abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139939607
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_139939644
Sorry had het niet gezien, anders had ik wel een andere geopend :)

laatst had hier iemand zich gemeld met een ticker maar daarna zich nooit mer laten zien. Is het dan nuttig om die er in te laten staan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139939958
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sorry had het niet gezien, anders had ik wel een andere geopend :)

laatst had hier iemand zich gemeld met een ticker maar daarna zich nooit mer laten zien. Is het dan nuttig om die er in te laten staan?
Ik ben altijd voor om het lijstje op te schonen maar ik lijk de enige te zijn....
pi_139939989
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben altijd voor om het lijstje op te schonen maar ik lijk de enige te zijn....
Ik ben ook altijd pro opschonen. maar sommige mensen vinden dat idd niet zo tof haha. Dus we horen het wel :)
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:56:25 #5
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139940747
Ik bekijk noch heb een ticker, dus het zal mij aan m'n aarsch oxideren wat ermee gebeurt. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 12:04:03 #6
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_139940996
Hoi, ik lurk nog wel af en toe maar val niet af en werk mijn ticker niet bij, dus de mijne mag er wel uit :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_139941097
quote:
17s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef Meke het volgende:
Hoi, ik lurk nog wel af en toe maar val niet af en werk mijn ticker niet bij, dus de mijne mag er wel uit :)
Afvallen dan ;)
pi_139941231
Ik kijk ook nooit bij de tickers. Die van mij liep dan ook erg achter dus heb 'm maar even aangepast.
pi_139941346
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:10 schreef Patoshik het volgende:
Ik kijk ook nooit bij de tickers. Die van mij liep dan ook erg achter dus heb 'm maar even aangepast.
Ik ook niet, maar dacht er ineens aan dat diegene zich hier nooit meer heeft laten zien toen. En dan wordt het op een gegeven moment zo'n lijst met allemaal van die onafgemaakte tickers :)
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:47:16 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139942485
Mijn ticker is wel bijgewerkt, maar staat al maanden stil.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_139942506
Ik heb nieuwe sportkleding gekocht!
Een strakke 3 kwarts yogabroek/tightachtigding, jaja ik heb het aangedurfd. :P
2 sporthemdjes en 3 paar sportsokken voor 40 euro. Viel me nog mee.
Dadelijk sporten. :9
pi_139942907
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:25 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb net in de dieetclub-fb voor de kleding alles eruit gepleurd wat verkocht of weggegeven is. Er staat nog genoeg. Als iemand nog kleding heeft of juist iets nodig heeft, roep dan gerust, krijg je het linkje :)
Mag ik?
pi_139942916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef appelsap het volgende:
Ik heb nieuwe sportkleding gekocht!
Een strakke 3 kwarts yogabroek/tightachtigding, jaja ik heb het aangedurfd. :P
2 sporthemdjes en 3 paar sportsokken voor 40 euro. Viel me nog mee.
Dadelijk sporten. :9
Oh dat is geen geld, waar heb je dat voor elkaar gekregen?
  woensdag 14 mei 2014 @ 13:42:00 #14
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139944424
Zo, sollicitatiegesprek van ruim 2 uur achter de rug. Ook meteen rondleiding langs verschillende afdelingen en zo gekregen. Lijkt me een leuke functie, heel breed! Vlak voor ik wegging lieten ze me weten dat ik nog van ze zou horen en een van de personen liet doorschemeren dat hij dacht dat het wel goed zat. Ben zo benieuwd!

Lijstje van vandaag:
O: brinta met theelepel basterdsuiker
T: 1 sultana koekje (vlak voor het gesprek ff snel)
L: 2 bth sandwichspread met een tomaat, mini kapje pindakaas met nootjes, beker melk
T: geen, avondeten is al om half 5...
D: volkoren spaghetti met tomaten/gehaktsaus en extra groenten
T: de laatste 2 sultana koekjes uit het pakje :9
pi_139944492
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, sollicitatiegesprek van ruim 2 uur achter de rug. Ook meteen rondleiding langs verschillende afdelingen en zo gekregen. Lijkt me een leuke functie, heel breed! Vlak voor ik wegging lieten ze me weten dat ik nog van ze zou horen en een van de personen liet doorschemeren dat hij dacht dat het wel goed zat. Ben zo benieuwd!

Lijstje van vandaag:
O: brinta met theelepel basterdsuiker
T: 1 sultana koekje (vlak voor het gesprek ff snel)
L: 2 bth sandwichspread met een tomaat, mini kapje pindakaas met nootjes, beker melk
T: geen, avondeten is al om half 5...
D: volkoren spaghetti met tomaten/gehaktsaus en extra groenten
T: de laatste 2 sultana koekjes uit het pakje :9
Spannend, hopelijk hoor je snel iets :)
pi_139950182
Spannend M_C! Hopen dat je wordt aangenomen.

Ik ga vanavond weer bootcampen. Daar heb ik echt weer zin in. :D
pi_139950442
Succes M_C *O*

Vandaag veel in het huishouden gedaan en zometeen eerst een half uur met een vriendin trainen en daarna een uur buikdanstraining *O*
Nog 10 dagen voordat een hele reeks optredens beginnen.
pi_139951571
Ik las in het vorige topic dat er meer gebruikers van FatSecret zijn. Ik gebruik het nu sinds een week of twee en heb het idee dat mijn calorieverbruik wel héél optimistisch wordt ingeschat, zowel mijn gewone dagelijkse verbruik (leefstijl heb ik al op 'inactief' gezet, hoewel dat wel meevalt) en als ik een uurtje fiets, ook al kies ik voor 'langzaam', dan verbrand ik volgens de app een hele sloot calorieën. Leuk natuurlijk, maar daardoor geeft de app me ook een vrij hoog aantal calorieën dat ik zou mogen eten om nog af te vallen.

Meer mensen die dat idee hebben?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_139951671
@Naamah ja nog een reden waarom ik overgestapt ben
Ik 'moest' tijdens een sport dag bijna 3000kcal eten, beetje overdreven.
pi_139952496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:13 schreef Naamah het volgende:
Ik las in het vorige topic dat er meer gebruikers van FatSecret zijn. Ik gebruik het nu sinds een week of twee en heb het idee dat mijn calorieverbruik wel héél optimistisch wordt ingeschat, zowel mijn gewone dagelijkse verbruik (leefstijl heb ik al op 'inactief' gezet, hoewel dat wel meevalt) en als ik een uurtje fiets, ook al kies ik voor 'langzaam', dan verbrand ik volgens de app een hele sloot calorieën. Leuk natuurlijk, maar daardoor geeft de app me ook een vrij hoog aantal calorieën dat ik zou mogen eten om nog af te vallen.

Haha ja viel mij ook al op idd. Dus kijk er maar gewoon niet meer na en houd gewoon bij wat ik gegeten heb. En met een beetje logisch nadenken kom ik dan al een heel eind.
pi_139954202
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat is geen geld, waar heb je dat voor elkaar gekregen?
H&M. Het zit echt heerlijk!

Die, die en die
pi_139954251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:42 schreef appelsap het volgende:

[..]

H&M. Het zit echt heerlijk!

Die, die en die
Leuk hoor :) krijg alleen twee keer hetzelfde topje te zien.
pi_139954276
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Leuk hoor :) krijg alleen twee keer hetzelfde topje te zien.
Huh serieus? Gek, ik niet.
Ik heb die roze luipaardprint en wit met zwart gevlekte.
pi_139954526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef appelsap het volgende:

[..]

Huh serieus? Gek, ik niet.
Ik heb die roze luipaardprint en wit met zwart gevlekte.
Hij springt bij beide bij mij op de luipaardprint. Maar erg leuk :) ik mag morgen weer hardlopen jeej *O*
pi_139954707
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hij springt bij beide bij mij op de luipaardprint. Maar erg leuk :) ik mag morgen weer hardlopen jeej *O*
Bij welke les ben je inmiddels, of ben je al op de 5km?
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:02:54 #26
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139954877
Die h&m-topjes zijn fijn. :9

Hier morgen ook weer een rondje. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_139956689
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:58 schreef appelsap het volgende:

[..]

Bij welke les ben je inmiddels, of ben je al op de 5km?
Morgen les 23 week 8.
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:19:51 #28
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_139958318
O drie roggesneetjes met slankie smeerkaas
T
L chocoladekwark
T wasa-sandwich
D gesmoorde groente met tomatensaus
T nog een wasa-sandwich
T thee + stroopwafel

En een snotneus.
Prrrrr
pi_139958859
Leuk spul appelsap!

Ik heb vandaag denk ik een half uurtje extra bewogen. Qua eten vind ik het lastig in te schatten, we hadden zelf loempia's gemaakt.
Ik ben al wel een aantal dagen achter elkaar lichter dan de week ervoor kwam ik achter., dus ik ben benieuwd of ik dat door kan zetten.
pi_139959134

In zalmfilet zit toch altijd wat meer kcal dan gedacht. Maar toch geen slechte dag. :)
pi_139962453
quote:

Ik weet niet of je (veel) overgewicht hebt maar hoe zwaarder je bent hoe meer kcal je verbrand in vergelijking met iemand van dezelfde lengte maar met een ander gewicht. Dus misschien ligt het daar aan.. maar zoals ik al zeg ik weet natuurlijk je gewicht niet dus het kan ook gewoon niet kloppen. :P
pi_139962506
En bootcamp was weer leuk! Nu vooral veel conditie en benen, armen + buik. De eerste keren waren het vooral benen en een beetje conditie.

De nieuwe sport outfit beviel ook goed. 8-)
pi_139964238
FatSecret is heel optimistisch inderdaad. Als ik mijn BMR bereken kom ik op 1500 en mijn onderhoud is nu 2200.
Volgens FatSecret met dezelfde gegevens zou ik 2200 kcal moeten eten om af te vallen. Als ik dat eet val ik dus niks af... Ik eet rond de 1600 kcal per dag en daar val ik goed mee af.
pi_139965063
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

In zalmfilet zit toch altijd wat meer kcal dan gedacht. Maar toch geen slechte dag. :)
maar 1300kcal is ook wel erg weinig
pi_139966587
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

maar 1300kcal is ook wel erg weinig
Klopt. Bedoelde meer dat ik daardoor geen extra T kon nemen in de avond. 1500 is prima.
pi_139974499
O: chococornflakes
T: -
L: 2bh 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
T: banaan
D: sla met ei, komkommer, croutons, feta en een beetje dressing
T: wolkentoetje
S: hardlopen les 23 Evy
En weer met de hond op pad natuurlijk :)

Ben walnoten voor mijn salade vergeten :{
  donderdag 15 mei 2014 @ 08:49:45 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139974869
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:19 schreef mrspoeZ het volgende:
O drie roggesneetjes met slankie smeerkaas
T
L chocoladekwark
T wasa-sandwich
D gesmoorde groente met tomatensaus
T nog een wasa-sandwich
T thee + stroopwafel

En een snotneus.
Ik vind dit wat weinig. Chocoladekwark is niet de beste keus. Beter gewone kwark met fruit ofzo...

Ik heb straks lunch op m'n werk. Maandag ging dat prima en gezond. Ben benieuwd of dat vandaag ook lukt :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 15 mei 2014 @ 08:50:33 #38
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139974881
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O: chococornflakes
L: 2bh 1 smeerkaas 1 runderrookvlees
D: sla met ei, komkommer, croutons, feta en een beetje dressing
S: hardlopen les 23 Evy
En weer met de hond op pad natuurlijk :)

Ben walnoten voor mijn salade vergeten :{
Hoop voor jou dat dat een flinke salade is, want er zit maar weinig in. Ik zou er altijd wat kip of ham doorheen gooien ofzo :9
pi_139974939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:50 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoop voor jou dat dat een flinke salade is, want er zit maar weinig in. Ik zou er altijd wat kip of ham doorheen gooien ofzo :9
Het is veel sla. Ik heb het bewust vleesloos gehouden trouwens :) iedere dag vlees eten vind ik persoonlijk een beetje onzin :) Geloof me ik eet vanavond genoeg want ik heb een hekel aan honger :D

Het is zo'n zak gemengde salade trouwens :)
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:00:03 #40
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139975004
Ik eet dagelijk als ontbijt Cruesli 4 noten met lijnzaad. Is dat een beetje ok eigenlijk?

Ik wil sowieso nog 2-3 kilo kwijt maar het gaat steeds langzamer. Ben nu aan het kijken waar nog winst geboekt kan worden :P
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:00:35 #41
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139975012
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is veel sla. Ik heb het bewust vleesloos gehouden trouwens :) iedere dag vlees eten vind ik persoonlijk een beetje onzin :) Geloof me ik eet vanavond genoeg want ik heb een hekel aan honger :D

Het is zo'n zak gemengde salade trouwens :)
Aha lekker hoor salade :9
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:03:19 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_139975044
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind dit wat weinig. Chocoladekwark is niet de beste keus. Beter gewone kwark met fruit ofzo...

Ik heb straks lunch op m'n werk. Maandag ging dat prima en gezond. Ben benieuwd of dat vandaag ook lukt :)
Lunch op mijn werk betekent altijd belegde broodjes. Er is altijd teveel en ze zijn zooo lekker.
Te verleidelijk ;(
pi_139975103
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Aha lekker hoor salade :9
Ja eet vandaag alleen dus dacht dat is wel makkelijk voor 1 persoon. Mag ik wel lekker het hele pakje feta in mijn eentje opeten enzo.. Feta O+ :9
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:58:45 #44
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139976024
Gisteren toch nog wat stroopkoeken naar binnen zitten werken :@

En moest vanmorgen weer naar de huisarts voor de uitslag van de echo van mijn heup (slijmbeursontsteking, maar dat wist ik dus al van de echoscopist), is mijn auto geblokkeerd door mensen van de riool reinigingsdienst :o Nergens stond aangegeven dat ze de putjes zouden schoonmaken of zo en blijkbaar lag er dus een putje recht voor mijn auto. Staat die gast eerst uitgebreid te bellen zonder mij ook maar een blik waardig te gunnen. En daarna, toen ik aangaf dat ik toch echt weg moest, wilde hij eerst dat ik langs de stoep ging (die verderop afgezet is met paaltjes, dus dan ben ik nog niet weg 8)7 ) en daarna ging ie dan toch ff ruimte maken. Alles op z'n dooie akkertje en ik zat maar te tetsen want ik wilde niet te laat komen. Uiteindelijk was ik er precies op de afspraaktijd en blijkbaar was ik al 2x omgeroepen. Normaal ben ik er 10 min te vroeg en loopt het (ook 's ochtends) altijd minimaal 20 min uit :')
Maar goed, ik moet nog meer ibuprofen slikken en rust houden etc. Dus voorlopig nog steeds niks van sporten -O-

Anyway, lijstje dan maar voor vandaag:

O: beker melk en 2 sultana koekjes die ik gister niet meer op had
T: worteltjes
L: tosti ham/kaas (zonder boter, want van de grillplaat) en 1 bth hagelslag
T: peer
D: gekookte aardappels, lepel jus, broccoli en stukje gemarineerde kipfilet.
Alles bij elkaar zo'n 1200 kcals volgens FatSecret, dus even kijken of ik er nog wat bij gooi of het als 'balansdag' zie omdat ik gisteren dus alsnog die koeken heb zitten snaaien...
  donderdag 15 mei 2014 @ 10:04:45 #45
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139976128
quote:
Ik eet dagelijk als ontbijt Cruesli 4 noten met lijnzaad. Is dat een beetje ok eigenlijk?

Ik wil sowieso nog 2-3 kilo kwijt maar het gaat steeds langzamer. Ben nu aan het kijken waar nog winst geboekt kan worden :P
Van wat ik begrijp zit cruesli vol met suiker en zou het afval-technisch handiger zijn om dat niet al te vaak te eten. Beter zou je dan kunnen kiezen voor muesli bv. Ik vind zelf cruesli vele malen lekkerder dan muesli, maar dat komt dus ook voornamelijk door de suiker volgens mij _O- Of anders afwisselen met iets als Brinta, of yoghurt met fruit?
Wat betreft het lijnzaad kan ik je niet helpen, want dat gebruik ik zelf niet :P
pi_139976200
Sport mag ook van mijn lijstje iig vandaag. Gaat hem niet worden. Been doet stoer tegen mij :'(
pi_139976350
quote:

Cruesli is nooit de beste keuze want veel suiker.
Maar ligt er aan hoe streng je voor jezelf wil zijn.
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:08:27 #48
27699 Ravage
thinking about you
pi_139977573
quote:

Inderdaad, erg optimistisch.. Als je kiest voor 8 uur bureauwerk krijg je alweer een hele bult calorieën erbij, ik zou zo 3000 calorieën per dag mogen eten :) Dus daar kijk ik niet naar.

Voor bijhouden wat je eet is FatSecret wel echt fantastisch
i'm not living, i'm just killing time
pi_139980425
Vleesloos -O-.. *2 kipfilets uit vriezer legt voor vanavond*
pi_139980978
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Lunch op mijn werk betekent altijd belegde broodjes. Er is altijd teveel en ze zijn zooo lekker.
Te verleidelijk ;(
Je kunt ook een redelijk gezond belegd broodje eten toch?
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:24:03 #51
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139981285
quote:
17s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:13 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Je kunt ook een redelijk gezond belegd broodje eten toch?
Vaak zit er wel een dikke laag boter of saus op die broodjes. Kan heel lekker zijn, maar is toch niet helemaal handig als je aan het opletten bent. En vaak zijn het dan ook nog witte bolletjes en niks volkoren of zo. Dat is in ieder geval mijn ervaring met dat soort lunches..
pi_139981345
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Vaak zit er wel een dikke laag boter of saus op die broodjes. Kan heel lekker zijn, maar is toch niet helemaal handig als je aan het opletten bent. En vaak zijn het dan ook nog witte bolletjes en niks volkoren of zo. Dat is in ieder geval mijn ervaring met dat soort lunches..
Mwah, bij mij op de uni in de kantine kan je echt wel gezonde broodjes kopen :) maar misschien hebben wij gewoon een hele goede catering.
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:51:37 #53
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_139982141
quote:
17s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Mwah, bij mij op de uni in de kantine kan je echt wel gezonde broodjes kopen :) maar misschien hebben wij gewoon een hele goede catering.
Op de uni kon ik ook vaak wel een goed broodje vinden. :Y
Maar wanneer er dan een lunch op bestelling kwam, dan waren ze wel anders belegd met een 'luxe tintje' en dus vaak wat dikker en anders belegd. Dan kan het wel lastig om een gezonde keuze te maken.
Maar zo af en toe zijn ze wel lekker :9
pi_139982165
lekker broodje filet american ofzo :9
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:56:37 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139982298
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Op de uni kon ik ook vaak wel een goed broodje vinden. :Y
Maar wanneer er dan een lunch op bestelling kwam, dan waren ze wel anders belegd met een 'luxe tintje' en dus vaak wat dikker en anders belegd. Dan kan het wel lastig om een gezonde keuze te maken.
Maar zo af en toe zijn ze wel lekker :9
Dan haal je toch de helft eraf? :? :D

Gisteren begon heel goed, halverwege ging het ook nog goed. Maar het ging denk ik alsnog mis door een veel te lichte D in het vliegtuig (een sandwich) en toen dus enorme snaaitrek thuis. Waar ik aan toe gaf. -O-
Het resultaat was dat ik net bij mijn loopje niet vooruit te branden was. :+

Voor vandaag:

O: Kwark m bessen en granola
T: appel
S: half uur hardlopen
L: 1 bh kalkoenfilet, 2 bh appelstroop
T: rauwkost, tonijn op water, lik yoghonaise
D: weetiknogniet, maar iig iets met VEEL groente
pi_139982330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
lekker broodje filet american ofzo :9
Oooooh heerlijk! :9
pi_139983262
Nu pas lunchen. heb een lekkage aan de verwarmingsketel. Pff gedoe.
pi_139984044
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sport mag ook van mijn lijstje iig vandaag. Gaat hem niet worden. Been doet stoer tegen mij :'(
Balen. Toch geen blessure?
pi_139984080
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 14:48 schreef appelsap het volgende:

[..]

Balen. Toch geen blessure?
Weet het niet. Ik wacht het morgen even af.
pi_139985347
Hi!

Ik kijk al een tijdje rond hier op FOK, maar had nooit een account aangemaakt.
Toen ik dit topic tegenkwam, toch maar besloten een account aan te maken. Ik moet namelijk ook een aantal kilo's kwijt helaas. Eind juni ga ik ook nog eens op vakantie en op dit moment voel ik me niet goed genoeg om in een bikini op het strand te liggen. Het zou fijn zijn als ik in tussentijd nog iets zou kunnen afvallen, dan kan ik me in ieder geval iets beter voelen. Dus ik doe graag met jullie mee!

Ik wil zo'n 15 kilo kwijtraken in totaal.
Ben al een tijd bezig, maar het wilt niet lukken. Vooral de motivatie vinden om te gaan sporten vind ik lastig. Maar voor vanavond staat de sportschool weer in de planning :)
Ik zal binnenkort ook meedoen met de lijstjes! Ben benieuwd naar jullie feedback!
pi_139985567
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:29 schreef Allrightski het volgende:
Hi!

Ik kijk al een tijdje rond hier op FOK, maar had nooit een account aangemaakt.
Toen ik dit topic tegenkwam, toch maar besloten een account aan te maken. Ik moet namelijk ook een aantal kilo's kwijt helaas. Eind juni ga ik ook nog eens op vakantie en op dit moment voel ik me niet goed genoeg om in een bikini op het strand te liggen. Het zou fijn zijn als ik in tussentijd nog iets zou kunnen afvallen, dan kan ik me in ieder geval iets beter voelen. Dus ik doe graag met jullie mee!

Ik wil zo'n 15 kilo kwijtraken in totaal.
Ben al een tijd bezig, maar het wilt niet lukken. Vooral de motivatie vinden om te gaan sporten vind ik lastig. Maar voor vanavond staat de sportschool weer in de planning :)
Ik zal binnenkort ook meedoen met de lijstjes! Ben benieuwd naar jullie feedback!
Hallo en welkom :)
pi_139985645
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hallo en welkom :)
Hoi, dankjewel! :)
pi_139985714
Ja en nee. Tuurlijk je eetpatroon moet je aanpassen als je wilt afvallen. maar erbij sporten geeft wel dat extra zetje.
pi_139985877
Ik wil vanavond graag zalm maken, in de oven in een zilverfolietje. Beetje prei en citroen erbij heb ik al bedacht, maar wat maakt dat echt lekker. En wat erbij om het echt gezond te houden? Ik zat te denken gekookte aardappels, want dat vind ik heerlijk en eet ik zelden, en broccoli?

Maar dus vooral lekkere tips om die zalm echt goed te maken zijn welkom.
pi_139985953
Ik vind het wel verrassend te lezen dat we niet minder bewegen dan 25 jaar geleden. Dat had ik namelijk wel verwacht.
pi_139986457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:47 schreef Zeester het volgende:
Ik wil vanavond graag zalm maken, in de oven in een zilverfolietje. Beetje prei en citroen erbij heb ik al bedacht, maar wat maakt dat echt lekker. En wat erbij om het echt gezond te houden? Ik zat te denken gekookte aardappels, want dat vind ik heerlijk en eet ik zelden, en broccoli?

Maar dus vooral lekkere tips om die zalm echt goed te maken zijn welkom.
http://www.everydayfeasts(...)al-challenge-recipe/

Dit.is.goddelijk.

Met inderdaad bijv. gekookte aardappels en broccoli.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:17:43 #68
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139986761
quote:
2s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

http://www.everydayfeasts(...)al-challenge-recipe/

Dit.is.goddelijk.

Met inderdaad bijv. gekookte aardappels en broccoli.
Ik wil het. :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_139988700
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja en nee. Tuurlijk je eetpatroon moet je aanpassen als je wilt afvallen. maar erbij sporten geeft wel dat extra zetje.
Onderzoek wijst uit dat een groot deel van de afvallers onderbewust ook meer en/of slechter gaat eten. Uiteindelijk stoppen ze met (intensief) sporten (omdat het teveel tijd/moeite kost), en dan kom je weer aan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben pro-bewegen. Maar voor mij persoonlijk werkt minder eten en meer lopen/fietsen (ipv de auto) al goed genoeg. Ben al 13 kilo kwijt. *O*
Ik snap ook niet zo goed dat ik in lijstjes hier zoveel tussendoortjes voorbij zie komen. Door al die tussendoortjes blijf je trek/honger houden op bepaalde tijdstippen. En (wederom, persoonlijk) zou ik dan uiteindelijk naar slechte, lekkere dingen gaan grijpen.

Op de gemiddelde sportschool lopen ook (wannabe) spier-ties dan (semi) dik-kies. Ik vind dat persoonlijk heel onprettig. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_139989216
Ik merk nu ik dus omgeschakelt ben van netter eten icm de beweging die ik had naar meer bewegen en redelijk hetzelfde eten dat het voor mij makkelijker is om netter te eten.

Maar over een langere periode is het natuurlijk wel afwachten of ik dit bewegingspatroon ga volhouden.
pi_139989483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 17:11 schreef Messina het volgende:

[..]

Onderzoek wijst uit dat een groot deel van de afvallers onderbewust ook meer en/of slechter gaat eten. Uiteindelijk stoppen ze met (intensief) sporten (omdat het teveel tijd/moeite kost), en dan kom je weer aan.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben pro-bewegen. Maar voor mij persoonlijk werkt minder eten en meer lopen/fietsen (ipv de auto) al goed genoeg. Ben al 13 kilo kwijt. *O*
Ik snap ook niet zo goed dat ik in lijstjes hier zoveel tussendoortjes voorbij zie komen. Door al die tussendoortjes blijf je trek/honger houden op bepaalde tijdstippen. En (wederom, persoonlijk) zou ik dan uiteindelijk naar slechte, lekkere dingen gaan grijpen.

Op de gemiddelde sportschool lopen ook (wannabe) spier-ties dan (semi) dik-kies. Ik vind dat persoonlijk heel onprettig. :@
Huh? Tussendoortjes zijn juist om te voorkomen dat je honger krijgt tussen je ontbijt en lunch in bijvoorbeeld geloof ik. :P
pi_139989540
quote:

[..]

Ik krijg zonder mijn banaan in de middag honger en dan zo'n snaai trek. Met een banaan geen honger meer en daarna gewoon weer mijn avondeten :)
  donderdag 15 mei 2014 @ 17:34:35 #73
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139989546
Zou me ook niets verbazen als mensen bij het uitkiezen van sport de "vind ik leuk"-factor zwaar onderschatten. En dan is het niet heel vreemd als ze het niet volhouden.

En wel/geen tussendoortjes: boeiend of je ze wel of niet neemt, net wat je zelf prettiger vindt. Zolang je uiteindelijk maar een mooie hoeveelheid van de goeie stofjes binnenkrijgt. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:10:38 #74
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_139990623
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 08:49 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Was ook weinig, want niet lekker dus geen eetlust. Gaat nu weer wat beter maar nog niet optimaal, veel hoesten en pijn in mijn keel dus dat eet niet lekker.
Chocokwark = gewone kwark met schepje weightcareshakepoeder met chocoladesmaak. Zonde om in de kast te laten verstoffen, dacht ik na de grote keukenkastjesopruiming van afgelopen week.
Thnx voor je input!

Lekker wel, lunchen op het werk, is dat standaard of vanwege een afspraak ofzo?
Prrrrr
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:12:28 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139990664
Werklunch was prima! Bouillon, ciabatta, salade zonder dressing, walnoten, pompoenpitten en rosbief. Nomnomnom!

Vanavond eet ik een boterham ofzo, hebben net nog geborreld en ik heb wat stukjes worst op en dus geen honger meer.
pi_139990772
Ik las dat veel mensen hier kwark eten. Ik zou het eigenlijk ook moeten eten, voor de eiwitten enzo, maar ik vind het zoooo vies. Het proeft zo dierlijk ofzo. Ook als ik er fruit doorheen doe vind ik het niet te vreten. Ik eet nu dus vaak Griekse Yoghurt als ontbijt. Is dat een goede vervanger? Of hebben jullie tips om kwark lekkerder te maken?
  Moderator / Miss SHO donderdag 15 mei 2014 @ 18:19:18 #77
22592 crew  Ole
pi_139990856
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:16 schreef Allrightski het volgende:
Ik las dat veel mensen hier kwark eten. Ik zou het eigenlijk ook moeten eten, voor de eiwitten enzo, maar ik vind het zoooo vies. Het proeft zo dierlijk ofzo. Ook als ik er fruit doorheen doe vind ik het niet te vreten. Ik eet nu dus vaak Griekse Yoghurt als ontbijt. Is dat een goede vervanger? Of hebben jullie tips om kwark lekkerder te maken?
volgens mij is Griekse yoghurt ook goed hoor. Mijn diëtiste vond van wel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:30:16 #78
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_139991124
quote:
Optimel appel/kaneel kwark al geprobeerd? Dat is ook de enige die ik lust.
Is een beetje appeltaarterig qua smaak.
pi_139991382
Volgens mij is Griekse yoghurt wel prima :)
pi_139991496
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Optimel appel/kaneel kwark al geprobeerd? Dat is ook de enige die ik lust.
Is een beetje appeltaarterig qua smaak.
Dat klinkt lekker! Daar zitten geen toegevoegde suikers enzo in? Denk dat ik dat maar eens ga proberen, en anders blijf ik lekker bij de Griekse yoghurt :)
pi_139991519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 17:32 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Huh? Tussendoortjes zijn juist om te voorkomen dat je honger krijgt tussen je ontbijt en lunch in bijvoorbeeld geloof ik. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 17:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik krijg zonder mijn banaan in de middag honger en dan zo'n snaai trek. Met een banaan geen honger meer en daarna gewoon weer mijn avondeten :)
Die honger gaat vanzelf weg als je een x-periode géén snaai en/of tussendoortje neemt. Om het op te lossen met voedsel vind ik voor mezelf geen goede optie.
Mijn moeder eet ook (tegenwoordig gezonde) tussendoortjes omdat ze het vermogen niet heeft om honger voor x-periode te hebben rond tussendoortjes-tijd.
Niet vreemd als je je bedenkt dat moeder 35 jaar lang een BMI van 45+ heeft gehad. Inmiddels onder de 35, maar nog steeds te dik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139991633
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:45 schreef Messina het volgende:

[..]

[..]

Die honger gaat vanzelf weg als je een x-periode géén snaai en/of tussendoortje neemt. Om het op te lossen met voedsel vind ik voor mezelf geen goede optie.
Mijn moeder eet ook (tegenwoordig gezonde) tussendoortjes omdat ze het vermogen niet heeft om honger voor x-periode te hebben rond tussendoortjes-tijd.
Niet vreemd als je je bedenkt dat moeder 35 jaar lang een BMI van 45+ heeft gehad. Inmiddels onder de 35, maar nog steeds te dik.

SPOILER
Dus je hebt hier zelf geen ervaring mee?
Alleen ervaring met je moeder?
pi_139991696
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dus je hebt hier zelf geen ervaring mee?
Alleen ervaring met je moeder?
Ik ben zelf ook aan het afvallen, maar ik ben niet al jaren te dik ;)
Ik heb er bijna 25 kilo aangegeten na het stoppen met roken :P

*edit*
En daarom is afvallen misschien dus makkelijker voor mij. Ik ben "gewoon" terug naar mijn oude eetgewoonte van vóór ik stopte met roken.
Was even lastig (honguuuuur), maar ik denk dat dat veel meer in je systeem zit (het; HONGAHHHH) als je langere periode overgewicht hebt.
pi_139991858
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:50 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook aan het afvallen, maar ik ben niet al jaren te dik ;)
Ik heb er bijna 25 kilo aangegeten na het stoppen met roken :P
Anyhow meerdere keren per dag iets kleins eten heeft niks met doorzettingsvermogen te maken maar werkt juist erg goed. Het houdt je verbranding lekker op gang en het honger gevoel weg.

Ik eet standaard iedere middag een banaan. En blijf netjes iedere week afvallen. Jammer dat jouw moeder het zo moeilijk had met afvallen maar iedereen heeft zijn/haar manier en zolang er niemand aan het crash diëten is zal het me letterlijk aan mijn reet roesten hoe ze het doen zolang het maar verantwoordelijk gebeurt.
pi_139991873
Lekker crashen *O*
pi_139991896
Wat ik lastig vind is dat je niet na een paar maanden klaar bent zeg maar. Als ik kwijt ga raken wat ik kwijt zou willen raken zit ik weer op een jaar, zo niet langer. En ik weet nu hoe het er langzamerhand weer in kan sluipen.

Ik heb wel tussendoortjes nodig, maar je went ook wel snel weer aan minder suiker/ongezonde dingen.
pi_139991944
quote:
De beste tip die ik zelf ooit gehad heb (en sindsdien toepas): de kwark laten uitlekken en vervolgens weer aanlengen met Slimpie of andere suikervrije limonade. Door het uitlekken verliest de kwark de lactose (voordeel 1) en de zurige smaak (voordeel 2). Het dikt in tot een dikke brei, een soort hangop dus. Door de brei vervolgens aan te lengen met suikervrije limonade in een smaak naar keuze, krijg je de oude dikte weer terug, maar nu wel veel lekkerder. Beetje vergelijkbaar met boerenyoghurt als je de aarbeiensmaak pakt.

Uitlekken doe ik door een hele bak kwark in een koffiefilterzakje in een losse koffiefilterhouder te gooien en dit in de koelkast te laten staan (bakje of hoge beker eronder). Lijkt een hoop werk, maar is zo gebeurd. Er staat bij mij standaard een bak kwark uit te lekken in de koelkast O-) Zodra ik het gebruik spoel ik de filter ff om en gooi er weer een nieuw zakje / bakje in.
pi_139991978
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:56 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat ik lastig vind is dat je niet na een paar maanden klaar bent zeg maar. Als ik kwijt ga raken wat ik kwijt zou willen raken zit ik weer op een jaar, zo niet langer. En ik weet nu hoe het er langzamerhand weer in kan sluipen.

Ik heb wel tussendoortjes nodig, maar je went ook wel snel weer aan minder suiker/ongezonde dingen.
Ik vond de eerste week echt zwaar. Ik had zo'n trek in suiker suiker suiker..

Maar dat is nu weg en het gaat tegenwoordig zo gemakkelijk. Zolang ik maar een banaantje heb in de middag anders krijg ik echt honger.
pi_139992013
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Anyhow meerdere keren per dag iets kleins eten heeft niks met doorzettingsvermogen te maken maar werkt juist erg goed. Het houdt je verbranding lekker op gang en het honger gevoel weg.

Ik eet standaard iedere middag een banaan. En blijf netjes iedere week afvallen. Jammer dat jouw moeder het zo moeilijk had met afvallen maar iedereen heeft zijn/haar manier en zolang er niemand aan het crash diëten is zal het me letterlijk aan mijn reet roesten hoe ze het doen zolang het maar verantwoordelijk gebeurt.
Zo moet het natuurlijk ook, lekker doen wat voor jou werkt. Daarom benadrukte ik in zo ongeveer elke post die ik maakte ook het woord persoonlijk.
Als ik een banaan ga eten om 14:30 elke dag, wil ik na x-dagen ook echt een banaan of whatever om die tijd.

Nu heb ik trek in een banaan. :@ Of zo'n lekkere groene, zure appel :9~
pi_139992026
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vond de eerste week echt zwaar. Ik had zo'n trek in suiker suiker suiker..

Maar dat is nu weg en het gaat tegenwoordig zo gemakkelijk. Zolang ik maar een banaantje heb in de middag anders krijg ik echt honger.
Het is bij mij makkelijker geworden door meer te gaan bewegen. Juist omdat het mij meer motiveert om netjes te eten als ik ook qua beweging goed bezig ben.
pi_139992128
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:59 schreef Messina het volgende:

[..]

Zo moet het natuurlijk ook, lekker doen wat voor jou werkt. Daarom benadrukte ik in zo ongeveer elke post die ik maakte ook het woord persoonlijk.
Als ik een banaan ga eten om 14:30 elke dag, wil ik na x-dagen ook echt een banaan of whatever om die tijd.

Nu heb ik trek in een banaan. :@ Of zo'n lekkere groene, zure appel :9~
Als ik om 4 uur geen banaan eet wil ik om 5 uur een reep chocola. Voor mij was de keuze heel makkelijk ;)
pi_139992165
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:00 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Het is bij mij makkelijker geworden door meer te gaan bewegen. Juist omdat het mij meer motiveert om netjes te eten als ik ook qua beweging goed bezig ben.
Ja dat is een goede stok achter de deur he :Y beat bewegen wil je namelijk ook weer niet voor niks doen :D
pi_139992213
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef -Ciske- het volgende:

[..]

De beste tip die ik zelf ooit gehad heb (en sindsdien toepas): de kwark laten uitlekken en vervolgens weer aanlengen met Slimpie of andere suikervrije limonade. Door het uitlekken verliest de kwark de lactose (voordeel 1) en de zurige smaak (voordeel 2). Het dikt in tot een dikke brei, een soort hangop dus. Door de brei vervolgens aan te lengen met suikervrije limonade in een smaak naar keuze, krijg je de oude dikte weer terug, maar nu wel veel lekkerder. Beetje vergelijkbaar met boerenyoghurt als je de aarbeiensmaak pakt.

Uitlekken doe ik door een hele bak kwark in een koffiefilterzakje in een losse koffiefilterhouder te gooien en dit in de koelkast te laten staan (bakje of hoge beker eronder). Lijkt een hoop werk, maar is zo gebeurd. Er staat bij mij standaard een bak kwark uit te lekken in de koelkast O-) Zodra ik het gebruik spoel ik de filter ff om en gooi er weer een nieuw zakje / bakje in.
Whey kopen, halve portie door je kwark, en in de vriezer. Kwark met mijn samples aardbei-kiwi werd gewoon danoontje :Y
pi_139992275
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:45 schreef Messina het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Maar waarom zou het erg zijn om tussendoortjes te eten? Als je gewoon binnen je kcal behoefte van de dag blijft maakt het echt niks uit of je 3 keer op een dag eet of 20 keer.
  donderdag 15 mei 2014 @ 19:10:22 #95
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139992425
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Maar waarom zou het erg zijn om tussendoortjes te eten? Als je gewoon binnen je kcal behoefte van de dag blijft maakt het echt niks uit of je 3 keer op een dag eet of 20 keer.
Dit inderdaad.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_139992650
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:06 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik heb liever een volledig avondmaal en 's avonds twee bakkies (water-aanmaak) chocolademelk. Als ik een tussendoortje neem, kan ik minder eten met de avondmaal, en krijg ik tegen de nacht aan dus honguuuuur. Met als note, ik lig pas rond 03:30 uur op bed, dus als je rond 23:30 trek krijgt is dat verdomde veel tijd om uit te zitten ;(

Long story short: Tussendoortjes doen me meer slecht dan goed.
pi_139992905
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:15 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb liever een volledig avondmaal en 's avonds twee bakkies (water-aanmaak) chocolademelk. Als ik een tussendoortje neem, kan ik minder eten met de avondmaal, en krijg ik tegen de nacht aan dus honguuuuur. Met als note, ik lig pas rond 03:30 uur op bed, dus als je rond 23:30 trek krijgt is dat verdomde veel tijd om uit te zitten ;(

Long story short: Tussendoortjes doen me meer slecht dan goed.
Als het bij jou niet werkt zeker niet doen.

Ik eet trouwens in de avond een volwaardige maaltijd en toetje maar daarna niks meer. Maar ik lig dan ook itt jou om 23:00 op bed :)
pi_139993398
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als het bij jou niet werkt zeker niet doen.

Ik eet trouwens in de avond een volwaardige maaltijd en toetje maar daarna niks meer. Maar ik lig dan ook itt jou om 23:00 op bed :)
Toetje hoort erbij! :D
Als ik dat zou afschaffen zou ik twee boze mannen in huis hebben :')
pi_139993667
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:29 schreef Messina het volgende:

[..]

Toetje hoort erbij! :D
Als ik dat zou afschaffen zou ik twee boze mannen in huis hebben :')
Ik wil ook altijd een toetje anders blijf ik heel de avond zin in iets zoets houden :')
pi_139994331
Mijn tussendoortjes bestaan vooral uit fruit, yoghurt en groenten. Ik vind dat er eerlijk gezegd gewoon bij horen.
Ik heb tijdens het afvallen wel eens periodes gehad dat ik maar 3 maaltijden per dag at en deze dan wat meer gevuld had, dus fruit en yoghurt extra bij het ontbijt en de lunch. Ik vind het juist een nadeel omdat ik dan gewend raak aan grote porties. Ik merk nu ik juist alles meer verspreid eet dat ik bijvoorbeeld van het avondeten minder eet omdat ik eerder vol zit.
Ik ben het er wel mee eens dat bij afvallen het eetpatroon aanpakken op 1 staat want vooral op de lange termijn is dit echt belangrijk.
Afvallen kan ook prima door het eetpatroon aan te pakken en wat gewone beweging zoals wandelen en fietsen. Zo heb ik het in het begin ook gedaan.Ik merk alleen bij mezelf nu ik ruim 35 kilo kwijt ben dat de gewone beweging me niet helpt om strakker te worden. Ik vind het sporten wat ik doe tot nu toe echt heerlijk!

Mijn avondeten was echt smeriggg! Bij gebrek aan tijd (en stiekem ook een beetje zin) om te koken had ik besloten eens een 'gezonde' kant-en-klaar maaltijd van de AH te kopen. Ook nog eens in de aanbieding dus 2 vliegen in 1 klap dacht ik.
Ik had een maaltijd van stoofperen, runderlapje met wat jus en aardappelpuree. De stoofperen waren mierzoet en het runderlapje met jus was mega zout. :r
Volgende keer maar weer gewoon zelf koken of een salade nemen. :P
pi_139994985
quote:

[..]

Als ik mijn tussendoortjes niet eet dan eet ik op een dag te weinig.
Dan lukt het wel om met gemak 15 kilo af te vallen maar houd ik het uiteindelijk niet vol.
pi_139995095
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:45 schreef appelsap het volgende:
Mijn tussendoortjes bestaan vooral uit fruit, yoghurt en groenten. Ik vind dat er eerlijk gezegd gewoon bij horen.
Ik heb tijdens het afvallen wel eens periodes gehad dat ik maar 3 maaltijden per dag at en deze dan wat meer gevuld had, dus fruit en yoghurt extra bij het ontbijt en de lunch. Ik vind het juist een nadeel omdat ik dan gewend raak aan grote porties. Ik merk nu ik juist alles meer verspreid eet dat ik bijvoorbeeld van het avondeten minder eet omdat ik eerder vol zit.
Ik ben het er wel mee eens dat bij afvallen het eetpatroon aanpakken op 1 staat want vooral op de lange termijn is dit echt belangrijk.
Afvallen kan ook prima door het eetpatroon aan te pakken en wat gewone beweging zoals wandelen en fietsen. Zo heb ik het in het begin ook gedaan.Ik merk alleen bij mezelf nu ik ruim 35 kilo kwijt ben dat de gewone beweging me niet helpt om strakker te worden. Ik vind het sporten wat ik doe tot nu toe echt heerlijk!

Mijn avondeten was echt smeriggg! Bij gebrek aan tijd (en stiekem ook een beetje zin) om te koken had ik besloten eens een 'gezonde' kant-en-klaar maaltijd van de AH te kopen. Ook nog eens in de aanbieding dus 2 vliegen in 1 klap dacht ik.
Ik had een maaltijd van stoofperen, runderlapje met wat jus en aardappelpuree. De stoofperen waren mierzoet en het runderlapje met jus was mega zout. :r
Volgende keer maar weer gewoon zelf koken of een salade nemen. :P
Balen dat je eten niet lekker was. Wel genoeg op of niet?
pi_139995120
quote:
Griekse yoghurt O+ mijn favo ontbijt tijdens het afvallen.
Vult goed en zo lekker.
Wel weeg ik het af omdat je anders snel veel extra kcal binnen krijgt.
pi_139995356
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Balen dat je eten niet lekker was. Wel genoeg op of niet?
Nee, halverwege heb ik het weggegooid. Ik heb wat extra yoghurt en fruit genomen.
pi_139995479
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:04 schreef appelsap het volgende:

[..]

Nee, halverwege heb ik het weggegooid. Ik heb wat extra yoghurt en fruit genomen.
Lekker yoghurt met fruit :9
pi_139999938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 18:57 schreef -Ciske- het volgende:

[..]

Dat klinkt als een hoop werk idd, maar de moeite waard om te proberen! Thanks :D hopelijk gaat die natte schapen smaak er dan van af.
pi_140000399
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:45 schreef Allrightski het volgende:

[..]

Dat klinkt als een hoop werk idd, maar de moeite waard om te proberen! Thanks :D hopelijk gaat die natte schapen smaak er dan van af.
Heb je dat met ieder merk?
pi_140001130
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb je dat met ieder merk?
Met de een meer dan de ander. Wel vooral met magere kwark.
pi_140001369
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:10 schreef Allrightski het volgende:

[..]

Met de een meer dan de ander. Wel vooral met magere kwark.
Dat is wel jammer ja. Agh mijn ontbijt is ook niet bepaald gezond te noemen maar agh het is iig ontbijt.
pi_140001553
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is wel jammer ja. Agh mijn ontbijt is ook niet bepaald gezond te noemen maar agh het is iig ontbijt.
Dat je uberhaupt ontbijt is al heel belangrijk.
Heb er wel aan zitten denken om eiwit shakes te kopen voor de extra eiwitten, maar vind het vrij prijzig en wie zegt dat er echt zoveel eiwitten in zitten :9 haal het het liefst uit mn voeding.
pi_140001631
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef Allrightski het volgende:

[..]

Dat je uberhaupt ontbijt is al heel belangrijk.
Heb er wel aan zitten denken om eiwit shakes te kopen voor de extra eiwitten, maar vind het vrij prijzig en wie zegt dat er echt zoveel eiwitten in zitten :9 haal het het liefst uit mn voeding.
Ik persoonlijk vind dat spul een beetje onzin haha. En idd ben al blij dat het nu lukt om te ontbijten :)
pi_140002970
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind dat spul een beetje onzin haha. En idd ben al blij dat het nu lukt om te ontbijten :)
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, weet iig dat ik niet afhankelijk wil zijn van dat soort dure shit :p
Met wat ontbijt jij s ochtends?
  donderdag 15 mei 2014 @ 22:55:52 #113
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140003361
Och, ik vind het wel praktisch, dat poeier. En goedkoper dan de hoeveelheid vleesch die ik nodig zou hebben voor dezelfde waarden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140003580
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:46 schreef Allrightski het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik er van moet vinden, weet iig dat ik niet afhankelijk wil zijn van dat soort dure shit :p
Met wat ontbijt jij s ochtends?
Chococornflakes met melk :@
pi_140003662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, ik vind het wel praktisch, dat poeier. En goedkoper dan de hoeveelheid vleesch die ik nodig zou hebben voor dezelfde waarden. :+
Dit. En snel opneembaar
pi_140004177
Ja praktisch en snel is het natuurlijk wel.
Lekker chococornflakes O+
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op :) fijne avond nog!
pi_140004316
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:14 schreef Allrightski het volgende:
Ja praktisch en snel is het natuurlijk wel.
Lekker chococornflakes O+
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op :) fijne avond nog!
Slaap lekker :)
pi_140005122
Zo, mijn D was nom. Er bleef ook een vriendin eten, want die wilde dat wel toen ze hoorde wat ik van plan was te koken. We hebben de aardappeltjes niet gekookt, maar geroosterd in de oven met een beetje olie en rozemarijn, en de zalm in zilverfolie met prei, wortel, citroen. Daarbij broccoli. Enige was dat de prei en wortels niet helemaal gaar waren, omdat er te weinig vocht in t folie zat. Volgende keer die ff blancheren, of toch een lekkere scheut witte wijn erbij, maar had geen zin om daar een fles voor te kopen. Dat recept van Lonaa klonk ook lekker, maar ik vind venkel bij de AH veel te duur, en de markt was al dicht. Dus die onthouden we voor als ik een x boodschappen doe op de markt.

Ik eet trouwens ook zelden tussendoortjes. Ik voel de behoefte nooit zo, en ik word niet heel blij of vol van een stuk fruit zo tussendoor. Fruit is meestal mijn toetje, of heb ik 's ochtends in de yoghurt erbij, of ik eet het gewoon niet, want ik ben nou eenmaal niet zo'n fruiteter. En alle andere tussendoor opties die gezond zijn trekken me ook gewoon niet zo. Dus gekookt eitje enzo, waar andere mee aankomen hier.

Wat ik tegenwoordig wel heel af en toe doe is zo'n Oikos yoghurtje als tussendoor, die dingen zijn zo vreselijk lekker. Maar dat doe ik dan op mijn werk, voor in mijn 2e pauze (we hebben 2x pauze omdat hele lange dagen) en dat is dan weer stiekem nét te weinig om het nog tot thuis -> koken -> eten te redden. Dus dat is ook niet ideaal.
pi_140005132
Klik O+.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 23:37:26 ]
  donderdag 15 mei 2014 @ 23:37:42 #120
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140005149
quote:
Ik ben even dansen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140007592
O+

Slaap lekker allemaal! :z
  vrijdag 16 mei 2014 @ 06:47:14 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140008813
O+
Ik ga vanavond dansen!
pi_140008938
Ik ga vanavond skaten!

Zo, mijn gewicht duikt even omlaag de laatste paar dagen! Heel apart om te zien want ik doe weinig anders als de week ervoor. Maar na vanavond zal het wel weer wat omhoog gaan, meestal ben ik de dag na het skaten een stukje zwaarder.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 08:41:03 #124
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140009724
Ik heb andere chocodingen.. Vind deze heul niet lekker.
pi_140012225
Ik ga vanavond werken ;(
  vrijdag 16 mei 2014 @ 10:46:43 #126
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140012429
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 10:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga vanavond werken ;(
Oh geen zin in? Mijn vriend is de zoveelste dag achtereen weer weg vanavond.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 10:49:02 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140012489
Optreden vanavond! Én morgen weer! *O*
pi_140012590
Veel plezier Be!

Hier lekker een avondje samen thuis.
Morgen en overmorgen uiteten :9
  vrijdag 16 mei 2014 @ 10:54:36 #129
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140012637
Wat hebben jullie het allemaal toch goed.
pi_140012828
Ik lig vanavond al om kwart over 8 in bed zodat ik -hoop ik- kwart voor 9 slaap zodat ik m'n 8 uur slaap haal. Ik merk dat echt moe begin te worden door altijd zo vroeg uit bed. En chagrijnig. :P
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:02:57 #131
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140012872
Wow, ik heb gewoon misschien die baan! :o

Ik had woensdag sollicitatiegesprek en dat verliep eigenlijk wel goed naar mijn gevoel en gisteren kreeg ik van die tussenpersoon al een telefoontje dat ze heel enthousiast waren en dat ze de andere kandidaat, die ze ook nog zouden interviewen, even on hold zouden zetten om te zien of ze er met mij uit kunnen komen :o
Krijg maandag te horen of dat ze me nog uit willen nodigen voor een tweede gesprek of misschien al met een aanbod komen.

W00t :o
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:04:07 #132
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140012908
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wow, ik heb gewoon misschien die baan! :o

Ik had woensdag sollicitatiegesprek en dat verliep eigenlijk wel goed naar mijn gevoel en gisteren kreeg ik van die tussenpersoon al een telefoontje dat ze heel enthousiast waren en dat ze de andere kandidaat, die ze ook nog zouden interviewen, even on hold zouden zetten om te zien of ze er met mij uit kunnen komen :o
Krijg maandag te horen of dat ze me nog uit willen nodigen voor een tweede gesprek of misschien al met een aanbod komen.

W00t :o
Spannend!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:04:26 #133
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140012917
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:01 schreef Patoshik het volgende:
Ik lig vanavond al om kwart over 8 in bed zodat ik -hoop ik- kwart voor 9 slaap zodat ik m'n 8 uur slaap haal. Ik merk dat echt moe begin te worden door altijd zo vroeg uit bed. En chagrijnig. :P
Ook lekker, optijd naar bed.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:07:20 #134
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140012975
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:01 schreef Patoshik het volgende:
Moet jij om kwart voor 5 je bed al uit? Elke dag ook? Pffff.....

Ik kan daar ook niet goed tegen, heel vaak vroeg opstaan (al is vroeg bij mij dan tussen half 6 en half 7). Dan is het af en toe echt lekker om gewoon een keer heeeeeel vroeg naar bed te gaan :Y
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:10:33 #135
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140013048
Mijn wekker gaat iedere dag om half 7. 9 van de 10 keer ook in het weekend. Vind dat al zo vroeg :@
pi_140013051
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Moet jij om kwart voor 5 je bed al uit? Elke dag ook? Pffff.....

Ik kan daar ook niet goed tegen, heel vaak vroeg opstaan (al is vroeg bij mij dan tussen half 6 en half 7). Dan is het af en toe echt lekker om gewoon een keer heeeeeel vroeg naar bed te gaan :Y
Vaak wel ja.. En ik werk niet elke dag maar m'n vriend wel (5 dagen dan) en die moet er ook vroeg uit. Dus dan ben ik ook altijd klaar wakker want ik kan nooit verder slapen na de wekker. Mijn enige uitslaap dag is zondag en dan word ik altijd wakker door die kut kerkklokken om 09:15. :P

Op zich kan ik wel goed tegen vroeg op staan (ben een ochtend mens) alleen ik moet wel zeker m'n 8 uur slaap hebben en dat vind ik altijd wel lastig want het is dan gezellig beneden.. En wie moet er dan weer ongezellig naar bed? Ik voel me soms net een klein kind. :P
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:12:20 #137
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140013088
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Spannend!
Ja absoluut! Het is toch wel deels een ander soort functie dan waar ik eerder naar op zoek was, maar wel iets wat heel goed bij mij zou kunnen passen.
En het gaat allemaal zo snel ineens! Twee weken terug werd ik voor het eerst benaderd en inmiddels heb ik al 2 gesprekken en een berg telefoontjes/emails achter de rug...
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:13:15 #138
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140013116
Lijstje :)

O: vieze chococornflakes met melk
L: 2 donkere Texelse BH 1 runderrookvlees 1 smeerkaas
D: wraps, gehakt, spinazie, ui, crème fraiche
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:14:47 #139
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140013162
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja absoluut! Het is toch wel deels een ander soort functie dan waar ik eerder naar op zoek was, maar wel iets wat heel goed bij mij zou kunnen passen.
En het gaat allemaal zo snel ineens! Twee weken terug werd ik voor het eerst benaderd en inmiddels heb ik al 2 gesprekken en een berg telefoontjes/emails achter de rug...
Tof is dat wel. Des te eerder ben je aan de bak :)

Mijn vriend gisteren onverwachts vast contract gekregen. Kunnen we weer op huizenjacht
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:15:04 #140
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140013167
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn wekker gaat iedere dag om half 7. 9 van de 10 keer ook in het weekend. Vind dat al zo vroeg :@
+1 :') Toen ik nog dadelijks naar de TU ging, ging mijn wekker om kwart over 6. In het weekend gelukkig niet, maar op vrijdagavond was ik dan meestal niet heel veel meer waard.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:10 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Vaak wel ja.. En ik werk niet elke dag maar m'n vriend wel (5 dagen dan) en die moet er ook vroeg uit. Dus dan ben ik ook altijd klaar wakker want ik kan nooit verder slapen na de wekker. Mijn enige uitslaap dag is zondag en dan word ik altijd wakker door die kut kerkklokken om 09:15. :P

Op zich kan ik wel goed tegen vroeg op staan (ben een ochtend mens) alleen ik moet wel zeker m'n 8 uur slaap hebben en dat vind ik altijd wel lastig want het is dan gezellig beneden.. En wie moet er dan weer ongezellig naar bed? Ik voel me soms net een klein kind. :P
Pff, wat vroeg zeg. Maar als je dan op zondag ook al niet echt uit kan slapen, ben je dan na een tijdje niet gewoon helemaal 'op'?
Ik kan me voorstellen dat je niet elke avond om half 9 naar bed wil, maar met dat soort tijden hou je dat op een gegeven moment niet tegen nee. Ik zou denk ik gek worden als ik dat langere tijd zou moeten doen :@
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:15:38 #141
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140013182
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lijstje :)

L: 2 donkere Texelse BH 1 runderrookvlees 1 smeerkaas
D: wraps, gehakt, spinazie, ui, crème fraiche
_O- sorry :@
Wat was er zo vies aan?

En je D :9
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:15:59 #142
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140013193
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Tof is dat wel. Des te eerder ben je aan de bak :)

Mijn vriend gisteren onverwachts vast contract gekregen. Kunnen we weer op huizenjacht
Gefeliciteerd! Tof! :D
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:17:52 #143
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140013250
Wacht ff ik ga even op de laptop. Moet toch eens aan de bak. Zo houd ik het niet bij :+
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:18:04 #144
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140013255
Na dat telefoontje van gisteren stond ik ook helemaal te stuiteren en het gezonde avondmaal wat ik gepland had, had ik spontaan helemaal geen zin meer in, dus we hebben pizza besteld :@
Een kleintje dit keer, want die medium van 30 cm is voor mij echt veel te veel.

Dus vandaag wordt het ongeveer zoiets:
O: 2 crackers, chocohagelslag en vruchtenhagel
T: geen, late O
L: brood met ei
T: fruit
D: aardappels/broccoli/gemarineerde kipfilet
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:18:45 #145
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_140013272
Oh wat gaaf Miss_C! *O*

Vraagje! Fitbit zip gebruikers; zijn jullie nog steeds tevreden?
A grand adventure has begun.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:20:57 #146
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140013342
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

+1 :') Toen ik nog dadelijks naar de TU ging, ging mijn wekker om kwart over 6. In het weekend gelukkig niet, maar op vrijdagavond was ik dan meestal niet heel veel meer waard.
Ja ben eens in de zoveel tijd gewoon helemaal gesloopt hoor. Zeker als we dan niet echt optijd naar bed zijn gegaan enzo.

quote:

[..]

_O- sorry :@
Wat was er zo vies aan?

En je D :9
Ze smaken anders. Is van het huismerk van de dirk van den broek. Smaakte bitterder. Ik houd niet van bitter.

En mijn D is zeker lekker. Stond eigenlijk boerenomelet gepland. Geen zin in dus maar geswitcht.

quote:

[..]

Gefeliciteerd! Tof! :D
Dankjewel :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Na dat telefoontje van gisteren stond ik ook helemaal te stuiteren en het gezonde avondmaal wat ik gepland had, had ik spontaan helemaal geen zin meer in, dus we hebben pizza besteld :@
Een kleintje dit keer, want die medium van 30 cm is voor mij echt veel te veel.

Dus vandaag wordt het ongeveer zoiets:
O: 2 crackers, chocohagelslag en vruchtenhagel
T: geen, late O
L: brood met ei
D: aardappels/broccoli/gemarineerde kipfilet
Je had wat te vieren dan mag dat :Y

En broccoli is ook erg lekker.
pi_140013649
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:18 schreef Keshet het volgende:
Oh wat gaaf Miss_C! *O*

Jazeker! Vind het wel fijn om te weten wat ik verbrand/loop/doe op een dag. Ik ben echt een cijfertjes freak en dit is dan echt fijn. Al ga ik niet net als BE een stuk lopen als ik de 10.000 niet haal. Zo motiverend is het ook weer niet voor mij. :P
pi_140013692
quote:

[..]

[..]

Pff, wat vroeg zeg. Maar als je dan op zondag ook al niet echt uit kan slapen, ben je dan na een tijdje niet gewoon helemaal 'op'?
Ik kan me voorstellen dat je niet elke avond om half 9 naar bed wil, maar met dat soort tijden hou je dat op een gegeven moment niet tegen nee. Ik zou denk ik gek worden als ik dat langere tijd zou moeten doen :@
Gelukkig gaan m'n vriend en ik allebei weer naar school na de zomervakantie dus dan kunnen we 'uitslapen' (half 8 eruit) haha. :D Dus het duurt gelukkig niet al te lang meer maar om dit bijvoorbeeld een jaar of 2 vol te houden zou al niet prettig zijn denk ik.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:35:26 #149
265732 Keshet
pi_140013761
Haha, ik hang er een beetje tussenin denk ik. :D

Ik vroeg me vooral af of de leukigheid er na een paar weken vanaf zou zijn of niet. Ik denk dat het me wel een mooi inzicht geeft in mijn beweging. Gisteren bijvoorbeeld baalde ik; want niet gesport. Maar ik had wel wat wandelingen (van-naar werk, lunch, stukje om vanwege winkelbezoek, etc.) gelogd met mapmyrun. Bleek ik toch 6,5 km gewandeld te hebben. Daar komt dan nog 2km fietsen bij.
Nou ja. Ik hou van gadgets en ik wil 't ding gewoon. :D
pi_140013953
Ik zal voor je duimen Miss C. Het klinkt heel positief.

Ik zat gister op het terras van de stadsspeeltuin met een vriendin/kennis met een cola light. Ik kreeg toen een preek over dat ik met een cola light écht niet ga afvallen want dat werkt niet enzo.
Vervolgens zat die vriendin te vertellen dat ze geen producten meer nam met toegevoegde suikers en het liefst alleen nog maar onbewerkte producten want dat helpt zo goed met afvallen volgens haar. Daarna nam ze een bitterlemon, een aardbei-cornetto en zakje hamkaas-chips.
Ik kan me daar zo aan storen. :X
Sowieso, laat mij gewoon een cola light drinken als ik dat wil. :{

Oja, en ik heb net gesport en nu ben ik moe. Ik wil slapennnn en ik heb dadelijk nog college tot 5 uur.
Ik heb dat trouwens vaker dat ik me na het sporten heel slaperig voel terwijl ik echt wel voldoende eet. Herkenbaar voor iemand?
Fysiek ben ik niet echt moe, maar gewoon het gevoel dat ik nodig naar bed moet.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:42:05 #151
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140013960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:35 schreef Keshet het volgende:

Ik vroeg me vooral af of de leukigheid er na een paar weken vanaf zou zijn of niet. Ik denk dat het me wel een mooi inzicht geeft in mijn beweging. Gisteren bijvoorbeeld baalde ik; want niet gesport. Maar ik had wel wat wandelingen (van-naar werk, lunch, stukje om vanwege winkelbezoek, etc.) gelogd met mapmyrun. Bleek ik toch 6,5 km gewandeld te hebben. Daar komt dan nog 2km fietsen bij.
Sowieso gadgets O+ Ik wil een GPS horloge :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:33 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Gelukkig gaan m'n vriend en ik allebei weer naar school na de zomervakantie dus dan kunnen we 'uitslapen' (half 8 eruit) haha. :D Dus het duurt gelukkig niet al te lang meer maar om dit bijvoorbeeld een jaar of 2 vol te houden zou al niet prettig zijn denk ik.
Half 8 heerlijk, dan wordt hier de hond al uitgelaten.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:43:12 #152
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140013997
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:41 schreef appelsap het volgende:

Ik zat gister op het terras van de stadsspeeltuin met een vriendin/kennis met een cola light. Ik kreeg toen een preek over dat ik met een cola light écht niet ga afvallen want dat werkt niet enzo.
Vervolgens zat die vriendin te vertellen dat ze geen producten meer nam met toegevoegde suikers en het liefst alleen nog maar onbewerkte producten want dat helpt zo goed met afvallen volgens haar. Daarna nam ze een bitterlemon, een aardbei-cornetto en zakje hamkaas-chips.

Oja, en ik heb net gesport en nu ben ik moe. Ik wil slapennnn en ik heb dadelijk nog college tot 5 uur.
Ik heb dat trouwens vaker dat ik me na het sporten heel slaperig voel terwijl ik echt wel voldoende eet. Herkenbaar voor iemand?
Voel je je dan zo rozig? Ik heb dat altijd na het zwemmen.

En die vriendin heb je toch wel even aangesproken? Ik heb ook zo'n vriendin hoor. Echt vreselijk irritant.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:43:14 #153
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140014000
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ben eens in de zoveel tijd gewoon helemaal gesloopt hoor. Zeker als we dan niet echt optijd naar bed zijn gegaan enzo.

[..]

Ze smaken anders. Is van het huismerk van de dirk van den broek. Smaakte bitterder. Ik houd niet van bitter.

En mijn D is zeker lekker. Stond eigenlijk boerenomelet gepland. Geen zin in dus maar geswitcht.

[..]

Dankjewel :)

[..]

Je had wat te vieren dan mag dat :Y

En broccoli is ook erg lekker.
Zonde van de cornflakes, bitter lijkt mij ook niet zo geweldig :N

En broccoli vind ik inderdaad geen straf om te eten vanavond :9
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:43:58 #154
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140014026
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Zonde van de cornflakes, bitter lijkt mij ook niet zo geweldig :N

En broccoli vind ik inderdaad geen straf om te eten vanavond :9
Ja maarja eet het maar gewoon op. Weggooien vind ik zonde.

Nu heb ik zin in broccoli. Jouw schuld :6
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:45:22 #155
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140014055
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:41 schreef appelsap het volgende:

Thnx!

Prachtig, van die mensen die dingen gaan lopen verkondigen alsof niemand het beter weet dan zij, om vervolgens zelf van alles te gaan doen wat haaks staat op hun eigen 'geweldige' adviezen :')
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:45:45 #156
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140014063
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maarja eet het maar gewoon op. Weggooien vind ik zonde.

Nu heb ik zin in broccoli. Jouw schuld :6
You're welcome :7
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:47:12 #157
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140014107
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

You're welcome :7
Oh ja doe maar zo..
pi_140014147
Wat een hoop positiviteit hier! Wat fijn :) gefeliciteerd met de baan (waarschijnlijk) en de vaste aanstelling! Sorry ik heb geen idee hoe ik jullie beide moet quoten in een bericht (ik zit mobiel).

Vandaag een rustdag, maar het is mooi weer. Waarschijnlijk eventjes stuk fietsen. Of wandelen.

Oh en mijn lijstje van gisteren, want vandaag nog niet gepland:
O: Griekse yoghurt met ananas en banaan
T: tussen ontbijt en lunch heb ik meestal geen honger, dus sla tussendoortje vaak over
L: 1 tortilla met roomkaas en gerookte zalm
D: 1 tortilla met gehaktsaus en wat groenten
S: uur sportschool
T: cracker geitenkaas
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:48:46 #159
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140014153
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ja doe maar zo..
>:)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:50:16 #160
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140014200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:48 schreef Allrightski het volgende:
Wat een hoop positiviteit hier! Wat fijn :) gefeliciteerd met de baan (waarschijnlijk) en de vaste aanstelling! Sorry ik heb geen idee hoe ik jullie beide moet quoten in een bericht (ik zit mobiel).

Vandaag een rustdag, maar het is mooi weer. Waarschijnlijk eventjes stuk fietsen. Of wandelen.

T: tussen ontbijt en lunch heb ik meestal geen honger, dus sla tussendoortje vaak over
Tortilla's :9~ :9

Straks stukje wandelen kijken of mijn been zich gedraagt. Zo ja even stukje hardlopen. is verslavend :@
pi_140014203
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Voel je je dan zo rozig? Ik heb dat altijd na het zwemmen.

En die vriendin heb je toch wel even aangesproken? Ik heb ook zo'n vriendin hoor. Echt vreselijk irritant.
Ja, rozig inderdaad. Na het zwemmen helemaal. Soms best irritant, vooral zoals nu dat ik nog naar college moet. Ik hoop maar dat het dadelijk wegtrekt.

Ik begon tegen te sputteren toen ze begon over die cola light dat ik het lekker vind en het voor mij wel werkt, maar ze was nogal fel. Ik heb toen mijn schouders opgehaald en er nog een besteld. :P
Toen ze begon over die suikers en ik daarna zag wat ze bestelde heb ik inwendig gelachen en gehuild soort combi ofzo. :') Ik wilde er wat van zeggen maar toen dacht ik: laaaaat maar! En stiekem hoopte ik dat ze de volgende dag aangekomen zou zijn. :@
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:51:15 #162
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140014220
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:48 schreef Allrightski het volgende:

Dank je!

Heb je geen honger gehad gisteren? :@ Ik zou zelf aan 1 tortilla niet genoeg hebben voor lunch of avondeten, zeker niet met nog een uur sport erbij...
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:53:12 #163
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140014270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:50 schreef appelsap het volgende:

[..]

[..]

Ja, rozig inderdaad. Na het zwemmen helemaal. Soms best irritant, vooral zoals nu dat ik nog naar college moet. Ik hoop maar dat het dadelijk wegtrekt.

Ik begon tegen te sputteren toen ze begon over die cola light dat ik het lekker vind en het voor mij wel werkt, maar ze was nogal fel. Ik heb toen mijn schouders opgehaald en er nog een besteld. :P
Toen ze begon over die suikers en ik daarna zag wat ze bestelde heb ik inwendig gelachen en gehuild soort combi ofzo. :') Ik wilde er wat van zeggen maar toen dacht ik: laaaaat maar! En stiekem hoopte ik dat ze de volgende dag aangekomen zou zijn. :@
Ja zwemmen heeft dat heel sterk. Weet ook niet hoe dat komt, Door de warmte ofzo?

En zulke mensen zou je toch het liefst een tik tegen hun hoofd aangeven zeg. maar ze houden vooral zichzelf vooral voor de gek hoor.
pi_140014600
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dank je!

Heb je geen honger gehad gisteren? :@ Ik zou zelf aan 1 tortilla niet genoeg hebben voor lunch of avondeten, zeker niet met nog een uur sport erbij...
Normaal eet ik 's avonds wel 2 tortilla's. Vroeger zelfs 3. Probeer wat minder te eten. 's Avonds at ik altijd te veel. Die gewoonte moet ik afleren. Maar ik moet zeggen dat ik 's avonds geen honger had. Wel in de middag ja.
Ik heb het idee dat ik door het sporten juist minder eetlust krijg. Misschien omdat ik dan veel water drink?
pi_140014766
Ik word altijd zo moe van die eeuwige cola light discussie die iedereen maar met je aangaat. Flikker toch op, laat mij lekker cola light drinken. Als ik uiteindelijk op m´n 80e overlijd aan een overdosis aspartaam, so fucking be it!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:16:57 #166
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140014985
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:04 schreef Allrightski het volgende:

[..]

Normaal eet ik 's avonds wel 2 tortilla's. Vroeger zelfs 3. Probeer wat minder te eten. 's Avonds at ik altijd te veel. Die gewoonte moet ik afleren. Maar ik moet zeggen dat ik 's avonds geen honger had. Wel in de middag ja.
Ik heb het idee dat ik door het sporten juist minder eetlust krijg. Misschien omdat ik dan veel water drink?
Veel water drinken zorgt er bij mij vaak ook wel voor dat ik minder trek heb :Y En als ik meer sport, let ik automatisch ook meer op mijn eten. Maar als je voldoende kcals binnenkrijgt en er verder geen honger bij hebt, moet het geen probleem zijn toch :P

Ik ben ook terug gegaan van 3 naar 2 tortilla's :Y Als ik rustig eet, dan merk ik dat ik na 2 van die dingen ook wel genoeg heb. Die derde is dan meer voor het lekkere, maar dat is nu precies wat ik eigenlijk niet meer moet doen. Maar wel een lastige gewoonte om af te leren, aangezien het avondeten (bij mij in ieder geval) vaak wel een stuk lekkerder is dan de lunch...
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:21:30 #167
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140015100
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Veel water drinken zorgt er bij mij vaak ook wel voor dat ik minder trek heb :Y En als ik meer sport, let ik automatisch ook meer op mijn eten. Maar als je voldoende kcals binnenkrijgt en er verder geen honger bij hebt, moet het geen probleem zijn toch :P

Ik ben ook terug gegaan van 3 naar 2 tortilla's :Y Als ik rustig eet, dan merk ik dat ik na 2 van die dingen ook wel genoeg heb. Die derde is dan meer voor het lekkere, maar dat is nu precies wat ik eigenlijk niet meer moet doen. Maar wel een lastige gewoonte om af te leren, aangezien het avondeten (bij mij in ieder geval) vaak wel een stuk lekkerder is dan de lunch...
Ik krijg juist honger van veel water.

Ik eet best wel veel wraps :@
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:21:35 #168
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140015103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:35 schreef Keshet het volgende:

Herkenbare redenatie, speeltjes. O+

En *O* m_c!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140015314
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Herkenbaar.
Het is een hele strijd tegen jezelf en de honger, maar zeker de moeite waard om aan te gaan. Lekker in je vel zitten is mij veel meer waard dan een derde tortilla!
pi_140015414
Maar je hoeft helemaal geen honger te hebben toch?
Ik eet nu dagelijks rond de 1600kcal maar als je dat vult met gezonde dingen kan je echt veel eten.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:33:30 #171
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140015440
Ik zit meer met gewoontegrazen dan met honger idd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140015472
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit meer met gewoontegrazen dan met honger idd.
Dat herken ik wel :Y
Maar echt honger nee, dat zou ik ook niet willen (kan mijn maag ook erg slecht tegen).
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:38:04 #173
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140015580
Lekkere trek is echt een bitch :Y
  vrijdag 16 mei 2014 @ 12:39:55 #174
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140015648
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat herken ik wel :Y
Maar echt honger nee, dat zou ik ook niet willen (kan mijn maag ook erg slecht tegen).
Echt honger word ik ook gewoon een knorrig monster van. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_140016150
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Maar je hoeft helemaal geen honger te hebben toch?
Ik eet nu dagelijks rond de 1600kcal maar als je dat vult met gezonde dingen kan je echt veel eten.
Het is idd meer een strijd tegen mezelf en gewoonte bij mij. Honger heb ik idd niet meer, maar in het begin wel. Daar ben ik nu gelukkig doorheen.
pi_140017458
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:50 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik heb hetvook altijd na het sporten, dan kak ik in.. Maar daarna komt de energie wel weer terug :).. Kan bij mij wel zijn door pre workout, daar crash je vaak van, al heb ik nu een waarvan je niet crashed, zeggen ze :9

Als ik me soms echt futloos voel en snel wat suikers wil pak ik ook een colaatje, wel gewone en geen light ;).. Maar dat is mss maar 2x per maand ofzo..
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:41:58 #177
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140017555
Cola vind ik dan weer alleen te zuipen met een flinke scheut bacardi er doorheen :@
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:47:39 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140017715
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:18 schreef Keshet het volgende:
Oh wat gaaf Miss_C! *O*

Ik ben nog steeds groot fan! :Y Het komt idd echt maar zelden voor dat ik niet toch even zorg dat ik over de 10,000 ben en afgelopen woensdag heb ik mijn 750km badge gehaald. 750 km gelopen sinds ik het ding kocht op 25 februari! *O*

De collega die hem tegelijk met mij kocht is overigens niet zo fanatiek. Ze vergeet hem vaak, maar hij ligt bij mij bij mijn horloge en trouwring en gaat 's ochtends mee in de routine. :Y
pi_140019733
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds groot fan! :Y Het komt idd echt maar zelden voor dat ik niet toch even zorg dat ik over de 10,000 ben en afgelopen woensdag heb ik mijn 750km badge gehaald. 750 km gelopen sinds ik het ding kocht op 25 februari! *O*

De collega die hem tegelijk met mij kocht is overigens niet zo fanatiek. Ze vergeet hem vaak, maar hij ligt bij mij bij mijn horloge en trouwring en gaat 's ochtends mee in de routine. :Y
Fanatiekeling haha. :P Ik heb hem sinds 14 maart en ik heb 307,59 km gelopen. Maar ik ga dan ook niet nog een wandeling doen om te zorgen dat het wel 10.000 km wordt. Moet ik eigelijk maar wel eens gaan doen..
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:04:10 #180
265732 Keshet
pi_140020404
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wil ze 'm niet verkopen? O-)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:05:56 #181
265732 Keshet
pi_140020454
Ik zit trouwens op mijn ATL. De 85 komt in zicht! *O*

Ik heb een beloningsshirtje voor mezelf gekocht, Pakketje is net binnen maar ik durf 't niet open te maken omdat ik bang ben dat het shirtje niet past. vrouwelijkefirstworldproblems. :')
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:22:24 #182
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140021031
Zo tijd om weer aan te haken

Ik ga weer voor een nieuwe afval poging. Ik heb de laatste tijd alles een beetje on-hold gezet vanwege het ivf traject, maar aangezien onze 2e poging inclusief embryo's uit de vriezer nu klaar is, is het tijd om het roer om te gooien. Ik wil uit de laatste poging alles halen wat er te halen valt, dus ook afvallen geen idee of het de reden is dat het niet is gelukt, maar ik word er zelf ook vrolijker van als ik een paar kg minder weeg. Dit weekend mag ik nog flink balen van mezelf, maar vanaf maandag ga ik er weer tegen aan, ik heb flink wat schoppen onder mijn kont nodig en ik hoop dat jullie mij op de juiste weg helpen. Geen ww dit keer, maar gewoon netjes opletten, ritme en regelmaat aan brengen en meer bewegen. Ik wil weer gaan rennen, dus als iemand een goede tip heeft dan hoor ik het graag. Ik ben ook op zoek naar goede tussendoortjes en lekker lunch recepten die ook na een halve dag in een trommeltje nog smaken als ik op het werk ben. Mijn start gewicht is nu 89 kg, ben sinds de punctie vorig jaar 4 kg aan gekomen, mijn eerste doel 80kg en vandaar uit verder naar de 75kg..
Be happy with the little things in life
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:25:14 #183
265732 Keshet
pi_140021143
Welkom DV! :* :W

Succes! *O*
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:27:06 #184
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140021207
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef droomvrouwtje het volgende:

Ik ga weer voor een nieuwe afval poging. Ik heb de laatste tijd alles een beetje on-hold gezet vanwege het ivf traject, maar aangezien onze 2e poging inclusief embryo's uit de vriezer nu klaar is, is het tijd om het roer om te gooien. Ik wil uit de laatste poging alles halen wat er te halen valt, dus ook afvallen geen idee of het de reden is dat het niet is gelukt, maar ik word er zelf ook vrolijker van als ik een paar kg minder weeg. Dit weekend mag ik nog flink balen van mezelf, maar vanaf maandag ga ik er weer tegen aan, ik heb flink wat schoppen onder mijn kont nodig en ik hoop dat jullie mij op de juiste weg helpen. Geen ww dit keer, maar gewoon netjes opletten, ritme en regelmaat aan brengen en meer bewegen. Ik wil weer gaan rennen, dus als iemand een goede tip heeft dan hoor ik het graag. Ik ben ook op zoek naar goede tussendoortjes en lekker lunch recepten die ook na een halve dag in een trommeltje nog smaken als ik op het werk ben. Mijn start gewicht is nu 89 kg, ben sinds de punctie vorig jaar 4 kg aan gekomen, mijn eerste doel 80kg en vandaar uit verder naar de 75kg..
haaij en welkom :)

Wat betreft het rennen kan ik je Evy aanbevelen. tenminste voor mij werkt dat erg goed :)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:27:36 #185
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140021225
Keshet, dankjewel :*

Ik moet er even weer in komen hier, maar ik de lijstje vielen meteen weer op. Dat is iets wat de vorige keren ook goed hielp.

@think kan ik dat ergens downloaden en werkt dat ook op mijn iphone??
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:29:06 #186
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140021291
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:22 schreef droomvrouwtje het volgende:

Succes!

En eens met TP wat Evy betreft, en anders de Nederlandse tegenhanger van de atletiekunie. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:30:32 #187
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140021349
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:27 schreef droomvrouwtje het volgende:
Keshet, dankjewel :*

Ik moet er even weer in komen hier, maar ik de lijstje vielen meteen weer op. Dat is iets wat de vorige keren ook goed hielp.

@think kan ik dat ergens downloaden en werkt dat ook op mijn iphone??
Je hebt er de app voor of iig op android maar is wel betaald. Maar ik heb gewoon alle podcast van www.rennenmetevy.nl gedownload :) Dat werkt prima. Om het loopje bij te houden gebruik ik endomondo :)
pi_140021410
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:05 schreef Keshet het volgende:

Ik heb een beloningsshirtje voor mezelf gekocht, Pakketje is net binnen maar ik durf 't niet open te maken omdat ik bang ben dat het shirtje niet past. vrouwelijkefirstworldproblems. :')
Hell je zit bijna op je ATL gewoon aanpassen dus en dan foto's plaatsen ;)
pi_140021444
Welkom terug DV!
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:34:31 #190
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140021503
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:05 schreef Keshet het volgende:

Goed bezig!

En gewoon aandoen :)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:46:58 #191
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140022047
Keshet *O* alt *O*

Danku voor het linkje! Endomondo zag ik idd in de app store staan. Die alvast gedownload
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:47:17 #192
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140022066
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
Keshet *O* alt *O*

Danku voor het linkje! Endomondo zag ik idd in de app store staan. Die alvast gedownload
Awesome, vriendjes worden?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:19:46 #193
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140023578
Kan dat?? Hoe doe ik dat??
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:20:37 #194
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140023622
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:19 schreef droomvrouwtje het volgende:
Kan dat?? Hoe doe ik dat??
Pm me je naam maar op endomondo :)
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:24:38 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_140023798
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:12 schreef leolinedance het volgende:

Steady @ 84 kg nu. In de ochtend vaak iets minder. Streven is toch wel om tegen het eind van de week onderaan in de 83 kg te zitten, maar zal lastig worden. Veel sporten, gezond eten en géén bier :P
Vanmorgen voor het eerst de weegschaal onder de 83 kg gezien *) Zal dit weekend vast wel weer iets stijgen, maar het gaat in ieder geval de goede kant op.

Nog 4 kilo en dan is mijn BMI 25. En ben ik volgens mij best mager :'(
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:25:12 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_140023826
Vanmiddag trouwens kwark met appel en aardbei gegeten. Zo lekker :9
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:35:53 #197
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140024277
Wat is iedereen toch lekker bezig :Y
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:40:28 #198
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140024465
Zo, vandaag even wat met gewichten gestoeid en een kort (heel kort :')) rondje hardgelopen. Avondeten is een salade en later vanavond worden het biertjes. :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat is iedereen toch lekker bezig :Y
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door IJsdraakje op 16-05-2014 16:53:47 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:50:09 #199
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140024811
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, vandaag even wat met gewichten gestoeid en een kort (heel kort :')) rondje hardgelopen. Avondeten is een salade en later vanavond worden het biertjes. :+
Oeh lekker salade.

En ja dat ben ik :) Ik wil ook een kort rondje hardlopen.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:54:12 #200
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140024953
Ik heb m'n 36 uur gehad en ga vanavond lekker paardrijden en borrelen.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:55:27 #201
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140024990
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oeh lekker salade.

En ja dat ben ik :) Ik wil ook een kort rondje hardlopen.
Vriendjesverzoek gestuurd. :P En hopelijk werkt je poot snel weer mee!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 mei 2014 @ 16:59:47 #202
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140025134
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Vriendjesverzoek gestuurd. :P En hopelijk werkt je poot snel weer mee!
Zal eens accepteren :) ik hoop het ook weer lekker hobbelen. Het ging net zo lekker }:|
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:03:54 #203
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140025267
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zal eens accepteren :) ik hoop het ook weer lekker hobbelen. Het ging net zo lekker }:|
Heel frustrerend is dat inderdaad. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:07:03 #204
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140025386
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Jep :')

*mag straks wéér opnieuw beginnen met Evy* :')
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:10:27 #205
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140025499
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

-O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:12:47 #206
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140025591
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, echt een sport die wel heel blessure gevoelig is. En daarbij ontzettend verslavend haha
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:13:02 #207
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140025599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Niet helemaal opnieuw toch?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:13:48 #208
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140025626
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

-O-
Mijn laatste loopje is van 4 april. Daarna begon dat gedoe met die peesontsteking/slijmbeursontsteking. Volgens de huisarts zou het vanzelf over moeten gaan, maar dat kan binnen een maand zo zijn, maar ook nog een half jaar duren. Het was wel belangrijk dat ik zoveel mogelijk rust hield. Dus tegen de tijd dat ik weer wat kan gaan doen, kan ik volgens mij weer bij les 1 beginnen. En ik was pas (weer :') ) bij les 14. -O-
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:15:27 #209
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140025679
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Mijn laatste loopje is van 4 april. Daarna begon dat gedoe met die peesontsteking/slijmbeursontsteking. Volgens de huisarts zou het vanzelf over moeten gaan, maar dat kan binnen een maand zo zijn, maar ook nog een half jaar duren. Het was wel belangrijk dat ik zoveel mogelijk rust hield. Dus tegen de tijd dat ik weer wat kan gaan doen, kan ik volgens mij weer bij les 1 beginnen. En ik was pas (weer :') ) bij les 14. -O-
Bwuh. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:16:19 #210
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140025704
quote:

[..]

Ja we waren even ver toen ongeveer. Weet ook niet wat mijn been heeft eigenlijk.

Maar hoop dat het binnenkort echt over is.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:17:08 #211
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140025722
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:15 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Bwuh. ;(
Ach ja, on the 'bright' side, wij hadden vanwege het feit dat ik geen werk heb toch geen vakantieplannen naar Verweggistan, dus helemaal bikini proof hoef ik niet te worden *)

:')
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:18:08 #212
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_140025754
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja we waren even ver toen ongeveer. Weet ook niet wat mijn been heeft eigenlijk.

Maar hoop dat het binnenkort echt over is.
Ja het is echt balen als je vanwege zoiets niet mág lopen.

Heb je al wel geprobeerd te lopen terwijl jouw been zeer deed, of ook rust gehouden?
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:22:07 #213
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140025891
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja het is echt balen als je vanwege zoiets niet mág lopen.

Heb je al wel geprobeerd te lopen terwijl jouw been zeer deed, of ook rust gehouden?
Voel het al bij het gewoon wandelen. Wel iedere dag minder dus hoop dat het morgen weg is. En anders wachten we nog maar even.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 17:44:28 #214
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_140026677
Met het avondeten koken gaat het nu best goed, nu is het alleen tijd om ook echt wat af te vallen :)
Heb de nike app geinstalleerd en ben vanochtend voor het eerst eens gaan hardlopen, en daarna nog een half uurtje op de loopband. Ik dacht dat ik altijd goed bezig was op de loopband maar nu ik een keer buiten gerend heb merk ik echt een groot verschil (ik was helemaal buiten adem haha). Hoop dat ik het minimaal 3x per week vol ga houden.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 18:28:17 #215
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140027910
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
Met het avondeten koken gaat het nu best goed, nu is het alleen tijd om ook echt wat af te vallen :)
Heb de nike app geinstalleerd en ben vanochtend voor het eerst eens gaan hardlopen, en daarna nog een half uurtje op de loopband. Ik dacht dat ik altijd goed bezig was op de loopband maar nu ik een keer buiten gerend heb merk ik echt een groot verschil (ik was helemaal buiten adem haha). Hoop dat ik het minimaal 3x per week vol ga houden.
Gaat je lukken!

En loopband is idd veel makkelijker :Y

-------------------------

Ik heb teveel gegeten.
pi_140030945
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 17:44 schreef Audreyoot het volgende:
Betekent niet dat je niet goed bezig was op de loopband ;) bewegen is sowieso goed.
Maar op de loopband heb je wel minder weerstand (maar ik had toen ook minder last van blessures).
  vrijdag 16 mei 2014 @ 21:18:43 #217
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140034042
O koffie
T pistolet avocado/kip
L half frietje, kaassouflé
T 2 wijngummetjes
D nog een pistolet avocado/kip
AD toastjes met preparé, drie bier
T nog meer bier, gok ik

Schoolreis, dip & verkouden. Schiet niet op he?
Prrrrr
  vrijdag 16 mei 2014 @ 22:12:10 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140036120
Paardrijden en borrelen werd paardrijden en een bakje yoghurt met een beetje cruesli.

Weltruste!
pi_140036933
quote:

[..]

Dat zal je nog verbazen hoor :) niet gelijk op 1 beginnen maar gewoon op 7 oid. niet bewust super laag weer starten. Ik heb vroeger heel intensief gebokst, daarna gestopt vanwege medische redenen. Nu ben ik begonnen weer met hardlopen en ik kan gewoon nog steeds 5km goed hardlopen, je bouwt toch een basis conditie op.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 22:34:48 #220
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140037075
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Dat zal je nog verbazen hoor :) niet gelijk op 1 beginnen maar gewoon op 7 oid. niet bewust super laag weer starten. Ik heb vroeger heel intensief gebokst, daarna gestopt vanwege medische redenen. Nu ben ik begonnen weer met hardlopen en ik kan gewoon nog steeds 5km goed hardlopen, je bouwt toch een basis conditie op.
Het is niet alleen voor je conditie nodig om op te bouwen :) maar dat zal bij C nog wel goed zitten.
pi_140037237
Hola!

Ik heb door drukte met mn studie niet zoveel tijd om mee te posten, maar ik lurk en dieet wel mee :)
Hoewel t gewicht door stress blijft hangen
My salvation lies in your love..
pi_140037254
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Het is niet alleen voor je conditie nodig om op te bouwen :) maar dat zal bij C nog wel goed zitten.
Nee ik las het, maar ze zal denk ik zelf goed voelen wat ze wel en niet kan :Y Komt helemaal goed :D
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:39:15 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140040215
Lijstje vandaag was/

O: Brinta
T: 5 biscuitjes em stukje chocola
L: hard broodje paté, hard broodje kaas
T: niks
D: curry v half kipfiletje, halve courgette, 1 ui, 2 paprika's, lepel tikka masala, lepel creme fraiche
T (nu net): boterham paté, boterham kaas

En 17479 stappen op de teller, goed voor ruim 14km vandaag. :) *O*
  zaterdag 17 mei 2014 @ 00:08:45 #224
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140041471
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 22:31 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik heb een prima conditie ( excellent op de fietstest) maar kan nog geen 500 m hardlopen.
Prrrrr
pi_140047441
Mijn conditie neemt wel toe, maar hoe zo'n eind ik kan hardlopen, geen flauw idee. Op de loopband hou ik het wel een minuut of 3 vol met 9 km/h, maar buiten is het toch anders.

Gisteravond 20 km geskate, daarna een klein ijsje gehad, maar vanmorgen scheelde het nauwelijks. Zometeen op de fiets naar de stad, en ik denk dat ik vanmiddag ook nog een stuk ga fietsen. Ik op de fiets richting supermarkt, en O+ met de kinderen in de auto er achteraan.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 09:57:12 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140047965
Beetje niet zo'n sterke week gehad, maar wel heel veel bewogen en het resultaat is een weegschaal die wmb prima was. :s)
pi_140048047
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje niet zo'n sterke week gehad, maar wel heel veel bewogen en het resultaat is een weegschaal die wmb prima was. :s)
Goed gedaan!
pi_140048104
SPOILER
Dus ik baal een beetje }:|
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:10:51 #229
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140048132
Dat is irritant idd.
Bij mij werkte Roosvicee Laxo altijd wel aardig op dat soort momenten. :Y
pi_140048218
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is irritant idd.
Bij mij werkte Roosvicee Laxo altijd wel aardig op dat soort momenten. :Y
Zal dat eens onthouden :Y

Is echt sinds ik op mijn voeding ket trouwens.
pi_140048437
Vanavond tapas eten, geen idee hoe ik dat ga invoeren bij MFP.
Denk dat ik gewoon 1000kcal-1500kcal invoer.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:51:29 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140048736
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zal dat eens onthouden :Y

Is echt sinds ik op mijn voeding ket trouwens.
Krijg je nog wel genoeg vetten binnen? Die zijn wel belangrijk he. ;)
pi_140048765
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Krijg je nog wel genoeg vetten binnen? Die zijn wel belangrijk he. ;)
Ja ik denk het wel. Het zijn geen bakstenen ofzo. Heb nog boter op mijn brood. Gebruik olijfolie of braadboter bij het avondeten. Zu niet weten wat ik verkeerd doe eigenlijk.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 12:46:24 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140050994
Beetje meer vezels dan? Schepje lijnzaad door het een of ander wil ook wel helpen.

Zo, net mijn loopje van dit weekend gedaan, 40 minuten wat neer kwam op net 6km. Maar waaaaaarm! :o
pi_140051228
Ik ga naar de markt voor een reusachtige voorraad groenten. :) :9
pi_140052182
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje meer vezels dan? Schepje lijnzaad door het een of ander wil ook wel helpen.

Zo, net mijn loopje van dit weekend gedaan, 40 minuten wat neer kwam op net 6km. Maar waaaaaarm! :o
Ja warm he. Ik heb net les 23 van Evy gedaan. Sjonge jonge wat was het warm. Wel voor het eerst 4,5 km gelopen.

En zal eens lijnzaad halen dan :) Thanx voor de tip.
pi_140052266
Ohja. Hardlopen. Dat ging ik doen.
pi_140052295
Ik ben net op de fiets groente, fruit en brood wezen halen. Voor een week voor 4 personen tikt dan best aan.

En zit nu te twijfelen of ik op de fiets of op de skates nog naar de supermarkt en de slager ga.
pi_140052327
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben net op de fiets groente, fruit en brood wezen halen. Voor een week voor 4 personen tikt dan best aan.

En zit nu te twijfelen of ik op de fiets of op de skates nog naar de supermarkt en de slager ga.
Ik zou de fiets pakken skates zijn echt onhandig is de supermarkt.
pi_140052364
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja. Hardlopen. Dat ging ik doen.
Ik raad je aan vanavond te gaan. Het is echt warm.
pi_140052443
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik raad je aan vanavond te gaan. Het is echt warm.
Je hebt me overtuigd, ik blijf nog even lam op de bank hangen :').
pi_140052475
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zou de fiets pakken skates zijn echt onhandig is de supermarkt.
Mwah, dat overleef ik meestal nog wel hoor. Maar het zou een km of 16-18 worden, en na gisteren ook al een eind geskate te hebben en net al een stuk gefiets met fietskar achter de fiets vraag ik mij af of ik niet teveel wil.
pi_140052506
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat kostte verdorie wel heel veel moeite.
pi_140052516
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:58 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Mwah, dat overleef ik meestal nog wel hoor. Maar het zou een km of 16-18 worden, en na gisteren ook al een eind geskate te hebben en net al een stuk gefiets met fietskar achter de fiets vraag ik mij af of ik niet teveel wil.
Moet het zelf weten :)
pi_140052535
En schoenen zijn makkelijk meegenomen en aangetrokken natuurlijk.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 14:11:12 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140052713
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

:D Lekkertje!

T-P Nice going!

Lijstje v vandaag

T: niks want uitgeslapen
S: 40 minuten hardlopen
L: dubbele boterham m kaas en gebakken ei, boterham boerenpaté, kapje met dezelfde paté, 1 blokje 86% chocola heeeeel langzaam opgezogen
D: curry v kip, ui, paprika, courgette, tikka masala en creme fraiche
B: optreden op G'Rof in Rotterdam! *O*
pi_140052843
Oke ik ga bbqen vanavond. Maar zal wat meer salade eten ipv veel biefstuk.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 14:53:10 #248
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_140053706
Succes BE en veel plezier!
Prrrrr
pi_140055370
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 13:58 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Zolang je nergens last van hebt moet dat wel kunnen. Met normaal fietsen krijg je volgens mij niet echt snel blessures. Elke beweging is meegenomen toch?
pi_140055508
Succes met het optreden BE.

Geniet van de BBQ Think. Hm zou ik ook wel lusten. :9

Ik weet nog niet wat ik ga eten vanavond. Heb zin in salade maar dan kom ik te laag uit qua calorieën.
Deze week 5x gesport en netjes gegeten maar ik verwacht niet veel afgevallen te zijn morgen. Ik houd vocht vast als een malle. Mijn ringen en schoenen zitten ineens ontzettend strak.
pi_140056066
BE veel succes :-)

Mijn lijstje
L: twee bh 1 runderrookvlees 1 smeerkaas
T: - vergeten
D: BBQ
T: ijsje
pi_140059847
Hier een weekendlijstje:

O: Twee krentenbollen en een beker Vivit
L: Twee bruine bolletjes, een met kaas en wat pesto, een met kipfilet
T: Worteltjes met wat hummus
T: Salmiaklolly
D: Twee wraps met zalm, halve avocado, berg sla en kruidenkaas
T: Vast wel een paar biertjes
pi_140062268
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 16:11 schreef appelsap het volgende:

[..]

Zolang je nergens last van hebt moet dat wel kunnen. Met normaal fietsen krijg je volgens mij niet echt snel blessures. Elke beweging is meegenomen toch?
Ik ben uiteindelijk op de skates gegaan, vriend en kinderen in de kar mee. We hebben 24,5 km afgelegd. En toen voelde ik mijn bovenbenen wel, maar een warm bad maakt veel goed. En nu vanavond nog even flink drinken, ik ben wel een hoop vocht verloren zo.
pi_140062332
Oh, en BE, veel plezier met je optreden.

Think, BBQ ze!

Ik heb een pasta salade met ontbijtspek, sla, tomaten, uien en knoflookdressing gehad. Zo nog even een bakje yoghurt pakken met wat fruit.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:10:34 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140073780
Het was leuk!!! Echt, ik haat festivals, maar om er te spelen is zo leuk!
pi_140073846
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:10 schreef Brighteyes het volgende:
Het was leuk!!! Echt, ik haat festivals, maar om er te spelen is zo leuk!
Nice! Waar speelde je?

Ik voel me dik... Stomme bbq..

Maar het was wel lekker :9
  zaterdag 17 mei 2014 @ 23:32:13 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140074607
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nice! Waar speelde je?

Ik voel me dik... Stomme bbq..

Maar het was wel lekker :9
Een nieuw, klein, festival in Rotterdam: G'Rof. Net achter CS was het.
Volgende week nog de finale van Bandboost, een wedstrijd in Dordrecht en dan een paar weekjes rust. :+
pi_140075007
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgende week nog de finale van Bandboost, een wedstrijd in Dordrecht en dan een paar weekjes rust. :+
Hey leuk, da's bij mij in de buurt, wilde er gaan kijken maar m'n planning liep anders. Je hebt in ieder geval heerlijk weer gehad!
  zondag 18 mei 2014 @ 00:12:33 #259
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140076220
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Leuk hoor, wat speel je eigenlijk?
  zondag 18 mei 2014 @ 09:03:37 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140081430
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hey leuk, da's bij mij in de buurt, wilde er gaan kijken maar m'n planning liep anders. Je hebt in ieder geval heerlijk weer gehad!
Ja, het was super! Zou wel grappig geweest zijn!

T-P, ik speel alt saxofoon.
  zondag 18 mei 2014 @ 09:07:50 #261
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140081454
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 09:03 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, het was super! Zou wel grappig geweest zijn!

T-P, ik speel alt saxofoon.
Nice heb ook een tijdje sax gespeeld na mijn klarinet tijdperk. Welke stijl spelen jullie?

En dan zo buggy rijden. Ik heb er zin in :N
pi_140081762
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nice heb ook een tijdje sax gespeeld na mijn klarinet tijdperk. Welke stijl spelen jullie?

Niet? (Is dat met zo'n kar en een vlieger op het strand trouwens, of is dat iets héél anders? :))

Vanavond ga ik ook barbecuen, maar eerst staat er een grooooote fietstocht op de planning, dus hier geen redenen voor dik voelen vanavond als het goed is.
  zondag 18 mei 2014 @ 09:50:51 #263
72481 appelsap
appelsap
pi_140081836
Ondanks dat ik vocht vasthoud toch een halve kilo eraf ten opzichte van vorige week! Tevreden. :)
  zondag 18 mei 2014 @ 09:58:25 #264
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140081911
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 09:44 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Niet? (Is dat met zo'n kar en een vlieger op het strand trouwens, of is dat iets héél anders? :))

Vanavond ga ik ook barbecuen, maar eerst staat er een grooooote fietstocht op de planning, dus hier geen redenen voor dik voelen vanavond als het goed is.
Nee is anders haha. Als ik het gedaan heb kan ik het beter uitleggen.

Was gisteren wezen hardlopen maar voelde me toch dik haha :@
  zondag 18 mei 2014 @ 10:29:37 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140082310
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 09:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

We spelen ska met punk rock invloeden. Http://www.skapiche.nl

SPOILER
pi_140083410
Lekker appelsap!

Wij zijn vanmorgen met zijn allen wezen zwemmen. Ik heb nog wat baantjes getrokken, maar in totaal is het vast wel weer een half uur extra beweging. Heerlijk!

Nu de rest van de dag lekker niets doen.
pi_140083507
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

We spelen ska met punk rock invloeden. Http://www.skapiche.nl

SPOILER
Wat leuk! :D hoe lang doe je dat al?
  zondag 18 mei 2014 @ 12:28:43 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140084751
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:39 schreef Allrightski het volgende:

[..]

Wat leuk! :D hoe lang doe je dat al?
Ik ben ergens in 2000 begonnen geloof ik, in 2005 gestopt, niet veel later viel de hele groep uit elkaar en nu 3 jaar geleden gingen we voor een reunie, na een wissel van zanger naar zangeres vorig jaar zomer en toen nog wat wisselingen zijn we sinds Januari dit jaar ineens heel hard op stoom! :s)

En om maar even on topic te gaan, gisteren mezelf overgegeven aan late night snacken... Maar door goede keuzes overdag was daar ook ruimte voor. :+

Vandaag:

O: kwark met the usual
T: niks want O was om 11.45 :+
L: rauwkostsalade m tonijn
D: bbq, vandaar ook de lichte dag, het voornemen is alleen een stukje kipfilet, wat stokbrood en sla

En dan vanavond maar eens een flink eind fietsen ofzo. De middag bestaat uit met de kinderen naar een grote speeltuin met waterbak.
  zondag 18 mei 2014 @ 12:45:42 #269
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140085302
Vanavond bbqen. Heel fijn! Ga zo boodschappen doen :)
pi_140094214
BE, ik heb een foutje gevonden van de fitbit. Als je ooit op een scooter gaat dan werkt het niet want volgens de fitbit heb ik de hele middag gelopen terwijl ik gewoon aan het rijden was.
  zondag 18 mei 2014 @ 20:52:20 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140103518
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 17:18 schreef Patoshik het volgende:
BE, ik heb een foutje gevonden van de fitbit. Als je ooit op een scooter gaat dan werkt het niet want volgens de fitbit heb ik de hele middag gelopen terwijl ik gewoon aan het rijden was.
Klopt, F. Heeft een motor en hij doet er ongeveer 4200 stappen over van Gouda naar Amsterdam. :D
En je doet er niks aan vlgs mij, want uitzetten gaat niet. :+
pi_140103645
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:52 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Klopt, F. Heeft een motor en hij doet er ongeveer 4200 stappen over van Gouda naar Amsterdam. :D
En je doet er niks aan vlgs mij, want uitzetten gaat niet. :+
Haha doet hij goed. Ik vandaag ook ongeveer 4000 over 50+ km. Neem wel hele grote stappen dan. Maar ik dacht dat het dus aan de scooter lag (25 km/h) maar het is dus ook op de motor zo.. apart. :P

En ja, misschien de batterij eruit halen? De mijne is trouwens al weer leeg.. vond ik best wel snel.
  zondag 18 mei 2014 @ 21:29:29 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140105957
Ja, de mijne was ook al snel leeg, heb nu de autosync uitgezet, kijken of dat scheelt.

Ik ben net nog een blokje om gegaan want mijn collega zat over de 100,000 stappen bij de 7-day average en ik op 99nogwat. En dat kan ik dan toch niet hebben... :')
Plus nog 10km gefietst vandaag, ik heb mijn beweging wel gehad. :Y *O*
  maandag 19 mei 2014 @ 00:15:49 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_140116649
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, de mijne was ook al snel leeg, heb nu de autosync uitgezet, kijken of dat scheelt.

Ik ben net nog een blokje om gegaan want mijn collega zat over de 100,000 stappen bij de 7-day average en ik op 99nogwat. En dat kan ik dan toch niet hebben... :')
Plus nog 10km gefietst vandaag, ik heb mijn beweging wel gehad. :Y *O*
Goed bezig.
Ik heb vrijdag aardig wat bier gedronken. Zaterdag ook, en pizza gegeten. Vandaag wel weer gesport. Denk dat ik het aardig heb volgehouden dit weekend, vanaf morgen weer echt in de afvalmodus :P

Doelstelling deze week is vast onder de 83kg, ben benieuwd.
  maandag 19 mei 2014 @ 00:33:52 #275
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140117296
Gisteren bbq, vandaag bij het kaarten wat chips en nootjes.. Morgen weer normaal doen.
pi_140119526
Jeej, laagste gewicht deze maand gezien vanmorgen!

Vandaag staat op de planning 20 km skaten.
  maandag 19 mei 2014 @ 07:59:54 #277
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140119963
Fijn laiveneertiekje! :Y
  maandag 19 mei 2014 @ 08:28:26 #278
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140120251
Fijn laiveneertiekje!!

Zo vanaf vandaag gaat het beginnen. Lijstje voor vandaag

O: smoothie van diepvriesfruit met een klein scheutje melk. Een beschuit met honing
L: 2 geroosterde boterhammen met kruidenkaas
T: cup a soup
D: bloemkool met kip in kerriesaus en aardappelen

Tussendoor veel drinken, heb zelfgemaakte ice tea van groene thee.
Niet echt tussendoortjes op dit moment. Ik vind het al heel wat dat ik 3x ga eten vandaag, meestal sla ik ontbijt over en lunch is dan ergens vrij laat op de dag omdat ik dan honger kreeg.
Morgen even uitgebreid boodschappen doen en gezonde dingen inslaan. Het goede weer is weer begonnen dus aardbeien en meloen staan hoog op de boodschappenlijst
pi_140120416
69,8 op de weegschaal! Onder de 70 dus *O*
  maandag 19 mei 2014 @ 08:57:32 #280
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140120557
Wil iemand me een schop onder m'n hol geven? Vanochtend (twee keer gewogen) 75.2 en 76.2 op de weegschaal. Ik denk inmiddels wel dat de batterij leeg is, maar dan nog: Da's 4 kilo boven m'n atl. Ja, we hebben gisteren gebbqd en wat biertjes gedronken enzo, maar ik kan het echt niet meer wegwuiven als een piekje. Tijd voor maatregelen dus, voor ik 'opeens' weer 10 kilo zwaarder ben.

O: 3 volkoren met aardbeien, tl suiker.
T: Fruit. Geen idee wat, kijken wat het kantoorfruit brengt.
L: 4 volkoren. 2 lv smeerkaas, 2 gehakt.
T: 250 ml lv yoghurt.
D: Roti. Even kijken hoe ik dat handig ga proportioneren, het is best een zware maaltijd.
T: Niks meer, dat avondsnacken moet maar eens een keer afgelopen zijn. Als ik echt honger krijg, ga ik lekker in bad of in de tuin zitten met een boek en vroeg m'n nest in.

Iemand commentaar? Alle kleine suggesties helpen. Heb echt even een strenge blik nodig. Enige wat ik niet wil horen is 'eet minder brood'.
  maandag 19 mei 2014 @ 08:59:01 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_140120573
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:44 schreef appelsap het volgende:
Ow, en een jompel voor appelsap *O*

Hoe groot ben jij eigenlijk? Onder de 70 vind ik echt al weinig...
pi_140120650
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ow, en een jompel voor appelsap *O*

Hoe groot ben jij eigenlijk? Onder de 70 vind ik echt al weinig...
1.55 dus erg klein. Officieel zou ik bij 60 kilo een gezond bmi hebben maar voor nu streef ik naar onder de 65.

Over je lijstje kan ik weinig zinnigs zeggen. Ziet er netjes uit zo als je op de hoeveelheid roti let en anders wat meer groente erbij nemen?
pi_140120693
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:44 schreef appelsap het volgende:
Wat lekker *O*
  maandag 19 mei 2014 @ 09:34:41 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140121169
Appelsap, wat ga je goed joh! *O*

Tink, heel klein, maar toch, laat het theelepeltje suiker weg, aarbeien kunnen ook zonder. ;)
En als beleg op brood gaan voor iets van kipfilet of rookvlees, dat is magerder dan gehakt.

Zoiets?
  Moderator / Miss SHO maandag 19 mei 2014 @ 09:35:10 #285
22592 crew  Ole
pi_140121178
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:57 schreef Tink89 het volgende:
Wil iemand me een schop onder m'n hol geven? Vanochtend (twee keer gewogen) 75.2 en 76.2 op de weegschaal. Ik denk inmiddels wel dat de batterij leeg is, maar dan nog: Da's 4 kilo boven m'n atl. Ja, we hebben gisteren gebbqd en wat biertjes gedronken enzo, maar ik kan het echt niet meer wegwuiven als een piekje. Tijd voor maatregelen dus, voor ik 'opeens' weer 10 kilo zwaarder ben.

O: 3 volkoren met aardbeien, tl suiker.
T: Fruit. Geen idee wat, kijken wat het kantoorfruit brengt.
L: 4 volkoren. 2 lv smeerkaas, 2 gehakt.
T: 250 ml lv yoghurt.
D: Roti. Even kijken hoe ik dat handig ga proportioneren, het is best een zware maaltijd.
T: Niks meer, dat avondsnacken moet maar eens een keer afgelopen zijn. Als ik echt honger krijg, ga ik lekker in bad of in de tuin zitten met een boek en vroeg m'n nest in.

Iemand commentaar? Alle kleine suggesties helpen. Heb echt even een strenge blik nodig. Enige wat ik niet wil horen is 'eet minder brood'.
ik krijg het advies om juist wel iets te eten s avonds. Omdat anders de tijd tot ontbijt te lang is. Vaak stel ik mijn toetje ( yoghurt mrt fruit) dan uit.
  Moderator / Miss SHO maandag 19 mei 2014 @ 09:36:41 #286
22592 crew  Ole
pi_140121202
Oh en mooi lijstje verder. Ik eet gewoon brood. Wel zoveel mogelijk volkeren. 6,7 per dsg. Zeker op de dagen dat ik lang werk en sport.
  maandag 19 mei 2014 @ 09:40:54 #287
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_140121273
Hallo allemaal :W

Ik ga ook weer meedoen!
Half november vorig jaar wist ik hier te melden dat ik het even best vond en wilde stabiliseren op het gewicht dat ik toen had (paar kilo onder de obesitasgrens).

In eerste instantie ging dat prima, maar begin december ging het een beetje mis. Chocola is een zwakke plek en de Sinterklaasperiode (met 3 kinderen die geen pure chocola lusten) was niet gunstig :+

Op zich viel de schade nogal mee, maar ik zat toch weer net boven de obesitasgrens. En die stomme BMI waarde is voor mij nu eenmaal belangrijk :@

Dus mezelf eind februari weer eens een schop verkocht en sindsdien weer steeds serieuzer bezig. Ondertussen wordt het tijd voor een nieuwe ATL. Beste score (oktober vorig jaar) was 114,3 en op dit moment zit ik daar vlak boven.

Voor de beeldvorming: ik ben een man, 2 meter lang en kom van de 165 kilo (BMI 41 en een beetje).
De afgelopen maanden heb ik wel meegelurkt maar niet in deze reeks gepost.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Moderator / Miss SHO maandag 19 mei 2014 @ 09:43:53 #288
22592 crew  Ole
pi_140121324
Doe je best zou ik zeggen! Je hebt sowieso al een resultaat bereikt om trots op te zijn.
  maandag 19 mei 2014 @ 09:45:06 #289
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140121354
Heeft iemand ervaring met zwaarder zijn rond de eisprong! Mijn weegschaal doet hele rare dingen
  maandag 19 mei 2014 @ 09:45:22 #290
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140121363
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:40 schreef Sometimes het volgende:
Hallo allemaal :W

Ik ga ook weer meedoen!
Half november vorig jaar wist ik hier te melden dat ik het even best vond en wilde stabiliseren op het gewicht dat ik toen had (paar kilo onder de obesitasgrens).

In eerste instantie ging dat prima, maar begin december ging het een beetje mis. Chocola is een zwakke plek en de Sinterklaasperiode (met 3 kinderen die geen pure chocola lusten) was niet gunstig :+

Op zich viel de schade nogal mee, maar ik zat toch weer net boven de obesitasgrens. En die stomme BMI waarde is voor mij nu eenmaal belangrijk :@

Dus mezelf eind februari weer eens een schop verkocht en sindsdien weer steeds serieuzer bezig. Ondertussen wordt het tijd voor een nieuwe ATL. Beste score (oktober vorig jaar) was 114,3 en op dit moment zit ik daar vlak boven.

Voor de beeldvorming: ik ben een man, 2 meter lang en kom van de 165 kilo (BMI 41 en een beetje).
De afgelopen maanden heb ik wel meegelurkt maar niet in deze reeks gepost.
Hallo en welkom terug :)
  maandag 19 mei 2014 @ 10:12:08 #291
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_140122011
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iemand ervaring met zwaarder zijn rond de eisprong! Mijn weegschaal doet hele rare dingen
Ja check, ik kom dan een kg of 2 aan en die blijven plakken tot de menstruatie, daarna zijn ze er ook weer vanaf. Best irritant als je wilt afvallen omdat het beeld dan vertekend, maar ondertussen ken ik de schommelingen zo goed, dat ik ook weet dat het gewicht dat ik daarna heb, mijn eigenlijk gewicht is. Ik merk namelijk in die periode niks aan mijn kleren, als ik gewoon 2 kg aankom, dan merk ik dat wel meteen
  maandag 19 mei 2014 @ 10:22:00 #292
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140122240
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:12 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Ja check, ik kom dan een kg of 2 aan en die blijven plakken tot de menstruatie, daarna zijn ze er ook weer vanaf. Best irritant als je wilt afvallen omdat het beeld dan vertekend, maar ondertussen ken ik de schommelingen zo goed, dat ik ook weet dat het gewicht dat ik daarna heb, mijn eigenlijk gewicht is. Ik merk namelijk in die periode niks aan mijn kleren, als ik gewoon 2 kg aankom, dan merk ik dat wel meteen
Ik zal het eens in de gaten houden. Had de link nooit eerder gelegd maar weet dat nu mijn eisprong is en BAM meteen gewicht erbij. Stom lichaam }:|
pi_140123196
Think door de warmte kan je ook nog eens extra vocht vasthouden. Had ik wel de afgelopen dagen.
  maandag 19 mei 2014 @ 11:04:55 #294
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_140123364
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:59 schreef appelsap het volgende:
Think door de warmte kan je ook nog eens extra vocht vasthouden. Had ik wel de afgelopen dagen.
Dat zou idd ook nog kunnen.
pi_140124633
Hier ook, weer een kilo erbij zodra het warmer werd :')
  maandag 19 mei 2014 @ 11:50:39 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140124691
Ja, mijn handen waren gisteren ook dikker dan anders...

T: cottage cheese
L: 3 boterhammen m appelstroop (ik had geen mager beleg)
T: wortels met hummus
D: Macaroni m zelfgemaakte saus
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 11:55:35 #297
5428 crew  miss_sly
pi_140124817
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, mijn handen waren gisteren ook dikker dan anders...

T: cottage cheese
L: 3 boterhammen m appelstroop (ik had geen mager beleg)
T: wortels met hummus
D: Macaroni m zelfgemaakte saus
O ja, wortel met hummus, die ga ik ook weer nemen, heerlijk is dat!
Cottage cheese is toch hüttenkäse he? Hoe eet je die?
Ik vind het erg lekker, maar ook wat saai. Hoe maak je die mager interessant?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 mei 2014 @ 11:57:00 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140124860
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

O ja, wortel met hummus, die ga ik ook weer nemen, heerlijk is dat!
Cottage cheese is toch hüttenkäse he? Hoe eet je die?
Ik vind het erg lekker, maar ook wat saai. Hoe maak je die mager interessant?
Tx, ik kon even niet op het woord huttenkase komen! :D
Ik lepel dat gewoon simpel uit het bakje. :@ :') Hoeft niet elke dag, maar soms is het zooo lekker.
En anders zou ik het met wat schijfjes komkommer eten. Of evt. op brood met komkommer erbij.
  Moderator maandag 19 mei 2014 @ 12:37:15 #299
5428 crew  miss_sly
pi_140126048
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Tx, ik kon even niet op het woord huttenkase komen! :D
Ik lepel dat gewoon simpel uit het bakje. :@ :') Hoeft niet elke dag, maar soms is het zooo lekker.
En anders zou ik het met wat schijfjes komkommer eten. Of evt. op brood met komkommer erbij.
Ik zie ook veel recepten met gerookte zalm of tonijn uit blik. Vooral dat laatste is natuurlijk vrij gemakkelijk te maken.

Ik ga er eens wat werk van maken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 19 mei 2014 @ 12:49:36 #301
265732 Keshet
pi_140126393
In het nieuwe topic een vraag over jeans. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')