quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor het medeleven allemaal.
Sally heeft net een heerlijke date met Sam gehad en lekker gestruind. Evenals Sunny en ik.
Ja was gezellig! Meneertje is wel meteen onder de douche gezet want hij had het complete Lutterzand meegenomenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Dank voor het medeleven allemaal.
Sally heeft net een heerlijke date met Sam gehad en lekker gestruind. Evenals Sunny en ik.
Ik vond het ook voor herhaling vatbaar. Je bent leukquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja was gezellig! Meneertje is wel meteen onder de douche gezet want hij had het complete Lutterzand meegenomenMaar zo lekker, zwemmen, blaffen, rennen, draven, appetjes eten, nog meer blaffen..
![]()
Topdag voor Sam.
En voor ons ook gezellig![]()
voor herhaling vatbaar.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond het ook voor herhaling vatbaar. Je bent leuk
Sally heeft lekker gerend, geneusd, geblaft, gezeurd, gezwommen, takjes voor Sam z'n neus afgepakt en ligt nu heerlijk voldaan in de tuin.
Gaaf! Ik ben heel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Fototjes moet je nog wel ff op wachten, ik weet niet of ik het vandaag red, dan wordt het zondag. Maar er zitten iig 2 héle toffe van Sally bij
Beetje jammer wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het zo leuk was, Sun en Lonaa
En ik wil Masterchef gaan kijken van gisteravond, staat de winnaar heel duidelijk op www.net5.nl
Ja balen is dat he! Ik kijk ook altijd pas op het internet/in de topics als ik de uitslag weet om die redenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Leuk dat het zo leuk was, Sun en Lonaa
En ik wil Masterchef gaan kijken van gisteravond, staat de winnaar heel duidelijk op www.net5.nl
Leuk zegquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:14 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Het was heel fijn! En de hondjes vonden elkaar tof.
Lukt je uithaal al?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:33 schreef Bluezz het volgende:
Spannend Seles!
Leuk een hondjesdate met Sun & Lonaa!
Ben lekker op de fiets wat kleertjes gaan kopen (shirtje cq uitverkopie en een nieuwe spijkerbroek) avondeten en met flinke tegenwind nog een rondje om. Beweging
Nog gezellig een tijd in de supermarkt staan kleppen met een koorvriendin over de audities van a.s. woensdag
Ook spannend voor jou danquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:31 schreef Lonaa het volgende:
Spannend Selestha!
Ik loop die week ook in en uit het ziekenhuis.
TAV heeft ze onder handen genomen, maar volgens mij had ik zelf nog een paar andere foto's op het oog om te bewerken. Zondag even naar kijken voor jequote:
Ik ben heel benieuwd. Ook naar 1 van de actiefoto's waarin ze te snel rent voor de cameraquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
TAV heeft ze onder handen genomen, maar volgens mij had ik zelf nog een paar andere foto's op het oog om te bewerken. Zondag even naar kijken voor je
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd. Ook naar 1 van de actiefoto's waarin ze te snel rent voor de camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |