tis n vrij kleine webshop Dus moet opgemerkt zijn maar anderzijds in n fysieke winkel, wordt je ook na betaling niet terug geroepenquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het niemand opvalt dan heb je gewoon betaalt en dan wordt het uit het magazijn gehaald en in een doosje gestoptTadaa!
Hoeveel type en taalfouten kan je in 1 zin maken.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
tis n vrij kleine webshop Dus moet opgemerkt zijn maar anderzijds in nfysieke wobkewinkel, wordt je ook na betaling niet terug geroepen
Koop altijd ziplocks bij de aldi, of vacumeerquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet alleen nog een shitload diepvrieszakjes. Bij de Action waren ze uitverkocht.
De aldi heeft alleen heule grote. Ik kocht ze nu bij de Dirk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Koop altijd ziplocks bij de aldi, of vacumeer
Wel lekker om iets hartigs erbij te doen.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ga aspergekroketten maken, twijfel of ik er ook stukjes ham in zou doen. Ham en asperge bij elkaar is wel lekker. Maar misschien is het puur al wel enorm lekker.
Vind ik ook. Bedoel, ik blijf uit de buurt van de toiletten. Maar kan voor de rest niet zeggen dat het echt een troep is. Maarja, ik zit dan wel altijd op de grote lijnen, misschien maken ze die vaker schoon.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit elke dag in redelijk schone treinen. De media geven een heel vaag beeld
Dat op zich wel. Meer koffievlekken op de tafeltjes, kruimels op de vloer, vlekken op de banken. Maar geen troep oid, dat is allemaal opgeruimd.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef borisz het volgende:
Van de week op Sloterdijk vond ik het niet 'smeriger' dan anders.
Gelukkig zijn er wel goedkopere alternatieven in opkomst, facebook weggeef groepen etc. Zo ben ik gratis van mijn halve huishouding afgekomen voor ik ging emigrerenquote:Op donderdag 15 mei 2014 14:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als mensen de kringloop te duur vinden, dan mijden ze die in het vervolg. Logisch.
Het is toch zot dat nieuwe spulletjes goedkoper zijn dan tweede hands spulletjes van dezelfde kwaliteitquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik schrok de laatste keer ook hoe 'duur' de kringloopwinkel is.
Het loont inderdaad meer om naar de Action te gaan.
Verder echt een bleh-dag gehad![]()
en hormonen die alles erger laten lijken.
Laatste keer dat ik gratis dingen aanbood kwam er echt zo'n handelaarstype het ophalenquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:57 schreef Selestha het volgende:
Gelukkig zijn er wel goedkopere alternatieven in opkomst, facebook weggeef groepen etc. Zo ben ik gratis van mijn halve huishouding afgekomen voor ik ging emigreren
Heel irritant dit! Gelukkig kon ik net op Utrecht CS naar een schoon toilet, nog gratis ook!quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:02 schreef Myraela het volgende:
Ik moest één keer plassen terwijl ik met de trein was. Want de toiletten op het station sluiten 's avonds. Erg vervelend. Had graag een muntje betaald om niet op de trein naar de toilet te gaan.
Kwaltijdquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef z80 het volgende:
gister wat knoflook in de grond gestopt. eens kijken of het lukt om zelf knoflook te kweken.
en als de knoflook van de zelfde kwaltijd is als dat wat ik van de knol op heb dan krijgen de vampiers het nog zwaar.
Heb zes verschillende soorten knof staanquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:21 schreef z80 het volgende:
gister wat knoflook in de grond gestopt. eens kijken of het lukt om zelf knoflook te kweken.
en als de knoflook van de zelfde kwaltijd is als dat wat ik van de knol op heb dan krijgen de vampiers het nog zwaar.
Hele nog lekkerder?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Halve advocaatvlaai is lekker!
Zat er maar een halve advocaat in ja?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Meervoudvorms blijven lastig voor forums gebruikeren. Ook voor oudere jongersquote:
Is dat een Kandidaatsvlaai?quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:53 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:23 schreef Myraela het volgende:
En je hebt een dagje mee kunnen draaien. Daar heb je toch weer van geleerd. Afwijzing is nooit tof, maar in dit geval weet je iig dat het niet kwam door iets wat jij fout deed/niet kan.
Dat onthouden! Je komt er welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.
Het is een vreselijk bedrijf vind ik, maar je leert er het vak wel. Van Der Valk?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klopt. Ik moest ook vooral niet opgeven volgens haar. Ik heb de kwaliteiten, het inzicht en de passie om een hele goede horeca-vrouw te worden.
Die hebben we niet in Enschede. Uitwijken naar Hengelo kan, maar heeft niet mijn voorkeur. Geen auto en geen rijbewijs.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is een vreselijk bedrijf vind ik, maar je leert er het vak wel. Van Der Valk?
Geen rijbewijs is lastig voor Horeca, want vaak savonds laat werken dus dan ben je gebonden aan fiets afstand.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die hebben we niet in Enschede. Uitwijken naar Hengelo kan, maar heeft niet mijn voorkeur. Geen auto en geen rijbewijs.
Heb wel net 2 vacatures gevonden, in Enschede, dus maar even snel reageren.
Klopt. Nou zit er best wel wat horeca in Enschede, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen rijbewijs is lastig voor Horeca, want vaak savonds laat werken dus dan ben je gebonden aan fiets afstand.
Zou iig niet een baantje nemen als "eten en drankjes brenger" want dan leer je niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |