Dat sowieso.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn dat 't bij knuffelen bleef haha
Lijkt me erg raar.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
"HAHAHAHA MAARTJE WEET JE TROUWENS WAT JE VANNACHT DEED HAHAHAH!?1?!1!!?1?!![]()
![]()
"
quote:
En dat je er gewoon níks meer van weetquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso.Mijn god.
Moet er niet aan denken.
Mjaquote:
hahaha, sorry ik moet echt hard lachen maar ik vind 't ook wel heel sneuquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel paar keer gehad dat ik iemand wilde knuffelen in mijn slaap, maar er niemand naast me lag.
Helemaal in paniek door de dekens woelen op zoek naar mijn meisje en niks vinden
Het monster onder je bed heeft haar gepaktquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel paar keer gehad dat ik iemand wilde knuffelen in mijn slaap, maar er niemand naast me lag.
Helemaal in paniek door de dekens woelen op zoek naar mijn meisje en niks vinden
Ach, is ook wel een beetje grappig achteraf.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha, sorry ik moet echt hard lachen maar ik vind 't ook wel heel sneu
Wat is er met Johannes Harson?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell in het topic tijd voor Johnny Haarzoon
Rollen omdraaien. Het bedrijf heeft jou nodig in plaats van andersom. Om vervolgens punt gewijs je grootsheid uit te schrijven.quote:
Oh, vakanties zijn wel shitjequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, is ook wel een beetje grappig achteraf.
Maar op dat moment blinde paniek.
Ik geloof dat ze toen op vakantie was in Japan.
Awwwwww.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telt dat als vreemdgaan, als het in je slaap gebeurt?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat je er gewoon níks meer van weet
Ik zeg neequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwwww.
[..]
Telt dat als vreemdgaan, als het in je slaap gebeurt?
"Ja maar ik dacht dat jij het wasquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwwww.
[..]
Zou me wel immens schuldig en smerig voelen.quote:
Probeer dat maar eens uit te leggen. Tering.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Ja maar ik dacht dat jij het was"
Ik vind het maar een vreemde gang van zaken, maar zo zie je maar dat het vreemd kan gaan xDquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwwww.
[..]
Godverdomme wat flauw.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde gang van zaken, maar zo zie je maar dat het vreemd kan gaan xD
Man, man, man wat hilarisch. Ik stop maar weer even op mijn hoogtepunt.
Was ook echt 5 weken ofzoquote:
Ik zou het denk ik niet gelovenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens uit te leggen. Tering.
Ja, moet je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou me wel immens schuldig en smerig voelen.
Ik ook niet hoor, als iemand het mij zou vertellen. Maar ik word ook snel genoeg wakker denk ik. Kan me niet voorstellen dat je in je slaap veel verder kunt gaan dan een aanraking/knuffel.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook echt 5 weken ofzo
[..]
Ik zou het denk ik niet geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |