Ja hier ook!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als ik wil kan ik heel netjes schrijven
Ik begrijp dat de envelop gearriveerd is?
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als ik wil kan ik heel netjes schrijven
Ik begrijp dat de envelop gearriveerd is?
Ondanks onaangename familieomstandigheden, stress, zorgen en knorrigheid wegens het niet roken toch nog in staat tot lollige beeldspraak - en bedankt!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:08 schreef AnneX het volgende:
Tja, drie tennisballen vocht in het scrotum!
Gewoon lekker laten pruttelen. Volgens mij maken egels niks stuk. En het zijn vleeseters.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef minilot het volgende:
Trouwens, ik ontwier gisterenavond een fikse egel in de tuin. Kan zulks kwaad? Moet ik er iets mee? Ik weet al (sinds gisterenavond) dat schoteltjes melk niet mogen, maar wat moet je verder met een egel?
Sunny? Jij weet dat soort dingen Sun!
Da's alvast goed nieuws.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten pruttelen. Volgens mij maken egels niks stuk. En het zijn vleeseters.
Egeltjes eten slakken, dus vooral lekker laten scharrelen!! En als je al wilt bijvoeren dan lusten ze graag kattenvoer. Geen koemelk, dat is niet goed voor ze.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:48 schreef minilot het volgende:
Trouwens, ik ontwier gisterenavond een fikse egel in de tuin. Kan zulks kwaad? Moet ik er iets mee? Ik weet al (sinds gisterenavond) dat schoteltjes melk niet mogen, maar wat moet je verder met een egel?
Sunny? Jij weet dat soort dingen Sun!
Zou kunnen. Egeltjes kruipen wel graag in beschutte plekjes.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Da's alvast goed nieuws.
Zou -ie aangetrokken zijn door onze kersverse compostbak, vraag ik me af?
Slakken eten is altijd goed, indien moestuintje!quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Egeltjes eten slakken, dus vooral lekker laten scharrelen!! En als je al wilt bijvoeren dan lusten ze graag kattenvoer. Geen koemelk, dat is niet goed voor ze.
Ik denk dat dat prima kan ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:51 schreef regnavetto het volgende:
Als ik puree, in dat geval pastinaak, een dag vantevoren maak. Is het de dag erna dan nog net zo lekker? Maak het eigenlijk altijd a la minute maar komt deze keer niet zo goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |