Heetie toevallig Gielquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef minilot het volgende:
Nou, we hebben een egel die zich vooralsnog weinig aantrekt van nachtdierisme. Liep net kuierend een rondje om een joekel van een bloempot en verdween daarna op z'n gemakje onder het chalet.Terwijl ik met mijn fiets de tuin in kwam! Geen spoor van haast.
AH, C1000, Dirk en Dekamarkt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier zie ik ze nog wel liggen, in de winkels. Heb je al de Dirk of Deka-markt gehad? Of alleen maar AH's?
Op zich is het niet een goed teken dat een egel overdag heel actief is.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:46 schreef minilot het volgende:
Nou, we hebben een egel die zich vooralsnog weinig aantrekt van nachtdierisme. Liep net kuierend een rondje om een joekel van een bloempot en verdween daarna op z'n gemakje onder het chalet.Terwijl ik met mijn fiets de tuin in kwam! Geen spoor van haast.
Opgenomen. Straks na het zingen van B. pas kijken, dus verder niks verklappen s.v.p.quote:
Vandaar dat ik het zonder spoilers deed. Ik heb me zelfs in het masterchef-topic nooit uitgelaten over favorieten, dus je weet niks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Opgenomen. Straks na het zingen van B. pas kijken, dus verder niks verklappen s.v.p.
Maar ik weet het nu welquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het zonder spoilers deed. Ik heb me zelfs in het masterchef-topic nooit uitgelaten over favorieten, dus je weet niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar ik weet het nu welJouw favoriet dan dus..
Spoiler voor G: niet klikken dusNIET VOOR GOLFER: (en dan hou ik er over op en verhuis ik met Sunny naar het andere topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
NIET VOOR GOLFER: (en dan hou ik er over op en verhuis ik met Sunny naar het andere topic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Topic is inderdaad verpest door een aantal users die nogal in mijn allergie zitten. Een snelle scan naar reacties van dit soort figuren in andere subfora bevestigen helaas al mijn vooroordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat topic niet zo leuk, zit daar iemand waar ik hele nare vibes van krijg..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:38 schreef Lonaa het volgende:
Eens. Ik vind het eigenlijk ook een stom topic, maar als ik Golfer was had ik mij niet kunnen inhouden op de spoilers te klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |