Je bent toch niet aan het lijnen he? Vrouwen vallen niet op je looks maar om je geld. Zie je heldin Celine Dion.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb trek in een cracker, dus ik ga het nu pakken.
Naturel is lekkerder iddquote:Op zondag 27 januari 2013 23:15 schreef GGMM het volgende:
Paprika chips op hier, is eigenlijk best smerig.
Zo hey, wie denk jij dat je bent dan, de koningin van Engeland?quote:
Ik ben de baas der bazen, kan doen wat ik wil.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, wie denk jij dat je bent dan, de koningin van Engeland?
Koffie weggooien omdat er een stukje stroopwafel in zit
Dat is HMF al.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben de baas der bazen, kan doen wat ik wil.
Ik heb er sympathie voor en het is leuk om elke wedstrijd met je opa naar het voetbal te kijken, dan maakt de club niet eens uit. Uitwedstrijden pak ik voor de sfeer samen met me maten, ook gezellig. Zo ben ik ook weleens op de Z-Side geweest met een kameraad die in Oosterpark woont.quote:
Geen vriendin hebben maar wel all you need is love kijken.quote:
ik heb nu trek in doritos, heb ze ook niet in huisquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb zin in bolognese chips van croky, maar ik heb het niet in huis.
Als je lef hebt, blijf je gewoon moderator zonder je ID te geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben de baas der bazen, kan doen wat ik wil.
Was het ook je club als het niet de beste was van Nederland?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb er sympathie voor en het is leuk om elke wedstrijd met je opa naar het voetbal te kijken, dan maakt de club niet eens uit. Uitwedstrijden pak ik voor de sfeer samen met me maten, ook gezellig. Zo ben ik ook weleens op de Z-Side geweest met een kameraad die in Oosterpark woont.
Maar Ajax is mijn club! Dat blijft zo!
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb er sympathie voor en het is leuk om elke wedstrijd met je opa naar het voetbal te kijken, dan maakt de club niet eens uit. Uitwedstrijden pak ik voor de sfeer samen met me maten, ook gezellig. Zo ben ik ook weleens op de Z-Side geweest met een kameraad die in Oosterpark woont.
Beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja als je dan toch moet kiezen dan kies jij maar de club die het meeste wint/gewonnen heeft he, logisch wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom ben jij ervoor? Omdat je uit Amsterdam komt? Nou hier hetzelfde.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was het ook je club als het niet de beste was van Nederland?
Ik zap er net langs en zie een enorm pukkelige jongen met Matsoe Matsoe kapsel die een evenzo lelijk wijf vraagt om haar terug te krijgen. Vond 't wel fascinerend.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen vriendin hebben maar wel all you need is love kijken.
Ik moet het toch compenseren man. Ik kan nu 2 maanden niet sporten..quote:Op zondag 27 januari 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent toch niet aan het lijnen he? Vrouwen vallen niet op je looks maar om je geld. Zie je heldin Celine Dion.
Huismerk van de Digros jonguhnquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Overigens is paprika chips van de crocky lekkerder dan die van de lays.
Lays is sowieso kankertroep. Die bolognese daarvan is echt niet weg te krijgen man.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Jij bent dik.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Na de Doritos Cheese pak ik zo maar de zwarte zak van Doritos.
Want je hebt 1 week in Amsterdam gewoond?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom ben jij ervoor? Omdat je uit Amsterdam komt? Nou hier hetzelfde.
Nee man, ga weg mafkees. Die chips van Croky smaken zo apart he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef GGMM het volgende:
Je postte die foto echt alleen om dit nog een keer te kunnen typen he? Al moet ik je gelijk geven dat Caland zijn post erg voorspelbaar was.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja kijk mijn halve familie is het dus ik kan iedergeval zeggen Amsterdamse achtergrond.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want je hebt 1 week in Amsterdam gewoond?
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja kijk mijn halve familie is het dus ik kan iedergeval zeggen Amsterdamse achtergrond.
Ik ben gehacked manquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet het toch compenseren man. Ik kan nu 2 maanden niet sporten..
En dan kan ik ook al niet op het brazzers account van je komen.
Ik deed dit speciaal omdat Caland en Typisch er altijd zo leuk op reagerenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je postte die foto echt alleen om dit nog een keer te kunnen typen he? Al moet ik je gelijk geven dat Caland zijn post erg voorspelbaar was.
Dan gaan ze Sumo worstellen?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Interessant. Ik ben wel benieuwd wie er in een gevecht zou winnen.
En ja ik ben er geboren maar woonde in Zaandam en niet Amsterdam dus daar zit de fout inderdaad.quote:
Oh sorry oke, dan vind ik Lays toch lekkerder.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, ga weg mafkees. Die chips van Croky smaken zo apart he.
HMF natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wellicht helpt dit nog enigszins.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet het toch compenseren man. Ik kan nu 2 maanden niet sporten..
En dan kan ik ook al niet op het brazzers account van je komen.
Al was je geboren in Tokyo, gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ja ik ben er geboren maar woonde in Zaandam en niet Amsterdam dus daar zit de fout inderdaad.
Ik heb famillie in de VS, in Alkmaar en heel veel in Hoofddorp. Ben ik nu ook deels alkmaars of een hoofddorper of een amerikaan ja?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja kijk mijn halve familie is het dus ik kan iedergeval zeggen Amsterdamse achtergrond.
Ik ben een keer met wat vrienden naar WillemII - Excelsior geweest. Doe ik ook nooit meer.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt me dat echt bizar naar uitwedstrijden van een club gaan waar je niet eens voor bent.
Oh sorry ik vind Croky ook lekkerder omdat jij 't zegt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry oke, dan vind ik Lays toch lekkerder.
HMF en ik vechten niet tegen elkaar.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij zouden echt het perfecte stelletje zijn samen. Het is dat ik niet op mannen val.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sorry ik vind Croky ook lekkerder omdat jij 't zegt.
Nou ja sympathie is misschien verkeerd uitgedrukt. Het is mijn 2e club. Maar omdat je geen 2 clubs kan supporten en Ajax is echt MIJN club is noem ik het sympahtie. Ik juich ook gewoon voor Heerenveen en hoop natuurlijk altijd dat ze winnen (behalve tegen Ajax).quote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
Sowieso lijkt me dat echt bizar naar uitwedstrijden van een club gaan waar je niet eens voor bent.
Ik ben vorig jaar naar nec - vitesse geweest in dat 'sfeer' vak.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een keer met wat vrienden naar WillemII - Excelsior geweest. Doe ik ook nooit meer.
Die heeft het door een ander mannetje laten doen natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iemand van FOK! heeft het gestolen, ik verdenk HMF.
Ga weg joh boeler.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wij zouden echt het perfecte stelletje zijn samen. Het is dat ik niet op mannen val.
Ik was daar ook, pa had kaarten van de KNVB gekregen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja sympathie is misschien verkeerd uitgedrukt. Het is mijn 2e club. Maar omdat je geen 2 clubs kan supporten en Ajax is echt MIJN club is noem ik het sympahtie. Ik juich ook gewoon voor Heerenveen en hoop natuurlijk altijd dat ze winnen (behalve tegen Ajax).
Ben toen ook naar de bekerfinale Heerenveen - Twente in de Kuip geweest, helemaal uit je dak gaan. Mooi toch?
Het zit er gewoon ingegoten, pa is voor Ajax (vroeger fanatieker dan nu). Hoe is het bij jou ontstaan dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb famillie in de VS, in Alkmaar en heel veel in Hoofddorp. Ben ik nu ook deels alkmaars of een hoofddorper of een amerikaan ja?
Ja, dat zeg ik. Je bent gewoon Heerenveensupporter.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja sympathie is misschien verkeerd uitgedrukt. Het is mijn 2e club. Maar omdat je geen 2 clubs kan supporten en Ajax is echt MIJN club is noem ik het sympahtie. Ik juich ook gewoon voor Heerenveen en hoop natuurlijk altijd dat ze winnen (behalve tegen Ajax).
Ben toen ook naar de bekerfinale Heerenveen - Twente in de Kuip geweest, helemaal uit je dak gaan. Mooi toch?
Ik ging 2 jaar terug wel eens naar Dordt met wat maten en dan daarna de kroeg in duiken. Wat een aids stadionnetje is dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben een keer met wat vrienden naar WillemII - Excelsior geweest. Doe ik ook nooit meer.
Ik werd fan, omdat ze bovenaan stonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het zit er gewoon ingegoten, pa is voor Ajax (vroeger fanatieker dan nu). Hoe is het bij jou ontstaan dan?
Nou ik denk dat het heeft te maken met famillie die werkt bij Ajax en het feit dat ik mn hele leven in Amsterdam woon?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het zit er gewoon ingegoten, pa is voor Ajax (vroeger fanatieker dan nu). Hoe is het bij jou ontstaan dan?
Dordt is juist kick man. Lekker oldschool stadion.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ging 2 jaar terug wel eens naar Dordt met wat maten en dan daarna de kroeg in duiken. Wat een aids stadionnetje is dat.
Maar het is vrijwel onmogelijk om voor 2 clubs te zijn? En als Ajax scoort in het ABE dan spring ik echt in de lucht van vreugde. Als SCH scoort dan ben ik echt boos.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Je bent gewoon Heerenveensupporter.
Ik heb ook sympathie voor nec, maar het doet mij echt hellemaal niks als ze winnen of verliezen.
Dude, dat account heeft ie ergens op het internet gevonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Smoofie het volgende:
LR, serieus, je moet toch een mail hebben gekregen?
Zeg maar eerlijk, je hebt het veranderd om voor jezelf te gebruiken en jij alleen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet ik een bekentenis afleggen over hoe ik aan mijn club gekomen ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |