Heetie toevallig Gielquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef minilot het volgende:
Nou, we hebben een egel die zich vooralsnog weinig aantrekt van nachtdierisme. Liep net kuierend een rondje om een joekel van een bloempot en verdween daarna op z'n gemakje onder het chalet.Terwijl ik met mijn fiets de tuin in kwam! Geen spoor van haast.
AH, C1000, Dirk en Dekamarkt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier zie ik ze nog wel liggen, in de winkels. Heb je al de Dirk of Deka-markt gehad? Of alleen maar AH's?
Op zich is het niet een goed teken dat een egel overdag heel actief is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef minilot het volgende:
Nou, we hebben een egel die zich vooralsnog weinig aantrekt van nachtdierisme. Liep net kuierend een rondje om een joekel van een bloempot en verdween daarna op z'n gemakje onder het chalet.Terwijl ik met mijn fiets de tuin in kwam! Geen spoor van haast.
Opgenomen. Straks na het zingen van B. pas kijken, dus verder niks verklappen s.v.p.quote:
Vandaar dat ik het zonder spoilers deed. Ik heb me zelfs in het masterchef-topic nooit uitgelaten over favorieten, dus je weet niks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Opgenomen. Straks na het zingen van B. pas kijken, dus verder niks verklappen s.v.p.
Maar ik weet het nu welquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het zonder spoilers deed. Ik heb me zelfs in het masterchef-topic nooit uitgelaten over favorieten, dus je weet niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar ik weet het nu welJouw favoriet dan dus..
Spoiler voor G: niet klikken dusNIET VOOR GOLFER: (en dan hou ik er over op en verhuis ik met Sunny naar het andere topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
NIET VOOR GOLFER: (en dan hou ik er over op en verhuis ik met Sunny naar het andere topic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Topic is inderdaad verpest door een aantal users die nogal in mijn allergie zitten. Een snelle scan naar reacties van dit soort figuren in andere subfora bevestigen helaas al mijn vooroordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Lonaa het volgende:
Eens. Ik vind het eigenlijk ook een stom topic, maar als ik Golfer was had ik mij niet kunnen inhouden op de spoilers te klikken.
De sachertorte is voor een beperkte selectie. Ik vrees dat de rest niet genoeg gaat zijn voor de aanwezigen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk niet dat je collega's morgen enige reden hebben om te denken dat ze pech hebben als ik dat zo lees![]()
Ja, leuk dat er bij staat dat het spoilers voor golfer zijn, maar ik kijk dus ook de afleveringen pas als ik een dag vrij ben hè.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Lonaa het volgende:
Eens. Ik vind het eigenlijk ook een stom topic, maar als ik Golfer was had ik mij niet kunnen inhouden op de spoilers te klikken.
Een beetje leuke persoonlijkheid hebben scheelt enorm. Die Rosah komt er bijvoorbeeld erg goed uit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:45 schreef Bluezz het volgende:
Tav, wat een keuzes moet je toch maken he
Ik vind het leuk hoor die kookprogramma's maar meedoen is belangrijker dan winnen
In het kader van werk vinden in food dan he
Ja, maar als je afgaat op de internetreacties, dan kan niemand het echt goed doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:55 schreef Myraela het volgende:
Een beetje leuke persoonlijkheid hebben scheelt enorm. Die Rosah komt er bijvoorbeeld erg goed uit.
Nouja, de selectie uit 1000den vind ik een beetje onzin. De eerste selectie was volgens mij voornamelijk "hoe krijgen we zoveel mogelijk verschillende persoonlijkeheden in één programma" en had nog bar weinig met koken te maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, maar als je afgaat op de internetreacties, dan kan niemand het echt goed doen.
Los van dat denk ik dat de top 10 van dat programma sowieso wel de foodwereld in kan rollen. Ze zijn tenslotte de top 10 van een show waar 1000en mensen zich voor hebben aangemeld. Die selectieprocedure doorstaan geeft al aan dat er ergens talent verscholen zit. Het is alleen aan de kandidaten zelf, hoe graag ze ermee door willen. Maar alleen die deelname al opent de deuren al veel gemakkelijker. Of je nou aardig of eigenaardig op tv overkomt.
Tuurlijk zoeken ze niet 20 dezelfde mensen uit. Maar daarom had ik het ook over de top 10. Ze begonnen met een man/vrouw of 18 geloof ik, dus de top10 heeft zich al wel een beetje kunnen bewijzen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
Nouja, de selectie uit 1000den vind ik een beetje onzin. De eerste selectie was volgens mij voornamelijk "hoe krijgen we zoveel mogelijk verschillende persoonlijkeheden in één programma" en had nog bar weinig met koken te maken.
Ik denk dat ze hier wel iets meer kijken of men wel ooit een keuken van binnen heeft gezien, een pan heeft vast gehouden en eventueel een ei kan koken. Dit in tegenstelling tot veel andere reality shit waarbij elke Amoebe op mag komen draven. Hoe minder (hersen)cellen, hoe beter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de selectie uit 1000den vind ik een beetje onzin. De eerste selectie was volgens mij voornamelijk "hoe krijgen we zoveel mogelijk verschillende persoonlijkeheden in één programma" en had nog bar weinig met koken te maken.
Dat filmpje is echt verrukkelijk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef borisz het volgende:
Hehe mooi artikel over de eerste 'Oranje-jurkjes' uit 1974
http://www.sportgeschiede(...)anje-wk-jurkjes.aspx
Mogge
Typisch voor Borisz om die sportsite te vindenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef borisz het volgende:
Hehe mooi artikel over de eerste 'Oranje-jurkjes' uit 1974
http://www.sportgeschiede(...)anje-wk-jurkjes.aspx
Mogge
Die sportsite staat al jaren in de bookmarksquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Typisch voor Borisz om die sportsite te vinden![]()
Pasta-saladequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed zo Pee![]()
Ik ben gevraagd iets voor een picknick te maken voor zaterdag. Inspiratie, kom er maar in!!
Tortilla? Wraps? Chocolate Chip Cookies? Een lekkere frisse zomertaart? Iets met citroen of limoen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed zo Pee![]()
Ik ben gevraagd iets voor een picknick te maken voor zaterdag. Inspiratie, kom er maar in!!
Moeten diequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Typisch voor Borisz om die sportsite te vinden![]()
Mail openen vanmorgen en lezen dat 175 euro wordt teruggestort van de stroomrekening.
Ben ik benieuwd naar de afrekening gasverbruik, die binnen een week komt.
(200 kuub minder verbruikt afgelopen winter).
Ik las dat golfer een leuke som belasting terugkrijgtdie kan ik betalen.
http://dutchgoesitalian.c(...)otta-eggplant-rolls/quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed zo Pee![]()
Je kan brood en smeersel natuurlijk best los van elkaar meenemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet het vrijdag middag maken en mee nemen naar Bergen, dan zaterdag weer mee nemen naar Texel en daar eten we het pas op. Dat maakt het wel wat ingewikkelder. Pastasalade kan altijd iig.. hangt ook een beetje af wat er al gepland is en dat weet ik nog niet.
Dat is zeker een optie. Zat ook al te denken aan de onvermijdelijke quiche oid..quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan brood en smeersel natuurlijk best los van elkaar meenemen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik dingen doen. Heb eea gepland voor vandaag en me zelfs mooi aangekleed.
Ik wil me niet meer klote en lamlendig voelen en om te beginnen moet ik dan gewoon eens mijn best voor mezelf doen en wat gaan doen.
Dit is opmaaktechnisch wel leuk:quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is zeker een optie. Zat ook al te denken aan de onvermijdelijke quiche oid..
Ja heerlijk idd! Dat is wel een idee. Al zijn het geen grote vleeseters waarmee we gaan..quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Gehaktballetjes.Ik houd van gehaktballetjes.
Lekker brood en koude gehaktballetjes.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Gehaktballetjes.Ik houd van gehaktballetjes.
Lekker brood en koude gehaktballetjes.
Wat een leuk idee van die afbreekstukjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is opmaaktechnisch wel leuk:
http://www.culy.nl/inspir(...)tijdens-een-feestje/
Dit is een lekkere quiche:
http://aspoonfulofphotogr(...)on-and-sundried.html
Of dit:
http://angiesrecipes.blog(...)-with-mushrooms.html
Herkenbaar. Ik ga vandaag naar de kringloop.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik dingen doen. Heb eea gepland voor vandaag en me zelfs mooi aangekleed.
Ik wil me niet meer klote en lamlendig voelen en om te beginnen moet ik dan gewoon eens mijn best voor mezelf doen en wat gaan doen.
Ja, he? Vond ik ook! Ik heb het nog nooit geprobeerd, of het werkt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat een leuk idee van die afbreekstukjesEn thanx voor de recepten, denk dat ik er wel uit kom
Ik ga mijn fitnessabbo opzeggen, de OVkaarten opladen, naar de Action en naar de bieb.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ga vandaag naar de kringloop.En het is echt al lang geleden dat ik de deur uit ben geweest.
In het weekend met m'n vriend wel, maar doordeweeks blijf ik de hele week thuis zitten.
Action.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga mijn fitnessabbo opzeggen, de OVkaarten opladen, naar de Action en naar de bieb.
Ik kocht laatst 2 hele mooie diepe borden bij de kringloopquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Action.![]()
Ik ga de centjes die ik met de kroketjes vorige week heb verdiend uitgeven bij de kringloop. Kijken of ze nog wat leuk servies hebben zodat ik wat meer kan afwisselen op m'n blog.
Ze werkt/loopt stage bij Lute.quote:
Er zijn in ieder geval een aantal voorrondes gehouden en daar is inderdaad niet alleen naar kookvaardigheid gekeken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Plannen en sparen fft! ik wist dat de aanslag zou komen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moeten die![]()
niet andersom?
![]()
Behoorlijke kwak geld om neer te leggen zeg....sterkte.
Ik ga na werk haasten om de trein te halen want eet vnv in Utrecht bij mn zusje
Ik heb ook twee diepe borden gekocht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kocht laatst 2 hele mooie diepe borden bij de kringloop
Nee, ligt niet aan jou. Mensen kopen steeds meer tweede hands, en daar spelen ze lijkt wel op in door alles domweg duurder te maken. Onze kringloop heeft veel te dure kleren, de boeken worden echt steeds duurder, zo jammer. Waar je vroeger nog wel eens iets speciaals kon scoren (jurkje DKNY of zo) voor een paar euro, hebben ze nu een rek met merkkleding en maakt niet uit hoe versleten het kledingstuk is, voor minder dan 15 euro hangt daar nietsquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel steeds duurder worden, of misschien ligt dat aan mij.
Ja, ik zag ook enorm veel beschadigde items staan. Zou het niet eens zo'n ramp vinden in mijn situatie. Maar dan wil ik daar niet hetzelfde voor betalen als een item dat niet kapot is. Heel apart.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Mensen kopen steeds meer tweede hands, en daar spelen ze lijkt wel op in door alles domweg duurder te maken. Onze kringloop heeft veel te dure kleren, de boeken worden echt steeds duurder, zo jammer. Waar je vroeger nog wel eens iets speciaals kon scoren (jurkje DKNY of zo) voor een paar euro, hebben ze nu een rek met merkkleding en maakt niet uit hoe versleten het kledingstuk is, voor minder dan 15 euro hangt daar niets
Sterker nog. één kringloop is hier dus al failliet gegegaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Mensen kopen steeds meer tweede hands, en daar spelen ze lijkt wel op in door alles domweg duurder te maken. Onze kringloop heeft veel te dure kleren, de boeken worden echt steeds duurder, zo jammer. Waar je vroeger nog wel eens iets speciaals kon scoren (jurkje DKNY of zo) voor een paar euro, hebben ze nu een rek met merkkleding en maakt niet uit hoe versleten het kledingstuk is, voor minder dan 15 euro hangt daar niets
Beetje mooi weer en ik loop ook een rondje hierquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef minilot het volgende:
Nationale lunchwandeldag ofzo? Moest me net op de fiets op industrieterrein slalommend tussen driehonderd bleekbesnoete kuierende kantoorlui wurmen!
Nou ja, aangekomen (met sjaal vol onweersvliegjes) zonder iemand omver te rijden.![]()
Zo even hier teruglezen.
Als mensen de kringloop te duur vinden, dan mijden ze die in het vervolg. Logisch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:33 schreef borisz het volgende:
Sterker nog. één kringloop is hier dus al failliet gegegaan
Och, ik vind spoilers nooit het einde van de wereldquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Isa, als ik iets voor je verpest hebt, dan spijt me dat.
Jongste zusje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Plannen en sparen fft! ik wist dat de aanslag zou komen.
En eten in U. met zusje ...? is het weer goed met je zusje?
Als het niemand opvalt dan heb je gewoon betaalt en dan wordt het uit het magazijn gehaald en in een doosje gestoptquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vanochtend nieuwe jas en n vestje gekocht van n best duur merk, ze hadden 50% sale en door n fout ging erin het winkelmandje nog 50% vanaf, benieuwd of t ook geleverd wordt, wel via Ideal al betaald
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef golfer het volgende:
Heeft iemand nog wel eens wat gehoord van Krakkemieke?
Haar laatste bezoek aan Fok! is alweer bijna 53 dagen geleden.
Krakje is wel vaker een tijdje weg, toch maak ik me dan altijd zorgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef golfer het volgende:
Heeft iemand nog wel eens wat gehoord van Krakkemieke?
Haar laatste bezoek aan Fok! is alweer bijna 53 dagen geleden.
Had jij niet haar telefoonnummer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef Isabeau het volgende:
ik vraag me ook wel eens af hoe het gaat.
Ik doe hem dit weekend ook weer aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef golfer het volgende:
Ja, het wordt eindelijk goed BBQ-weer.
Dit weekend de Weber maar eens uit de garage slepen en afstoffen en weer eens gebruiken.
Prof Witteveenquote:Ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Erasmus Universiteit Rotterdam zal professor dr. Johan Witteveen (92) 51 jaar na dato alsnog zijn afscheidscollege geven. De voormalig minister van Financiën en topman bij IMF kon door zijn aanstelling in het kabinet zijn laatste college nooit geven. Nu gebeurt dat donderdag 15 mei alsnog met een inleiding van de huidige minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem.
Professor Witteveen begin in 1939 als student aan de voorloper van de Erasmus Universiteit, de Nederlandse Economische Hogeschool (NEH). Op 27-jarige leeftijd werd hij benoemd tot hoogleraar. Na de verkiezingen in 1963 verliet hij de NEH om als minister van Financiën in het kabinet Marijnen zitting te nemen. Door zijn ministerpost kon hij zijn eerder geplande afscheidscollege nooit geven.
Heb een nieuwe telefoon en heb niet alle nummers overgenomen. Die van haar al niet, heb even gecheckt.quote:
tis n vrij kleine webshop Dus moet opgemerkt zijn maar anderzijds in n fysieke winkel, wordt je ook na betaling niet terug geroepenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het niemand opvalt dan heb je gewoon betaalt en dan wordt het uit het magazijn gehaald en in een doosje gestoptTadaa!
Hoeveel type en taalfouten kan je in 1 zin maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
tis n vrij kleine webshop Dus moet opgemerkt zijn maar anderzijds in nfysieke wobkewinkel, wordt je ook na betaling niet terug geroepen
Koop altijd ziplocks bij de aldi, of vacumeerquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet alleen nog een shitload diepvrieszakjes. Bij de Action waren ze uitverkocht.
De aldi heeft alleen heule grote. Ik kocht ze nu bij de Dirk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Koop altijd ziplocks bij de aldi, of vacumeer
Wel lekker om iets hartigs erbij te doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ga aspergekroketten maken, twijfel of ik er ook stukjes ham in zou doen. Ham en asperge bij elkaar is wel lekker. Maar misschien is het puur al wel enorm lekker.
Vind ik ook. Bedoel, ik blijf uit de buurt van de toiletten. Maar kan voor de rest niet zeggen dat het echt een troep is. Maarja, ik zit dan wel altijd op de grote lijnen, misschien maken ze die vaker schoon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit elke dag in redelijk schone treinen. De media geven een heel vaag beeld
Dat op zich wel. Meer koffievlekken op de tafeltjes, kruimels op de vloer, vlekken op de banken. Maar geen troep oid, dat is allemaal opgeruimd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef borisz het volgende:
Van de week op Sloterdijk vond ik het niet 'smeriger' dan anders.
Gelukkig zijn er wel goedkopere alternatieven in opkomst, facebook weggeef groepen etc. Zo ben ik gratis van mijn halve huishouding afgekomen voor ik ging emigrerenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als mensen de kringloop te duur vinden, dan mijden ze die in het vervolg. Logisch.
Het is toch zot dat nieuwe spulletjes goedkoper zijn dan tweede hands spulletjes van dezelfde kwaliteitquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik schrok de laatste keer ook hoe 'duur' de kringloopwinkel is.
Het loont inderdaad meer om naar de Action te gaan.
Verder echt een bleh-dag gehad![]()
en hormonen die alles erger laten lijken.
Laatste keer dat ik gratis dingen aanbood kwam er echt zo'n handelaarstype het ophalenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef Selestha het volgende:
Gelukkig zijn er wel goedkopere alternatieven in opkomst, facebook weggeef groepen etc. Zo ben ik gratis van mijn halve huishouding afgekomen voor ik ging emigreren
Heel irritant dit! Gelukkig kon ik net op Utrecht CS naar een schoon toilet, nog gratis ook!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ik moest één keer plassen terwijl ik met de trein was. Want de toiletten op het station sluiten 's avonds. Erg vervelend. Had graag een muntje betaald om niet op de trein naar de toilet te gaan.
Kwaltijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef z80 het volgende:
gister wat knoflook in de grond gestopt. eens kijken of het lukt om zelf knoflook te kweken.
en als de knoflook van de zelfde kwaltijd is als dat wat ik van de knol op heb dan krijgen de vampiers het nog zwaar.
Heb zes verschillende soorten knof staanquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef z80 het volgende:
gister wat knoflook in de grond gestopt. eens kijken of het lukt om zelf knoflook te kweken.
en als de knoflook van de zelfde kwaltijd is als dat wat ik van de knol op heb dan krijgen de vampiers het nog zwaar.
Hele nog lekkerder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Halve advocaatvlaai is lekker!
Zat er maar een halve advocaat in ja?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Meervoudvorms blijven lastig voor forums gebruikeren. Ook voor oudere jongersquote:
Is dat een Kandidaatsvlaai?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:23 schreef Myraela het volgende:
En je hebt een dagje mee kunnen draaien. Daar heb je toch weer van geleerd. Afwijzing is nooit tof, maar in dit geval weet je iig dat het niet kwam door iets wat jij fout deed/niet kan.
Dat onthouden! Je komt er welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.
Het is een vreselijk bedrijf vind ik, maar je leert er het vak wel. Van Der Valk?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.
Die hebben we niet in Enschede. Uitwijken naar Hengelo kan, maar heeft niet mijn voorkeur. Geen auto en geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een vreselijk bedrijf vind ik, maar je leert er het vak wel. Van Der Valk?
Geen rijbewijs is lastig voor Horeca, want vaak savonds laat werken dus dan ben je gebonden aan fiets afstand.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die hebben we niet in Enschede. Uitwijken naar Hengelo kan, maar heeft niet mijn voorkeur. Geen auto en geen rijbewijs.
Heb wel net 2 vacatures gevonden, in Enschede, dus maar even snel reageren.
Klopt. Nou zit er best wel wat horeca in Enschede, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen rijbewijs is lastig voor Horeca, want vaak savonds laat werken dus dan ben je gebonden aan fiets afstand.
Zou iig niet een baantje nemen als "eten en drankjes brenger" want dan leer je niets.
quote:
Ik heb gisteren dit gekocht,voor 50% korting(omat t.h.t datum morgen is)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zat er maar een halve advocaat in ja?
Nee, het is dit trouwens!quote:
Wees maar blij! Tot ee nhalf jaar geleden woonde ik in een goed geisoleerde flat met boven, onder en naast ons bejaarden die altijd de kachel loeiheet hadden staan dus in de zeven jaar dat ik er woonde hebben we misschien gedurende vier weken in total zelf de kachel aangehad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:36 schreef AnneX het volgende:
En vandaag de gasafrekening ontvangen en ook 175 euro terug.
Watje!quote:
Nog een dagje of 10...dan is het salaris weer gestortquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:09 schreef minilot het volgende:
Morgenochtend met mijn lief naar het (hopelijk) coole growyourown-festival Rotterdam Zaait!
Op de fiets uur heen + uur terug, zelfgesmeerde boterhammen mee en maximaal 1 zakje zaad kopen (hopelijk wel veel ruilen) en maximaal 1 gek plantje, want we zijn onverwacht volstrekt blut voor de rest van de maand. Verrassingsuitgaven gehad waar we even niet op gerekend hadden omdat we wat onnozel zijn.![]()
![]()
Beetje creatief zijn dus.
Plus vakantiegeld, ook bijna een maandsalaris.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een dagje of 10...dan is het salaris weer gestort
Gaat warm worden wed ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:37 schreef golfer het volgende:
Goede sch.pa berichten.![]()
Ik ga zo maar weer eens richting mijn kassahuisje.
De meeste mensen die ik zag, waren gewoon oprecht naar een of twee dingen opzoek. Ik heb wel wat handelaarstypes gezien, maar dat kon me op dat moment niet schelen. Ik moest in mijn eentje een emigratie regelen, ging me dus niet druk maken over wie het kwam halen als ze het mijn huis maar uit wilden slepenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gratis dingen aanbood kwam er echt zo'n handelaarstype het ophalen![]()
Ik wil mijn boeken bijv wel gratis weg geven aan wie ze wil lezen, maar dan wel graag aan iemand die ze echt gaat lezen en die het geld zelf niet heeft voor boeken. En geen gedoe met verzenden etc. Tsja.
quote:
Daarom!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd heel lastig. Na een concert (ook van optreden popkoor) om dan de volgende ochtend te moeten werkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik was gewoon op tijd aan het werk.
Maar ik slaap liever wat langer (en beter)
jippie voor schva!! Ouwe bickel!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:26 schreef AnneX het volgende:
Sch.va heeft het wel best in het z.hs.
Verpleging is wel dol met hem.
Hij is minder benauwd, weer 3 liter vocht kwijt, kan weer een hele zin spreken, kan weer eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is zo gek, ik krijg mijn vakantiegeld altijd pas in oktober. Belastingteruggave wel voor midzomer, trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een dagje of 10...dan is het salaris weer gestort
Het is echt superweer iddquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is het ook eindelijk lekker weer, het hele weekend word het zo'n 23 graden. Nog een paar uurtjes werken, en dan trek ik de fiets weer uit de berging voor een rondje, dnek ik!
Geukkig waren we met vrienden mee en kon ik gewoon op de achterbank zitten, dat scheeltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd heel lastig. Na een concert (ook van optreden popkoor) om dan de volgende ochtend te moeten werkenEn dan moest jij ook nog een heel stuk rijden terug
Ik hoop het.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor het medeleven allemaal.
Sally heeft net een heerlijke date met Sam gehad en lekker gestruind. Evenals Sunny en ik.
Ja was gezellig! Meneertje is wel meteen onder de douche gezet want hij had het complete Lutterzand meegenomenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor het medeleven allemaal.
Sally heeft net een heerlijke date met Sam gehad en lekker gestruind. Evenals Sunny en ik.
Ik vond het ook voor herhaling vatbaar. Je bent leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja was gezellig! Meneertje is wel meteen onder de douche gezet want hij had het complete Lutterzand meegenomenMaar zo lekker, zwemmen, blaffen, rennen, draven, appetjes eten, nog meer blaffen..
![]()
Topdag voor Sam.
En voor ons ook gezellig![]()
voor herhaling vatbaar.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond het ook voor herhaling vatbaar. Je bent leuk
Sally heeft lekker gerend, geneusd, geblaft, gezeurd, gezwommen, takjes voor Sam z'n neus afgepakt en ligt nu heerlijk voldaan in de tuin.
Gaaf! Ik ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Fototjes moet je nog wel ff op wachten, ik weet niet of ik het vandaag red, dan wordt het zondag. Maar er zitten iig 2 héle toffe van Sally bij
Beetje jammer wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het zo leuk was, Sun en Lonaa
En ik wil Masterchef gaan kijken van gisteravond, staat de winnaar heel duidelijk op www.net5.nl
Ja balen is dat he! Ik kijk ook altijd pas op het internet/in de topics als ik de uitslag weet om die redenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het zo leuk was, Sun en Lonaa
En ik wil Masterchef gaan kijken van gisteravond, staat de winnaar heel duidelijk op www.net5.nl
Leuk zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:14 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Het was heel fijn! En de hondjes vonden elkaar tof.
Lukt je uithaal al?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Spannend Seles!
Leuk een hondjesdate met Sun & Lonaa!
Ben lekker op de fiets wat kleertjes gaan kopen (shirtje cq uitverkopie en een nieuwe spijkerbroek) avondeten en met flinke tegenwind nog een rondje om. Beweging
Nog gezellig een tijd in de supermarkt staan kleppen met een koorvriendin over de audities van a.s. woensdag
Ook spannend voor jou danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef Lonaa het volgende:
Spannend Selestha!
Ik loop die week ook in en uit het ziekenhuis.
TAV heeft ze onder handen genomen, maar volgens mij had ik zelf nog een paar andere foto's op het oog om te bewerken. Zondag even naar kijken voor jequote:
Ik ben heel benieuwd. Ook naar 1 van de actiefoto's waarin ze te snel rent voor de cameraquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
TAV heeft ze onder handen genomen, maar volgens mij had ik zelf nog een paar andere foto's op het oog om te bewerken. Zondag even naar kijken voor je
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Ook naar 1 van de actiefoto's waarin ze te snel rent voor de camera
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat was de enige die een beetje gelukt wasze was veel te snel..
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:17 schreef TAV74 het volgende:
Ze waren wel scherp, maar dan meestal de staart ipv de kop
Gaaf!quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik hoorde Sunny zeggen "Oh deze is mooi!" toen mevrouw aan het rennen was dus ik was wel heel erg benieuwd.
Als ik de rest vandaag of zondag ergens kan bewonderen dan hoor ik het graag!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zal je een linkje geven als het klaar is.
Ik hoop dat je geen non-responder bentquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Op naar de hell on earth sportschoolEens even inschrijven en een intake plannen.
Succesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Op naar de hell on earth sportschoolEens even inschrijven en een intake plannen.
Ik ben dan zeker een super-responder want toen ik fulltime als hovenier aan de slag ging had ik een aantal jaar nauwelijks bewogen (was callcenter medewerker) en woog 120 kilo. Toen ik begon kon ik binnen twee maanden met alle mannen meewerken, en kreeg zelfs volgens hen meer gedaan dan sommigen die daar al jaren werkten. Ik had enorme spiermassa en verloor in een half jaar 30 kilo. Ik heb nu weer spieropbouw van het schoonmakenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen non-responder bent
net BBC docu gezien en blijkt dus dat 20% van de mensen een non-responder is op sportgebiedDat betekent dat ze nauwelijks resultaat zien na 20 weken hard trainen. 15% is super responder: die zien heel veel resultaat en de rest zit er tussen in. En het maakt niet uit hoe hard je werkt, want het ligt aan je genen. Dat zou je in de toekomst misschien kunnen laten testen voor je lid wordt van een sportschool
![]()
Welke docu is dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
net BBC docu gezien en blijkt dus dat 20% van de mensen een non-responder is op sportgebiedDat betekent dat ze nauwelijks resultaat zien na 20 weken hard trainen. 15% is super responder: die zien heel veel resultaat en de rest zit er tussen in. En het maakt niet uit hoe hard je werkt, want het ligt aan je genen. Dat zou je in de toekomst misschien kunnen laten testen voor je lid wordt van een sportschool
![]()
The Truth about Exercisequote:
Ik ben volgens mij ook eerder super responder dan non-responder. Dat laatste gewoon absoluut niet. Ik reageer ook heel snel op sport, zowel krachttraining als conditie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef Selestha het volgende:
Ik ben dan zeker een super-responder want toen ik fulltime als hovenier aan de slag ging had ik een aantal jaar nauwelijks bewogen (was callcenter medewerker) en woog 120 kilo. Toen ik begon kon ik binnen twee maanden met alle mannen meewerken, en kreeg zelfs volgens hen meer gedaan dan sommigen die daar al jaren werkten. Ik had enorme spiermassa en verloor in een half jaar 30 kilo. Ik heb nu weer spieropbouw van het schoonmaken![]()
Ik vraag me wel eens af nu wat er zou gebeuren als ik intens zou gaan trainen.
We zullen het zien. De komende 14 maanden kan ik iig aan de bakquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen het zien. De komende 14 maanden kan ik iig aan de bak
Intake is dinsdag. Nu alleen ff inschrijven. En heb gelijk een jaarabbo gedaan. Kreeg twee maanden gratis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:56 schreef AnneX het volgende:
[..]goede indruk van de intake?
En hoezo 14 maanden?
Heb je Regnavetto nog gesproken ook en onze groeten gedaan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Regnavetto is gespot![]()
Naast de rest van de top 10. Leuk!
Ook op de foto gegaan met Julius Jaspers en Ramon Beuk
Wat een gedoe weer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef AnneX het volgende:
Het is je trouwdag op zondag en je sch.va ligt al 4 dagen in het z.huis en dan ga je gewoon
(pas) op zaterdag op bezoek, want het is toch een uur rijden ( en je krijgt 20 euro voor de benzine) en zondag - als mn.X en ik écht verhinderd zijn - zit sch.ma alleen ( die haat het op zondag) en sch.va geen aandacht.
En daarna ben je een paar dagen lekker weg in eigen land.
# familie.
Dat kan hier ook hoor. De groetjes van mij, Regnavettoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef golfer het volgende:
Heb je Regnavetto nog gesproken ook en onze groeten gedaan?
Elke 6-8 weken geloof ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:01 schreef AnneX het volgende:
Ik snap het.
Goeie spirit om naar binnen te stappen.
Zijn er tussentijdse metingen?
Opgelostquote:
Liefquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef AnneX het volgende:
Opgelost![]()
Nicht komt met trein in rolstoel uit A'dam - twee keer overstappen om haar tante te verrassen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Wat leuk, met de rolstoel nog welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef AnneX het volgende:
Opgelost![]()
Nicht komt met trein in rolstoel uit A'dam - twee keer overstappen om haar tante te verrassen.
ja en toen bleef ik hangen door de OP.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Opgelost![]()
Dag egeltje...jij las de topictitel?
Geef me een half jaar en ik ben een stoere vent met spierballenquote:
Klinkt alsof je een peesje hebt meegesneden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames uit de zorg voor lijf en leden, mag ik jullie wat vragen?
Een week of zeven geleden sneed ik me verschrikkelijk in mijn duimkootje (rasp en een taaie winterpeen). Na weken was de wond pas echt dicht genoeg om weer wat te proberen te buigen. Dat lukt nu, maar slechts een tikkie. Een pot opendraaien is er niet meer bij, bijvoorbeeld (het is nog rechts ook). De nieuwe huid lijkt te strak om te buigen, de kracht is uit het kootje en er zit nog steeds een geboelige verdikking op de plek van de snee.
Vinden jullie dat ik ermee naar een dokter moet, of is dit een gewoon genezingsproces?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef AnneX het volgende:
Nou ... Over van alles wat ons bezighoudt én over eten
ik ben wel een dame, maar niet uit de zorg, maar na zeven weken moet t wel geheeld zijn toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een peesje hebt meegesneden?
Oh, pardon..ik ben geen dame uit de zorg.
Klinkt alsof je even je huisarts moet vereren met een bezoekje. Trust me, I'm a nursequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames uit de zorg voor lijf en leden, mag ik jullie wat vragen?
Een week of zeven geleden sneed ik me verschrikkelijk in mijn duimkootje (rasp en een taaie winterpeen). Na weken was de wond pas echt dicht genoeg om weer wat te proberen te buigen. Dat lukt nu, maar slechts een tikkie. Een pot opendraaien is er niet meer bij, bijvoorbeeld (het is nog rechts ook). De nieuwe huid lijkt te strak om te buigen, de kracht is uit het kootje en er zit nog steeds een geboelige verdikking op de plek van de snee.
Vinden jullie dat ik ermee naar een dokter moet, of is dit een gewoon genezingsproces?
Ik tik mijn hele loopbaan als tikker al met twee wijsvingers. Turend op het scherm en niet blind.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef AnneX het volgende:
Trust Lein ( en golfer)...
Lastig tikken, lijkt mij
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik tik mijn hele loopbaan als tikker al met twee wijsvingers. Turend op het scherm en niet blind.
Maar wel rázendsnel!
Is ok toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]ik probeer wel goed te koken enzo maar ik ben nog niet boven het niveau van Jamie Oliver-recepten namaken gekomen. En ik kijk kookprogramma's.
Me too! (of to?)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik tik mijn hele loopbaan als tikker al met twee wijsvingers. Turend op het scherm en niet blind.
Maar wel rázendsnel!
Wild vleesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Leuk FFT
Dudeduimpie, klinkt als een soort littekenweefsel wat verhard is en op een onhandige plek opgehoogd is
Foto's wil ik zien!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is ok toch?
ToA was heel druk maar t was wel heel leuk! Overal leuke gerechtjes, muziek en BN'ers. Kreeg nog een duw van Bojana omdat ze haar gerechtje aan dezelfde tafel wilde eten en ik stond niet eens in de weg.
Gordon kwam ik jammergenoeg tegen bij de toiletten anders had ik een foto gevraagd![]()
Wel nog op de foto gegaan en een leuk gesprek gehad met Peter Lute. Wat is dat een onwijs aardige en vrolijke man! Vertelde over zijn restaurants en over hoe hij MC vond enzo.
Maar de leukste foto was met grote Julius
Hoe heb je t gedaan op de bbq?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:56 schreef regnavetto het volgende:
Vermoeiend zo'n dagje. Wel super leuk. Blij dat ik morgen weer mag!
Blond, blauwe ogen en dik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:57 schreef FutureFairytale het volgende:
En wat voor ander beeld had je van me?![]()
Logeer je nu in Amsterdam of reis je elke dag op en neer naar ToA?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:56 schreef regnavetto het volgende:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:14 schreef AnneX het volgende:
Reg is iemand die niet op promo porno filmjes klikt
Verloren van Bojana en Elise!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:56 schreef regnavetto het volgende:
Haha ja is moeilijk te bedenken, aangezien ik niet precies weet hoenoud iedereen hier is. Dus golfer komt enigszins in de buurt haha. No offense though, was lachen je ff gesproken te hebben. BBQ was echt leuk. Nog nooit op zo'n Big Green Egg gebbqt maar echt leuk speelgoed. Had tonijn licht gemarineerd in soy sauce en mirin. Met een pickle van venkel, wortel en tomaat. 2e gerecht, hasselback potato met dry aged rund burger, gepofte knoflook en wortels met een honing, limoen glaze. We hadden een mysterybox dus geen keus qua eiwitquote:
Haha ik zat in een andere voorronde. Een winnaar van de bbq wedstrijd vorig jaar had gewonnen bij mij.quote:
Op en neer vanuit etten leur. Had de ns hi speed trein op 20 seconden gemist. Dus lekker vanuit rotterdam sprinter naar breda en 30 euro taxi lappen. jeeejquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Logeer je nu in Amsterdam of reis je elke dag op en neer naar ToA?
Hier was het 7:13 toen ik mijn oogjes open deed.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHeb ik weekend, ben ik nog stervensvroeg wakker
Dat was een interessante docu. Net even gekeken.quote:
Dat is vlakbij de Eftelingquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:42 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Op en neer vanuit etten leur. Had de ns hi speed trein op 20 seconden gemist. Dus lekker vanuit rotterdam sprinter naar breda en 30 euro taxi lappen. jeeej
AnneX, die groepskorting gaat echt niet meer lukken hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is vlakbij de Efteling(tóch?)
Kunnen wij meeten op de P of binnen, 1 juni as.![]()
( alles voor de Groepskorting)
Aan de son te sien, ga ik de parasol eens uit de winterstalling halen.
Edit: oeps , topografie![]()
Edit 2: een stukkie verderop is een restaurant waar alles op de Green Egg gaat.http://bijteus.pocketmenu(...)app/public/index.php
Helaas...voor het oosten.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:06 schreef Lonaa het volgende:
Zon, Anne?
Hier niet. Niet eens een beetje.
Dat heb ik ook altijd, maar draai me na een plasje en een slokje water nog lekker ff om.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHeb ik weekend, ben ik nog stervensvroeg wakker
Ik ook nog hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:48 schreef AnneX het volgende:
Joh, garpje( Omdat de groep zo groot is/wordt)...
![]()
Zo te zien aan de vlaggetjes heb ik er nog steeds veel zin in![]()
En mooi begin van een nieuw levensjaar!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook nog hoor
Mooie afsluiting van mijn vakantieweek!
Dat is ook mijn vakantieweekquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook nog hoor
Mooie afsluiting van mijn vakantieweek!
Je zou juist denken dat mensen wel vragen hebben betreffende de komende verkiezingenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:40 schreef borisz het volgende:
Uurtje geflyerd voor EP14.
Wat een drama. De desinteresse viert hoogtij.
De zon maakte een hoop goed
Een enkele keer. Maar tijdens GR14 werden de flyers uit ons handen gegrist letterlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou juist denken dat mensen wel vragen hebben betreffende de komende verkiezingen
What happenedquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:47 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
FFT volgende keer je auto normaal parkeren
quote:
-quote:Een automobiliste is zaterdagochtend met haar wagen op de kop terecht gekomen na een ongeval. De vrouw wilde haar wagen rond kwart over elf in de Carrie Pothuisstraat inparkeren toen ze met haar voet van het pedaal schoot. De wagen ramde een hekje en bosjes van de woning ervoor, maakte een draai en belandde uiteindelijk via een oude geparkeerde kever op z’n dak. Brandweer, ambulance en politie kwamen ter plaatse om assistentie te verlenen. De bestuurster kon vrij snel haar voertuig verlaten en is door ambulancepersoneel behandeld aan haar verwondingen.
Gelukkig vielen de verwondingen mee en kon ze na behandeling met haar zoon naar haar huis wandelen. Een bergingsbedrijf is opgeroepen om de wagen af te slepen. Naast de auto die op zijn dak lag moest ook de kever worden afgesleept omdat deze dermate veel schade had opgelopen. Een wagen die aan de andere kant van de auto lag raakte ook aan de zijkant beschadigd maar kon nog wel rijden.
Dapper hoor. Staat ook nog op mijn bucketlist.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Mijn vader is uit een vliegtuig gesprongen en weer veilig geland.
Toch niet op Tessel uit zo een cessna?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Mijn vader is uit een vliegtuig gesprongen en weer veilig geland.
Yummie.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Net 2 dozijn oesters op op de markt met een glas witte wijn erbij, goddelijk.
Ja, ze werden opgemaakt voor me neus, mocht ze zelf uitzoeken, dus het waren de grootste.quote:
Ja we rijden nu de boot weer afquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:06 schreef Iwanius het volgende:
Toch niet deze die ik vandaag tegenkwam en liet liggen. Kleine rotdingen..
[..]
Toch niet op Tessel uit zo een cessna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |