Doe niet zo lullig joh.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:00 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg de neiging die vrouw een bakje haver te geven.
Klopt. Eerste kind was een flinke tegenvaller.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
als ik hem zo hoor, is heeft hij nooit van haar gehouden en was hij er zonder kinderen allang vandoor geweest
en dan maak je er nog maar een paar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klopt. Eerste kind was een flinke tegenvaller.
Leuk dat papa dat op tv meedeelt
Ik snap er ook geen kut van. Zaten ze in een strak keurslijf en wonen ze op Urk soms?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en dan maak je er nog maar een paar?
logisch
Deed die van vorige week ook, idd regiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hij ook zijn nieuwe mokkel meeneemt. Was dat een hint van de regie?
Ga je een vechtscheiding regelen, neem je je nieuwe wijf mee
TV en script. Onlosmakelijk aan elkaar verbondenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dat hij ook zijn nieuwe mokkel meeneemt. Was dat een hint van de regie?
Ga je een vechtscheiding regelen, neem je je nieuwe wijf mee
Zij is nogal dominant en hij is een fluim die niet bij de 1e zwangerschap heeft durven zeggen dat hij niet voldoende voor haar voeltquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen kut van. Zaten ze in een strak keurslijf en wonen ze op Urk soms?
Ah, ik kijk voor het eerst.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Deed die van vorige week ook, idd regie
Van gaal bedoel je? Die moet gewoon streng zijn anders red je het nooit in twee dagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik kijk voor het eerst.
Goedele is tenenkrommend. En die kasboekgriet is normaal ook niet zo nors
Ah, daar heb je een punt. Ik had het idee dat ze er een week zaten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Van gaal bedoel je? Die moet gewoon streng zijn anders red je het nooit in twee dagen
Nee ze moeten zorgen dat het geen vakantie word, want het is wel een echt hotel met alles erop en eraan, dus daarom moet er spijkers met koppen worden geslagenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, daar heb je een punt. Ik had het idee dat ze er een week zaten.
ja die tegendemuurspijkerhoer uit duitslandquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Deed die van vorige week ook, idd regie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |