Later chickie.quote:
Wil je dan voor mij een bed in elkaar timmeren?quote:
Ja is goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je dan voor mij een bed in elkaar timmeren?
en hem dan samen een stresstest gevenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wil je dan voor mij een bed in elkaar timmeren?
Daar wilde ik jou voor vragen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en hem dan samen een stresstest geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie deal, toch?quote:
Dus de clue van je verhaal is dat je niet mee moet gaan met een hype?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bose wordt niet zo ontzettend gehypet
Lekker ben jij ik mag je bed gaan timmeren en daarna niet eens samen met jou uittesten. Dan ga ik wel afwassen godverdommequote:
'T blijft een vrouw hequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker ben jij ik mag je bed gaan timmeren en daarna niet eens samen met jou uittesten. Dan ga ik wel afwassen godverdomme
nee dat beats by dre een groot aantal kutproducten levert die je beter kan vermijdenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dus de clue van je verhaal is dat je niet mee moet gaan met een hype?
Ja zeg. De deal was afwassen voor een bed. Niet m'n lichaam voor een bed. Dan had ik veel meer van je kunnen vragen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lekker ben jij ik mag je bed gaan timmeren en daarna niet eens samen met jou uittesten. Dan ga ik wel afwassen godverdomme
haha hoquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja zeg. De deal was afwassen voor een bed. Niet m'n lichaam voor een bed. Dan had ik veel meer van je kunnen vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |