Mwjah. Er zat dus ook allerhande vlees en vis in. Dat heb ik zo de vuilnisbak in geflikkerd. En wat is duur.....voor mij alleen vind ik het idd wat prijzig. Het is wel leuk om de variatie erin te krijgen. Plus dat je niet meer hoeft na te denken over wat je eetquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:47 schreef minilot het volgende:
De Hello Fresh-box: nou jaaaaa.![]()
Maar ja, groenten en het meeste fruit kunnen makkelijk buiten de koelkast, en je hebt er wel een gratis box aan overgehouden, toch?![]()
Ik vind die dingen echt veel te duur!
Precies. Maar wél hardlopen dus! Stoer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem hier hoor. Ik eet ook niet bijster veel. Ik zit de hele dag, 's avonds werk ik meestal ook nog (of programmeer ik aan wat hobby dingen). Het enige dat ik extra doe is gemiddeld 8 - 10 km hardlopen 2x per week. Qua beweging is het echt minimaal (naar het koffie apparaat en terug).
Rondje Efteling dan maar?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Precies. Maar wél hardlopen dus! Stoer.![]()
Ik heb al drie weken niet gehold.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het kantoor zit momenteel vol achttienjarige chickies (studiegroepje van het zoontje van de baas) en er zitten er bij die volgens mij wegen wat jij kwijt bent!
Je bent een anorextisch hipstermeisje verloren P!
Moet denken aan de scene in AbFabquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het kantoor zit momenteel vol achttienjarige chickies (studiegroepje van het zoontje van de baas) en er zitten er bij die volgens mij wegen wat jij kwijt bent!
Je bent een anorextisch hipstermeisje verloren P!
En andersom:quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet denken aan de scene in AbFab
Eddie: In every fat person there is a skinny person screaming to get out
Gran: Just the one, dear?
Omtrek weet ik niet, maar als je ook om de parkeerplaats heen zou lopen dan omcirkel je met een 'rondje Efteling' zo'n 85 hectare. Dus dat valt vast uit te rekenen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rondje Efteling dan maar?.
Jij weet vast wel hoe groot de omtrek is van het gehele park
Werken. En bakken vanavond om morgen te trakteren op kantoorquote:
Ik lees dit nu pas, maar ben je een KAS AAN HET BOUWEN?! Wat gaaf! Foto's!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, de helft van de vensters zit er in, kas is bijna klaar. Kunnen de tomaten, komkommer, citroenen, courgette de kas in.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werken. En bakken vanavond om morgen te trakteren op kantoorEn we zouden met een aantal collega's gaan lunchen, maar dat is afgeblazen door een van hen
Thuisquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:33 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Heb je een recept paraat voor die amandel-abrikooskoekjes, toevallig?
Oeeee, van The Hummingbird Bakery! Moet wel lekker zijn dan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Rondje googlen en ik vond hem
http://www.telegraaf.nl/v(...)mandelkoekjes__.html
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeeee, van The Hummingbird Bakery! Moet wel lekker zijn dan!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:58 schreef minilot het volgende:
Eetpatroon, ei kwijt:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet in een spoiler hoor, maar als je je spijsvertering niet aanzwengeld verteer je geen spijs.
Dat lijkt me 1+1=2
Dat was mijn ei, verder moet iedereen lekker eten/doen wat ie zelf wil toch![]()
Dank je welquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve pee, van harte! En een heel fijn, gezellig en tof nieuw levensjaar gewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |