SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Ik ben altijd voor om het lijstje op te schonen maar ik lijk de enige te zijn....quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sorry had het niet gezien, anders had ik wel een andere geopend
laatst had hier iemand zich gemeld met een ticker maar daarna zich nooit mer laten zien. Is het dan nuttig om die er in te laten staan?
Ik ben ook altijd pro opschonen. maar sommige mensen vinden dat idd niet zo tof haha. Dus we horen het welquote:Op woensdag 14 mei 2014 11:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor om het lijstje op te schonen maar ik lijk de enige te zijn....
Afvallen danquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:04 schreef Meke het volgende:
Hoi, ik lurk nog wel af en toe maar val niet af en werk mijn ticker niet bij, dus de mijne mag er wel uit
Ik ook niet, maar dacht er ineens aan dat diegene zich hier nooit meer heeft laten zien toen. En dan wordt het op een gegeven moment zo'n lijst met allemaal van die onafgemaakte tickersquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:10 schreef Patoshik het volgende:
Ik kijk ook nooit bij de tickers. Die van mij liep dan ook erg achter dus heb 'm maar even aangepast.
Mag ik?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb net in de dieetclub-fb voor de kleding alles eruit gepleurd wat verkocht of weggegeven is. Er staat nog genoeg. Als iemand nog kleding heeft of juist iets nodig heeft, roep dan gerust, krijg je het linkje
Oh dat is geen geld, waar heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:47 schreef appelsap het volgende:
Ik heb nieuwe sportkleding gekocht!
Een strakke 3 kwarts yogabroek/tightachtigding, jaja ik heb het aangedurfd.
2 sporthemdjes en 3 paar sportsokken voor 40 euro. Viel me nog mee.
Dadelijk sporten.
Spannend, hopelijk hoor je snel ietsquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo, sollicitatiegesprek van ruim 2 uur achter de rug. Ook meteen rondleiding langs verschillende afdelingen en zo gekregen. Lijkt me een leuke functie, heel breed! Vlak voor ik wegging lieten ze me weten dat ik nog van ze zou horen en een van de personen liet doorschemeren dat hij dacht dat het wel goed zat. Ben zo benieuwd!
Lijstje van vandaag:
O: brinta met theelepel basterdsuiker
T: 1 sultana koekje (vlak voor het gesprek ff snel)
L: 2 bth sandwichspread met een tomaat, mini kapje pindakaas met nootjes, beker melk
T: geen, avondeten is al om half 5...
D: volkoren spaghetti met tomaten/gehaktsaus en extra groenten
T: de laatste 2 sultana koekjes uit het pakje
Haha ja viel mij ook al op idd. Dus kijk er maar gewoon niet meer na en houd gewoon bij wat ik gegeten heb. En met een beetje logisch nadenken kom ik dan al een heel eind.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:13 schreef Naamah het volgende:
Ik las in het vorige topic dat er meer gebruikers van FatSecret zijn. Ik gebruik het nu sinds een week of twee en heb het idee dat mijn calorieverbruik wel héél optimistisch wordt ingeschat, zowel mijn gewone dagelijkse verbruik (leefstijl heb ik al op 'inactief' gezet, hoewel dat wel meevalt) en als ik een uurtje fiets, ook al kies ik voor 'langzaam', dan verbrand ik volgens de app een hele sloot calorieën. Leuk natuurlijk, maar daardoor geeft de app me ook een vrij hoog aantal calorieën dat ik zou mogen eten om nog af te vallen.
Meer mensen die dat idee hebben?
H&M. Het zit echt heerlijk!quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat is geen geld, waar heb je dat voor elkaar gekregen?
Leuk hoorquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:42 schreef appelsap het volgende:
[..]
H&M. Het zit echt heerlijk!
Die, die en die
Huh serieus? Gek, ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Leuk hoorkrijg alleen twee keer hetzelfde topje te zien.
Hij springt bij beide bij mij op de luipaardprint. Maar erg leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Huh serieus? Gek, ik niet.
Ik heb die roze luipaardprint en wit met zwart gevlekte.
Bij welke les ben je inmiddels, of ben je al op de 5km?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij springt bij beide bij mij op de luipaardprint. Maar erg leukik mag morgen weer hardlopen jeej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |