Moet denken aan de scene in AbFabquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Het kantoor zit momenteel vol achttienjarige chickies (studiegroepje van het zoontje van de baas) en er zitten er bij die volgens mij wegen wat jij kwijt bent!
Je bent een anorextisch hipstermeisje verloren P!
En andersom:quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet denken aan de scene in AbFab
Eddie: In every fat person there is a skinny person screaming to get out
Gran: Just the one, dear?
Omtrek weet ik niet, maar als je ook om de parkeerplaats heen zou lopen dan omcirkel je met een 'rondje Efteling' zo'n 85 hectare. Dus dat valt vast uit te rekenen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rondje Efteling dan maar?.
Jij weet vast wel hoe groot de omtrek is van het gehele park
Werken. En bakken vanavond om morgen te trakteren op kantoorquote:
Ik lees dit nu pas, maar ben je een KAS AAN HET BOUWEN?! Wat gaaf! Foto's!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, de helft van de vensters zit er in, kas is bijna klaar. Kunnen de tomaten, komkommer, citroenen, courgette de kas in.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Werken. En bakken vanavond om morgen te trakteren op kantoorEn we zouden met een aantal collega's gaan lunchen, maar dat is afgeblazen door een van hen
Thuisquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:33 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Heb je een recept paraat voor die amandel-abrikooskoekjes, toevallig?
Oeeee, van The Hummingbird Bakery! Moet wel lekker zijn dan!quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Rondje googlen en ik vond hem
http://www.telegraaf.nl/v(...)mandelkoekjes__.html
quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Oeeee, van The Hummingbird Bakery! Moet wel lekker zijn dan!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:58 schreef minilot het volgende:
Eetpatroon, ei kwijt:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet in een spoiler hoor, maar als je je spijsvertering niet aanzwengeld verteer je geen spijs.
Dat lijkt me 1+1=2
Dat was mijn ei, verder moet iedereen lekker eten/doen wat ie zelf wil toch![]()
Dank je welquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Lieve pee, van harte! En een heel fijn, gezellig en tof nieuw levensjaar gewenst.
Dat geloof ik zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat is ook zo Lienekien.
En veel dingen zijn ook persoonsafhankelijk wat wel en niet werkt.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:32 schreef Lonaa het volgende:
P, gefeliciteerd!
Myrala, tof! Ik zal voor je duimen.
En een goedemorgen to all.
Nee. Vrijdag zei ze "volgende week" dus ik mag lekker de hele week afwachten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Heb jij al iets gehoord eigenlijk?
Sorry vind dat altijd zo raar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:49 schreef minilot het volgende:
O, en wie zich zorgen maakt over dat mijn grote lief het overdag doet op een bak yoghurt met muesli en twee (wel dikbelegde) boterhammen: een groot deel van de week gaat -ie met auto + tram naar zijn werk, waar hij de hele dag niet uit zijn bureaustoel komt. En thuis programmeert -ie dan vaak ook nog door tot bedtijd. Aldus: weinig beweging, weinig nodig.
Zijn broertje eet twaalf boterhammen per dag weg, maar die is hovenier en staat de hele dag te maaien en te snoeien - da's een mager, pezig ventje.
Alleen voor de mobiel. Daar was ik tevreden over. Zit nu bij T-mobiel puur omdat het iets goedkoper uit ben.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel om over te stappen naar een andere internet-tv-provider. Iemand ervaring met Vodafone?
Mobiel heb ik ook van Vodafone. Ben ik ook al een aantal jaren tevreden over.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen voor de mobiel. Daar was ik tevreden over. Zit nu bij T-mobiel puur omdat het iets goedkoper uit ben.
Qua TV/internet heb ik geen ervaring met ze
Ik wil principieel geen Ziggo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:42 schreef borisz het volgende:
Verder hebben een AiE van Ziggo en ondanks dat ik wel eens loop te mekkeren op Ziggo (vooral over HD) is er hier bijna nooit een storing en erg snel internet.
KPN 1 noemen ze datquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil principieel geen Ziggo.
Op zich heeft KPN nooit storing en ben ik hartstikke tevreden, maar 15 euro per maand is best wel wat geld. En misschien kan ik er een "ja maar we nemen alles bij jullie af"-deal uit halen.
Alleen mobiel hierquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel om over te stappen naar een andere internet-tv-provider. Iemand ervaring met Vodafone?
quote:
Ja hier ook!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als ik wil kan ik heel netjes schrijven
Ik begrijp dat de envelop gearriveerd is?
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Als ik wil kan ik heel netjes schrijven
Ik begrijp dat de envelop gearriveerd is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |