Vanaf 13 mei 2014quote:Hulpprogramma waarin Goedele Liekens getrouwde stellen bijstaat die op het punt staan uit elkaar te gaan. De deelnemers hebben het besluit al genomen, maar lopen daarbij telkens tegen de verdeling van financiën en materiële zaken aan. Om een langdurige vechtscheiding te voorkomen, wordt er in één weekend onder begeleiding van een mediator, advocaten, fiscalisten en makelaars met verschillende sessies toegewerkt naar het gezamenlijke einddoel: een contract met daarin de afspraken. Dit contract is voor beiden bindend.
En al die vuile was buitenhangen op tvquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:48 schreef piglet het volgende:
Ik kijk met een half oog tijdens het strijken. Dat aftellen naar de scheiding vind ik echt treurigheid ten top
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En al die vuile was buitenhangen op tv
De voorstukjes waren al tenekrommend eigenlijk
Ja tis ook genant om naar te kijken eigenlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet hoor. Vandaag dit.
Gisteren iets met het is wel je kind.
Pauper + pauper + pauper
Smerige vent met een midlifecrisis. ziet Nikki die walzakken niet?
God, wat moet die man een enorme god in bed zijn.
Die Nikki heeft mannenhanden ....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik weet het niet hoor. Vandaag dit.
Gisteren iets met het is wel je kind.
Pauper + pauper + pauper
Smerige vent met een midlifecrisis. ziet Nikki die walzakken niet?
God, wat moet die man een enorme god in bed zijn.
Ja ..... maar ik vind het voor die vrouw ook heel dapper dat ze hiermee op tv durven ....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:07 schreef piglet het volgende:
Arme kinderen, de sexproblemen van je ouders op tv.
Ik ben al gezapt naar ander pauper op rtl5.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja tis ook genant om naar te kijken eigenlijk
Ik vind het eerder treurig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ..... maar ik vind het voor die vrouw ook heel dapper dat ze hiermee op tv durven ....
Ach hij is al blij dat ie dr mag aframmelen.quote:
Van gaal heeft een inschatting van de boete vastgesteld, zij heeft die vrouw genaaid.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:23 schreef lady-wrb het volgende:
en dan zielig lopen doen over grote boetes en fraudegedoe en als die vrouw dan denkt: in godsnaam dan maar en neemt met weinig genoegen, blijkt dat die boete een boel opgeklopte lucht en komt die lul er alsnog met de centen uit.
vind je het gek dat hij na een maand de vrolijkheid zelf is? hij heeft zn praktijk nog, een nieuw neukertje en op de koop toe extra geld.
ik vond het eerlijk gezegd best lullig voor die vrouw.
Doe niet zo lullig joh.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg de neiging die vrouw een bakje haver te geven.
Klopt. Eerste kind was een flinke tegenvaller.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
als ik hem zo hoor, is heeft hij nooit van haar gehouden en was hij er zonder kinderen allang vandoor geweest
en dan maak je er nog maar een paar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Eerste kind was een flinke tegenvaller.
Leuk dat papa dat op tv meedeelt
Ik snap er ook geen kut van. Zaten ze in een strak keurslijf en wonen ze op Urk soms?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dan maak je er nog maar een paar?
logisch
Deed die van vorige week ook, idd regiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hij ook zijn nieuwe mokkel meeneemt. Was dat een hint van de regie?
Ga je een vechtscheiding regelen, neem je je nieuwe wijf mee
TV en script. Onlosmakelijk aan elkaar verbondenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hij ook zijn nieuwe mokkel meeneemt. Was dat een hint van de regie?
Ga je een vechtscheiding regelen, neem je je nieuwe wijf mee
Zij is nogal dominant en hij is een fluim die niet bij de 1e zwangerschap heeft durven zeggen dat hij niet voldoende voor haar voeltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kut van. Zaten ze in een strak keurslijf en wonen ze op Urk soms?
Ah, ik kijk voor het eerst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Deed die van vorige week ook, idd regie
Van gaal bedoel je? Die moet gewoon streng zijn anders red je het nooit in twee dagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik kijk voor het eerst.
Goedele is tenenkrommend. En die kasboekgriet is normaal ook niet zo nors
Ah, daar heb je een punt. Ik had het idee dat ze er een week zaten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Van gaal bedoel je? Die moet gewoon streng zijn anders red je het nooit in twee dagen
Nee ze moeten zorgen dat het geen vakantie word, want het is wel een echt hotel met alles erop en eraan, dus daarom moet er spijkers met koppen worden geslagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je een punt. Ik had het idee dat ze er een week zaten.
ja die tegendemuurspijkerhoer uit duitslandquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Deed die van vorige week ook, idd regie
je vergeet even te vermelden dat hij doodleuk vertelde alleen maar met haar getrouwd te zijn omdat ze zwanger was. dat doet het ook zo leuk op tv. vooral voor de kinderen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:56 schreef Nightquest777 het volgende:
Gisteren met verbazing gekeken. Het moet vreselijk zijn om door die procedure te moeten, maar om dat dan ook nog eens op televisie te doen is helemaal het meest kutte wat je je kinderen kan aandoen.
Inhoudelijk kreeg ik al snel de neiging om mijzelf achter die kerel te scharen, omdat zij geen werk had, hij de hypotheek al die tijd betaalde naast zijn eigen huur etc. Maar toen hij met die nieuwe vriendin aan kwam en het deed lijken alsof de ex de rekeningen van de kinderen had geplunderd kwam ik tot de conclusie dat toch echt beide figuren schuldig waren aan dit hele verhaal en dat de kinderen weer eens het slachtoffer zijn. Maar ja, dat zal wel de conclusie zijn van iedere aflevering.
Ik zit me dan ook af te vragen of familie en vrienden niet gisteravond vol walging hebben gekekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je vergeet even te vermelden dat hij doodleuk vertelde alleen maar met haar getrouwd te zijn omdat ze zwanger was. dat doet het ook zo leuk op tv. vooral voor de kinderen.
eerder een zooitje zwakbegaafden die je alles kan laten zeggenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit me dan ook af te vragen of familie en vrienden niet gisteravond vol walging hebben gekeken
Dat je je scheiding op tv gooit (wellicht gedacht dat een restschuld dan snel opgelost is?) oké, maar verder?
2 minuten malen hoe het eerste kind niet 'de bedoeling was', en zeggen dat je bent gaan trouwen omdat je je verantwoordelijkheid niet wilde ontlopen
Hopen dat het acteurs zijn, is een onnozele hoop zeker?
Ow shit dan heb ik inderdaad te laat ingeschakeld, want dat is later in het programma niet echt meer aan de orde gekomen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je vergeet even te vermelden dat hij doodleuk vertelde alleen maar met haar getrouwd te zijn omdat ze zwanger was. dat doet het ook zo leuk op tv. vooral voor de kinderen.
Hij deed niet voorkomen alsof zij de rekeningen had geplunderd, ze HEEFT de rekening geplunderd, hij heeft alleen excuses aangeboden omdat hij het zo bot op tafel legde, ik heb hem zijn woorden niet horen terugnemen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:56 schreef Nightquest777 het volgende:
Gisteren met verbazing gekeken. Het moet vreselijk zijn om door die procedure te moeten, maar om dat dan ook nog eens op televisie te doen is helemaal het meest kutte wat je je kinderen kan aandoen.
Inhoudelijk kreeg ik al snel de neiging om mijzelf achter die kerel te scharen, omdat zij geen werk had, hij de hypotheek al die tijd betaalde naast zijn eigen huur etc. Maar toen hij met die nieuwe vriendin aan kwam en het deed lijken alsof de ex de rekeningen van de kinderen had geplunderd kwam ik tot de conclusie dat toch echt beide figuren schuldig waren aan dit hele verhaal en dat de kinderen weer eens het slachtoffer zijn. Maar ja, dat zal wel de conclusie zijn van iedere aflevering.
Ik dacht hij zijn excuses aanbood omdat hij in zijn boosheid dingen had gezegd die niet waar waren, en daarmee dus aangaf dat hij loog over dat plunderen..quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij deed niet voorkomen alsof zij de rekeningen had geplunderd, ze HEEFT de rekening geplunderd, hij heeft alleen excuses aangeboden omdat hij het zo bot op tafel legde, ik heb hem zijn woorden niet horen terugnemen.
Nee hij bood zijn excuses aan omdat hij in zijn boosheid dingen heeft gezegd, die hij niet publiekelijk had moeten zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:37 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik dacht hij zijn excuses aanbood omdat hij in zijn boosheid dingen had gezegd die niet waar waren, en daarmee dus aangaf dat hij loog over dat plunderen..
Volgens mij zei hij letterlijk dat de dingen die hij eerder gezegd had 'niet gegrond' waren. Ik heb het dus hetzelfde opgevat als jij. De vraag is echter of hij ook werkelijk inhoudelijk achter deze excuses stond, want volgens mij zegt hij ook ergens dat hij zijn (ex-)vrouw excuses aanbood om 'de boel weer vlot te trekken'.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:37 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik dacht hij zijn excuses aanbood omdat hij in zijn boosheid dingen had gezegd die niet waar waren, en daarmee dus aangaf dat hij loog over dat plunderen..
Ja precies, dat zei hij volgens mij. En ik vond die vrouw wel redelijk geloofwaardig toen ze zo ongelofelijk boos en verdrietig werd toen hij dat zei.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij letterlijk dat de dingen die hij eerder gezegd had 'niet gegrond' waren. Ik heb het dus hetzelfde opgevat als jij. De vraag is echter of hij ook werkelijk inhoudelijk achter deze excuses stond, want volgens mij zegt hij ook ergens dat hij zijn (ex-)vrouw excuses aanbood om 'de boel weer vlot te trekken'.
Ik ben benieuwd wat ze nou betaald krijgen om mee te doen..quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:08 schreef Lkw het volgende:
Ik had trouwens verwacht dat deze serie volslagen pulp zou zijn. Dat is het ook wel een beetje, maar ik vind het ook wel interessant eigenlijk. Ik begrijp alleen niet dat je hieraan meedoet, zonder die camera's erbij is het al erg genoeg allemaal.
Niks dit zijn gezinnen die al jaren met elkaar ruzie`en, advocaten,en vele onderhandelingen, ik geloof dat het gezin van de vorige aflevering al 3 jaar uit elkaar was.quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze nou betaald krijgen om mee te doen..
Ja wat een lef, ik zou het niet durvenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor... wat een plaatsvervangende schaamte-tv
Je man bedonderen en doen alsof het zijn kind is
Das echt zieligquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:37 schreef DjinN het volgende:
En dan ook nog verzwijgen![]()
En die echtgenoot maar denken dat hij papa is geworden..
Een kind te laatquote:
True, maar beter laat dan nooit toch?quote:
quote:
Truequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat 2e kind was alleen niet zo snugger
Ik schakel helaas te laat in nu, na hoeveel tijd heeft ze het opgebiecht dat het niet zijn kind is?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit er ook weer klaar voor... wat een plaatsvervangende schaamte-tv
Je man bedonderen en doen alsof het zijn kind is
3 maanden ofzoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakel helaas te laat in nu, na hoeveel tijd heeft ze het opgebiecht dat het niet zijn kind is?
Niet haar ex, haar scharrel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
3 maanden ofzo
toen deed ze een dna-test met dr ex samen
3 maandenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schakel helaas te laat in nu, na hoeveel tijd heeft ze het opgebiecht dat het niet zijn kind is?
zij en dr vriend waren tijdelijk even uit elkaar ofzo en toen had ze een scharrel. vervolgens kwamen ze toch weer bij elkaar en bleek ze zwanger. zoietsquote:
3 maanden na de geboorte daarvoor wist ze het ook al.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
3 maanden
En toen namen ze er nog een
Lol...even een pauze nemen en dan meteen met een ander het bed in duikenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zij en dr vriend waren tijdelijk even uit elkaar ofzo en toen had ze een scharrel. vervolgens kwamen ze toch weer bij elkaar en bleek ze zwanger. zoiets
Dus eerst de hele zwangerschap ook nog? Damnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
3 maanden ofzo
toen deed ze een dna-test met dr ex samen
Ze is vreemdgegaan en zwanger geraakt na de de time out, de time out was trouwens ook veroorzaakt door vreemdgaan van haar.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zij en dr vriend waren tijdelijk even uit elkaar ofzo en toen had ze een scharrel. vervolgens kwamen ze toch weer bij elkaar en bleek ze zwanger. zoiets
Mwah. Dat is niet zo wereldschokkend imo, maar veilige sex is dan wel een must.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef DjinN het volgende:
[..]
Lol...even een pauze nemen en dan meteen met een ander het bed in duikenJa dan neem je je relatie ook echt serieus
Ligt er een beetje aan wat je afspreekt over die pauze.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah. Dat is niet zo wereldschokkend imo, maar veilige sex is dan wel een must.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Ze is vreemdgegaan en zwanger geraakt na de de time out, de time out was trouwens ook veroorzaakt door vreemdgaan van haar.
Eind 20 ofzo?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud zijn deze twee eigenlijk? In de twintig?
Zoiets denk ik. Eind 20, begin 30 wellichtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud zijn deze twee eigenlijk? In de twintig?
Slim van haar, drie maanden, dan was hij waarschijnlijk al aan de baby gehecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
3 maanden
En toen namen ze er nog een
Dat idee had ik ookquote:
Wat werd er gezegd? Ik kreeg het niet meequote:
Dat hij alleen maar bij haar bleef zodat zij niet naar de biologisch vader ging.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd? Ik kreeg het niet mee
Omdat ie anders zijn kind kwijt zou rakenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat hij alleen maar bij haar bleef zodat zij niet naar de biologisch vader ging.
Ja, dat impliceerde ik een beetjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Omdat ie anders zijn kind kwijt zou raken
Dit ja... Huh?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Willen scheiden op tv en dan niet alles willen vertellen![]()
Hij zal wel gokschulden ofzo hebbenquote:
Dat vind ik ook, al hadden ze ook niet mee kunnen doen aan deze sensatie tv.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Annemarie kan ook lekker zagen hoor... als die mensen het toch zo willen ga je dat toch niet allemaal zitten bestrijden
Een van de belangrijkste dingen van zo gesprek is dat je beide partijen op rechten wijst,de man had geen ongelijk deel van de schuld hoeven te nemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Die Annemarie kan ook lekker zagen hoor... als die mensen het toch zo willen ga je dat toch niet allemaal zitten bestrijden
Nee dat snap ik, maar dat hadden ze al drie keer gezegd....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef icloud het volgende:
[..]
Een van de belangrijkste dingen van zo gesprek is dat je beide partijen op rechten wijst,de man had geen ongelijk deel van de schuld hoeven te nemen.
Jaquote:
Als het aan hem ligt nietquote:
Wat denk je dat er gebeurt als stefan opeens beweerd dat hij het niet wist of niet begrepen heeft? Dan kan de rechtbank de scheidingsakte vernietigen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar dat hadden ze al drie keer gezegd....
Dat wil hij zelf, en hij wil de vader zijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:26 schreef DjinN het volgende:
Misselijk wijf. Hij zit met de grootste schuld, en mag ook nog geld gaan afgeven voor de kinderen (waarvan voor eentje die niet eens van hem is)
hij wilde foto van zijn kinderen niet van haar.......quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het wel een beetje dubbel dat hij die canvas van de kinderen wil.
een beetje de oorzaak van al je ellende aan de muur hangen
die ene is niet van hem. ik zou zoiets niet aan de muur willen hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:34 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
hij wilde foto van zijn kinderen niet van haar.......
Voor zijn gevoel wel, hij zorgt gewoon als een vader voor dat kindquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die ene is niet van hem. ik zou zoiets niet aan de muur willen hebben
Zoals ik hoorde, blijft hij de vader en hem opvoede.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Als je 9 maanden zwangerschap + 3 maanden daarna denkt dat het kind van jou is hecht je je vanzelf wel. Gok ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft ook het één en ander uitgevreten in die tijd. zij is alleen zo dom geweest om zwanger te worden. raar idee eigenlijk. was het kind wel van hem geweest, dan had er geen haan naar gekraaidquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:38 schreef matthijst het volgende:
Wow, wat een programma, zie toevallig de herhaling.
Wat een stinkslet joh
Zal dat niet iets te maken hebben met die schuld? schadevergoeding oid wegens mishandeling / ongeluk onder invloed / verslaving? Die richting zat ik op te denken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 13:22 schreef Komakie het volgende:
Dat meisje heeft bij mijn vrouw in de klas gezeten en die jongen zat 1 of 2 klassen hoger.
Die gast beweerde dat hij zijn boosheid nooit zo uit.
Mijn vrouw: Behalve als hij een paar bier op heeft. Dan wil hij nog wel eens iemand in elkaar slaan.
Echt te treurig...
Wij zijn pas getrouwd en dus is het wel bizar dat je de beelden van het gemeente huis bij hun terug ziet en het zo afloopt.
Overigens alleen gekeken omdat we wisten dat zij kwamen. Wat een belachelijk programma zeg
Ik vond de twee vorige uitzendingen geslaagder en interessanter, deze was inderdaad wat flauw.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal dat niet iets te maken hebben met die schuld? schadevergoeding oid wegens mishandeling / ongeluk onder invloed / verslaving? Die richting zat ik op te denken.
Verder niet echt interessant programma, de trailer was gelijk het allerspannendste van alles, verder viel het redelijk mee, en dan dat hele geneuzel om die NHG die zogezegd nog niet binnen was, manmanman was wat dat slecht. En dan vervolgens met een schuld op de proppen komen en niet willen vertellen hoe en wat. Ja flikker op, ga dan niet je scheiding op TV regelen
Vorige niet gezien, ik zat bij een vriend en we zagen het voorstukje en toen hadden we wel zin in wat leedvermaak, maar het viel dus verder nogal tegenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:37 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vond de twee vorige uitzendingen geslaagder en interessanter, deze was inderdaad wat flauw.
Vooral omdat ze het brachten alsof die Milo net geboren was en hij net had gehoord dat het niet zijn kind was en hij daarom wilde scheiden. Ik had no way verwacht dat hij dat al jaren wist en er nog een tweede kind bij wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vorige niet gezien, ik zat bij een vriend en we zagen het voorstukje en toen hadden we wel zin in wat leedvermaak, maar het viel dus verder nogal tegen
Nee, we zijn behoorlijk op het verkeerde been gezet. Flauw altijd, zo'n lokkertje dat niet waargemaakt wordt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Vooral omdat ze het brachten alsof die Milo net geboren was en hij net had gehoord dat het niet zijn kind was en hij daarom wilde scheiden. Ik had no way verwacht dat hij dat al jaren wist en er nog een tweede kind bij was
Ik heb alleen het reclamespotje gezien, en erger me nu al kapot aan die vrouwquote:
ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb alleen het reclamespotje gezien, en erger me nu al kapot aan die vrouw![]()
quote:
hoop dat het andersom gaat zijn, dat zal haar lerenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Die vrouw gaat straks ook weer bij die vriend weg omdat het na een paar jaar te saai wordt.
Die vrouw twijfelde al tijdens de bruiloft of ze wel moest trouwen, kregen later 3 kinderen, en daarna vond ze haar leven ineens te saai. Nu heeft ze al een tijd een nieuwe vriend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef Geitenkaas het volgende:
Ben net te laat ! Intro gemist.. kan iemand me kort inlichten over wat er tussen hun is gebeurd ^^
ik zat ook al te kijken jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
2 dagen toch? Hij heeft 10 t-shirts bij ofzo
Egoïstisch kreng wil alles hebben en geen cent betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:42 schreef Geitenkaas het volgende:
Ben net te laat ! Intro gemist.. kan iemand me kort inlichten over wat er tussen hun is gebeurd ^^
QFTquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Egoïstisch kreng wil alles hebben en geen cent betalen.
Is alleen maar getrouwd omdat ze niet alleen wilde zijn.
Naar wijf![]()
En heeft een nieuwe vriend nog voordat ze gescheiden is om diezelfde redenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Egoïstisch kreng wil alles hebben en geen cent betalen.
Is alleen maar getrouwd omdat ze niet alleen wilde zijn.
Naar wijf![]()
Ja echt he, misselijk wijfquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En heeft een nieuwe vriend nog voordat ze gescheiden is om diezelfde reden
ontzettend treurig soort mens is datquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
En heeft een nieuwe vriend nog voordat ze gescheiden is om diezelfde reden
Ik ook, zelden zo'n bitch gezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef MissJ het volgende:
ik hoop echt dat dat wijf een vette alimentatie moet gaan betalen
Ik hoop het ook! Graaierd dat ze isquote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:57 schreef MissJ het volgende:
ik hoop echt dat dat wijf een vette alimentatie moet gaan betalen
Echt hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoe zou het nou komen dat je niks overhoudt, slimmerd?
Omdat ze haar kinderen goed verzorgdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoe zou het nou komen dat je niks overhoudt, slimmerd?
Neuh. Ze ging trouwen zonder het echt te willen. Houdt dat ook nog 15 jaar vol. Die man was het gewoon niet voor haar. Daar is niks geks aan. Behalve dat ze nooit had moeten trouwen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Die vrouw gaat straks ook weer bij die vriend weg omdat het na een paar jaar te saai wordt.
En terecht, dit gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Marcel trollt haar en plakt overal een sticker op waar zij ook een sticker op heeft geplakt![]()
Ze wil dat beestje alleen maar hebben vanwege het hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef MissJ het volgende:
ze weet dat ze eten voor de kat kan kopen.
smerig takkewijf, er komt wel heel wat meer bij kijken hoor!!![]()
![]()
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze wil dat beestje alleen maar hebben vanwege het hebben.
Net als de rest van het huis. Het liefst zet ze hem volgens mij zonder cent en zonder bezittingen op straatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze wil dat beestje alleen maar hebben vanwege het hebben.
Jepquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Net als de rest van het huis. Het liefst zet ze hem volgens mij zonder cent en zonder bezittingen op straat
Dat snap ik echt niet. Wat een dom stelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:05 schreef Metalfreak het volgende:
Zelfs moeilijk doen om een fucking strijkijzer dat je voor een tientje kunt kopen bij de Action
Echt hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Godverdomme dat lachje van haar steeds
Marcel kan de eer niet aan zichzelf houden, genaaid worden door je vrouw en dan je andere wang presteren kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef Metalfreak het volgende:
Kom op zeg, voor deze waardeloze spullen hou je de eer toch aan jezelf?
echt hequote:
Fanatiekheid, huuuquote:
Waarom niet? Gewoon omdraaien en nooit meer aandacht aan besteden. Ik zou echt zeggen: "hier heb je je nutteloze rotzooi, ik wens je er veel plezier mee" en vervolgens flikkerde ik alles op een grote hoop.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Marcel kan de eer niet aan zichzelf houden, genaaid worden door je vrouw en dan je andere wang presteren kan natuurlijk niet.
En dubbel genaaid worden, vrouw weg, huis weg, huis dier weg en je ex vrouw laat de verhuiswagen voorrijden om alle spullen mee te nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon omdraaien en nooit meer aandacht aan besteden.
Dit jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Er zijn geen smileys meer hier om m'n gevoel uit te drukken
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou het gewoon bij haar in de tuin dumpen op een tijdstip dat mij uit zou komen. Het zijn maar spullen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef icloud het volgende:
[..]
En dubbel genaaid worden, vrouw weg, huis weg, huis dier weg en je ex vrouw laat de verhuiswagen voorrijden om alle spullen mee te nemen.
Omdat het een grote egoist is die het nu ineens vervelend vindt dat ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd. Als hij meer had verdiend had ze gegarandeerd alimentatie geeistquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:13 schreef computergirl het volgende:
Waarom is zij zo woedend op hem. Hij is toch niet vreemd gegaan?
Dit zijn geen spullen, dit is eer en eerwraakquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:13 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij haar in de tuin dumpen op een tijdstip dat mij uit zou komen. Het zijn maar spullen...
Ja maar je ziet gewoon dat hij al die jaren aan het lijntje is gehouden. Kijk maar hoe ze reageert.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:15 schreef Geitenkaas het volgende:
Vind wel dat hij erg stil is. Komt helemaal niet voor zichzelf op...
Slappe jongens zonder ruggegraat kunnen wel eens ergernis opwekken. Zij heeft veel meer pit. In deze situatie is dat wel een dramaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:13 schreef computergirl het volgende:
Ja, hij roept het ook wel een beetje over zichzelf af hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:15 schreef Geitenkaas het volgende:
Vind wel dat hij erg stil is. Komt helemaal niet voor zichzelf op...
Neemt hem haar mislukte leven kwalijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:13 schreef computergirl het volgende:
Dan moet je laten zien dat je daar boven staat. Ik zou zo snel mogelijk niets meer met haar te maken willen hebben, dan maar geen strijkijzer of brandblusser.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Dit zijn geen spullen, dit is eer en eerwraak
Dat. Ik zou hartelijk bedanken. Lekker mijn eigen spullen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan moet je laten zien dat je daar boven staat. Ik zou zo snel mogelijk niets meer met haar te maken willen hebben, dan maar geen strijkijzer of brandblusser.
Brandblusser voor d'r smoelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan moet je laten zien dat je daar boven staat. Ik zou zo snel mogelijk niets meer met haar te maken willen hebben, dan maar geen strijkijzer of brandblusser.
Die man heeft geen geld om nieuwe spullen te kopen en alles maar weg te geven met z'n bijstandsloontje. Hij heeft gewoon de financiele ruimte niet om er boven te staan op dit moment.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En je dan weer laten naaien?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, want dan heb je nog jaren te maken met die bitch. Weiger die gewoon, dan ben je verder nooit meer afhankelijk van haar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Ik zou hartelijk bedanken. Lekker mijn eigen spullen.
Ik zou die partneralimentatie niet eens willen
Dan had hij de slimste kunnen zijn, karakter en manieren kunnen tonen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:18 schreef icloud het volgende:
[..]
En je dan weer laten naaien?
Dan ben je pas echt een slappe zak als man zijnde, je miet zo bitch hier niet mee weg laten komen.
Ik vind het juist slap als je je zo mee laat slepen in het spelletje dat die vrouw speelt. Uiteindelijk trek je toch aan het kortste eind. Materiële zaken helpen je daar absoluut niets mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:18 schreef icloud het volgende:
[..]
En je dan weer laten naaien?
Dan ben je pas echt een slappe zak als man zijnde, je miet zo bitch hier niet mee weg laten komen.
Ik snap nog steeds niet dat hij niet degene is die wilde scheiden. Mijn god zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Precies, want dan heb je nog jaren te maken met die bitch. Weiger die gewoon, dan ben je verder nooit meer afhankelijk van haar.
Triomfantelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Ja hoor daar was ie weer... nog even lachen bij "je bent ontslagen".
Dat denk ik niet, je kunt zo vrouw het beste laten wegkomen met zo weinig mogelijk en zoveel mogelijk verplichting.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind het juist slap als je je zo mee laat slepen in het spelletje dat die vrouw speelt. Uiteindelijk trek je toch aan het kortste eind. Materiële zaken helpen je daar absoluut niets mee.
Ik ook,maar dat ie het op tv niet al teveel wilde uitspreken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik had trouwens het idee dat haar vader veel sympathie had met haar ex
Nee hoor, dan trek je op lange termijn nog aan het kortste eind. Loskomen van die vrouw is de enige en beste oplossing, de rest komt dan uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef icloud het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, je kunt zo vrouw het beste laten wegkomen met zo weinig mogelijk en zoveel mogelijk verplichting.
Anders dat van mij wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:23 schreef n00b13 het volgende:
Sorry dat ik het zeg. Wat een k.....wijf.
Aaaargh. Mijn bloed kookt.
Dat zie ik er niet inquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:21 schreef twiFight het volgende:
Jammer dat kinderen de facto bij de moeder komen. Deze vrouw gaat als hij er niet bij is hem helemaal zwart maken bij hun kind.
De manier waarop ze (on)bewust tegen hem praat, ze lijkt wel blij als hij faalt ofzo, dat gaat ze echt niet aanpassen wanneer de kinderen erbij zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie ik er niet inZe wil spullen en was klaar met het huwelijk. Maar hij is nergens een slechte vader.
Zij wil alles wat ze kan doen om hem te zieken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie ik er niet inZe wil spullen en was klaar met het huwelijk. Maar hij is nergens een slechte vader.
Wel hequote:
Als hij een tegenpool is, weinig input, geen ruggegraat.. minder gedreven. Gewoon te verschillend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
De manier waarop ze (on)bewust tegen hem praat, ze lijkt wel blij als hij faalt ofzo, dat gaat ze echt niet aanpassen wanneer de kinderen erbij zijn.
ja is beter voor de kat ook denk ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:27 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wel he![]()
Ben wel blij voor Marcel dat hij de kat heeft gekregen
Ja wie wordt er nou niet triest van zo'n rottig wijfquote:
Ik vraag me nog steeds af hoe die makers deze mensen zo ver krijgen om op tv te vertellen dat ze nooit wilden trouwen (of kinderen, zoals in een andere aflevering).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:28 schreef n00b13 het volgende:
Zij gaat vast een boek schrijven over haar verschrikkelijke huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |