voldemort?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee dat is iemand die heeft gevochten met zyzz
Wat is het verhaal erachter?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee dat is iemand die heeft gevochten met zyzz
Haar dealer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk echt dat mn onderbuurmeisje gewoon zwaar aan de drugs zit. Ik had toch al 'n keer gezegd dat je met haar niet kan communiceren omdat ze gewoon 0 emoties of ook maar iets toont eigenlijk. "Hoi alles goed?
:D
:D" dan antwoord zij "ja"
. Maar er komt echt iedere keer 'n gastje naar boven en die is binnen 3 sec weer weg?!
Ik zou niet weten wat andersquote:
ach word er vanzelf wel een keer uitgezet danquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat anders. Zou wel verklaren waarom ze zo doet. Alleen beetje eng
.
Best tof.quote:
mquote:
Mijn maaltijd is verpestquote:
Door wie dan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ach word er vanzelf wel een keer uitgezet dan
als het geld op isquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Door wie dan?
En waarom dan? Ik weet het niet zeker en kan 't alleen maar vermoeden en als ik het tegen mn huurbaas zou zeggen zouden hij 't ook wel zeker willen weten voordat ie er iemand uitzet. Daarbij doet ze verder niks verkeerd, ik hoor haar echt never nooit.
Spinazie, dat was nog wel aardig, maar mijn aardappels waren super glazig en m`n jus verpestquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha noooo. Wat probeerde je te maken?
Glazig? Wat voor aardappels had je, gebakkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spinazie, dat was nog wel aardig, maar mijn aardappels waren super glazig en m`n jus verpest![]()
drugs kosten ook geldquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat kan ook nog wel even duren want haar ouders betalen 't
Real life vlees?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Glazig? Wat voor aardappels had je, gebakken
Jus verpest? Jus van wat, een pakje of real life vlees? Hoe kan dat nou
Ja.. ik zeg toch al dat haar ouders het betalenquote:
Hoe kan je pakje mislukken?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real life vlees?![]()
Nee een pakje, en gekookte aardappels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |