Echt hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Godverdomme dat lachje van haar steeds
Marcel kan de eer niet aan zichzelf houden, genaaid worden door je vrouw en dan je andere wang presteren kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef Metalfreak het volgende:
Kom op zeg, voor deze waardeloze spullen hou je de eer toch aan jezelf?
echt hequote:
Fanatiekheid, huuuquote:
Waarom niet? Gewoon omdraaien en nooit meer aandacht aan besteden. Ik zou echt zeggen: "hier heb je je nutteloze rotzooi, ik wens je er veel plezier mee" en vervolgens flikkerde ik alles op een grote hoop.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Marcel kan de eer niet aan zichzelf houden, genaaid worden door je vrouw en dan je andere wang presteren kan natuurlijk niet.
En dubbel genaaid worden, vrouw weg, huis weg, huis dier weg en je ex vrouw laat de verhuiswagen voorrijden om alle spullen mee te nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon omdraaien en nooit meer aandacht aan besteden.
Dit jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Er zijn geen smileys meer hier om m'n gevoel uit te drukken
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou het gewoon bij haar in de tuin dumpen op een tijdstip dat mij uit zou komen. Het zijn maar spullen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef icloud het volgende:
[..]
En dubbel genaaid worden, vrouw weg, huis weg, huis dier weg en je ex vrouw laat de verhuiswagen voorrijden om alle spullen mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |