quote:
Ik heb gisteren dit gekocht,voor 50% korting(omat t.h.t datum morgen is)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zat er maar een halve advocaat in ja?
Nee, het is dit trouwens!quote:
Wees maar blij! Tot ee nhalf jaar geleden woonde ik in een goed geisoleerde flat met boven, onder en naast ons bejaarden die altijd de kachel loeiheet hadden staan dus in de zeven jaar dat ik er woonde hebben we misschien gedurende vier weken in total zelf de kachel aangehad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:36 schreef AnneX het volgende:
En vandaag de gasafrekening ontvangen en ook 175 euro terug.
Watje!quote:
Nog een dagje of 10...dan is het salaris weer gestortquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:09 schreef minilot het volgende:
Morgenochtend met mijn lief naar het (hopelijk) coole growyourown-festival Rotterdam Zaait!
Op de fiets uur heen + uur terug, zelfgesmeerde boterhammen mee en maximaal 1 zakje zaad kopen (hopelijk wel veel ruilen) en maximaal 1 gek plantje, want we zijn onverwacht volstrekt blut voor de rest van de maand. Verrassingsuitgaven gehad waar we even niet op gerekend hadden omdat we wat onnozel zijn.![]()
![]()
Beetje creatief zijn dus.
Plus vakantiegeld, ook bijna een maandsalaris.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een dagje of 10...dan is het salaris weer gestort
Gaat warm worden wed ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:37 schreef golfer het volgende:
Goede sch.pa berichten.![]()
Ik ga zo maar weer eens richting mijn kassahuisje.
De meeste mensen die ik zag, waren gewoon oprecht naar een of twee dingen opzoek. Ik heb wel wat handelaarstypes gezien, maar dat kon me op dat moment niet schelen. Ik moest in mijn eentje een emigratie regelen, ging me dus niet druk maken over wie het kwam halen als ze het mijn huis maar uit wilden slepenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gratis dingen aanbood kwam er echt zo'n handelaarstype het ophalen![]()
Ik wil mijn boeken bijv wel gratis weg geven aan wie ze wil lezen, maar dan wel graag aan iemand die ze echt gaat lezen en die het geld zelf niet heeft voor boeken. En geen gedoe met verzenden etc. Tsja.
quote:
Daarom!!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.
Oh dat vind ik altijd heel lastig. Na een concert (ook van optreden popkoor) om dan de volgende ochtend te moeten werkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik was gewoon op tijd aan het werk.
Maar ik slaap liever wat langer (en beter)
jippie voor schva!! Ouwe bickel!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:26 schreef AnneX het volgende:
Sch.va heeft het wel best in het z.hs.
Verpleging is wel dol met hem.
Hij is minder benauwd, weer 3 liter vocht kwijt, kan weer een hele zin spreken, kan weer eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is zo gek, ik krijg mijn vakantiegeld altijd pas in oktober. Belastingteruggave wel voor midzomer, trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog een dagje of 10...dan is het salaris weer gestort
Het is echt superweer iddquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier is het ook eindelijk lekker weer, het hele weekend word het zo'n 23 graden. Nog een paar uurtjes werken, en dan trek ik de fiets weer uit de berging voor een rondje, dnek ik!
Geukkig waren we met vrienden mee en kon ik gewoon op de achterbank zitten, dat scheeltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat vind ik altijd heel lastig. Na een concert (ook van optreden popkoor) om dan de volgende ochtend te moeten werkenEn dan moest jij ook nog een heel stuk rijden terug
Ik hoop het.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor het medeleven allemaal.
Sally heeft net een heerlijke date met Sam gehad en lekker gestruind. Evenals Sunny en ik.
Ja was gezellig! Meneertje is wel meteen onder de douche gezet want hij had het complete Lutterzand meegenomenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor het medeleven allemaal.
Sally heeft net een heerlijke date met Sam gehad en lekker gestruind. Evenals Sunny en ik.
Ik vond het ook voor herhaling vatbaar. Je bent leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja was gezellig! Meneertje is wel meteen onder de douche gezet want hij had het complete Lutterzand meegenomenMaar zo lekker, zwemmen, blaffen, rennen, draven, appetjes eten, nog meer blaffen..
![]()
Topdag voor Sam.
En voor ons ook gezellig![]()
voor herhaling vatbaar.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond het ook voor herhaling vatbaar. Je bent leuk
Sally heeft lekker gerend, geneusd, geblaft, gezeurd, gezwommen, takjes voor Sam z'n neus afgepakt en ligt nu heerlijk voldaan in de tuin.
Gaaf! Ik ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Fototjes moet je nog wel ff op wachten, ik weet niet of ik het vandaag red, dan wordt het zondag. Maar er zitten iig 2 héle toffe van Sally bij
Beetje jammer wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het zo leuk was, Sun en Lonaa
En ik wil Masterchef gaan kijken van gisteravond, staat de winnaar heel duidelijk op www.net5.nl
Ja balen is dat he! Ik kijk ook altijd pas op het internet/in de topics als ik de uitslag weet om die redenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het zo leuk was, Sun en Lonaa
En ik wil Masterchef gaan kijken van gisteravond, staat de winnaar heel duidelijk op www.net5.nl
Leuk zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:14 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Het was heel fijn! En de hondjes vonden elkaar tof.
Lukt je uithaal al?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Spannend Seles!
Leuk een hondjesdate met Sun & Lonaa!
Ben lekker op de fiets wat kleertjes gaan kopen (shirtje cq uitverkopie en een nieuwe spijkerbroek) avondeten en met flinke tegenwind nog een rondje om. Beweging
Nog gezellig een tijd in de supermarkt staan kleppen met een koorvriendin over de audities van a.s. woensdag
Ook spannend voor jou danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef Lonaa het volgende:
Spannend Selestha!
Ik loop die week ook in en uit het ziekenhuis.
TAV heeft ze onder handen genomen, maar volgens mij had ik zelf nog een paar andere foto's op het oog om te bewerken. Zondag even naar kijken voor jequote:
Ik ben heel benieuwd. Ook naar 1 van de actiefoto's waarin ze te snel rent voor de cameraquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
TAV heeft ze onder handen genomen, maar volgens mij had ik zelf nog een paar andere foto's op het oog om te bewerken. Zondag even naar kijken voor je
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Ook naar 1 van de actiefoto's waarin ze te snel rent voor de camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |