SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Awquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef essnhills het volgende: [..]
[..] Ik heb wel eens een zeer realistische droom gehad dat m'n vader was overleden. Toen ik toen midden in de nacht wakker werd was ik echt zwaar verdrietig, ik was ervan overtuigd dat m'n vader er niet meer was. Toen ik daarna even naar de wc ging hoorde ik hem snurken, echt een enorme explosie van blijdschap toen
![]()
Ik ben ook wel eens huilend wakker geworden omdat ik dacht dat iemand dood was. Fuck, dat was echt heftig. Ik moest die persoon toen wel even een berichtje sturen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel eens een zeer realistische droom gehad dat m'n vader was overleden. Toen ik toen midden in de nacht wakker werd was ik echt zwaar verdrietig, ik was ervan overtuigd dat m'n vader er niet meer was.
Toen ik daarna even naar de wc ging hoorde ik hem snurken, echt een enorme explosie van blijdschap toen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Awik ging gelijk op haar fb kijken of er geen condoleance berichtjes op stonden
Dromen kunnen zooo realistisch zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens huilend wakker geworden omdat ik dacht dat iemand dood was. Fuck, dat was echt heftig. Ik moest die persoon toen wel even een berichtje sturen.![]()
Sowieso omdat het vaak maar in een paar uur slaap gebeurt maar de dromen duren soms wel veel langer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dromen kunnen zooo realistisch zijn![]()
Ik was echt zo blij toen ik er achter kwam dat het maar een droom was
Jup, je tijdsbesef in dromen werkt heel anders dan in de realiteit. Je kan echt ontzettend veel meemaken in een paar minuten droom. Soms heel fijn, soms heel naar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso omdat het vaak maar in een paar uur slaap gebeurt maar de dromen duren soms wel veel langer.
Ik heb een paar keer gehad dat ik wist hoe laat het irl was (bijv. 6 u) en hoeveel tijd ik nog had tot de wekker (half 7).quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, je tijdsbesef in dromen werkt heel anders dan in de realiteit. Je kan echt ontzettend veel meemaken in een paar minuten droom. Soms heel fijn, soms heel naar.
huh?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat ik wist hoe laat het irl was (bijv. 6 u) en hoeveel tijd ik nog had tot de wekker (half 7).Alleen was het dan niet de wekker in mijn droom, maar iets anders.
ook grote wetenschappelijke ontdekkingen gedaan in dat half uur?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ging ik iets doen in de wetenschap dat ik nog een half uur de tijd had.
quote:
Leukquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
Over de TT gesproken, ik ga in oktober met m'n moeder naar Marco Borsato.
Eindhoven.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
Ga haten.quote:
In 030 zeker?quote:
Dat is Tilburg.quote:
Shab kanaleneilandquote:
waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
Utregquote:
Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Shab kanaleneiland
[..]
waarom zou je dat willen
maar is het die gehoorbeschadiging waard?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.
Tokkiequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar is het die gehoorbeschadiging waard?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hater.quote:
ik heb hele gevoelige orenquote:
Gewoon zorgen dat er in eerste instantie helemaal geen mijnenveld isquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Ik zou nog voor mijn moeder door een mijnenveld lopen.
Neem Heppie ook mee. Goede introductie en ik weet uit eigen ervaring dat hij Marco stiekem helemaal geweldig vindtquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.
Jammer dit weer. nog geen rustquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
Kan niet meer bellen met mijn mobiel.
Wel gewoon appen.
Rip
Ja.quote:
Daarom woon ik ook in Nederland. Het aantal mijnen hier is relatief laag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb hele gevoelige oren
[..]
Gewoon zorgen dat er in eerste instantie helemaal geen mijnenveld is
voorkomen is beter dan genezen
Arme jongen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem Heppie ook mee. Goede introductie en ik weet uit eigen ervaring dat hij Marco stiekem helemaal geweldig vindt
30 cm?quote:
Daarom heb ik ook oordoppen gekochtquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Hey Ronald.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook oordoppen gekochthahah beats by dre fagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oordoppen =/= beat by dr dre lolquote:
Nee ik was vannacht drinken & GTAV spelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
He roald was jij gister nou aan het werk achter csu?
Later chickie.quote:
Wil je dan voor mij een bed in elkaar timmeren?quote:
Ja is goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je dan voor mij een bed in elkaar timmeren?
en hem dan samen een stresstest gevenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je dan voor mij een bed in elkaar timmeren?
Daar wilde ik jou voor vragen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en hem dan samen een stresstest geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie deal, toch?quote:
Dus de clue van je verhaal is dat je niet mee moet gaan met een hype?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bose wordt niet zo ontzettend gehypet
Lekker ben jij ik mag je bed gaan timmeren en daarna niet eens samen met jou uittesten. Dan ga ik wel afwassen godverdommequote:
'T blijft een vrouw hequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker ben jij ik mag je bed gaan timmeren en daarna niet eens samen met jou uittesten. Dan ga ik wel afwassen godverdomme
nee dat beats by dre een groot aantal kutproducten levert die je beter kan vermijdenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus de clue van je verhaal is dat je niet mee moet gaan met een hype?
Ja zeg. De deal was afwassen voor een bed. Niet m'n lichaam voor een bed. Dan had ik veel meer van je kunnen vragen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker ben jij ik mag je bed gaan timmeren en daarna niet eens samen met jou uittesten. Dan ga ik wel afwassen godverdomme
haha hoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja zeg. De deal was afwassen voor een bed. Niet m'n lichaam voor een bed. Dan had ik veel meer van je kunnen vragen.
Pretty much, yeah ... Daarom doe ik daar ook niet aan.quote:
Ga ik gewoon een dikke dol draaien op je bedquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja zeg. De deal was afwassen voor een bed. Niet m'n lichaam voor een bed. Dan had ik veel meer van je kunnen vragen.
Jij leeft niet echt het objectieve leven of wel danquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat beats by dre een groot aantal kutproducten levert die je beter kan vermijden
Er kwam toch geen bed meer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga ik gewoon een dikke dol draaien op je bed
aight een meisje met respectquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Pretty much, yeah ... Daarom doe ik daar ook niet aan.
Zelfrespect in ieder geval. Anderen moeten nog maar afwachten of ze mijn respect verdienen.quote:
nee problem?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij leeft niet echt het objectieve leven of wel dan
Fera zit in mijn friendzonequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe nou niet zo liever had je gewild dat ze zei kom maar testen.
Ik ken jou soort
Ik he je respect, ja toch? boks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfrespect in ieder geval. Anderen moeten nog maar afwachten of ze mijn respect verdienen.
heb hier een sennheiser van 30 tientjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:43 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon koptelefoon bij de AH kopen toch doet het sowieso beter dan Beats by dre
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe nou niet zo liever had je gewild dat ze zei kom maar testen.
Ik ken jou soort
px serie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hier een sennheiser van 30 tientjes
werkt ook prima
Jij zit in de mijne, toch?quote:
Nog nooit gehoord vanquote:
Ga ik ook maar kopen ja. Wel handig als ik alleen ga vliegen naar Venetiequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hier een sennheiser van 30 tientjes
werkt ook prima
Life.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van
Your time is limited, so don't waste it living someone else's live
Neem ik aan
Dus als we beiden single waren en ik zou zeggen: "Hey FL, neuken?", zou je nee zeggen?quote:
ik ben geen sletquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus als we beiden single waren en ik zou zeggen: "Hey FL, neuken?", zou je nee zeggen?
Moet dat dan?quote:
Life is life. Lalalalala.quote:
oordopjes kosten 12 euro ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ah ik heb dit:
[ afbeelding ]
en ook nog sennheiser oordopjes van rond de 40
life* en ik geef sowieso niet zo'n neuk om wat andere denken over mijquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van
Your time is limited, so don't waste it living someone else's live
Neem ik aan
quote:
Die standaard dingen zijn kkquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oordopjes kosten 12 euro ofzo![]()
had voor ik ging vliegen geen oortjes dus nog snel op het vliegveld gehaald
Als je deze quote niet snapt begrijp ik wel waarom je tl doetquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oordopjes kosten 12 euro ofzo![]()
had voor ik ging vliegen geen oortjes dus nog snel op het vliegveld gehaald
[..]
life* en ik geef sowieso niet zo'n neuk om wat andere denken over mij
ach luister alleen in de bus via mijn oortjes dus das niet zo veelquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die standaard dingen zijn kkdeze hebben nog een lekkere bass enz
Waarom moet jij steeds iemand zijn/haar niveau erbij halen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je deze quote niet snapt begrijp ik wel waarom je tl doet
meh leg liever iets bij voor goede oortjes. Ik had eerst best vaak van die standaard dingen en gingen om de haverklap kapot. Deze gaan nu al 1,5 jaar mee ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach luister alleen in de bus via mijn oortjes dus das niet zo veel
grappig want ik doe geen TLquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je deze quote niet snapt begrijp ik wel waarom je tl doet
Valt mij gewoon op dat ik er steeds met kop en schouders bovenuit steek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom moet jij steeds iemand zijn/haar niveau erbij halen?
Iedereen kan zo'n kut bedrijfje opzetten. Hoef je niet slim voor te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op dat ik er steeds met kop en schouders bovenuit steek.
lkkr hardstyle via htc telefoon xD lekker met zwart petje stoer in groepjes fietsen XDxDquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
gwoon door telfoon spieker pompe ja tog xD
hang mijn telefoon meestal aan de stereoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
gwoon door telfoon spieker pompe ja tog xD
Waar heb jij mij dat zien zeggen danquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen kan zo'n kut bedrijfje opzetten. Hoef je niet slim voor te zijn.
Ik zeg dat gewoon. Je doet alsof je hier de slimste bent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar heb jij mij dat zien zeggen dan
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op dat ik er steeds met kop en schouders bovenuit steek.
Dat ben ik ook, en ik benadruk dat graag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg dat gewoon. Je doet alsof je hier de slimste bent.
Doe gewoon normaal.
No man gwoon zelluf ja tog die haters kenne tiefes krijge ga my egnie aanpasse ofsoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lkkr hardstyle via htc telefoon xD lekker met zwart petje stoer in groepjes fietsen XDxD
Die hightech opties bezit ik niet. Mijn muziek doe ik toch niet heel veel mensen aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hang mijn telefoon meestal aan de stereo
of stream van telefoon naar pc die standaard op de stereo staat
Kneusquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, en ik benadruk dat graag.
mijn buren en moeder mogen altijd genieten van mijn muziekquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
No man gwoon zelluf ja tog die haters kenne tiefes krijge ga my egnie aanpasse ofso
[..]
Die hightech opties bezit ik niet. Mijn muziek doe ik toch niet heel veel mensen aan.
gewoon negerenquote:
Precies. Daarom tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon negeren
dat arme jochie heeft helemaal niks en zijn enige vriend is zijn moeder
Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon negeren
dat arme jochie heeft helemaal niks en zijn enige vriend is zijn moeder
en dan komt hij zichzelf beter laten voelen op het internet als een echte internetridder
ben in londen genoeg naar fastfoodrestaurants geweest dus komende halfjaar nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
wp wanneer weer naar de mc en cola over pook laten vallen
fattyquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben in londen genoeg naar fastfoodrestaurants geweest dus komende halfjaar niet
heb je daar problemen mee dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij is nou eenmaal aan de dikke kant
Origineel zeg om hem daarmee te beledigen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij is nou eenmaal aan de dikke kant
Wel makkelijk jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Origineel zeg om hem daarmee te beledigen.
Waar zou het relevant aan moeten zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan is het toch niet relevant om het te posten
Komt nogal kinderachtig over om te zeggen dat iemand dik is zonder achterliggende reden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zou het relevant aan moeten zijn.
Ik heb de hooivorken klaar, waar verzamelen we?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
OKE BRANDEN ZAL JE.
zo ff luisteren trouwens.
je zusjes slaapkamerquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb de hooivorken klaar, waar verzamelen we?
Ik vind deze niet zo eigenlijk sorry.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit deed me nogal aan BAR denken en dat kon jij ook wel waarderen
ik vind jou niet zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind deze niet zo eigenlijk sorry.
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zou het relevant aan moeten zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.
Medusa in my knickers is ook wel grappig maar dat is echt meer dubstep dan corequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
srry ben eerlijke boy geen leugens gwn harde waarheid jeweet
Vertel em die toriequote:
snoop lionquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Snoop Dogg is er ook geweest zie ik nu.
het is en blijft een hondquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon Snoop Dogg
Snoop Lion is zijn reggae alter ego
quote:
Hai.quote:
'sup?quote:
Ook zelf je afwas gedaan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Goed G. Beetje woning schoongemaakt & opgeruimd. Vanavond lekker trainen. Met jou?
Ja was gelukkig niet zo heel veel de afwas. Je hebt al een woning?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook zelf je afwas gedaan?
Ik ook een beetje schoongemaakt en opgeruimd. Ook even een lijst gemaakt met wat ik nog moet hebben voor als ik het huis uit ga. Verder gewoon FOK!
Nee, nog niet. Maar ik sprokkel wel alvast wat dingetjes bij elkaar. Hoef ik niet in één keer heel erg veel meuk te kopen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja was gelukkig niet zo heel veel de afwas. Je hebt al een woning?
Dat is wel handig ja. Ik moet nog alleen een wasmachine hebben. Ik dump mijn was nu steeds bij mijn moeder hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik sprokkel wel alvast wat dingetjes bij elkaar. Hoef ik niet in één keer heel erg veel meuk te kopen.
Ik kan een wasmachine overkopen van m'n ex. Die heeft er geen meer nodig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja. Ik moet nog alleen een wasmachine hebben. Ik dump mijn was nu steeds bij mijn moeder haha
Chillquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan een wasmachine overkopen van m'n ex. Die heeft er geen meer nodig.
Ja, ik heb ook een droogrek. Ik zal wel geen plek hebben voor een droger.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Chilldroger ga ik niet kopen denk ik. Kleding gewoon laten drogen op het wasrek.
Ik wel denk ik gewoon wasmachine & droger op elkaar doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een droogrek. Ik zal wel geen plek hebben voor een droger.
Kan ook natuurlijk. Maar ja, het is mij te duur. Dan maar een rekje. Kan ik in de zomer mooi op het balkon zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wel denk ik gewoon wasmachine & droger op elkaar doen.
Klopt. Maar m'n ouders willen me wel helpen. En ik ga naar Arnhem. Ik reageer op studentenwoningen (maar dat kan pas vanaf september) en lotingwoningen. Ik zie het ook niet gebeuren dat ik morgen al wat heb, maar ik ben al wel vast bezig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Maar feer je hebt toch geen werk?![]()
En waar wil je gaan wonen dan? Want hier is het onmogelijk om een woningte vinden
Oh netjes dat je ouders je willen helpen. Hoor ik wel vaker maar Zie ik hier nog niet gebeurenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar m'n ouders willen me wel helpen. En ik ga naar Arnhem. Ik reageer op studentenwoningen (maar dat kan pas vanaf september) en lotingwoningen. Ik zie het ook niet gebeuren dat ik morgen al wat heb, maar ik ben al wel vast bezig.
Ik ga namelijk studeren hč. Dus verhuizen zou fijn zijn.
Welke studie ga je nou ook alweer doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar m'n ouders willen me wel helpen. En ik ga naar Arnhem. Ik reageer op studentenwoningen (maar dat kan pas vanaf september) en lotingwoningen. Ik zie het ook niet gebeuren dat ik morgen al wat heb, maar ik ben al wel vast bezig.
Ik ga namelijk studeren hč. Dus verhuizen zou fijn zijn.
Nijmegen is net zo erg, maar die studentenwoningen zijn speciaal voor studenten (dus als je niet studeert mag je ook niet reageren). Inmiddels heb ik al bijna 4 jaar meettijd, wat best lang is voor een student. Dus ik stond al op plek 2.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh netjes dat je ouders je willen helpen. Hoor ik wel vaker maar Zie ik hier nog niet gebeurenterwijl mijn vader er genoeg geld voor heeft, maarja..
Ik was ook ingeschreven maar na een tijdje kijk je niet meer elke dag omdat het toch geen zin heeft, woningen waar zoveel mensen zich voor inschrijven die 10+ jaar al ingeschreven staan.
Bos- en natuurbeheer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke studie ga je nou ook alweer doen?
Oh leukquote:
Ja. Ik heb er superveel zin in.quote:
Bijvoorbeeld. Maar de studie is wel iets breder dan dat.quote:
Lijkt mij wel een leuke studie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar de studie is wel iets breder dan dat.
Onder andere, ja. En omdat ik het gevoel heb dat ik nog niet al mijn potentieel heb benut. Ik heb havo gedaan, maar ben daarna aan een mbo begonnen. Ik zou toch graag een hbo studie willen afronden en heel misschien, als alles goed gaat, ook nog een master.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
Waarom heb je ervoor gekozen weer te studeren? Omdat je geen werk kan vinden?
Want lekkerquote:
Je bent in ieder geval ambitieusquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Onder andere, ja. En omdat ik het gevoel heb dat ik nog niet al mijn potentieel heb benut. Ik heb havo gedaan, maar ben daarna aan een mbo begonnen. Ik zou toch graag een hbo studie willen afronden en heel misschien, als alles goed gaat, ook nog een master.
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:
Oh, lekker duidelijk zeg..quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want lekker
Morgen gaan ze eindelijk beginnen aan de voorkant van het huis. Volgens een brief.
Maar een andere brief zegt dat ze het kozijn ergens in juli pas vervangen :S
En maandag aan de achterkant. Mja, ben benieuwd. We zien wel, denk ik.quote:
Is het geen poederbriefquote:
Wanneer ga je het doen?quote:
jij post nog door als je dood bentquote:
klopt tussen het benchpressen met zyzz die mij spot doorquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij post nog door als je dood bent
verslaafde
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij post nog door als je dood bent
verslaafde
Ik zit waarschijnlijk dan nog steeds op Brazzersquote:
Say what? /n00bquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk dan nog steeds op Brazzers![]()
![]()
Gezamenlijk account aanmaken?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk dan nog steeds op Brazzers![]()
![]()
zoek maar opquote:
wie was de molquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezamenlijk account aanmaken?
Mijn vorige account deelde ik met mijn mede FOK!kers. Twee weken later bleek ik gehackt te zijn, zwarte bladzijde
Ik had er wel eentje van een vriend, helaas wachtwoord vergeten. Ik zal het spoedig weer eens vragen. Met spoed stuur ik u, Pieter-Jan, gauw het antwoord op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezamenlijk account aanmaken?
Mijn vorige account deelde ik met mijn mede FOK!kers. Twee weken later bleek ik gehackt te zijn, zwarte bladzijde
Nah, zoveel interesseert het me nou ook weer niet.quote:
dank jequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, zoveel interesseert het me nou ook weer niet.
Geen dank hoor.quote:
is dat voldemort?quote:
quote:
Ik zie wel dat het Tjacka zijn einde inluidde nog invalide van zijn gevecht met een barkruk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet het toch compenseren man. Ik kan nu 2 maanden niet sporten..
En dan kan ik ook al niet op het brazzers account van je komen.
voldemort?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee dat is iemand die heeft gevochten met zyzz
Wat is het verhaal erachter?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee dat is iemand die heeft gevochten met zyzz
Haar dealer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk echt dat mn onderbuurmeisje gewoon zwaar aan de drugs zit. Ik had toch al 'n keer gezegd dat je met haar niet kan communiceren omdat ze gewoon 0 emoties of ook maar iets toont eigenlijk. "Hoi alles goed?
:D
:D" dan antwoord zij "ja"
. Maar er komt echt iedere keer 'n gastje naar boven en die is binnen 3 sec weer weg?!
Ik zou niet weten wat andersquote:
ach word er vanzelf wel een keer uitgezet danquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat anders. Zou wel verklaren waarom ze zo doet. Alleen beetje eng
.
Best tof.quote:
mquote:
Mijn maaltijd is verpestquote:
Door wie dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach word er vanzelf wel een keer uitgezet dan
als het geld op isquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Door wie dan?
En waarom dan? Ik weet het niet zeker en kan 't alleen maar vermoeden en als ik het tegen mn huurbaas zou zeggen zouden hij 't ook wel zeker willen weten voordat ie er iemand uitzet. Daarbij doet ze verder niks verkeerd, ik hoor haar echt never nooit.
Spinazie, dat was nog wel aardig, maar mijn aardappels waren super glazig en m`n jus verpestquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha noooo. Wat probeerde je te maken?
Glazig? Wat voor aardappels had je, gebakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spinazie, dat was nog wel aardig, maar mijn aardappels waren super glazig en m`n jus verpest![]()
drugs kosten ook geldquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan ook nog wel even duren want haar ouders betalen 't
Real life vlees?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Glazig? Wat voor aardappels had je, gebakken
Jus verpest? Jus van wat, een pakje of real life vlees? Hoe kan dat nou
Ja.. ik zeg toch al dat haar ouders het betalenquote:
Hoe kan je pakje mislukken?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real life vlees?![]()
Nee een pakje, en gekookte aardappels.
kettingroken hoezoquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Inso, wat doe jij als je in paniek raakt oid?
Ja zo noem je dat toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan je pakje mislukken?!![]()
En wat is glazig nou
Je dacht kruimige aardappels te hebben gekocht of zo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real life vlees?![]()
Nee een pakje, en gekookte aardappels.
Zal daar wel aan hebben gelegen ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dacht kruimige aardappels te hebben gekocht of zo?
En als dat niet werkt? Of heb je ook nog iets wat je doet los van 't kettingroken?quote:
Smakelijkquote:
Ik weet niet wat je bedoelt dus ik weet het niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo noem je dat toch?Nja ze waren in ieder geval niet lekker
Hahahhaah fokkiequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:50 schreef Fok-it het volgende:
M`n moeder heeft ook een kut gasstel![]()
Ik leer het wel als ik op mezelf woon
Nee serieus. Of jij gaat me leren kokenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als dat niet werkt? Of heb je ook nog iets wat je doet los van 't kettingroken?
[..]
Smakelijk
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt dus ik weet het niet?
[..]
Hahahhaah fokkie
denken dat ik dood gaquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
En als dat niet werkt? Of heb je ook nog iets wat je doet los van 't kettingroken?
Dat kan ik wel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee serieus. Of jij gaat me leren koken
Gewoon, benieuwdquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik dood ga
debiele dm's sturen op FOK!
in bad gaan
en uiteindelijk gaat het wel over
hoezo
Ik betaal je wel 5 euro per kooklesquote:
En hiervoor, ging je dan gewoon drinken als je dat had of had je toen geen paniekshit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is niet zoveel tegen te doen eigenlijk
Gedichten via voicechat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik dood ga
debiele dm's sturen op FOK!
in bad gaan
en uiteindelijk gaat het wel over
hoezo
Grapjequote:
ook wel, maar nu meer heb ik het ideequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hiervoor, ging je dan gewoon drinken als je dat had of had je toen geen paniekshit?
Die zien er ook écht lekker uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje![]()
Ik had eergister een stoommaaltijdmaar die was wel errug lekker
![]()
Tika Masala, was gewoon net zoals m`n broertje hem maakt
Die is wel iets lekkerder dan natuurlijk
Okequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook wel, maar nu meer heb ik het idee
nee ergerquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke. En wordt 't al minder, of duren ze minder lang?
Moet je echt eens keer maken/kopen danquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zien er ook écht lekker uit.
Hoe vaak eten jullie dat?! En je broertje is nu nog gewoon bij je vader?![]()
Ik at net couscous maar dan mega sloom kokend. Echt duurde me toch lang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |