Slecht geslapen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was al eerder wakker, maar ben op de een of andere rare manier zo moelig nog in bed
en m'n ogen doen pijn
ik ga dood denk ik
Niet eensquote:
Ja, faalangst denk ik. Heb ook geregeld zulke dromen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een droom over onzekerheid?
Ik heb de hele week nog niet gesport. Werd ook elke dag vermoeid wakker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eensen vandaag is m'n sportdag, kijk er nu al tegenop
Ik heb heel vaak "WTF" dromen. Die onthoud ik juist meestal wel en schrijf ik op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:41 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vannacht ook al raar geslapen, iedere keer hele vage dromen, waardoor ik steeds wakker werd. Afwisselend dromen waarbij ik dacht 'WTF? Wat is dit?' waardoor ik wakker werd (niet echt nachtmerries maar ook niet echt prettig) en daarna weer een droom die weer erg grappig was waardoor ik met een grote grijns weer wakker werd. Ik kan er alleen geen een herinneren
Ik onthou normaal gesproken bijna al mijn dromen wel, of in ieder geval het 'onderwerp'. Maar nu kan ik het alleen in het hokje 'prettig' of 'niet prettig' plaatsenquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak "WTF" dromen. Die onthoud ik juist meestal wel en schrijf ik op.
Normaal gaan mijn faalangstdromen er over dat ik er een paar uur van tevoren er achter kom dat ik moet vertrekken (vakantie of iets anders wat veel voorbereiding nodig heeftquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, faalangst denk ik. Heb ook geregeld zulke dromen.
ik weet er meestal helemaal niks meer vanquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik onthou normaal gesproken bijna al mijn dromen wel, of in ieder geval het 'onderwerp'. Maar nu kan ik het alleen in het hokje 'prettig' of 'niet prettig' plaatsen
Je kan het oefenen hè?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet er meestal helemaal niks meer van
Altijd mooi hoe de tijd verloopt in dromen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Normaal gaan mijn faalangstdromen er over dat ik er een paar uur van tevoren er achter kom dat ik moet vertrekken (vakantie of iets anders wat veel voorbereiding nodig heeft) en dan wordt het een race tegen de klok. Ik maak nooit mee of ik het daadwerkelijk gehaald heb of niet.
Je kan het ook weer 'uitzetten'quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien wil ik dat niet, maar dat weet je pas als je het hebt geoefend
Als je mijn dromen hebt moet je dat niet willenquote:
Laatst gedroomd dat ik wakker werd en dingen ging doen en me daarna realiseerde dat ik nog sliep, en weer wakker werd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
Ik droom ook heel vaak dat ik me verslaap en dan te laat kom op m'n werk. Dan word ik met bonzend hart wakker, spring ik soms m'n bed uit en realiseer me dan dat het nog veel te vroeg is of dat ik (zoals tegenwoordig) geen werk heb.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:47 schreef Fera het volgende:
Dan word ik met bonzend hart wakker, spring ik soms m'n bed uit en realiseer me dan dat ik geen werk heb.
Wow, damn ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Tijdje gehad dat ik droomde dat ik m'n vader wilde vermoorden en soms ook echt een poging waagde
Ja, dat je eigenlijk een hele dag beleefd, superproductief bent en dan word je wakker ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laatst gedroomd dat ik wakker werd en dingen ging doen en me daarna realiseerde dat ik nog sliep, en weer wakker werd.
Toen werd ik wakker en was ik in de war waarom ik die dingen nog niet gedaan had.
Dat heb ik ook gehad met een ex, en die ex bleek op dezelfde nacht ook hele tijd wakker te hebben gelegen met die gedachte, zo bizar..quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, damn ...Wel eens gedroomd dat geliefden van mij waren omgekomen en ik echt kapot was van verdriet. Zo blij toen ik ze die dag gewoon zag.
Hoe is de band met je vader?
[..]
Ja, dat je eigenlijk een hele dag beleefd, superproductief bent en dan word je wakker ...
Dat is sowieso waar. Ook wakker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:51 schreef Fascination het volgende:
En altijd zonder broek ergens lopen, he. Och och och.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Tijdje gehad dat ik droomde dat ik m'n vader wilde vermoorden en soms ook echt een poging waagde
Ik heb wel eens een zeer realistische droom gehad dat m'n vader was overleden. Toen ik toen midden in de nacht wakker werd was ik echt zwaar verdrietig, ik was ervan overtuigd dat m'n vader er niet meer was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, damn ...Wel eens gedroomd dat geliefden van mij waren omgekomen en ik echt kapot was van verdriet. Zo blij toen ik ze die dag gewoon zag.
Hoe is de band met je vader?
[..]
Ja, dat je eigenlijk een hele dag beleefd, superproductief bent en dan word je wakker ...
Dat is wel enigszins creepy ...quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad met een ex, en die ex bleek op dezelfde nacht ook hele tijd wakker te hebben gelegen met die gedachte, zo bizar..
Ja altijd stroef geweest, laatste tijd wel wat beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |