Wel makkelijk jaquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Origineel zeg om hem daarmee te beledigen.
Waar zou het relevant aan moeten zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan is het toch niet relevant om het te posten
Komt nogal kinderachtig over om te zeggen dat iemand dik is zonder achterliggende reden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zou het relevant aan moeten zijn.
Ik heb de hooivorken klaar, waar verzamelen we?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
OKE BRANDEN ZAL JE.
zo ff luisteren trouwens.
je zusjes slaapkamerquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb de hooivorken klaar, waar verzamelen we?
Ik vind deze niet zo eigenlijk sorry.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit deed me nogal aan BAR denken en dat kon jij ook wel waarderen
ik vind jou niet zoquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind deze niet zo eigenlijk sorry.
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar zou het relevant aan moeten zijn.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Du sollst deine fresse halten bevor ich dich vergewaltige du hurensohn.
Medusa in my knickers is ook wel grappig maar dat is echt meer dubstep dan corequote:Op donderdag 15 mei 2014 15:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
srry ben eerlijke boy geen leugens gwn harde waarheid jeweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |