En warm eten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die van mij is maar 1,75, 63 kg maar eet op een dag 8 boterhammen en een banaan.
Ja, warm eten is net wat de pot schaft. Daar eet ie een flink bord van. Alles o'p z'n bord gaat ook op.quote:
Niet best voor je spijsvertering.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik merk trouwens ook dat ik overdag vrijwel niks eet en dat me dat goed af gaat.
Vanochtend 1 boterham als "ontbijt" en sindsdien niks meer.
Precies.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die van mij is maar 1,75, 63 kg maar eet op een dag 8 boterhammen en een banaan.
Ik heb er geen last van hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:17 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij loopt onze menstruatie in dit topic gelijk. Arme mannelijke mee-posters.
Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Ontbijt was om 11 uur, mijn avondeten zonet.quote:
Goed metabolismequote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, warm eten is net wat de pot schaft. Daar eet ie een flink bord van. Alles o'p z'n bord gaat ook op.
Coolquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, de helft van de vensters zit er in, kas is bijna klaar. Kunnen de tomaten, komkommer, citroenen, courgette de kas in.
Leuk!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, de helft van de vensters zit er in, kas is bijna klaar. Kunnen de tomaten, komkommer, citroenen, courgette de kas in.
Ja, superirritant. Stoppen met roken bijv. Meneer kwam NIKS aan. NIKS.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed metabolismeBeweegt zeker veel!
Mijn broer is er ook zo-eentje. Dun, lang en eet véél
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, superirritant. Stoppen met roken bijv. Meneer kwam NIKS aan. NIKS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
ik zie dit vrijdag pas. dan ga ik weer bij mijn ouders op bezoek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb vanmorgen alle enveloppen met kortingsdingen op de post gedaan. Laat even weten of er morgen of overmorgen wat binnengekomen is
Zondequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Het mysterie van de afgeleverde, maar niet bij mij aangekomen, HelloFresh-box is opgelostWas bij de buren afgeleverd dus heeft gezellig 24 uur buiten de koeling gestaan. Heb gelijk alle vleeswaren maar weggemikt
Ik was alleen de hele avond thuis EN ik heb nog gekeken of ik een flyer in mijn brievenbus vond dat-ie bij de buren was afgeleverd. Niet dus
Dat is wel heel slecht eigenlijk. Konden zij aan de doos niet zien dat er verse spullen in zaten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Het mysterie van de afgeleverde, maar niet bij mij aangekomen, HelloFresh-box is opgelostWas bij de buren afgeleverd dus heeft gezellig 24 uur buiten de koeling gestaan. Heb gelijk alle vleeswaren maar weggemikt
Ik was alleen de hele avond thuis EN ik heb nog gekeken of ik een flyer in mijn brievenbus vond dat-ie bij de buren was afgeleverd. Niet dus
aardbeien kunnen makkelijk in je tuin. kan je weinig aan verknallen. het spul is net onkruid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:19 schreef minilot het volgende:
Wow, twee exemplaren dus al, en dat in CUL!
Het scheelt misschien wel dat ik met de seizoenen meeëet waardoor ik fruit niet zo snel beu raak, maar ik kan rond deze tijd echt in hypermodus komen vanwege dat er bijna weer Lambada-aardbeien van de volle grond zijn! En ooooo, het eerste zoete mandarijntje in november (Sinterklaastijd ahoy!).![]()
Exotisch fruit vind ik ook suuuuuuuuuperlekker, maar dat beperk ik een beetje omdat ik probeer een ecovriendelijke hippie te zijn.![]()
Ananas eet ik wel het hele jaar door, maar dat is omdat mijn lief het niet kan laten om ananassen te kopen waardoor permanent één van de groentenladen in mijn koelkast ramvol zit met één stuk fruit.
valt toch wel mee. hier 10 sneeën Duits brood per dag. dit weegt net zo veel als een complete mik in NL.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |