Moira. wil je vast wel een keer uitlaten die dag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:59 schreef kanovinnie het volgende:
Als mod neem ik aan dat er gezorgd word voor mijn eten en dranken?
Kom maar op schoot hoorquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:12 schreef RockNijntje het volgende:
Mods zorgen juist voor al hun kindjes.
Een dergelijk aanbod sla ik niet af!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moira. wil je vast wel een keer uitlaten die dag.
1 uur is een prima tijd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
beetje vroeg niet?
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
Vanaf hoe laat dan wel?quote:
4 minuren over half 2?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef KitKatChunky het volgende:
als de vier in het uur zit is het tijd voor bier!
Ik neem wodka mee en bordjes, bestek, bekertjes en servetjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef JustAsEasy het volgende:
Wie neemt wat mee eigenlijk? Misschien al gemakkelijk als we een indicatie hebben.
Ik wil in Utrecht best kitkats en wat procereur lapjes en een sixpackje radlers oid sponserenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef JustAsEasy het volgende:
Wie neemt wat mee eigenlijk? Misschien al gemakkelijk als we een indicatie hebben.
Weet nog niet precies. Waarschijnlijk ga ik vanaf het park ff langs de super omdat ik daarvoor hoogstwaarschijnlijk niet in de gelegenheid benquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:37 schreef JustAsEasy het volgende:
Ik ga ook maar even langs de supermarkt ter plekke. Ik wil best een kratje bier halenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Weet nog niet precies. Waarschijnlijk ga ik vanaf het park ff langs de super omdat ik daarvoor hoogstwaarschijnlijk niet in de gelegenheid ben
Goed weerquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat er qua benodigdheden zo'n beetje het zelfde nodig is als op de vorige meet:
- Bier
- Frisdrank
- Vlees
- Wegwerp BBQ's
- Saus
- Servetjes*
- Vuilniszakken
- Bordjes, bekertjes etc.*
- Tafeltje om vlees enz op te zetten
- BBQ tang
* Neem ik mee en ik ga ter plekke nog stokbrood kopen![]()
Ok.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:14 schreef Moira. het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het niet toch makkelijker is om toch een 'misschien' lijst bij te houden.
Het staat misschien wel lelijker in de OP, maar ik heb er wel wat aan gehad.
Door die lijst af te gaan en 'misschien' mensen 2 weken voor de meet een DM te sturen of ze nog komen, zo heb ik er toch nog een aantal daarvan op de 'aanwezig' lijst gekregen. Die mensen waren het anders al lang weer vergeten, en waren dus niet gekomen. En denk dat je er ook weinig zin in hebt om 2 weken voorafgaand aan de meet alsnog alle topics door te spitten op zoek naar mensen die 'misschien' zouden komen om ze te vragen of ze nou toch nog komen of niet. Kun je beter gewoon die lijst bijhouden en naderhand die lijst DM'en.
Dan gaan we bier drinken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb trouwens steeds het idee dat ik die dag al iets heb. Maar kan er niet opkomen wat, dus fuck dat.
Ye, dat was de afspraak.quote:
BlueJeans wil vast haar fles passie wel met je delen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:53 schreef Trollscience het volgende:
haha al die sukkels die bier drinken
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenhedenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
BlueJeans wil vast haar fles passie wel met je delen.
Dat is deze meet toch ookquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenheden
Ik wil je wel een cadeautje geven als dat het makkelijker voor je maakt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik drink alleen alcohol op speciale gelegenheden
Tussen mijn billetjes?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil je wel een cadeautje geven als dat het makkelijker voor je maakt.
Een gesmolten Kitkat chunky?quote:
Ik neem ook wel een jonko mee.quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:00 schreef Trollscience het volgende:
nee man ik neem mijn eigen drugs mee komt wel goed
aangeschoten mensen zijn wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |