Mwjah. Er zat dus ook allerhande vlees en vis in. Dat heb ik zo de vuilnisbak in geflikkerd. En wat is duur.....voor mij alleen vind ik het idd wat prijzig. Het is wel leuk om de variatie erin te krijgen. Plus dat je niet meer hoeft na te denken over wat je eetquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:47 schreef minilot het volgende:
De Hello Fresh-box: nou jaaaaa.![]()
Maar ja, groenten en het meeste fruit kunnen makkelijk buiten de koelkast, en je hebt er wel een gratis box aan overgehouden, toch?![]()
Ik vind die dingen echt veel te duur!
Precies. Maar wél hardlopen dus! Stoer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem hier hoor. Ik eet ook niet bijster veel. Ik zit de hele dag, 's avonds werk ik meestal ook nog (of programmeer ik aan wat hobby dingen). Het enige dat ik extra doe is gemiddeld 8 - 10 km hardlopen 2x per week. Qua beweging is het echt minimaal (naar het koffie apparaat en terug).
Rondje Efteling dan maar?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Precies. Maar wél hardlopen dus! Stoer.![]()
Ik heb al drie weken niet gehold.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het kantoor zit momenteel vol achttienjarige chickies (studiegroepje van het zoontje van de baas) en er zitten er bij die volgens mij wegen wat jij kwijt bent!
Je bent een anorextisch hipstermeisje verloren P!
Moet denken aan de scene in AbFabquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het kantoor zit momenteel vol achttienjarige chickies (studiegroepje van het zoontje van de baas) en er zitten er bij die volgens mij wegen wat jij kwijt bent!
Je bent een anorextisch hipstermeisje verloren P!
En andersom:quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet denken aan de scene in AbFab
Eddie: In every fat person there is a skinny person screaming to get out
Gran: Just the one, dear?
Omtrek weet ik niet, maar als je ook om de parkeerplaats heen zou lopen dan omcirkel je met een 'rondje Efteling' zo'n 85 hectare. Dus dat valt vast uit te rekenen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rondje Efteling dan maar?.
Jij weet vast wel hoe groot de omtrek is van het gehele park
Werken. En bakken vanavond om morgen te trakteren op kantoorquote:
Ik lees dit nu pas, maar ben je een KAS AAN HET BOUWEN?! Wat gaaf! Foto's!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, de helft van de vensters zit er in, kas is bijna klaar. Kunnen de tomaten, komkommer, citroenen, courgette de kas in.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werken. En bakken vanavond om morgen te trakteren op kantoorEn we zouden met een aantal collega's gaan lunchen, maar dat is afgeblazen door een van hen
Thuisquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:33 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Heb je een recept paraat voor die amandel-abrikooskoekjes, toevallig?
Oeeee, van The Hummingbird Bakery! Moet wel lekker zijn dan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Rondje googlen en ik vond hem
http://www.telegraaf.nl/v(...)mandelkoekjes__.html
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeeee, van The Hummingbird Bakery! Moet wel lekker zijn dan!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:58 schreef minilot het volgende:
Eetpatroon, ei kwijt:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet in een spoiler hoor, maar als je je spijsvertering niet aanzwengeld verteer je geen spijs.
Dat lijkt me 1+1=2
Dat was mijn ei, verder moet iedereen lekker eten/doen wat ie zelf wil toch![]()
Dank je welquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve pee, van harte! En een heel fijn, gezellig en tof nieuw levensjaar gewenst.
Dat geloof ik zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat is ook zo Lienekien.
En veel dingen zijn ook persoonsafhankelijk wat wel en niet werkt.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:32 schreef Lonaa het volgende:
P, gefeliciteerd!
Myrala, tof! Ik zal voor je duimen.
En een goedemorgen to all.
Nee. Vrijdag zei ze "volgende week" dus ik mag lekker de hele week afwachten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Heb jij al iets gehoord eigenlijk?
Sorry vind dat altijd zo raar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:49 schreef minilot het volgende:
O, en wie zich zorgen maakt over dat mijn grote lief het overdag doet op een bak yoghurt met muesli en twee (wel dikbelegde) boterhammen: een groot deel van de week gaat -ie met auto + tram naar zijn werk, waar hij de hele dag niet uit zijn bureaustoel komt. En thuis programmeert -ie dan vaak ook nog door tot bedtijd. Aldus: weinig beweging, weinig nodig.
Zijn broertje eet twaalf boterhammen per dag weg, maar die is hovenier en staat de hele dag te maaien en te snoeien - da's een mager, pezig ventje.
Alleen voor de mobiel. Daar was ik tevreden over. Zit nu bij T-mobiel puur omdat het iets goedkoper uit ben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel om over te stappen naar een andere internet-tv-provider. Iemand ervaring met Vodafone?
Mobiel heb ik ook van Vodafone. Ben ik ook al een aantal jaren tevreden over.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen voor de mobiel. Daar was ik tevreden over. Zit nu bij T-mobiel puur omdat het iets goedkoper uit ben.
Qua TV/internet heb ik geen ervaring met ze
Ik wil principieel geen Ziggo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:42 schreef borisz het volgende:
Verder hebben een AiE van Ziggo en ondanks dat ik wel eens loop te mekkeren op Ziggo (vooral over HD) is er hier bijna nooit een storing en erg snel internet.
KPN 1 noemen ze datquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil principieel geen Ziggo.
Op zich heeft KPN nooit storing en ben ik hartstikke tevreden, maar 15 euro per maand is best wel wat geld. En misschien kan ik er een "ja maar we nemen alles bij jullie af"-deal uit halen.
Alleen mobiel hierquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel om over te stappen naar een andere internet-tv-provider. Iemand ervaring met Vodafone?
quote:
Ja hier ook!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als ik wil kan ik heel netjes schrijven
Ik begrijp dat de envelop gearriveerd is?
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als ik wil kan ik heel netjes schrijven
Ik begrijp dat de envelop gearriveerd is?
Ondanks onaangename familieomstandigheden, stress, zorgen en knorrigheid wegens het niet roken toch nog in staat tot lollige beeldspraak - en bedankt!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:08 schreef AnneX het volgende:
Tja, drie tennisballen vocht in het scrotum!
Gewoon lekker laten pruttelen. Volgens mij maken egels niks stuk. En het zijn vleeseters.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef minilot het volgende:
Trouwens, ik ontwier gisterenavond een fikse egel in de tuin. Kan zulks kwaad? Moet ik er iets mee? Ik weet al (sinds gisterenavond) dat schoteltjes melk niet mogen, maar wat moet je verder met een egel?
Sunny? Jij weet dat soort dingen Sun!
Da's alvast goed nieuws.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten pruttelen. Volgens mij maken egels niks stuk. En het zijn vleeseters.
Egeltjes eten slakken, dus vooral lekker laten scharrelen!! En als je al wilt bijvoeren dan lusten ze graag kattenvoer. Geen koemelk, dat is niet goed voor ze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef minilot het volgende:
Trouwens, ik ontwier gisterenavond een fikse egel in de tuin. Kan zulks kwaad? Moet ik er iets mee? Ik weet al (sinds gisterenavond) dat schoteltjes melk niet mogen, maar wat moet je verder met een egel?
Zou kunnen. Egeltjes kruipen wel graag in beschutte plekjes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's alvast goed nieuws.
Zou -ie aangetrokken zijn door onze kersverse compostbak, vraag ik me af?
Slakken eten is altijd goed, indien moestuintje!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Egeltjes eten slakken, dus vooral lekker laten scharrelen!! En als je al wilt bijvoeren dan lusten ze graag kattenvoer. Geen koemelk, dat is niet goed voor ze.
Ik denk dat dat prima kan ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef regnavetto het volgende:
Als ik puree, in dat geval pastinaak, een dag vantevoren maak. Is het de dag erna dan nog net zo lekker? Maak het eigenlijk altijd a la minute maar komt deze keer niet zo goed uit.
jaquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:12 schreef minilot het volgende:
Zijn egels nachtdieren eigenlijk?
(Ja, kan ik opzoeken, maar jullie parate kennis is toffer.)
Ja, ik heb er eens eentje gevonden en in een doosje gedaan. Hij was heel ruchtig, ik wilde hem verzorgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:12 schreef minilot het volgende:
Zijn egels nachtdieren eigenlijk?
(Ja, kan ik opzoeken, maar jullie parate kennis is toffer.)
quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef minilot het volgende:
Dus ik kan ophouden met de tuin instaren om 'm te spotten?
Ah heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:19 schreef golfer het volgende:
Zee-egels zijn wel een delicatesse om het een beetje culinair te houden.
Bij mijn eerste vriendje hadden ze in de tuin een egel. Die kwam wel gerust overdag in de tuin scharrelen. Ook als jij in tuinstoel een boekje aan het lezen was.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef minilot het volgende:
Dus ik kan ophouden met de tuin instaren om 'm te spotten?
10 kilo vocht is veel, en dat doet ook echt heel veel zeer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:08 schreef AnneX het volgende:
Eerst vocht kwijt, dan onderzoek naar aanleiding.
In ieder geval knapt hij daar vast wel van op.
Twee maanden geleden deed hij nog de ( zware) boskippen met de auto.
( ik vond het al belachuluk dat de maandag ervoor, onderzoek als echo pás donderdag zou ( kunnen) gebeuren.
Bloedprikken kwam er als stroop uit, gaf hij al aan.
( bij mij is het water !)
Wij waren net op tijd om de ha praktijk te bellen om 5 voor 5!
Om 16:59 gaat het ant.app. erop en kun je afwachten tot de ha post arts komt zeggen dat de eigen ha de volgende dag gebeld moet worden.![]()
De arme man was zo benauwd.
Dokter zat al klaar met een receppie voor ( weer) een kuur plaspillen.
Tót mn.X rustig vertelde dat pols ( niét !) gevoeld en bloeddruk met elkaar in tegenspraak waren...!? Hartslag 120 ! en verdomd kortademig.
Hij ging toch maar even luisteren ook, en switchte naar advies cardioloog kijken, vanavond nog.
Toen ging het snel.
Tja, drie tennisballen vocht in het scrotum! ( ik mocht even kijken, sch.va is de schaamte nu voorbij
)
Nee, die is nog onderweg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef AnneX het volgende:
Met vocht gevulde holtes in het lichaam.( wat daar niet hoort).
Bloes is nog niet thuis?je medische vraagbaak...
Dat helpt nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, die is nog onderweg.
Maar Dr. Google liet me al wat (pijnlijk uitziende) plaatjes zien. Ik zit met samengeknepen benen nu.
Nouja, als de cardioloog roept dat er bepaalde medicatie gegeven moet worden, zal het geen algemeen intern probleem zijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef AnneX het volgende:
Vermoedelijk, alleen is het oorzaak of gevolg ?
Het hart pompt tegen de verdrukking in.
En de zg. lage bloeddruk ??? is gewoonweg niet temeten.
In het zkhs met apps. was het ruim 180 !!!
Ws. atriumfibrilleren: stolsels schieten richting hersenpan?
Er was al sprake van oedemateuze onderbenen, toen zwachtelen van bovenbenen plus plaspillen(kuur).
De wijkzorg handelt doortastender dan ha.![]()
De broekband kon al lang niet meer vast. Ascites? is in mijn ogen kwalijk.
Vocht tot achter de longen ! Dus van top tot teen.
En dan onderzoek afwachten tot over drie dagen...
Door stuwing / zwaartekracht de drie uitpuilende hydrocèles, écht tennisballen op knappen!
Ach, je ( een huisarts die tutoyeert) bent geen 20 meer en hebt wel de bloeddruk???
Begrijp je mijn cynische kijk...ook al ben ik blond.
Overigens, mn.X was zeer te spreken over de opvang en begrip van de verpleegKUNDIGEN in het zknhs.![]()
Uitleggen mensen, uitleggen wat en waarom.
Op de pet heb ik geen spoilers, dus excuus voor de details voor de lurkers en niet-geïnteresseerden en niet-medisch geschoolden.
Zonde!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik zit normaal niet veel in slowchats,
Dan zit je hier goed!quote:maar ik heb een voedselgerelateerd vraagje,
Ledigheid is des duivels oorkussenquote:en geen zin in een eigen topic.
Ik weet nog een leuk appartement te koop in Apeldoorn, interesse?quote:Ik woon in Apeldoorn
Goed. De avocado's liggen hier in Rotterdam gewoon in grote getalen bij de Jumbo en bij mijn favoriete groenteTurk. Ik zou dus zeggen: het ligt aan Apeldoorn. Helaas.quote:en daar zijn bij al sinds vorige week bij minstens (waar ik ben geweest) vier supermarkten de avocado's uitverkocht. De Albert Heijn geeft aan dat ze 'leveringsprblemen' hebben. Is dat nou alleen in Apeldoorn zo? De harde groene (niet hass) is nog wel hier en daar verkrijgbaar, maar ja, 't is niet hetzelfde.
Hier zie ik ze nog wel liggen, in de winkels. Heb je al de Dirk of Deka-markt gehad? Of alleen maar AH's?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:46 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik zit normaal niet veel in slowchats, maar ik heb een voedselgerelateerd vraagje, en geen zin in een eigen topic.
Ik woon in Apeldoorn en daar zijn bij al sinds vorige week bij minstens (waar ik ben geweest) vier supermarkten de avocado's uitverkocht. De Albert Heijn geeft aan dat ze 'leveringsprblemen' hebben. Is dat nou alleen in Apeldoorn zo? De harde groene (niet hass) is nog wel hier en daar verkrijgbaar, maar ja, 't is niet hetzelfde.
Schoteltje blik kattevoer neerzettenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef minilot het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |