Niet zonder flink gedrogeerd te zijnquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, als iemand het mij zou vertellen. Maar ik word ook snel genoeg wakker denk ik. Kan me niet voorstellen dat je in je slaap veel verder kunt gaan dan een aanraking/knuffel.
Geen idee waar je precies op doelt, maar dat staat er denk ik los van.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Niet zonder flink gedrogeerd te zijn
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee waar je precies op doelt, maar dat staat er denk ik los van.
en toen zei ik:quote:Kan me niet voorstellen dat je in je slaap veel verder kunt gaan dan een aanraking/knuffel.
alsin, alleen als je gedrogeerd bent wordt je niet meer wakker als iemand echt aan je zitquote:Niet zonder flink gedrogeerd te zijn
Het ging niet om de persoon die aangeraakt wordt, maar om de persoon die aanraakt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
[..]
en toen zei ik:
[..]
alsin, alleen als je gedrogeerd bent wordt je niet meer wakker als iemand echt aan je zit
Oh, dan had het moeten zijn: "niet zonder iemand eerste te drogeren"quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging niet om de persoon die aangeraakt wordt, maar om de persoon die aanraakt.
Naja, het punt is eigenlijk ... Soms doe je dingen in je slaap waarvan je later denkt: "WTF, waarom deed ik dat?" Ik denk dat als ik iemand zou zoenen in m'n slaap (geen idee of dat überhaupt kan), dat al onder vreemdgaan zou scharen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh, dan had het moeten zijn: "niet zonder iemand eerste te drogeren"
Ik doe nog wel eens random het licht aan in mijn slaap, en loop wel eens een rondje. Maar zodra je gestoord wordt in je slaap(wandelen) wordt je bijna direct wakker, dus als de ander jou aanraakt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, het punt is eigenlijk ... Soms doe je dingen in je slaap waarvan je later denkt: "WTF, waarom deed ik dat?" Ik denk dat als ik iemand zou zoenen in m'n slaap (geen idee of dat überhaupt kan), dat al onder vreemdgaan zou scharen.
Een ex van mij deed dat ook. Uit het niets het licht aan. Ik helemaal wakker schrikken en vragen wat er aan de hand was. Dan stond hij daar even stil, een paar seconden en werd dan pas wakker.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens random het licht aan in mijn slaap, en loop wel eens een rondje. Maar zodra je gestoord wordt in je slaap(wandelen) wordt je bijna direct wakker, dus als de ander jou aanraakt.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks, niks. Dit topic miste gewoon wat Jurriaan Kalezoon invloeden
Bij slaapwandelen is dat een beetje raar, maar dan kan je best snel wakker worden. Je lichaam gaat ook op de autopiloot en als je dan opeens aangeraakt wordt dan kan je lichaam daar niet meer op reageren en dan wordt je wakker . (dat had ik dan iig)quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Een ex van mij deed dat ook. Uit het niets het licht aan. Ik helemaal wakker schrikken en vragen wat er aan de hand was. Dan stond hij daar even stil, een paar seconden en werd dan pas wakker.
Maar is dat altijd zo, dat je bij aanraking wakker wordt?
Hmmm, apart. Ik heb dus alleen gehad dat ik dus droomde dat de persoon naast me iemand anders was en dat ik die toen aanraakte en dacht: "Dit klopt niet, dit voelt niet zoals zou moeten" en eigenlijk door die gedachte wakker werd. Maar ik heb verder ook nooit echt geslaapwandeld, volgens mij.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Bij slaapwandelen is dat een beetje raar, maar dan kan je best snel wakker worden. Je lichaam gaat ook op de autopiloot en als je dan opeens aangeraakt wordt dan kan je lichaam daar niet meer op reageren en dan wordt je wakker . (dat had ik dan iig)
Ik had wel vaak dat m'n moeder dan binnen kwam en me dingen ging vragen en dan gaf ik blijkbaar antwoord en ging ik weer slapen...
Ik slaap ook veel te diep voor dat soort dingenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, apart. Ik heb dus alleen gehad dat ik dus droomde dat de persoon naast me iemand anders was en dat ik die toen aanraakte en dacht: "Dit klopt niet, dit voelt niet zoals zou moeten" en eigenlijk door die gedachte wakker werd. Maar ik heb verder ook nooit echt geslaapwandeld, volgens mij.
Ik tegenwoordig maar vaagjes. Vanochtend dus toevallig wel, maar meer omdat het zo ongemakkelijk was. Maar vroeger had ik een dagboek voor mijn dromen en ik schreef ze gewoon op zodra ik wakker was. Wel grappig om dat terug te lezen. En hoe vaker je het doet, hoe beter je wordt en hoe meer je onthoudt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik slaap ook veel te diep voor dat soort dingenonthoud ook nooit wat ik droom.
Ik heb nog nooit echt over FOK!kers gedroomd. Niet zozeer dat er een link met FOK! was.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sommige dromen onthoud je wel.
Maar ik heb een tijd te vaak over FOK!kers gedroomd. Een teken dat ik maar wat minder moest posten.
Desalniettemin word je door mij behoorlijk afgemaaktquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik heb een tijd te vaak over FOK!kers gedroomd. Een teken dat ik maar wat minder moest posten.
Waar kun je dat zien?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin word je door mij behoorlijk afgemaakt
[ afbeelding ]
Wat gebeurde er dan in je droom?quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cool! Thanks.quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Desalniettemin word je door mij behoorlijk afgemaakt
[ afbeelding ]
Mja, van alles he? Meerdere dromen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan in je droom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |