quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat was de enige die een beetje gelukt wasze was veel te snel..
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:17 schreef TAV74 het volgende:
Ze waren wel scherp, maar dan meestal de staart ipv de kop
Gaaf!quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik hoorde Sunny zeggen "Oh deze is mooi!" toen mevrouw aan het rennen was dus ik was wel heel erg benieuwd.
Als ik de rest vandaag of zondag ergens kan bewonderen dan hoor ik het graag!
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zal je een linkje geven als het klaar is.
Ik hoop dat je geen non-responder bentquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Op naar de hell on earth sportschoolEens even inschrijven en een intake plannen.
Succesquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Op naar de hell on earth sportschoolEens even inschrijven en een intake plannen.
Ik ben dan zeker een super-responder want toen ik fulltime als hovenier aan de slag ging had ik een aantal jaar nauwelijks bewogen (was callcenter medewerker) en woog 120 kilo. Toen ik begon kon ik binnen twee maanden met alle mannen meewerken, en kreeg zelfs volgens hen meer gedaan dan sommigen die daar al jaren werkten. Ik had enorme spiermassa en verloor in een half jaar 30 kilo. Ik heb nu weer spieropbouw van het schoonmakenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen non-responder bent
net BBC docu gezien en blijkt dus dat 20% van de mensen een non-responder is op sportgebiedDat betekent dat ze nauwelijks resultaat zien na 20 weken hard trainen. 15% is super responder: die zien heel veel resultaat en de rest zit er tussen in. En het maakt niet uit hoe hard je werkt, want het ligt aan je genen. Dat zou je in de toekomst misschien kunnen laten testen voor je lid wordt van een sportschool
![]()
Welke docu is dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
net BBC docu gezien en blijkt dus dat 20% van de mensen een non-responder is op sportgebiedDat betekent dat ze nauwelijks resultaat zien na 20 weken hard trainen. 15% is super responder: die zien heel veel resultaat en de rest zit er tussen in. En het maakt niet uit hoe hard je werkt, want het ligt aan je genen. Dat zou je in de toekomst misschien kunnen laten testen voor je lid wordt van een sportschool
![]()
The Truth about Exercisequote:
Ik ben volgens mij ook eerder super responder dan non-responder. Dat laatste gewoon absoluut niet. Ik reageer ook heel snel op sport, zowel krachttraining als conditie.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:52 schreef Selestha het volgende:
Ik ben dan zeker een super-responder want toen ik fulltime als hovenier aan de slag ging had ik een aantal jaar nauwelijks bewogen (was callcenter medewerker) en woog 120 kilo. Toen ik begon kon ik binnen twee maanden met alle mannen meewerken, en kreeg zelfs volgens hen meer gedaan dan sommigen die daar al jaren werkten. Ik had enorme spiermassa en verloor in een half jaar 30 kilo. Ik heb nu weer spieropbouw van het schoonmaken![]()
Ik vraag me wel eens af nu wat er zou gebeuren als ik intens zou gaan trainen.
We zullen het zien. De komende 14 maanden kan ik iig aan de bakquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zullen het zien. De komende 14 maanden kan ik iig aan de bak
Intake is dinsdag. Nu alleen ff inschrijven. En heb gelijk een jaarabbo gedaan. Kreeg twee maanden gratis.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:56 schreef AnneX het volgende:
[..]goede indruk van de intake?
En hoezo 14 maanden?
Heb je Regnavetto nog gesproken ook en onze groeten gedaan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Regnavetto is gespot![]()
Naast de rest van de top 10. Leuk!
Ook op de foto gegaan met Julius Jaspers en Ramon Beuk
Wat een gedoe weer.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:00 schreef AnneX het volgende:
Het is je trouwdag op zondag en je sch.va ligt al 4 dagen in het z.huis en dan ga je gewoon
(pas) op zaterdag op bezoek, want het is toch een uur rijden ( en je krijgt 20 euro voor de benzine) en zondag - als mn.X en ik écht verhinderd zijn - zit sch.ma alleen ( die haat het op zondag) en sch.va geen aandacht.
En daarna ben je een paar dagen lekker weg in eigen land.
# familie.
Dat kan hier ook hoor. De groetjes van mij, Regnavettoquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:10 schreef golfer het volgende:
Heb je Regnavetto nog gesproken ook en onze groeten gedaan?
Elke 6-8 weken geloof ikquote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:01 schreef AnneX het volgende:
Ik snap het.
Goeie spirit om naar binnen te stappen.
Zijn er tussentijdse metingen?
Opgelostquote:
Liefquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef AnneX het volgende:
Opgelost![]()
Nicht komt met trein in rolstoel uit A'dam - twee keer overstappen om haar tante te verrassen.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Wat leuk, met de rolstoel nog welquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef AnneX het volgende:
Opgelost![]()
Nicht komt met trein in rolstoel uit A'dam - twee keer overstappen om haar tante te verrassen.
ja en toen bleef ik hangen door de OP.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Opgelost![]()
Dag egeltje...jij las de topictitel?
Geef me een half jaar en ik ben een stoere vent met spierballenquote:
Klinkt alsof je een peesje hebt meegesneden?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames uit de zorg voor lijf en leden, mag ik jullie wat vragen?
Een week of zeven geleden sneed ik me verschrikkelijk in mijn duimkootje (rasp en een taaie winterpeen). Na weken was de wond pas echt dicht genoeg om weer wat te proberen te buigen. Dat lukt nu, maar slechts een tikkie. Een pot opendraaien is er niet meer bij, bijvoorbeeld (het is nog rechts ook). De nieuwe huid lijkt te strak om te buigen, de kracht is uit het kootje en er zit nog steeds een geboelige verdikking op de plek van de snee.
Vinden jullie dat ik ermee naar een dokter moet, of is dit een gewoon genezingsproces?
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef AnneX het volgende:
Nou ... Over van alles wat ons bezighoudt én over eten
ik ben wel een dame, maar niet uit de zorg, maar na zeven weken moet t wel geheeld zijn toch.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een peesje hebt meegesneden?
Oh, pardon..ik ben geen dame uit de zorg.
Klinkt alsof je even je huisarts moet vereren met een bezoekje. Trust me, I'm a nursequote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames uit de zorg voor lijf en leden, mag ik jullie wat vragen?
Een week of zeven geleden sneed ik me verschrikkelijk in mijn duimkootje (rasp en een taaie winterpeen). Na weken was de wond pas echt dicht genoeg om weer wat te proberen te buigen. Dat lukt nu, maar slechts een tikkie. Een pot opendraaien is er niet meer bij, bijvoorbeeld (het is nog rechts ook). De nieuwe huid lijkt te strak om te buigen, de kracht is uit het kootje en er zit nog steeds een geboelige verdikking op de plek van de snee.
Vinden jullie dat ik ermee naar een dokter moet, of is dit een gewoon genezingsproces?
Ik tik mijn hele loopbaan als tikker al met twee wijsvingers. Turend op het scherm en niet blind.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:09 schreef AnneX het volgende:
Trust Lein ( en golfer)...
Lastig tikken, lijkt mij
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik tik mijn hele loopbaan als tikker al met twee wijsvingers. Turend op het scherm en niet blind.
Maar wel rázendsnel!
Is ok toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]ik probeer wel goed te koken enzo maar ik ben nog niet boven het niveau van Jamie Oliver-recepten namaken gekomen. En ik kijk kookprogramma's.
Me too! (of to?)quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik tik mijn hele loopbaan als tikker al met twee wijsvingers. Turend op het scherm en niet blind.
Maar wel rázendsnel!
Wild vleesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Leuk FFT
Dudeduimpie, klinkt als een soort littekenweefsel wat verhard is en op een onhandige plek opgehoogd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |