kettingroken hoezoquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
Inso, wat doe jij als je in paniek raakt oid?
Ja zo noem je dat toch?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kan je pakje mislukken?!![]()
En wat is glazig nou
Je dacht kruimige aardappels te hebben gekocht of zo?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Real life vlees?![]()
Nee een pakje, en gekookte aardappels.
Zal daar wel aan hebben gelegen ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je dacht kruimige aardappels te hebben gekocht of zo?
En als dat niet werkt? Of heb je ook nog iets wat je doet los van 't kettingroken?quote:
Smakelijkquote:
Ik weet niet wat je bedoelt dus ik weet het niet?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zo noem je dat toch?Nja ze waren in ieder geval niet lekker
Hahahhaah fokkiequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:50 schreef Fok-it het volgende:
M`n moeder heeft ook een kut gasstel![]()
Ik leer het wel als ik op mezelf woon
Nee serieus. Of jij gaat me leren kokenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En als dat niet werkt? Of heb je ook nog iets wat je doet los van 't kettingroken?
[..]
Smakelijk
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt dus ik weet het niet?
[..]
Hahahhaah fokkie
denken dat ik dood gaquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef Crack_ het volgende:
En als dat niet werkt? Of heb je ook nog iets wat je doet los van 't kettingroken?
Dat kan ik wel!quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee serieus. Of jij gaat me leren koken
Gewoon, benieuwdquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik dood ga
debiele dm's sturen op FOK!
in bad gaan
en uiteindelijk gaat het wel over
hoezo
Ik betaal je wel 5 euro per kooklesquote:
En hiervoor, ging je dan gewoon drinken als je dat had of had je toen geen paniekshit?quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is niet zoveel tegen te doen eigenlijk
Gedichten via voicechat.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denken dat ik dood ga
debiele dm's sturen op FOK!
in bad gaan
en uiteindelijk gaat het wel over
hoezo
Grapjequote:
ook wel, maar nu meer heb ik het ideequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hiervoor, ging je dan gewoon drinken als je dat had of had je toen geen paniekshit?
Die zien er ook écht lekker uitquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje![]()
Ik had eergister een stoommaaltijdmaar die was wel errug lekker
![]()
Tika Masala, was gewoon net zoals m`n broertje hem maakt
Die is wel iets lekkerder dan natuurlijk
Okequote:Op donderdag 15 mei 2014 18:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook wel, maar nu meer heb ik het idee
nee ergerquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke. En wordt 't al minder, of duren ze minder lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |