Ga ik gewoon een dikke dol draaien op je bedquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja zeg. De deal was afwassen voor een bed. Niet m'n lichaam voor een bed. Dan had ik veel meer van je kunnen vragen.
Jij leeft niet echt het objectieve leven of wel danquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dat beats by dre een groot aantal kutproducten levert die je beter kan vermijden
Er kwam toch geen bed meer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga ik gewoon een dikke dol draaien op je bed
aight een meisje met respectquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Pretty much, yeah ... Daarom doe ik daar ook niet aan.
Zelfrespect in ieder geval. Anderen moeten nog maar afwachten of ze mijn respect verdienen.quote:
nee problem?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij leeft niet echt het objectieve leven of wel dan
Fera zit in mijn friendzonequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe nou niet zo liever had je gewild dat ze zei kom maar testen.
Ik ken jou soort
Ik he je respect, ja toch? boks.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfrespect in ieder geval. Anderen moeten nog maar afwachten of ze mijn respect verdienen.
heb hier een sennheiser van 30 tientjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:43 schreef Ro-ald het volgende:
Gewoon koptelefoon bij de AH kopen toch doet het sowieso beter dan Beats by dre
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe nou niet zo liever had je gewild dat ze zei kom maar testen.
Ik ken jou soort
px serie?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hier een sennheiser van 30 tientjes
werkt ook prima
Jij zit in de mijne, toch?quote:
Nog nooit gehoord vanquote:
Ga ik ook maar kopen ja. Wel handig als ik alleen ga vliegen naar Venetiequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb hier een sennheiser van 30 tientjes
werkt ook prima
Life.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van
Your time is limited, so don't waste it living someone else's live
Neem ik aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |