SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Awquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef essnhills het volgende: [..]
[..] Ik heb wel eens een zeer realistische droom gehad dat m'n vader was overleden. Toen ik toen midden in de nacht wakker werd was ik echt zwaar verdrietig, ik was ervan overtuigd dat m'n vader er niet meer was. Toen ik daarna even naar de wc ging hoorde ik hem snurken, echt een enorme explosie van blijdschap toen
![]()
Ik ben ook wel eens huilend wakker geworden omdat ik dacht dat iemand dood was. Fuck, dat was echt heftig. Ik moest die persoon toen wel even een berichtje sturen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel eens een zeer realistische droom gehad dat m'n vader was overleden. Toen ik toen midden in de nacht wakker werd was ik echt zwaar verdrietig, ik was ervan overtuigd dat m'n vader er niet meer was.
Toen ik daarna even naar de wc ging hoorde ik hem snurken, echt een enorme explosie van blijdschap toen
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Awik ging gelijk op haar fb kijken of er geen condoleance berichtjes op stonden
Dromen kunnen zooo realistisch zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens huilend wakker geworden omdat ik dacht dat iemand dood was. Fuck, dat was echt heftig. Ik moest die persoon toen wel even een berichtje sturen.![]()
Sowieso omdat het vaak maar in een paar uur slaap gebeurt maar de dromen duren soms wel veel langer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Dromen kunnen zooo realistisch zijn![]()
Ik was echt zo blij toen ik er achter kwam dat het maar een droom was
Jup, je tijdsbesef in dromen werkt heel anders dan in de realiteit. Je kan echt ontzettend veel meemaken in een paar minuten droom. Soms heel fijn, soms heel naar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso omdat het vaak maar in een paar uur slaap gebeurt maar de dromen duren soms wel veel langer.
Ik heb een paar keer gehad dat ik wist hoe laat het irl was (bijv. 6 u) en hoeveel tijd ik nog had tot de wekker (half 7).quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, je tijdsbesef in dromen werkt heel anders dan in de realiteit. Je kan echt ontzettend veel meemaken in een paar minuten droom. Soms heel fijn, soms heel naar.
huh?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat ik wist hoe laat het irl was (bijv. 6 u) en hoeveel tijd ik nog had tot de wekker (half 7).Alleen was het dan niet de wekker in mijn droom, maar iets anders.
ook grote wetenschappelijke ontdekkingen gedaan in dat half uur?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan ging ik iets doen in de wetenschap dat ik nog een half uur de tijd had.
quote:
Leukquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
Over de TT gesproken, ik ga in oktober met m'n moeder naar Marco Borsato.
Eindhoven.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
Ga haten.quote:
In 030 zeker?quote:
Dat is Tilburg.quote:
Shab kanaleneilandquote:
waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
Utregquote:
Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Shab kanaleneiland
[..]
waarom zou je dat willen
maar is het die gehoorbeschadiging waard?quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.
Tokkiequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar is het die gehoorbeschadiging waard?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hater.quote:
ik heb hele gevoelige orenquote:
Gewoon zorgen dat er in eerste instantie helemaal geen mijnenveld isquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk.![]()
Ik zou nog voor mijn moeder door een mijnenveld lopen.
Neem Heppie ook mee. Goede introductie en ik weet uit eigen ervaring dat hij Marco stiekem helemaal geweldig vindtquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het best wel gezellig is en mijn mama er helemaal blij van wordt.
Jammer dit weer. nog geen rustquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
Kan niet meer bellen met mijn mobiel.
Wel gewoon appen.
Rip
Ja.quote:
Daarom woon ik ook in Nederland. Het aantal mijnen hier is relatief laag.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb hele gevoelige oren
[..]
Gewoon zorgen dat er in eerste instantie helemaal geen mijnenveld is
voorkomen is beter dan genezen
Arme jongen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem Heppie ook mee. Goede introductie en ik weet uit eigen ervaring dat hij Marco stiekem helemaal geweldig vindt
30 cm?quote:
Daarom heb ik ook oordoppen gekochtquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Hey Ronald.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook oordoppen gekochthahah beats by dre fagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oordoppen =/= beat by dr dre lolquote:
Nee ik was vannacht drinken & GTAV spelenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:29 schreef wietparkiet het volgende:
He roald was jij gister nou aan het werk achter csu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |