Oh, niet mooi?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het OP-plaatje toch weer ietwat zorgelijk. Ik stel het scheren maar even uit
Kreng.quote:
Wel.quote:
Wat is deze ...quote:
Ik heb wel ontvangen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat is deze ...Even kijken hoor, had wel wat gestuurd.
Ik had 'm naar mezelf gestuurd.quote:
Je denkt gewoon dat jij Krek bent.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had 'm naar mezelf gestuurd.
#epischefaal
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Had dat ook ooit op wintersport. Ging ik meisje in naast me knuffelen omdat ik over iemand droomde. Mocht haar niet
![]()
Die andere twee sliepen in de woonkamer.. Dus diegene die 't langst opbleven in de woonkamer. Nou, dat ben ik nietquote:
Maar knuffelen is altijd goedquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Crack_ het volgende:
Had dat ook ooit op wintersport. Ging ik meisje in naast me knuffelen omdat ik over iemand droomde. Mocht haar niet
![]()
Kut is dat ... Achteraf voel je je dan heel vreemd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Boh, wanneer zie je Aldo weer?quote:
Hehehe. Hoe kwam je er achter dat je haar knuffelde?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die andere twee sliepen in de woonkamer.. Dus diegene die 't langst opbleven in de woonkamer. Nou, dat ben ik niet.
Gewoon blij zijn dat 't bij knuffelen bleef hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Kut is dat ... Achteraf voel je je dan heel vreemd.
"HAHAHAHA MAARTJE WEET JE TROUWENS WAT JE VANNACHT DEED HAHAHAH!?1?!1!!?1?!quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, wanneer zie je Aldo weer?
[..]
Hehehe. Hoe kwam je er achter dat je haar knuffelde?
Hahaha,quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon blij zijn dat 't bij knuffelen bleef haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |