abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139978323
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:46 schreef borisz het volgende:
Hehe mooi artikel over de eerste 'Oranje-jurkjes' uit 1974

http://www.sportgeschiede(...)anje-wk-jurkjes.aspx

Mogge :W
Typisch voor Borisz om die sportsite te vinden _O-

Mail openen vanmorgen en lezen dat 175 euro wordt teruggestort van de stroomrekening.
Ben ik benieuwd naar de afrekening gasverbruik, die binnen een week komt.
(200 kuub minder verbruikt afgelopen winter).
Ik las dat golfer een leuke som belasting terugkrijgt -O- die kan ik betalen. *O*
pi_139978635
Ik had een mango en wat yoghurt dat op moest. Nu heb ik een smoothie met yoghurt, mango, kokos, banaan en wat rauwe cacao. :9
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 mei 2014 @ 11:57:53 #53
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139978884
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Die sportsite staat al jaren in de bookmarks ;)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_139978961
Alle traktaties vallen in goede aarde hier :9 En de Sachertorte smaakte wel weer goed zeg :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_139979464
Goed zo Pee ^O^

Ik ben gevraagd iets voor een picknick te maken voor zaterdag. Inspiratie, kom er maar in!! :X
pi_139979528
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Goed zo Pee ^O^

Ik ben gevraagd iets voor een picknick te maken voor zaterdag. Inspiratie, kom er maar in!! :X
Pasta-salade
Sandwiches met een lekkere salade (kip-kerrie lekker zelf maken, eieresalade, tonijn met augurk)
Fruitsalade met aardbeien en ander fruit van de markt
Bladerdeeghapjes met een champignonvulling
pi_139979529
quote:
Goed zo Pee ^O^

Tortilla? Wraps? Chocolate Chip Cookies? Een lekkere frisse zomertaart? Iets met citroen of limoen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_139979559
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Mail openen vanmorgen en lezen dat 175 euro wordt teruggestort van de stroomrekening.
Ben ik benieuwd naar de afrekening gasverbruik, die binnen een week komt.
(200 kuub minder verbruikt afgelopen winter).
Ik las dat golfer een leuke som belasting terugkrijgt -O- die kan ik betalen. *O*
Moeten die -O- *O* niet andersom? ;)

Behoorlijke kwak geld om neer te leggen zeg....sterkte.

Ik ga na werk haasten om de trein te halen want eet vnv in Utrecht bij mn zusje :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_139979568
quote:
Goed zo Pee ^O^

http://dutchgoesitalian.c(...)otta-eggplant-rolls/
http://bellyrumbles.com/pork-apple-fennel-sausage-roll-recipe/
http://www.feastingathome(...)goat-cheese-and.html
pi_139979572
Ik moet het vrijdag middag maken en mee nemen naar Bergen, dan zaterdag weer mee nemen naar Texel en daar eten we het pas op. Dat maakt het wel wat ingewikkelder. Pastasalade kan altijd iig.. hangt ook een beetje af wat er al gepland is en dat weet ik nog niet.
pi_139979594
Ik zou een bbq meenemen.
pi_139979600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet het vrijdag middag maken en mee nemen naar Bergen, dan zaterdag weer mee nemen naar Texel en daar eten we het pas op. Dat maakt het wel wat ingewikkelder. Pastasalade kan altijd iig.. hangt ook een beetje af wat er al gepland is en dat weet ik nog niet.
Je kan brood en smeersel natuurlijk best los van elkaar meenemen. :)
pi_139979630
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je kan brood en smeersel natuurlijk best los van elkaar meenemen. :)
Dat is zeker een optie. Zat ook al te denken aan de onvermijdelijke quiche oid..
pi_139979633
En nu ga ik dingen doen. Heb eea gepland voor vandaag en me zelfs mooi aangekleed.
Ik wil me niet meer klote en lamlendig voelen en om te beginnen moet ik dan gewoon eens mijn best voor mezelf doen en wat gaan doen.
pi_139979660
Gehaktballetjes. O+ Ik houd van gehaktballetjes. O+ Lekker brood en koude gehaktballetjes.
pi_139979662
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Lonaa het volgende:
En nu ga ik dingen doen. Heb eea gepland voor vandaag en me zelfs mooi aangekleed.
Ik wil me niet meer klote en lamlendig voelen en om te beginnen moet ik dan gewoon eens mijn best voor mezelf doen en wat gaan doen.
^O^ goed zo!
pi_139979680
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is zeker een optie. Zat ook al te denken aan de onvermijdelijke quiche oid..
Dit is opmaaktechnisch wel leuk:
http://www.culy.nl/inspir(...)tijdens-een-feestje/

Dit is een lekkere quiche:
http://aspoonfulofphotogr(...)on-and-sundried.html

Of dit:
http://angiesrecipes.blog(...)-with-mushrooms.html
pi_139979686
quote:
17s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
Gehaktballetjes. O+ Ik houd van gehaktballetjes. O+ Lekker brood en koude gehaktballetjes.
Ja heerlijk idd! Dat is wel een idee. Al zijn het geen grote vleeseters waarmee we gaan..
pi_139979690
quote:
17s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:24 schreef Myraela het volgende:
:9 Is inderdaad ook erg lekker.
pi_139979712
quote:
Wat een leuk idee van die afbreekstukjes :D En thanx voor de recepten, denk dat ik er wel uit kom :Y
pi_139979714
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:23 schreef Lonaa het volgende:
Herkenbaar. Ik ga vandaag naar de kringloop. :D En het is echt al lang geleden dat ik de deur uit ben geweest. :') In het weekend met m'n vriend wel, maar doordeweeks blijf ik de hele week thuis zitten.
pi_139979737
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat een leuk idee van die afbreekstukjes :D En thanx voor de recepten, denk dat ik er wel uit kom :Y
Ja, he? Vond ik ook! Ik heb het nog nooit geprobeerd, of het werkt.

En you're welcome. :)
pi_139979751
quote:
14s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik ga vandaag naar de kringloop. :D En het is echt al lang geleden dat ik de deur uit ben geweest. :') In het weekend met m'n vriend wel, maar doordeweeks blijf ik de hele week thuis zitten.
Ik ga mijn fitnessabbo opzeggen, de OVkaarten opladen, naar de Action en naar de bieb. :7
pi_139979759
Oh, en focaccia. Vind ik zelf lekkerder dan koude quiche. :9 Wat tomaten tapenade en pesto erbij en iedereen is blij.
pi_139979793
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 12:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ga mijn fitnessabbo opzeggen, de OVkaarten opladen, naar de Action en naar de bieb. :7
Action. _O_

Ik ga de centjes die ik met de kroketjes vorige week heb verdiend uitgeven bij de kringloop. Kijken of ze nog wat leuk servies hebben zodat ik wat meer kan afwisselen op m'n blog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')