Dus als we beiden single waren en ik zou zeggen: "Hey FL, neuken?", zou je nee zeggen?quote:
ik ben geen sletquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus als we beiden single waren en ik zou zeggen: "Hey FL, neuken?", zou je nee zeggen?
Moet dat dan?quote:
Life is life. Lalalalala.quote:
oordopjes kosten 12 euro ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ah ik heb dit:
[ afbeelding ]
en ook nog sennheiser oordopjes van rond de 40
life* en ik geef sowieso niet zo'n neuk om wat andere denken over mijquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van
Your time is limited, so don't waste it living someone else's live
Neem ik aan
quote:
Die standaard dingen zijn kkquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oordopjes kosten 12 euro ofzo![]()
had voor ik ging vliegen geen oortjes dus nog snel op het vliegveld gehaald
Als je deze quote niet snapt begrijp ik wel waarom je tl doetquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oordopjes kosten 12 euro ofzo![]()
had voor ik ging vliegen geen oortjes dus nog snel op het vliegveld gehaald
[..]
life* en ik geef sowieso niet zo'n neuk om wat andere denken over mij
ach luister alleen in de bus via mijn oortjes dus das niet zo veelquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die standaard dingen zijn kkdeze hebben nog een lekkere bass enz
Waarom moet jij steeds iemand zijn/haar niveau erbij halen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je deze quote niet snapt begrijp ik wel waarom je tl doet
meh leg liever iets bij voor goede oortjes. Ik had eerst best vaak van die standaard dingen en gingen om de haverklap kapot. Deze gaan nu al 1,5 jaar mee ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ach luister alleen in de bus via mijn oortjes dus das niet zo veel
grappig want ik doe geen TLquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als je deze quote niet snapt begrijp ik wel waarom je tl doet
Valt mij gewoon op dat ik er steeds met kop en schouders bovenuit steek.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom moet jij steeds iemand zijn/haar niveau erbij halen?
Iedereen kan zo'n kut bedrijfje opzetten. Hoef je niet slim voor te zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op dat ik er steeds met kop en schouders bovenuit steek.
lkkr hardstyle via htc telefoon xD lekker met zwart petje stoer in groepjes fietsen XDxDquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
gwoon door telfoon spieker pompe ja tog xD
hang mijn telefoon meestal aan de stereoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
gwoon door telfoon spieker pompe ja tog xD
Waar heb jij mij dat zien zeggen danquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen kan zo'n kut bedrijfje opzetten. Hoef je niet slim voor te zijn.
Ik zeg dat gewoon. Je doet alsof je hier de slimste bent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waar heb jij mij dat zien zeggen dan
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op dat ik er steeds met kop en schouders bovenuit steek.
Dat ben ik ook, en ik benadruk dat graag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zeg dat gewoon. Je doet alsof je hier de slimste bent.
Doe gewoon normaal.
No man gwoon zelluf ja tog die haters kenne tiefes krijge ga my egnie aanpasse ofsoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
lkkr hardstyle via htc telefoon xD lekker met zwart petje stoer in groepjes fietsen XDxD
Die hightech opties bezit ik niet. Mijn muziek doe ik toch niet heel veel mensen aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hang mijn telefoon meestal aan de stereo
of stream van telefoon naar pc die standaard op de stereo staat
Kneusquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat ben ik ook, en ik benadruk dat graag.
mijn buren en moeder mogen altijd genieten van mijn muziekquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
No man gwoon zelluf ja tog die haters kenne tiefes krijge ga my egnie aanpasse ofso
[..]
Die hightech opties bezit ik niet. Mijn muziek doe ik toch niet heel veel mensen aan.
gewoon negerenquote:
Precies. Daarom tochquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon negeren
dat arme jochie heeft helemaal niks en zijn enige vriend is zijn moeder
Wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon negeren
dat arme jochie heeft helemaal niks en zijn enige vriend is zijn moeder
en dan komt hij zichzelf beter laten voelen op het internet als een echte internetridder
ben in londen genoeg naar fastfoodrestaurants geweest dus komende halfjaar nietquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:59 schreef FL_Freak het volgende:
wp wanneer weer naar de mc en cola over pook laten vallen
fattyquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben in londen genoeg naar fastfoodrestaurants geweest dus komende halfjaar niet
heb je daar problemen mee dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij is nou eenmaal aan de dikke kant
Origineel zeg om hem daarmee te beledigen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij is nou eenmaal aan de dikke kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |