Heetie toevallig Gielquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef minilot het volgende:
Nou, we hebben een egel die zich vooralsnog weinig aantrekt van nachtdierisme. Liep net kuierend een rondje om een joekel van een bloempot en verdween daarna op z'n gemakje onder het chalet.Terwijl ik met mijn fiets de tuin in kwam! Geen spoor van haast.
AH, C1000, Dirk en Dekamarkt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier zie ik ze nog wel liggen, in de winkels. Heb je al de Dirk of Deka-markt gehad? Of alleen maar AH's?
Op zich is het niet een goed teken dat een egel overdag heel actief is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef minilot het volgende:
Nou, we hebben een egel die zich vooralsnog weinig aantrekt van nachtdierisme. Liep net kuierend een rondje om een joekel van een bloempot en verdween daarna op z'n gemakje onder het chalet.Terwijl ik met mijn fiets de tuin in kwam! Geen spoor van haast.
Opgenomen. Straks na het zingen van B. pas kijken, dus verder niks verklappen s.v.p.quote:
Vandaar dat ik het zonder spoilers deed. Ik heb me zelfs in het masterchef-topic nooit uitgelaten over favorieten, dus je weet niks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Opgenomen. Straks na het zingen van B. pas kijken, dus verder niks verklappen s.v.p.
Maar ik weet het nu welquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het zonder spoilers deed. Ik heb me zelfs in het masterchef-topic nooit uitgelaten over favorieten, dus je weet niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar ik weet het nu welJouw favoriet dan dus..
Spoiler voor G: niet klikken dusNIET VOOR GOLFER: (en dan hou ik er over op en verhuis ik met Sunny naar het andere topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
NIET VOOR GOLFER: (en dan hou ik er over op en verhuis ik met Sunny naar het andere topic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Topic is inderdaad verpest door een aantal users die nogal in mijn allergie zitten. Een snelle scan naar reacties van dit soort figuren in andere subfora bevestigen helaas al mijn vooroordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Lonaa het volgende:
Eens. Ik vind het eigenlijk ook een stom topic, maar als ik Golfer was had ik mij niet kunnen inhouden op de spoilers te klikken.
De sachertorte is voor een beperkte selectie. Ik vrees dat de rest niet genoeg gaat zijn voor de aanwezigen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk niet dat je collega's morgen enige reden hebben om te denken dat ze pech hebben als ik dat zo lees![]()
Ja, leuk dat er bij staat dat het spoilers voor golfer zijn, maar ik kijk dus ook de afleveringen pas als ik een dag vrij ben hč.quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Lonaa het volgende:
Eens. Ik vind het eigenlijk ook een stom topic, maar als ik Golfer was had ik mij niet kunnen inhouden op de spoilers te klikken.
Een beetje leuke persoonlijkheid hebben scheelt enorm. Die Rosah komt er bijvoorbeeld erg goed uit.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:45 schreef Bluezz het volgende:
Tav, wat een keuzes moet je toch maken he
Ik vind het leuk hoor die kookprogramma's maar meedoen is belangrijker dan winnen
In het kader van werk vinden in food dan he
Ja, maar als je afgaat op de internetreacties, dan kan niemand het echt goed doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:55 schreef Myraela het volgende:
Een beetje leuke persoonlijkheid hebben scheelt enorm. Die Rosah komt er bijvoorbeeld erg goed uit.
Nouja, de selectie uit 1000den vind ik een beetje onzin. De eerste selectie was volgens mij voornamelijk "hoe krijgen we zoveel mogelijk verschillende persoonlijkeheden in één programma" en had nog bar weinig met koken te maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:20 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, maar als je afgaat op de internetreacties, dan kan niemand het echt goed doen.
Los van dat denk ik dat de top 10 van dat programma sowieso wel de foodwereld in kan rollen. Ze zijn tenslotte de top 10 van een show waar 1000en mensen zich voor hebben aangemeld. Die selectieprocedure doorstaan geeft al aan dat er ergens talent verscholen zit. Het is alleen aan de kandidaten zelf, hoe graag ze ermee door willen. Maar alleen die deelname al opent de deuren al veel gemakkelijker. Of je nou aardig of eigenaardig op tv overkomt.
Tuurlijk zoeken ze niet 20 dezelfde mensen uit. Maar daarom had ik het ook over de top 10. Ze begonnen met een man/vrouw of 18 geloof ik, dus de top10 heeft zich al wel een beetje kunnen bewijzen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
Nouja, de selectie uit 1000den vind ik een beetje onzin. De eerste selectie was volgens mij voornamelijk "hoe krijgen we zoveel mogelijk verschillende persoonlijkeheden in één programma" en had nog bar weinig met koken te maken.
Ik denk dat ze hier wel iets meer kijken of men wel ooit een keuken van binnen heeft gezien, een pan heeft vast gehouden en eventueel een ei kan koken. Dit in tegenstelling tot veel andere reality shit waarbij elke Amoebe op mag komen draven. Hoe minder (hersen)cellen, hoe beter.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de selectie uit 1000den vind ik een beetje onzin. De eerste selectie was volgens mij voornamelijk "hoe krijgen we zoveel mogelijk verschillende persoonlijkeheden in één programma" en had nog bar weinig met koken te maken.
Dat filmpje is echt verrukkelijk!quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef borisz het volgende:
Hehe mooi artikel over de eerste 'Oranje-jurkjes' uit 1974
http://www.sportgeschiede(...)anje-wk-jurkjes.aspx
Mogge
Typisch voor Borisz om die sportsite te vindenquote:Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef borisz het volgende:
Hehe mooi artikel over de eerste 'Oranje-jurkjes' uit 1974
http://www.sportgeschiede(...)anje-wk-jurkjes.aspx
Mogge
Die sportsite staat al jaren in de bookmarksquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Typisch voor Borisz om die sportsite te vinden![]()
Pasta-saladequote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed zo Pee![]()
Ik ben gevraagd iets voor een picknick te maken voor zaterdag. Inspiratie, kom er maar in!!
Tortilla? Wraps? Chocolate Chip Cookies? Een lekkere frisse zomertaart? Iets met citroen of limoen?quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed zo Pee![]()
Ik ben gevraagd iets voor een picknick te maken voor zaterdag. Inspiratie, kom er maar in!!
Moeten diequote:Op donderdag 15 mei 2014 11:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Typisch voor Borisz om die sportsite te vinden![]()
Mail openen vanmorgen en lezen dat 175 euro wordt teruggestort van de stroomrekening.
Ben ik benieuwd naar de afrekening gasverbruik, die binnen een week komt.
(200 kuub minder verbruikt afgelopen winter).
Ik las dat golfer een leuke som belasting terugkrijgtdie kan ik betalen.
http://dutchgoesitalian.c(...)otta-eggplant-rolls/quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed zo Pee![]()
Je kan brood en smeersel natuurlijk best los van elkaar meenemen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet het vrijdag middag maken en mee nemen naar Bergen, dan zaterdag weer mee nemen naar Texel en daar eten we het pas op. Dat maakt het wel wat ingewikkelder. Pastasalade kan altijd iig.. hangt ook een beetje af wat er al gepland is en dat weet ik nog niet.
Dat is zeker een optie. Zat ook al te denken aan de onvermijdelijke quiche oid..quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan brood en smeersel natuurlijk best los van elkaar meenemen.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik dingen doen. Heb eea gepland voor vandaag en me zelfs mooi aangekleed.
Ik wil me niet meer klote en lamlendig voelen en om te beginnen moet ik dan gewoon eens mijn best voor mezelf doen en wat gaan doen.
Dit is opmaaktechnisch wel leuk:quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is zeker een optie. Zat ook al te denken aan de onvermijdelijke quiche oid..
Ja heerlijk idd! Dat is wel een idee. Al zijn het geen grote vleeseters waarmee we gaan..quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Gehaktballetjes.Ik houd van gehaktballetjes.
Lekker brood en koude gehaktballetjes.
quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Gehaktballetjes.Ik houd van gehaktballetjes.
Lekker brood en koude gehaktballetjes.
Wat een leuk idee van die afbreekstukjesquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is opmaaktechnisch wel leuk:
http://www.culy.nl/inspir(...)tijdens-een-feestje/
Dit is een lekkere quiche:
http://aspoonfulofphotogr(...)on-and-sundried.html
Of dit:
http://angiesrecipes.blog(...)-with-mushrooms.html
Herkenbaar. Ik ga vandaag naar de kringloop.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik dingen doen. Heb eea gepland voor vandaag en me zelfs mooi aangekleed.
Ik wil me niet meer klote en lamlendig voelen en om te beginnen moet ik dan gewoon eens mijn best voor mezelf doen en wat gaan doen.
Ja, he? Vond ik ook! Ik heb het nog nooit geprobeerd, of het werkt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat een leuk idee van die afbreekstukjesEn thanx voor de recepten, denk dat ik er wel uit kom
Ik ga mijn fitnessabbo opzeggen, de OVkaarten opladen, naar de Action en naar de bieb.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ga vandaag naar de kringloop.En het is echt al lang geleden dat ik de deur uit ben geweest.
In het weekend met m'n vriend wel, maar doordeweeks blijf ik de hele week thuis zitten.
Action.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga mijn fitnessabbo opzeggen, de OVkaarten opladen, naar de Action en naar de bieb.
Ik kocht laatst 2 hele mooie diepe borden bij de kringloopquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Action.![]()
Ik ga de centjes die ik met de kroketjes vorige week heb verdiend uitgeven bij de kringloop. Kijken of ze nog wat leuk servies hebben zodat ik wat meer kan afwisselen op m'n blog.
Ze werkt/loopt stage bij Lute.quote:
Er zijn in ieder geval een aantal voorrondes gehouden en daar is inderdaad niet alleen naar kookvaardigheid gekeken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Plannen en sparen fft! ik wist dat de aanslag zou komen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Moeten die![]()
niet andersom?
![]()
Behoorlijke kwak geld om neer te leggen zeg....sterkte.
Ik ga na werk haasten om de trein te halen want eet vnv in Utrecht bij mn zusje
Ik heb ook twee diepe borden gekocht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 12:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kocht laatst 2 hele mooie diepe borden bij de kringloop
Nee, ligt niet aan jou. Mensen kopen steeds meer tweede hands, en daar spelen ze lijkt wel op in door alles domweg duurder te maken. Onze kringloop heeft veel te dure kleren, de boeken worden echt steeds duurder, zo jammer. Waar je vroeger nog wel eens iets speciaals kon scoren (jurkje DKNY of zo) voor een paar euro, hebben ze nu een rek met merkkleding en maakt niet uit hoe versleten het kledingstuk is, voor minder dan 15 euro hangt daar nietsquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het wel steeds duurder worden, of misschien ligt dat aan mij.
Ja, ik zag ook enorm veel beschadigde items staan. Zou het niet eens zo'n ramp vinden in mijn situatie. Maar dan wil ik daar niet hetzelfde voor betalen als een item dat niet kapot is. Heel apart.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Mensen kopen steeds meer tweede hands, en daar spelen ze lijkt wel op in door alles domweg duurder te maken. Onze kringloop heeft veel te dure kleren, de boeken worden echt steeds duurder, zo jammer. Waar je vroeger nog wel eens iets speciaals kon scoren (jurkje DKNY of zo) voor een paar euro, hebben ze nu een rek met merkkleding en maakt niet uit hoe versleten het kledingstuk is, voor minder dan 15 euro hangt daar niets
Sterker nog. één kringloop is hier dus al failliet gegegaanquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Mensen kopen steeds meer tweede hands, en daar spelen ze lijkt wel op in door alles domweg duurder te maken. Onze kringloop heeft veel te dure kleren, de boeken worden echt steeds duurder, zo jammer. Waar je vroeger nog wel eens iets speciaals kon scoren (jurkje DKNY of zo) voor een paar euro, hebben ze nu een rek met merkkleding en maakt niet uit hoe versleten het kledingstuk is, voor minder dan 15 euro hangt daar niets
Beetje mooi weer en ik loop ook een rondje hierquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:19 schreef minilot het volgende:
Nationale lunchwandeldag ofzo? Moest me net op de fiets op industrieterrein slalommend tussen driehonderd bleekbesnoete kuierende kantoorlui wurmen!
Nou ja, aangekomen (met sjaal vol onweersvliegjes) zonder iemand omver te rijden.![]()
Zo even hier teruglezen.
Als mensen de kringloop te duur vinden, dan mijden ze die in het vervolg. Logisch.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:33 schreef borisz het volgende:
Sterker nog. één kringloop is hier dus al failliet gegegaan
Och, ik vind spoilers nooit het einde van de wereldquote:Op donderdag 15 mei 2014 11:04 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Isa, als ik iets voor je verpest hebt, dan spijt me dat.
Jongste zusje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 13:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Plannen en sparen fft! ik wist dat de aanslag zou komen.
En eten in U. met zusje ...? is het weer goed met je zusje?
Als het niemand opvalt dan heb je gewoon betaalt en dan wordt het uit het magazijn gehaald en in een doosje gestoptquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb vanochtend nieuwe jas en n vestje gekocht van n best duur merk, ze hadden 50% sale en door n fout ging erin het winkelmandje nog 50% vanaf, benieuwd of t ook geleverd wordt, wel via Ideal al betaald
quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef golfer het volgende:
Heeft iemand nog wel eens wat gehoord van Krakkemieke?
Haar laatste bezoek aan Fok! is alweer bijna 53 dagen geleden.
Krakje is wel vaker een tijdje weg, toch maak ik me dan altijd zorgen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef golfer het volgende:
Heeft iemand nog wel eens wat gehoord van Krakkemieke?
Haar laatste bezoek aan Fok! is alweer bijna 53 dagen geleden.
Had jij niet haar telefoonnummer?quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef Isabeau het volgende:
ik vraag me ook wel eens af hoe het gaat.
Ik doe hem dit weekend ook weer aan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:04 schreef golfer het volgende:
Ja, het wordt eindelijk goed BBQ-weer.
Dit weekend de Weber maar eens uit de garage slepen en afstoffen en weer eens gebruiken.
Prof Witteveenquote:Ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Erasmus Universiteit Rotterdam zal professor dr. Johan Witteveen (92) 51 jaar na dato alsnog zijn afscheidscollege geven. De voormalig minister van Financiėn en topman bij IMF kon door zijn aanstelling in het kabinet zijn laatste college nooit geven. Nu gebeurt dat donderdag 15 mei alsnog met een inleiding van de huidige minister van Financiėn Jeroen Dijsselbloem.
Professor Witteveen begin in 1939 als student aan de voorloper van de Erasmus Universiteit, de Nederlandse Economische Hogeschool (NEH). Op 27-jarige leeftijd werd hij benoemd tot hoogleraar. Na de verkiezingen in 1963 verliet hij de NEH om als minister van Financiėn in het kabinet Marijnen zitting te nemen. Door zijn ministerpost kon hij zijn eerder geplande afscheidscollege nooit geven.
Heb een nieuwe telefoon en heb niet alle nummers overgenomen. Die van haar al niet, heb even gecheckt.quote:
tis n vrij kleine webshop Dus moet opgemerkt zijn maar anderzijds in n fysieke winkel, wordt je ook na betaling niet terug geroepenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het niemand opvalt dan heb je gewoon betaalt en dan wordt het uit het magazijn gehaald en in een doosje gestoptTadaa!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |