Dat is wel handig ja. Ik moet nog alleen een wasmachine hebben. Ik dump mijn was nu steeds bij mijn moeder hahaquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Maar ik sprokkel wel alvast wat dingetjes bij elkaar. Hoef ik niet in één keer heel erg veel meuk te kopen.
Ik kan een wasmachine overkopen van m'n ex. Die heeft er geen meer nodig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja. Ik moet nog alleen een wasmachine hebben. Ik dump mijn was nu steeds bij mijn moeder haha
Chillquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan een wasmachine overkopen van m'n ex. Die heeft er geen meer nodig.
Ja, ik heb ook een droogrek. Ik zal wel geen plek hebben voor een droger.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Chilldroger ga ik niet kopen denk ik. Kleding gewoon laten drogen op het wasrek.
Ik wel denk ik gewoon wasmachine & droger op elkaar doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een droogrek. Ik zal wel geen plek hebben voor een droger.
Kan ook natuurlijk. Maar ja, het is mij te duur. Dan maar een rekje. Kan ik in de zomer mooi op het balkon zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wel denk ik gewoon wasmachine & droger op elkaar doen.
Klopt. Maar m'n ouders willen me wel helpen. En ik ga naar Arnhem. Ik reageer op studentenwoningen (maar dat kan pas vanaf september) en lotingwoningen. Ik zie het ook niet gebeuren dat ik morgen al wat heb, maar ik ben al wel vast bezig.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:48 schreef Fok-it het volgende:
Maar feer je hebt toch geen werk?![]()
En waar wil je gaan wonen dan? Want hier is het onmogelijk om een woningte vinden
Oh netjes dat je ouders je willen helpen. Hoor ik wel vaker maar Zie ik hier nog niet gebeurenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar m'n ouders willen me wel helpen. En ik ga naar Arnhem. Ik reageer op studentenwoningen (maar dat kan pas vanaf september) en lotingwoningen. Ik zie het ook niet gebeuren dat ik morgen al wat heb, maar ik ben al wel vast bezig.
Ik ga namelijk studeren hè. Dus verhuizen zou fijn zijn.
Welke studie ga je nou ook alweer doen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar m'n ouders willen me wel helpen. En ik ga naar Arnhem. Ik reageer op studentenwoningen (maar dat kan pas vanaf september) en lotingwoningen. Ik zie het ook niet gebeuren dat ik morgen al wat heb, maar ik ben al wel vast bezig.
Ik ga namelijk studeren hè. Dus verhuizen zou fijn zijn.
Nijmegen is net zo erg, maar die studentenwoningen zijn speciaal voor studenten (dus als je niet studeert mag je ook niet reageren). Inmiddels heb ik al bijna 4 jaar meettijd, wat best lang is voor een student. Dus ik stond al op plek 2.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh netjes dat je ouders je willen helpen. Hoor ik wel vaker maar Zie ik hier nog niet gebeurenterwijl mijn vader er genoeg geld voor heeft, maarja..
Ik was ook ingeschreven maar na een tijdje kijk je niet meer elke dag omdat het toch geen zin heeft, woningen waar zoveel mensen zich voor inschrijven die 10+ jaar al ingeschreven staan.
Bos- en natuurbeheer.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke studie ga je nou ook alweer doen?
Oh leukquote:
Ja. Ik heb er superveel zin in.quote:
Bijvoorbeeld. Maar de studie is wel iets breder dan dat.quote:
Lijkt mij wel een leuke studie.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar de studie is wel iets breder dan dat.
Onder andere, ja. En omdat ik het gevoel heb dat ik nog niet al mijn potentieel heb benut. Ik heb havo gedaan, maar ben daarna aan een mbo begonnen. Ik zou toch graag een hbo studie willen afronden en heel misschien, als alles goed gaat, ook nog een master.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:02 schreef Fok-it het volgende:
Waarom heb je ervoor gekozen weer te studeren? Omdat je geen werk kan vinden?
Want lekkerquote:
Je bent in ieder geval ambitieusquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Onder andere, ja. En omdat ik het gevoel heb dat ik nog niet al mijn potentieel heb benut. Ik heb havo gedaan, maar ben daarna aan een mbo begonnen. Ik zou toch graag een hbo studie willen afronden en heel misschien, als alles goed gaat, ook nog een master.
Dat zou ik niet te hard roepen.quote:
Oh, lekker duidelijk zeg..quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Want lekker
Morgen gaan ze eindelijk beginnen aan de voorkant van het huis. Volgens een brief.
Maar een andere brief zegt dat ze het kozijn ergens in juli pas vervangen :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |