Nachtmerries?quote:
Geen idee wie die nummer één is eigenlijk. Nooit gezien.quote:
Oh, ik hoopte op een spannend verhaal.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede maand voor FOK! was dat, zo te zien. Wat een bazen.
[..]
Mja, van alles he? Meerdere dromen.
Soms was het gewoon dat iemand aanwezig was, soms wat meer.
Ik heb wel eens seksdromen gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op een spannend verhaal.
Voornamelijk in VBL geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wie die nummer één is eigenlijk. Nooit gezien.
"Spannend"quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte op een spannend verhaal.
Care to share?quote:
VBL. Dat probeer ik te mijden.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voornamelijk in VBL geloof ik.
[..]
"Spannend"het zijn dromen.
Ach, die zijn er ook wel, maar ga ik niet hier zo neergooien. Straks voelen mensen zich nog ongemakkelijk.
Nee, het was een ongemakkelijke droomquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Care to share?
[..]
VBL. Dat probeer ik te mijden.
DM?quote:
Vertel, hou je niet in.quote:
Saai.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
"Spannend"het zijn dromen.
Ach, die zijn er ook wel, maar ga ik niet hier zo neergooien. Straks voelen mensen zich nog ongemakkelijk.
Is alweer een tijd geleden. Maar was niet heel kinky of zo.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel, hou je niet in.
[..]
Saai.
Ja, he, niet iedereen gaat er even goed mee omquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vertel, hou je niet in.
[..]
Saai.
Misschien vanavond.... moet werken....quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks voelen mensen zich nog ongemakkelijk.
Klinkt wel leuk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien vanavond.... moet werken....
Maar ging over een groep fokkers en slapen in een herberg. Geen idee waarom we daar zaten overigens
Je deed een seksuele toenaderingspoging en werd afgewezen? Kan niet anders dit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien vanavond.... moet werken....
Maar ging over een groep fokkers en slapen in een herberg. Geen idee waarom we daar zaten overigens
Sorry Chai, heb geen erotische dromen over jou gehad.quote:
Klinkt als elke baan die ik heb gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een slaaf was. En weet niet meer welk werk we moesten doen, maar ik was een van de traagsten en het lukte me niet om het sneller te doen
kreeg je zweepslagen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
Ik droomde laatst dat ik een slaaf was. En weet niet meer welk werk we moesten doen, maar ik was een van de traagsten en het lukte me niet om het sneller te doen
Is dat niet gewoon een droom over onzekerheid?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:27 schreef Chai het volgende:
Nu pas wakker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |