Heb zes verschillende soorten knof staanquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef z80 het volgende:
gister wat knoflook in de grond gestopt. eens kijken of het lukt om zelf knoflook te kweken.
en als de knoflook van de zelfde kwaltijd is als dat wat ik van de knol op heb dan krijgen de vampiers het nog zwaar.
Hele nog lekkerder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Halve advocaatvlaai is lekker!
Zat er maar een halve advocaat in ja?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Meervoudvorms blijven lastig voor forums gebruikeren. Ook voor oudere jongersquote:
Is dat een Kandidaatsvlaai?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:23 schreef Myraela het volgende:
En je hebt een dagje mee kunnen draaien. Daar heb je toch weer van geleerd. Afwijzing is nooit tof, maar in dit geval weet je iig dat het niet kwam door iets wat jij fout deed/niet kan.
Dat onthouden! Je komt er welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.
Het is een vreselijk bedrijf vind ik, maar je leert er het vak wel. Van Der Valk?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.
Die hebben we niet in Enschede. Uitwijken naar Hengelo kan, maar heeft niet mijn voorkeur. Geen auto en geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een vreselijk bedrijf vind ik, maar je leert er het vak wel. Van Der Valk?
Geen rijbewijs is lastig voor Horeca, want vaak savonds laat werken dus dan ben je gebonden aan fiets afstand.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die hebben we niet in Enschede. Uitwijken naar Hengelo kan, maar heeft niet mijn voorkeur. Geen auto en geen rijbewijs.
Heb wel net 2 vacatures gevonden, in Enschede, dus maar even snel reageren.
Klopt. Nou zit er best wel wat horeca in Enschede, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen rijbewijs is lastig voor Horeca, want vaak savonds laat werken dus dan ben je gebonden aan fiets afstand.
Zou iig niet een baantje nemen als "eten en drankjes brenger" want dan leer je niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |