Echt hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoe zou het nou komen dat je niks overhoudt, slimmerd?
Omdat ze haar kinderen goed verzorgdquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Hoe zou het nou komen dat je niks overhoudt, slimmerd?
Neuh. Ze ging trouwen zonder het echt te willen. Houdt dat ook nog 15 jaar vol. Die man was het gewoon niet voor haar. Daar is niks geks aan. Behalve dat ze nooit had moeten trouwen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Die vrouw gaat straks ook weer bij die vriend weg omdat het na een paar jaar te saai wordt.
En terecht, dit gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Marcel trollt haar en plakt overal een sticker op waar zij ook een sticker op heeft geplakt![]()
Ze wil dat beestje alleen maar hebben vanwege het hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:03 schreef MissJ het volgende:
ze weet dat ze eten voor de kat kan kopen.
smerig takkewijf, er komt wel heel wat meer bij kijken hoor!!![]()
![]()
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze wil dat beestje alleen maar hebben vanwege het hebben.
Net als de rest van het huis. Het liefst zet ze hem volgens mij zonder cent en zonder bezittingen op straatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze wil dat beestje alleen maar hebben vanwege het hebben.
Jepquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:05 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Net als de rest van het huis. Het liefst zet ze hem volgens mij zonder cent en zonder bezittingen op straat
Dat snap ik echt niet. Wat een dom stelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:05 schreef Metalfreak het volgende:
Zelfs moeilijk doen om een fucking strijkijzer dat je voor een tientje kunt kopen bij de Action
Echt hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Godverdomme dat lachje van haar steeds
Marcel kan de eer niet aan zichzelf houden, genaaid worden door je vrouw en dan je andere wang presteren kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:07 schreef Metalfreak het volgende:
Kom op zeg, voor deze waardeloze spullen hou je de eer toch aan jezelf?
echt hequote:
Fanatiekheid, huuuquote:
Waarom niet? Gewoon omdraaien en nooit meer aandacht aan besteden. Ik zou echt zeggen: "hier heb je je nutteloze rotzooi, ik wens je er veel plezier mee" en vervolgens flikkerde ik alles op een grote hoop.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef icloud het volgende:
[..]
Marcel kan de eer niet aan zichzelf houden, genaaid worden door je vrouw en dan je andere wang presteren kan natuurlijk niet.
En dubbel genaaid worden, vrouw weg, huis weg, huis dier weg en je ex vrouw laat de verhuiswagen voorrijden om alle spullen mee te nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon omdraaien en nooit meer aandacht aan besteden.
Dit jaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Er zijn geen smileys meer hier om m'n gevoel uit te drukken
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zou het gewoon bij haar in de tuin dumpen op een tijdstip dat mij uit zou komen. Het zijn maar spullen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:11 schreef icloud het volgende:
[..]
En dubbel genaaid worden, vrouw weg, huis weg, huis dier weg en je ex vrouw laat de verhuiswagen voorrijden om alle spullen mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |