Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Shab kanaleneiland
[..]
waarom zou je dat willen
maar is het die gehoorbeschadiging waard?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.
Tokkiequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
Over de TT gesproken, ik ga in oktober met m'n moeder naar Marco Borsato.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar is het die gehoorbeschadiging waard?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hater.quote:
ik heb hele gevoelige orenquote:
Gewoon zorgen dat er in eerste instantie helemaal geen mijnenveld isquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Ik zou nog voor mijn moeder door een mijnenveld lopen.
Neem Heppie ook mee. Goede introductie en ik weet uit eigen ervaring dat hij Marco stiekem helemaal geweldig vindtquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.
Jammer dit weer. nog geen rustquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
Kan niet meer bellen met mijn mobiel.
Wel gewoon appen.
Rip
Ja.quote:
Daarom woon ik ook in Nederland. Het aantal mijnen hier is relatief laag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb hele gevoelige oren
[..]
Gewoon zorgen dat er in eerste instantie helemaal geen mijnenveld is
voorkomen is beter dan genezen
Arme jongen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem Heppie ook mee. Goede introductie en ik weet uit eigen ervaring dat hij Marco stiekem helemaal geweldig vindt
30 cm?quote:
Daarom heb ik ook oordoppen gekochtquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Hey Ronald.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook oordoppen gekochthahah beats by dre fagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oordoppen =/= beat by dr dre lolquote:
Nee ik was vannacht drinken & GTAV spelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
He roald was jij gister nou aan het werk achter csu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |