Eh, ik slik alleen de e in als er een n achteraan komt.quote:
Dat kan ik nog voorkomen haha..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Same here... En dan kom ik waarschijnlijk nog weer te laat en met een taxi.
Awesoem! Gaan we wat leuks doen, of uit eten en dan afwachten wie het eerst de ander gaat vertellen dat er een stuk spinazie tussen zijn voortanden zit?quote:
We kunnen ook heel romantisch spaghetti delenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesoem! Gaan we wat leuks doen, of uit eten en dan afwachten wie het eerst de ander gaat vertellen dat er een stuk spinazie tussen zijn voortanden zit?
Ja ik hoop het wel. Maar na mijn examens was ik van plan door Europa te reizen voor een paar weken, dus weet niet of 6 juli daaronder valt en of het plan überhaupt wel doorgaat. Maar als ik kan, dan kom ik.quote:
Whehe zou tof zijn als je weer komtquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:38 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik hoop het wel. Maar na mijn examens was ik van plan door Europa te reizen voor een paar weken, dus weet niet of 6 juli daaronder valt en of het plan überhaupt wel doorgaat. Maar als ik kan, dan kom ik.![]()
Neem ik weer bananen mee die niemand opeet
Dit is voor een meet al petfect. We zitten in de stad in een park, neem aan dat er niet veel last hebben van de wind.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:07 schreef JustAsEasy het volgende:
Als we het weer zoals vandaag hebben mogen we niet klagen. Iets warmer nog
Haal je ze ook uit je tas? Dan weet iedereen ook dat je ze hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:38 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik hoop het wel. Maar na mijn examens was ik van plan door Europa te reizen voor een paar weken, dus weet niet of 6 juli daaronder valt en of het plan überhaupt wel doorgaat. Maar als ik kan, dan kom ik.![]()
Neem ik weer bananen mee die niemand opeet
Daarom moet je altijd uit gaan van de 'aanwezigen'lijst, niet de 'misschien'lijst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:27 schreef FL_Freak het volgende:
Maar zo'n misschien lijst wekt ook wel weer valse hoop op. Die lijst kan zo 40 namen zijn en uiteindelijk komt niemand er vsn
Ik heb er ook nog een aantal verplaatst in de loop van de laatste weken, hequote:Op donderdag 15 mei 2014 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Vorige meet kwam er bijna niemand van de misschienlijst. Er staan uiteindelijk 80 namen in de OP waarvan er maar 20 komen
oke dan welquote:Op zondag 18 mei 2014 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja doe maar wel. Drinken we samen een de koninck
kom dan soberso maarquote:Op zondag 18 mei 2014 00:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als ik kom wel, ik trek ze namelijk aan.
Als vliegen op stront
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij ging met mij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:47 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar Amoeba, ben jij nou eigenlijk homo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |