weer uit de ONZ SC vissen en terug in de Stoners deponeren om te SC'en
I'm in. ONZ SC is sws kutquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gewoon alle eckte stonerts weer uit de ONZ SC vissen en terug in de Stoners deponeren om te SC'en
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag van mij welquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
Ah bazigheid. Retour kost 17.20 vanuit den boschmisschien kan ik van iemands 40% meesnoepen dan zou het 10 euro worden.
Je ziet er jonger uit als ik had verwacht... En je bent gewoon liefquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er meningen over mij zijn veranderd n.a.v. de vorige meet (de grootste kutmeet ooit in Zwolle, afgelopen week)
Iedereen zegt altijd dat ik er jong uit ziequote:Op woensdag 14 mei 2014 22:59 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Je ziet er jonger uit als ik had verwacht... En je bent gewoon lief
Nou, ik weet niet hoe oud je daadwerkelijk bent, maar ik schatte je eerder 21 a 22 jaar. En alsjeblieftquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat ik er jong uit zieGaan ze me 17 schatten
![]()
Mja over 10 jaar vind ik het leuk, hehe
En thanks
Oh dan ben ik niet jonger dan je geschat had, maar heb je goed geschatquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe oud je daadwerkelijk bent, maar ik schatte je eerder 21 a 22 jaar. En alsjeblieft
Ik vind je 21.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen zegt altijd dat ik er jong uit zieGaan ze me 17 schatten
![]()
Mja over 10 jaar vind ik het leuk, hehe
En thanks
Dat schatvermogen van mij...quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan ben ik niet jonger dan je geschat had, maar heb je goed geschat
Zolang ik nog tijd heb om door te krassenquote:Op woensdag 14 mei 2014 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Baasdan moeten we wel dezelfde tijd terug naar Brabant maar dat is niet erg toch
?
nee wel langzaamquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef Trollscience het volgende:
kan ik evt. ergens snel masturberen in de buurt v.h. park?
alfa koper scheerapparaatquote:Op donderdag 15 mei 2014 10:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga je examens maken, ijdele nimf
Jij zou ook wel graag willen kijken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |